Drama DnD hack

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Drama DnD hack

Příspěvek od jonka »

Drama DnD hack je úprava pro všechny verze používající 20stěnnou kostku. (všechny asi)
Cílem je, za pomocí toho, že hráči zariskují, dosáhnout výraznějších zvratů v situaci, případně dát hráčům možnost zapojit se více do tempa příběhu ať už jedním nebo druhým směrem.

Hra probíhá standardním způsobem, kdy GM vytváří hráčům opozici ale hráči mají jedou za scénu každý možnost zvolit si daný 20stěnný hod a prohlásit, že chtějí risknout více. Nastíní tak co chtějí aby se stalo, když uspějí. Může to být výraznější výhoda, než když uspějí, může být ve fikci nebo může být vyjádřena kostkama. Zároveň on, nebo kdokoliv jiný u stolu může navrhnout co se stane, pokud hráč svůj hod prohraje, platí ale stejně že případné zranění nebo následky by měly být větší než při běžném neúspěchu. GM pak odvypráví výsledek, alternativně jej může odvyprávět vítěz.

To je základ a k tomu mě napadlo pár nepovinných variant.

Vyvážená varianta
Síla výhody a nevýhody, respektive toho co se stane by měla odpovídat poměru mezi úspěchem a neúspěchem na kostkách před hodem.

Pomalá varianta
Hráči mají tuto výhodu jen jednou za sezení. O to je ale může být výsledek výraznější a zvratovější.

Power game varianta
Pokaždé, když hráč takto vejde do rizika dostane známená to, že jeho postava prošla zkouškou a nějakým způsobem se zocelila. Ať vítězně nebo prohrála obdrží 50 zkušeností. V pomalé variantě jich dostane 100.

Speed game varianta varianta
Místo 40 zkušeností obdrží postava 1/20 zkušeností potřebnou na danou úroveň. V pomalé variantě obdrží zkušeností 1/10.

Bring down the pain varianta
Pokud hrdinové neriskují, není je možno zranit, dostávájí malé zranění a škrábance. jediný způsob jak je zranit je, aby zariskovali, pak ale jejich zranění a nevýhody mohou být významější.

varianta se Společnou karmou
Pokud projdou v jedné scéně (nebo v jednom sezení u poamlé hry) všichni hráči rizikem, obdrží jeden bod společné karmy. Co za to mohou využít je na dolmuvě skupiny, může to být bonus k hodu, nový hod, záchrana před smrtelnou ranou, bonus k pomoci ostatním nebo třeba hnutí příběhem nebo situací na meta úrovni.


To mě tak nějak napadlo, možná by to bylo i hratelné :)
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů