[d20] conan d20

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai »

Na toho "nového" Conana jsem se díval právě před víkendem. Ale nakonec jsem se rozhodl, že si spíše v budoucnu koupím anglickou verzi. Má i mnohem lepší ilustrace...

Obrázek
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

tak tuto 3dielnu anglicku zbierku by som si veru kupil aj ja!

ehm. neplanuje niekto robit objednavku z amazonu? :)
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Příspěvek od Bifi »

Z Amazonu sa nevyplatí. Inak mám ju doma, aj Bran Mak Morna a Solomona Kanea v tejto novej verzii. Vraj sú to úplne prvýkrát vydané Howardove poviedky v jeho znení (bez zásahov Sprague de Campa a ďalších editorov).
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

a skade sa oplati. chcem to!
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

corvus v serathis píše:no sa samozjrejme co som dal mozno az prilis jasne najavo je ze mi nevyhovuje takyto takticky boj kde sa viac riesi pozicia na mapke nez popis akcie. vsimol som si ako boli vsetci v tom klasickom dnd mode: hodim si na utok. trafil som. 6 zivotov dole.
my jsme v patek hrali bez battle gridu a s popisama nebyl problem. Akorat mi po hre nekteri vytykali, ze jsem mluvil vic nez bylo treba.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

asi som uz dost offtopic ale tu: http://www.libris.cz/knihy/modules.php? ... 0345461517 tu knizku maju a o 100% drahsie :-?
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai »

Nevím. My jsme si boje na gridu užívali. Ano, byly to out of character strategické orgie, ale jakmile (pokud) člověk přistoupí na to, že to tak v d20 je, nevidím v tom problém.

Conan má navíc pár dobrých nápadů, které popisu bojů pomáhají - jeden zdarma (free action) prováděný manévr, Use the Battlefield, vám, pokud dáte skill check (DC 20) a popíšete jak a čeho že to vlastně využíváte, dá +2 na útok. Například.

A i když jsem si tohoto manévru všimnul až po hře, když jsme s Bifim procházeli druhou edici, nemyslím, že bychom nějak šidili popisy v boji... tedy, přinejmenším, já jsem vše "viděl" velmi živě. $D
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay »

Conlai píše:tedy, přinejmenším, já jsem vše "viděl" velmi živě. $D
Skor velmi mrtvo (hlavne ti Piktovia po nasich sneak attackoch $D), ale inak podstate +1.

Pre mna osobne je DnD bez stvorcekovej siete dost o nicom. Jeho sila lezi prave v tomto - ked chcem abstraktnejsi boj, pouzijem iny system.

Uz sa tesim na dalsiu poviedku o protipiktskom komande (hlavne ak budu strateni na dajakych planach :D)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

vsak ja nerikam, ze by se grid pouzivat nemel. Jen ze v patek jsme ho nemeli a bylo to dobry. Pri hrani dnd jsme ho pouzivali - vicemene podle nalady - asi na 50% boju. A tak to asi bude i tady.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
lotrando
Příspěvky: 586
Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lotrando »

mohu mít dotaz k pravidlům Conan d20?

Zajímá mě class Noble, získává Social abillity, např Ally. Z popisu není jasné, zda je to podobné skillu a je možné to zlepšovat, nebo jestli je to závislé jen na charisme a d20 + podmínky.
Petr "Lotrando" Kulda
Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai »

Řekl bych, že to je extraordinary ability. Například u schopnosti Ally je vysloveně napsáno, že pokud si ji vezme víckrát, bonusy se nesčítají, ale znamená to dalšího spojence. Jedinou možností, jak si zlepšit šanci při hodu je circumstance bonus (např. +2 pokud spojenci šlechtic nedávno prokázal laskavost, +4 pokud pro něj riskoval, +6 pokud mu zachránil život)...
Uživatelský avatar
lotrando
Příspěvky: 586
Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lotrando »

to jsem si myslel, trochu mě matou ty DC 20-30, to je docela loterie.
Petr "Lotrando" Kulda
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

nemel nekdo potiz s jazykovou barierou?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Conlai
Správce rozbitých snů; Moderátor
Příspěvky: 2399
Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Conlai »

Quentin: V jakém smyslu? A mluvíš o pravidlech nebo o knihách, které tu byly zmiňovány?

Za sebe mohu říci, že s jazykovou bariérou problém nemám (ani v jednom případě). Původní knihy REH se mi potom více líbí v originále, než v jakémkoli překladu (nic proti Kantůrkovi).

REH sice používá lehkou purple language, ale jen v originále oceníš jeho cit pro jazyk a místy až poetický způsob vyprávění. To jsou věci, které jsou v překladu dost těžko přenositelné.

(ještě mě napadá, že problém s jazykovou bariérou by mohl být v naší slovensko-moravské herní grupě (PK, Bigfoot, Fin a já))
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

conlai: mluvil jsem o pravidlech; precijen me zarazilo, ze ani bossonianci nebo gundermani nemluvi aquilonsky.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů