Iniciativa (a její alternativy)
Iniciativa (a její alternativy)
Tato diskuse vznikla jako doprovodná (ani ne tak OT) u Jak hrajete astrální vnímání? Přišla mi poměrně zajímavá, a tak jsem jí trochu vypreparoval... zde jsou citace k tomuto tématu...
MaxiDag píše:V případě napadení vnímajícího kouzelníka je na tom fakt blbě.. pokdu použijete mechanismus iniciativy v SR3 tak se tomu asi dá vyhnout..
Chtěl bych se k tomu zeptat, jaké má tento mechanismus co je v 3e nevýhody.. co je na něm vůči 2e zase nevýhodné...
Tuk-Enek píše:Dag: Máš namysli pásma (sloupce) iniciativy? Je mi známa jen jediná nevýhoda a to ta, že i postava s kurevsky mnohonásobně vyšší iniciativou (např. upír-áda s iniciativou 45 oproti někomu nezrychlenýmu s nemůže jednat vícekrát předtím, než něco udělá tento mortál, i když by ho podle své rychlosti stihl rozsekat třikrát, než by si ten vůbec uvědomil, co se vlastně děje... Jenže zase Ti aspoň nikdo nemůže provést čtyři akce jako první a na další nic nezbude (s Tukanem jsem to, než jsme přešli na sloupce, dělal často). Kompromis by mohl být, že první jede nejrychlejší jednu akci a pak si odečte 10. Po něm další, dokud se nedostaneš k jeho nový iniciativě (původní -10), kdy si odjede znovu jednu akci a znovu odečte deset... takže ten upír výše by jel čtyřikrát před tim mortálem s 8, ale jen dvakrát před někým, kdo by měl např. 24 (další své dvě akce by s ním jel na střídačku a až pak by přišel na řadu ten s . No... nevim... Jak chceš.
Shadowman píše:k iniciative
sr2 ma vyhodu v tom ze ked mas brutal warovaneho cloveka tak sa to prejavi takze pojde napriklad 3* a potom idu ostatny
sr3 to trosku dost neguje mas ludi s iniciativou 41,25 a 5
ide ten s 41 potom 25 a 5 nova faza 31 15 dalsia faza 21 5 dalsia 11 a dalsia 1 to znamena ze svoju rychlost uplatnis az na konci...
ked uz je ale po vacsinu casu davno koniec ale zase si zahra kazdy...
ja som ale v zasade za taky miesany mechanizmus iniciatyvi nieco medzi sr2 a sr3
mas ludi s iniciativou 41,25 a 15 prve kolo ide podla 3ky 41,25,15 ale druhe uz podla 2ky 31,21 (ide ten prvy) a az potom ide s 15 potom ide zas ten prvy s 11 a potom naraz obaja v 5ke a potom este raz v 1 ke
proste das sancu kazdemu zareagovat ale potom uz musi pocitat ze moze ist dany clovek aj viac krat...
ma to vyhodu ze aj brutal warovany clovek ma vyhodu v tom ist viac krat ale dava to aj ostatnym sancu nieco spravit a nie len tak ich rozsekat...
MaxiDag: píše:No s tou iniciativou nic nového... spíše mi šlo o nějaké vychytávky .. vím jak to funguje..
podle trojek jsem nikdy nehrál..takže jsem teoretik
Stím tvým mechanismem (2e a e3 společně) jestli to chápu dobře, tak vlastně někdo kdo měl iniciativu 5 jede dvkakrát? dle trojek na začátku a pak ještě nakonici.. ?
Shadowman píše:k iniciative nie ten co am 5 pojde len v 5 dalej uz nie
je to tak isto ako to bolo akurat najprv idu vseci aspon raz a az potom sa ide ako podla 2jek takze ides podla iniciativy...
Tuk-Enek píše:Iniciativa Podle II: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A 5x, B 3x, C 1x
Iniciativa Podle III: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A, B, C, -- A, B, -- A, B -- A --A
Mnou navrhlá mix II a III: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A (41), A (31), B (25), A (21), B (15), A (11), C (, B (5), A (1)
Shadowmanův mix mi možná nějak ušel... pokud ho chápu dobře tak je to: A 41, B 25, C 8 Pořadí: A 1x, B 1x, C 1x -- A 4x, B 2x ???
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Shadowman
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
- Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
- Kontaktovat uživatele:
"moj" system
45,21,8
ide A(45),B(21),C(8)
a potom ides normalne podla 2ky takze ide A(35),A(25),A(15),B(11),A(5),B(1)
proste nechas kazdeho ist raz a dalej normalne... podla mna je to najlepsie riesenie kde nehrozi to ze si nikto ani nepipne ale zase to nerusi schopnost waru ze si rychly...
45,21,8
ide A(45),B(21),C(8)
a potom ides normalne podla 2ky takze ide A(35),A(25),A(15),B(11),A(5),B(1)
proste nechas kazdeho ist raz a dalej normalne... podla mna je to najlepsie riesenie kde nehrozi to ze si nikto ani nepipne ale zase to nerusi schopnost waru ze si rychly...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech.
Shadowman: Tohle tu už máš vytažený v citacích výše, které jsem přetahoval z původního tématu
Podle mě je lepší jet jedno pásmo tak, jak jsem ho předtím popisoval já... Ti opravdu rychlí mají možnost odejet svoje akce dřív, než ti pomalí a přitom jich neodjedou příliš mnoho před těmi, kteří jsou pomalejší, ale nejsou zas až tak moc pomalí...
Na druhou stranu Tvůj systém má také něco do sebe... všichni si zahrajou a přitom těm rychlím zůstane výhoda jejich rychlosti. Jenže Ti opravdu o dost rychlejší zase nestihnou odjet před těmi o dost pomalejšími tolik akcí, kolik by reálně stihli.
Je to otázka priorit - jestli jde o to, aby si v akci zaakčnili všichni, nebo aby akce probíhali co nejadekvátnějí rozdílům iniciativy...
Hm. Těžká volba.
Podle mě je lepší jet jedno pásmo tak, jak jsem ho předtím popisoval já... Ti opravdu rychlí mají možnost odejet svoje akce dřív, než ti pomalí a přitom jich neodjedou příliš mnoho před těmi, kteří jsou pomalejší, ale nejsou zas až tak moc pomalí...
Na druhou stranu Tvůj systém má také něco do sebe... všichni si zahrajou a přitom těm rychlím zůstane výhoda jejich rychlosti. Jenže Ti opravdu o dost rychlejší zase nestihnou odjet před těmi o dost pomalejšími tolik akcí, kolik by reálně stihli.
Je to otázka priorit - jestli jde o to, aby si v akci zaakčnili všichni, nebo aby akce probíhali co nejadekvátnějí rozdílům iniciativy...
Hm. Těžká volba.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
My s F´inëalar hrajema SR zaměřený spíš an život těch postav, takže jde hlavně o dialogy a osobní příběhy, samozřejmě tam máme akce, ne málo oproti jinejm RPG, přecijen je to SR, ale tu zábavu máme jinde, boje to jen doplňujou.
Nicméně ten mnou zde propagovaný systém je jen teorie, s F´inëalar hrajem klasickej trojkovej systém iniciativy, takže...
Nicméně ten mnou zde propagovaný systém je jen teorie, s F´inëalar hrajem klasickej trojkovej systém iniciativy, takže...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
No tak u nás je to zase tak že jedem tak 50% životu postav a 50% soubojů. I když to je asi jen moje přání.. jsou hráči co je život moc nezajímá a vyžívají se v akcích.
vámi navrhované systémy jsou zajímavé naštěstí u nás nikdo nepřekročí 30 iniciativu, vyjímkou jsou astrální projekce, tam se to může zvrtnout.
vydím slabinu Shadowmanova systemu a to že někdo s iniciativou 19 a 5 vlastně pojedou stejněkrát což mi připadá špatné. Možná mají k tomu ještě nějaké pravidlo ale i tka mi to přijde divný.
U nás jedem jak jsem psal dle ini v SR 2e. s tím, že se snažím do souboje více vnést realitu popisem... no těžko říc, zda se mi to daří A občas se také nechám unést situací
vámi navrhované systémy jsou zajímavé naštěstí u nás nikdo nepřekročí 30 iniciativu, vyjímkou jsou astrální projekce, tam se to může zvrtnout.
vydím slabinu Shadowmanova systemu a to že někdo s iniciativou 19 a 5 vlastně pojedou stejněkrát což mi připadá špatné. Možná mají k tomu ještě nějaké pravidlo ale i tka mi to přijde divný.
U nás jedem jak jsem psal dle ini v SR 2e. s tím, že se snažím do souboje více vnést realitu popisem... no těžko říc, zda se mi to daří A občas se také nechám unést situací
Zdraví Dag
jo a vtom vidím ten problém stírá se to že někdo má jedničky zrychlené reflexi.. pravda je že je to asi daň za to co nastane při rychlosti 21 a víc... ale pokdu tam nehrajete často takmi to připadá jako spíše nevýhoda...Shadowman píše:preco by sli s 19 a 5 rovnako krat...
ved ten s 19 moze ist este v 9tke...
my u nas tiez hrame tak max s iniciativou tak 25 cca ale aj tak je lepsie ked ide kazdy aspon raz na zaciatku aj ked ma malu iniciativu....
příklad:
A(19) B(5) u vás pojedou oba za kolo dvakrát.. což mi na tom dost vadí...
jede A,B a pak zase A a B. pokdu to chápu....
Zdraví Dag
MaxiDag: Proboha, co to meleš? Bez urážky...
Shadowmanův systém, ještě jednou, tentokrát zcela, jak rád říká můj otec, když nedokážu pochopit něco napopátý, blbovzdorně ...
Každý kolo se hází NOVÁ iniciativa. VŽDYCKY se hází nová iniciativa na začátku nového kola.
Průběh jednoho kola:
1) Každý si hodí iniciativu, pro příklad čtyři lidi - A 46, B 21, C 12 a D 5
2) Každý má na kolo maximálně tolik akcí, kolik je jeho iniciativa:10, zaokrouhleno nahoru, u nás má tedy A k dispozici až 5 akcí, B 3 akce, C 2 akce a D akci jednu
3) Každý provede jednu akci, PRÁVÌ JEDNU akci, jak by řekla moje matikářka , a to v pořadí daném iniciativou, v našem případě tedy A, pak B, pak C a pak D.
4) Ti, kterým ještě podle bodu 2 zbývají nějaké akce (tedy všichni s iniciativou větší než 10) teď provedou zbytek svých akcí, a to všechny naráz, v pořadí daném iniciativou, u nás tedy provede nejprve zbytek svých akcí (4) A, pak bude dvakrát jednat B, pak zbývá ještě jedna akce C. D už jednat nemůže, protože svou jednu akci již použil.
5) Konec kola, začátek nového, přejdi zpět k bodu 1
Shrnutí příkladu výše, čistě pořadí bez keců:
Iniciativa: A 46, B 21, C 12, a D 5
Pořadí a počet provedených akcí: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 4xA, 2xB, 1xC
Už je to jasný?
Jen pro přehled, Shrnutí, jak by to vypadalo při stejné iniciativě při použití ostatních zde prezentovaných systémů:
ShdrII: 5xA, 3xB, 2xC a až úplně nakonec 1xD
ShdrIII: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 1xA, 1xB, 1xC, 1xA, 1xB, 2xA
Moje varianta: 3xA (inic 46, 36 a 26), pak 1xB (21), pak 1XA (16), 1xC (12), 1xB (11), 1xA (6), 1xD (5), 1xC (2) a 1xB (1)
Když nad tím přemýšlím, napadl mě zajímavý kompromis "reality" a hratelnosti skombinováním mého a Shadowmanova systému.
Nahází se Iniciativa.
Odjede se po jedný akci každej v pořadí daném Iniciativou
Pak si všichni odečtou od iniciativy 10 a ti, kterým ještě zbývají nějaké akce, dojedou kolo podle mého systému. V příkladu výše by to tedy vypadalo takhle:
1xA, 1xB, 1xC, 1xD a pak vždy po jedné akci: A (inic 36), znovu A (26), pak ještě jednou A (16), B (11), A (6), C (2) a B (1). D už ne, protože po odečtení 10 není v kladné iniciativě...
Tenhle systém zachovává dobrou míru reality při střídání a přitom si všichni zahrajou...
Shadowmanův systém, ještě jednou, tentokrát zcela, jak rád říká můj otec, když nedokážu pochopit něco napopátý, blbovzdorně ...
Každý kolo se hází NOVÁ iniciativa. VŽDYCKY se hází nová iniciativa na začátku nového kola.
Průběh jednoho kola:
1) Každý si hodí iniciativu, pro příklad čtyři lidi - A 46, B 21, C 12 a D 5
2) Každý má na kolo maximálně tolik akcí, kolik je jeho iniciativa:10, zaokrouhleno nahoru, u nás má tedy A k dispozici až 5 akcí, B 3 akce, C 2 akce a D akci jednu
3) Každý provede jednu akci, PRÁVÌ JEDNU akci, jak by řekla moje matikářka , a to v pořadí daném iniciativou, v našem případě tedy A, pak B, pak C a pak D.
4) Ti, kterým ještě podle bodu 2 zbývají nějaké akce (tedy všichni s iniciativou větší než 10) teď provedou zbytek svých akcí, a to všechny naráz, v pořadí daném iniciativou, u nás tedy provede nejprve zbytek svých akcí (4) A, pak bude dvakrát jednat B, pak zbývá ještě jedna akce C. D už jednat nemůže, protože svou jednu akci již použil.
5) Konec kola, začátek nového, přejdi zpět k bodu 1
Shrnutí příkladu výše, čistě pořadí bez keců:
Iniciativa: A 46, B 21, C 12, a D 5
Pořadí a počet provedených akcí: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 4xA, 2xB, 1xC
Už je to jasný?
Jen pro přehled, Shrnutí, jak by to vypadalo při stejné iniciativě při použití ostatních zde prezentovaných systémů:
ShdrII: 5xA, 3xB, 2xC a až úplně nakonec 1xD
ShdrIII: 1xA, 1xB, 1xC, 1xD, 1xA, 1xB, 1xC, 1xA, 1xB, 2xA
Moje varianta: 3xA (inic 46, 36 a 26), pak 1xB (21), pak 1XA (16), 1xC (12), 1xB (11), 1xA (6), 1xD (5), 1xC (2) a 1xB (1)
Když nad tím přemýšlím, napadl mě zajímavý kompromis "reality" a hratelnosti skombinováním mého a Shadowmanova systému.
Nahází se Iniciativa.
Odjede se po jedný akci každej v pořadí daném Iniciativou
Pak si všichni odečtou od iniciativy 10 a ti, kterým ještě zbývají nějaké akce, dojedou kolo podle mého systému. V příkladu výše by to tedy vypadalo takhle:
1xA, 1xB, 1xC, 1xD a pak vždy po jedné akci: A (inic 36), znovu A (26), pak ještě jednou A (16), B (11), A (6), C (2) a B (1). D už ne, protože po odečtení 10 není v kladné iniciativě...
Tenhle systém zachovává dobrou míru reality při střídání a přitom si všichni zahrajou...
Naposledy upravil(a) sirien dne 27. 2. 2006, 23:12, celkem upraveno 2 x.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Sosáček: Ani ne, všechny takovýhle pravidla jsou jen o zažití.
U GURPS nám kdysi taky každá akce trvala hodinu, než se hodila, a po dvou sessions sme už jeli reflexivně
U GURPS nám kdysi taky každá akce trvala hodinu, než se hodila, a po dvou sessions sme už jeli reflexivně
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Shadowman
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
- Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
- Kontaktovat uživatele:
2tuk dakujem ze to konecne niekto vysvetlil tak po "lopate" ako sa povie...
k tomu mixu sa chcem spytat perco si neodpocital iniciativu Bcku a Ccku...
odpocital si A a D cim vlastne maju o 1 akciu menej ako ty dvaja takze bud odcitat vsetkym alebo nikomu...
a ked odcitas vsetkym tak je to zase ten system co som navrhoval ja...
k tomu mixu sa chcem spytat perco si neodpocital iniciativu Bcku a Ccku...
odpocital si A a D cim vlastne maju o 1 akciu menej ako ty dvaja takze bud odcitat vsetkym alebo nikomu...
a ked odcitas vsetkym tak je to zase ten system co som navrhoval ja...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech.
10 se od iniciativy odečte všem, to, že jsem B a C vynechal byla pouze matematický chybička... šotek zmetek. Už jsem to Editnul...
Ne, není to totéž, co navrhuješ Ty, protože se po prvním kolečku, kde reaguje každý jednou, začnou střídat. Rozdíl:
Podle Tebe: A B C D -- sem je to stejný -- A, A, A, A, B, B, C
Podle Mixu: A B C D -- sem je to stejný -- A, A, A, B, A, C, B
Skutečnost, že A jde stejně hodněkrát jako první, je způsobena pouze tím, že je to příklad a A má k dispozici poněkud extrémní iniciativu 46, pět akcí, i pokud budeme uvažovat, že mu úpadly hodně dobře kostky (saný 5 nebo tak), to je podád nějakách 16 + 6d6 což je vcelku nedosažitelný. Možná nějakej upír-fyzáda nebo fyzáda zrychlenej dalšim kouzlem nebo... prostě to reálně stejně nikdo mít nebude
Ne, není to totéž, co navrhuješ Ty, protože se po prvním kolečku, kde reaguje každý jednou, začnou střídat. Rozdíl:
Podle Tebe: A B C D -- sem je to stejný -- A, A, A, A, B, B, C
Podle Mixu: A B C D -- sem je to stejný -- A, A, A, B, A, C, B
Skutečnost, že A jde stejně hodněkrát jako první, je způsobena pouze tím, že je to příklad a A má k dispozici poněkud extrémní iniciativu 46, pět akcí, i pokud budeme uvažovat, že mu úpadly hodně dobře kostky (saný 5 nebo tak), to je podád nějakách 16 + 6d6 což je vcelku nedosažitelný. Možná nějakej upír-fyzáda nebo fyzáda zrychlenej dalšim kouzlem nebo... prostě to reálně stejně nikdo mít nebude
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti