Líbí se vám d20?
d20 je pre mňa komplexný systém. Pre nováčika aj zložitý, pretože kým sa dostaneš do všetkých závislostí a nuansov, potrvá to... minimálne jednu kampaň o dvadsiatke sedení. (Aspoň pre mňa ).
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
To můžu vyvrátit. Moje družinka pravidla celkem rychle pochopila a už po pár hraní se osamostatnili ce se týče hledání toho co potřebujou. Je ale pravda že u nováčku je lepší hrát bez těch nadstaaveb (nosnost, 5-feet step, grappling, speciální akce atd.)
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
uvazoval jsem na pietuv popud o tom, proc hraju dnd, kdyz ty akce, co mam rad, se ve wushu hraji lip...
Mam z dracaku stale zafixovano, ze se na epickou uroven musi clovek dostat. Nejen nasbirat expy, ale zvyknout si na postavu, oblibit si ji, vazit si ji.
Proc tohle ve wushu nejde? Protoze po druhe hre je postava ohrana a omrzi. Zatimco v dnd dostavas ability pomalu, pokazde mas neco noveho a pokazde se mas na co tesit.
a pak ... uz jste si nekdy hodily spirited charge/power attack/smite evil za 3k8+90
Mam z dracaku stale zafixovano, ze se na epickou uroven musi clovek dostat. Nejen nasbirat expy, ale zvyknout si na postavu, oblibit si ji, vazit si ji.
Proc tohle ve wushu nejde? Protoze po druhe hre je postava ohrana a omrzi. Zatimco v dnd dostavas ability pomalu, pokazde mas neco noveho a pokazde se mas na co tesit.
a pak ... uz jste si nekdy hodily spirited charge/power attack/smite evil za 3k8+90
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Nemůžu potvrdit ani vyvrátit, druhá hra se stejnou postavou se v mý přítomnosti ještě nestala. (:Quentin píše:Proc tohle ve wushu nejde? Protoze po druhe hre je postava ohrana a omrzi. Zatimco v dnd dostavas ability pomalu, pokazde mas neco noveho a pokazde se mas na co tesit.
A potřebu se na epickou úroveň propracovat nemám - baví mě úplně začínající postavy, a baví mě drsňáci, ale propracovat se z jednoho do druhýho je práce a grind a klidně si to nechám ujít.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Neni ten problem spis v tom, ze v dnd jde o mechanicky existuci souboje, kdezto ve wushu si muzes popsat co chces, takze to nema zadnou hodnotu?
pieta: nojo. zuko ucici se blesky je typicky priklad nudne a nezajimve prace
pieta: nojo. zuko ucici se blesky je typicky priklad nudne a nezajimve prace
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Hehehe.
Znas pojem hypervizor, Pieto?
A vubec. Postava tkera se neco uci mi proste pripada zajimava. Tobe zjevne ne, tak jsem uvedl protipriklad, abych ukazal ze tvoje mysleni je vnitrne nekonzistentni. Mel bys se sebou neco delat
(luke skuwalker se ti urcite taky nelibil. a ichigo ucici se bankai, to ses musel celou dobu nudit)
Jasne, me v DnD asi taky ne, i kdyz nejaky dndcko a klerika/zlodeje bych si asi zahral. Magove jsou nudni, myslim dnd magove, ale klerikove jsou fajn, a zlodeji jsou super.
(plus, avatara musime pred sirienem utajit)
Znas pojem hypervizor, Pieto?
A vubec. Postava tkera se neco uci mi proste pripada zajimava. Tobe zjevne ne, tak jsem uvedl protipriklad, abych ukazal ze tvoje mysleni je vnitrne nekonzistentni. Mel bys se sebou neco delat
(luke skuwalker se ti urcite taky nelibil. a ichigo ucici se bankai, to ses musel celou dobu nudit)
Jasne, me v DnD asi taky ne, i kdyz nejaky dndcko a klerika/zlodeje bych si asi zahral. Magove jsou nudni, myslim dnd magove, ale klerikove jsou fajn, a zlodeji jsou super.
(plus, avatara musime pred sirienem utajit)
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Až půjde v D20 levelovat tím, že půjdu řvát na bouřku, budu ten systémm mít o něco radši. (-;Sosacek píše:A vubec. Postava tkera se neco uci mi proste pripada zajimava. Tobe zjevne ne, tak jsem uvedl protipriklad, abych ukazal ze tvoje mysleni je vnitrne nekonzistentni. Mel bys se sebou neco delat
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
po zbezenm pohledu do PHB DnD 4e mam pocit, ze SW saga edition jsou porad lepsi
(ted abych se dal na prepisovani tech pravidel na high fantasy)
(ted abych se dal na prepisovani tech pravidel na high fantasy)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů