[5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RPG Fórum
Příspěvky: 106
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00

[5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od RPG Fórum »

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Diskuze určená k výměně zkušeností a doporučení ohledně dobrodružství pro pátou edici D&D. Kromě ní máme na Fóru ještě obecnou diskuzi Hraní podle modulů, ve které najdete diskuzi k dobrodružstvím pro jiné edice a hry, takže jestli se nebojíte drobného konvertování pravidel, mrkněte i tam.

Odkazy:
:arrow? Všechny produkty pro 5e v databázi - dobrodružství si můžete jednoduše zobrazit pomocí filtru „Kategorie“
:arrow? Úplně všechna dobrodružství pro všechny hry v databázi
:arrow? Hraní podle modulů - diskuze k fantasy dobrodružstvím pro jiné edice a hry
Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 4575
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od ShadoWWW »

Když se hraje někde na chatě nebo v přírodě s důrazem na odpočinek od internetu (např. na místě, kde není ani mobilní signál), tak mám pár kartiček jako záložky, kterými si založím aktuálně používané nestvůry/statistiky v boji. Během boje pak mezi nimi přecházím. Není to až tak složité, jak by se mohlo zdát, i když jisté omezení to je. Ale těch bojů během sezení zas tak moc není.

Během normální hry (kde je připojení k netu) používám buď český překlad Bestiáře na Kostce, kde vyhledat přehledné statistiky je otázkou pár kliků (každou statistiku si pak otevírám v novém tabu prohlížeče), nebo používám DDB (jako dnes většina DMů), kde na pár kliků mám statistiky i ilustrace, co mohu ukázat hráčům. Jinak na mobil existuje hafo aplikací na statistiky potvor (na iOS i Android). DDB nebo mobilní aplikace je dnes v podstatě standardem u nás i ve světě. A nějaké kompaktní statistiky (které jsou vždycky méně přehledné než stat bloky v Bestiáři nebo na DDB) jsou dnes už přežitkem (tedy z pohledu 5E, ne hraní obecně).
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Já jsem teda asi hodně old-school, když chci mít všechno na papíře před sebou, a ještě ideálně tak, abych nemusel moc listovat. :)
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od boubaque »

K recenzi (a diskusi tady) jen dvě věci, které má smysl zmínit, jinak se mi docela líbí:
Želváci jsou hratelná rasa (překvapení!) humanoidních želv s dobrodružnou náturou. Rodiče mladých želváčků rychle umřou, a tak je každý želvák sirotek, který se musí umět poprat se světem. Želváci rádi cestují a poznávají svět, ke stáří se pak vracejí na svůj domovský ostrov, aby si tu našli partnera, vylíhli vajíčka, umřeli a nechali své dítě osiřet. Hustě popsaná A4 je promarněná textem psaným v tomhle stylu:
„Želváci přijali jednoduchý pohled na svět. Je to úžasné místo a oni vidí krásu v čemkoliv prostém. Užívají si možnost cítit jemný vítr vanoucí skrz palmy, sledovat kvákající žáby na leknínových listech, anebo stát na přeplněném lidském tržišti.“
Anebo:
„Přestože značnou část svého života tráví v osamění, jsou želváci společenští tvorové, a rádi vytvářejí smysluplná přátelství.“
Popravdě mě to nudí a mám problém v tom najít cokoli zajímavého (tenhle leitmotiv se bude ještě opakovat). Je to takové happy malebné a sluníčkové, ale bezobsažné.
Markusi, chápu, z jakých vycházíš pozic, a nevyvracím, že třeba později v popisu dobrobružství jsou takové popisy únavné a ve hře nevyužitelné. Ale tohle je představení rasy, a bez ohledu na to, jestli je dobře, nebo špatně vytvořená nebo popsaná, tohle je její charakterizace. Když si vybereš pro svou postavu rasu želváka, chceš ji roleplayovat a tohle je pomůcka pro roleplay. Ano, můžeme se bavit, jesti dobrá, ale to ty v té recenzi neřešíš. DnD 5e není jen o prozkoumávání dungeonů, ale i o prozkoumávání postav. A sorry, tohle na mě působí jako "Nelíbí se mi to, protože mě to vytrhává z mé touhy hrát mého elfa jako mě se špičatýma ušima", nebo hůř "Dejte mi nějaké (mechanické) schopnosti a vykašelete se na color, ten přece nikoho nezajímá". A hlavně, celý popis rasy je na jednu stránku, jak píšeš – to je ve skutečnosti dobrý design, protože snadno poznáš, kde v příručce co je a není.
Markus píše: 19. 8. 2020, 00:28 To nikdo pro 5e nevymyslel nějaké kompaktní statblocky, aby jedna příšera neměla půl stránky?
Vymslel a jsou v pěkných, přehledných tabulkách. Jen pak má prakticky každá příšera ještě nějaké zvláštní schopnosti (a útoky, které můžou mít různé bonusy k hodu), které jsou u statblocku vypsané, abys nemusel listovat do seznamu někde na konci bestiáře. Plus k tomu máš většinou obrázek, nějaký odstavec fluffu a případně popis bojové taktiky. Popravdě, nevím, co se ti na tom nezdá. Výtku s tím, že potřebuju tři různé knihy navíc k tomuhle dobrodružství ale chápu.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Zrovna u popisu rasy tak nějak předpokládám, že dostanu aspoň stránku textu s náměty pro ztvárnění rasy. Takže moje nadávání nesměruje ani tak k délce toho textu jako k tomu, co v něm je. Říkáš tomu „pomůcka pro roleplay“ - ale co tedy mám roleplayovat? Jak má moje postava želváka dobrodružnou náturu a jak se ráda kochá palmami? Že ráda vytváří smysluplná přátelství? Vždyť to jsou věci platné úplně o komkoli - něco jako horoskop. Ve skutečnosti mi to nijak nepomáhá zahrát nápaditou nelidskou rasu. Kdybys vyměnil všechny výskyty slova „želvák“ za „elf“, tak to jako popis rasy bude fungovat stejně (s výjimkou toho - uznávám - že elfové nesnášejí vajíčka a neumírají krátce po vyvedení potomstva).

EDIT: Nicméně, jak jsem napsal, „nejsem tady, abych hodnotil pravidlová rozšíření pro 5e“.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Ještě se mi to rozleželo a nakonec jsem želvákům změnil hodnocení na tři hvězdičky. (Nevylučuju, že to zase změním, až budu mít větší srovnání... je to tak na dvě a půl... najednou je mi pětistupňová škála malá).

Mám s tím dilema, protože to dobrodružství je sice zbytečně ukecané a takové nijaké, ale zároveň na něm není ani nic vyloženě problematického... prostě je takové "meh". Ta jeskyně - což je hlavní součást - je taky funkční, byť nenadchne. Náhodná setkání totéž, atd. Kdybych tomu nechal dvě hvězdičky, bylo by to v kategorii se stejnými problematickými produkty jako Pobřeží snů - a želváci jsou skutečně lepší a asi se na tom ostrově dá s trochou úsilí postavit zajímavá hra. Holt se asi smířím s Gaussovou křivkou a s tím, že všechno, co nevyčnívá v dobrém ani ve zlém, spadne do prostředních tří hvězdiček.

Mimochodem, teď používám takovouhle škálu hodnocení:
  • :!: Tady není nic k vidění. Hrát se to moc nedá.
  • :!: :!: Hrát se to sice dá, ale je to špatně vymyšlené, nefunkční nebo prostě nudné. Snažit se z toho vykřesat dobrou hru se spíš nevyplatí. Dílčí části můžou stát za vykradení.
  • :!: :!: :!: Pohodový spotřební produkt, který má herní hodnotu, i když má mouchy nebo nedodělky a bude vás stát ještě nějakou práci.
  • :!: :!: :!: :!: Skvělé dobrodružství, které se ve srovnání s generickými třemi hvězdičkami vyznačuje něčím extra. Výjimečný obsah a provedení, které vás nebude stát skoro žádnou práci navíc.
  • :!: :!: :!: :!: :!: Vzácný počin slibující nezapomenutelný herní zážitek. Pro tvůrce dobrodružství příklad hodný následování. Tohle chcete hrát!
Mimochodem, když jsem četl vaše ohlasy na Dračí loupež, tak podle nich by to mě osobně vycházelo spíš na dvě hvězdičky - hodnotu to nějakou má, ale je to blbě zpracované. Dá se to zachránit. Jedna hvězdička jsou pro mě věci, na kterých ani není co zachraňovat.

Ne že by na tom hodnocení nějak záleželo, ale připomíná mi to... hodnoťte věci, které znáte. :wink: Třeba pro 5e je jich tam fůra.
Pracující logaritmus
Příspěvky: 791
Registrován: 10. 5. 2018, 07:17

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Pracující logaritmus »

Markus píše: 20. 8. 2020, 14:45
  • :!: Tady není nic k vidění. Hrát se to moc nedá.
  • :!: :!: Hrát se to sice dá, ale je to špatně vymyšlené, nefunkční nebo prostě nudné. Snažit se z toho vykřesat dobrou hru se spíš nevyplatí. Dílčí části můžou stát za vykradení.
  • :!: :!: :!: Pohodový spotřební produkt, který má herní hodnotu, i když má mouchy nebo nedodělky a bude vás stát ještě nějakou práci.
  • :!: :!: :!: :!: Skvělé dobrodružství, které se ve srovnání s generickými třemi hvězdičkami vyznačuje něčím extra. Výjimečný obsah a provedení, které vás nebude stát skoro žádnou práci navíc.
  • :!: :!: :!: :!: :!: Vzácný počin slibující nezapomenutelný herní zážitek. Pro tvůrce dobrodružství příklad hodný následování. Tohle chcete hrát!
Tohle vypadá, že bude hodně Gausovské. Popravdě mě nenapadá nic, co by podle mě mělo mít 1 nebo 5 hvězdiček. Což může být i záměr, ale když píšeš, že 5 stupňů ti je málo...
Mimochodem, když jsem četl vaše ohlasy na Hrobku anihilace, tak podle nich by to mě osobně vycházelo spíš na dvě hvězdičky - hodnotu to nějakou má, ale je to blbě zpracované. Dá se to zachránit. Jedna hvězdička jsou pro mě věci, na kterých ani není co zachraňovat.
A které ohlasy myslíš? Nemůžu žádné obsáhlejší najít.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Chtěl jsem napsat ohlasy na Dračí loupež. :doh:
Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 4575
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW »

Bez spoilerů.
Dnes jsem si koupil nové velké D&D dobrodružství Icewind Dale: Rime of the Frost Maiden. A hned jsem ho přečetl jedním dechem (320 stran, uf!). Moje první dojmy:
1) Masivní obsah: D&D 5e kampaně mívají standardně 256 stran, tato má 320 stran, takže spolu s Bestiářem (který měl taky 320 stran) se řadí mezi dvě největší knihy páté edice.
2) Nádherné, atmosférické ilustrace: Ilustrace jsou v D&D na vysoké úrovni, tady jdou ale ještě dál a překonávají svůj běžný standard.
3) Spousta nových nestvůr a kouzelných předmětů: D&D kampaně běžně mívají unikátní nestvůry, které se neobjevují nikde jinde. Tady jich je ale násobně více. Je to logické. V Bestiáři po pravdě není moc nestvůr, které by se hodily do ledové, nehostinné pustiny. Toto dobrodružství tento dluh splácí. Nové kouzelné předměty jsou nápadité.
4) Mapy Mikea Schleye jsou zpět: D&D mapy Jareda Blanda mi připadají moc umělecké, mapy Tima Hartina zas příliš old-schoolové. Mike Schley je má krevní skupina a jsem rád, že po několika modulech se opět setkávám s jeho nádhernými mapami, uměleckými i praktickými, které svým osobitým přístupem vypráví příběh samy o sobě.
5) Sandboxový styl: Svým sandboxovým stylem prvních kapitol mi tato kampaň připomíná Storm King's Thunder, i když tady je ta sandboxovitost ještě silnější. Mohla by vyhovovat i těm, kteří mají rádi sandbox, ale SKT jim kvůli railroadovým eventům nesedl.
6) Hororová atmosféra: Chris Perkins v doslovu píše, že se při psaní tohoto dobrodružství inspiroval filmy The Thing, The Shining a Alien a Lovercraftovým At the Mountains of Madness. Při čtení na vás tento styl hororů dýchá. Těžko posoudit, jestli se to povede i ve hře, podobně jako v Curse of Strahd, nebo ne. Perkinsův doslov je ale třešnička na dortu, ve které zmiňuje (zejména pro americké publikum), že pandemická karanténa nám skvěle navodila atmosféru odloučení, které budou dobrodruzi zažívat na Planině ledového větru v tomto dobrodružství. (Což bylo neplánované, protože v době psaní tohoto dobrodružství se o žádném Covid-19 ještě nevědělo.)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

ShadoWWW píše: 23. 9. 2020, 21:44 Dnes jsem si koupil nové velké D&D dobrodružství Icewind Dale: Rime of the Frost Maiden. A hned jsem ho přečetl jedním dechem (320 stran, uf!).
Alexiandrian k tomu dobrodružství napsal sérii článků, ve kterých radí, jak vést tu úvodní sandboxovou pasáž. Pro hráče 5e, kteří možná se sandboxem nemají zkušenosti.

(Jo a přesunul jsem tvůj komentář sem do diskuze o dobrodružstvích pro 5e :wink: )
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Uff... tak tohle je moje zatím nejdelší recenze.

:arrow? Recenze: Ztracený důl Fendelveru

Obrázek
Před více než pěti sty lety vytvořily klany trpaslíků a gnómů dohodu zvanou Fendelverský pakt, podle níž sdíleli bohatý důl v podivuhodné jeskyni zvané jeskyně Hromových ozvěn. Časy byly dobré a nedaleké lidské městečko Fendelin rovněž vzkvétalo. Ale pak přišla pohroma v podobě orkské hordy, která se prohnala celým Severem a zpustošila všechno, co jí stálo v cestě. Zkazky o pohřbeném bohatství lákaly po staletí hledače pokladů a jiné prospěcháře do okolí Fendelinu, ale nikdo v hledání dolu neuspěl. Co je však důležitější, trojice trpaslíků – bratrů Skálohledů – objevila vstup do jeskyně Hromových ozvěn a hodlají doly znovu otevřít. Bohužel pro Skálohledy, nejsou jediní, kdo se o jeskyni Hromových ozvěn zajímá.

Říká se „nevkročíš dvakrát do stejné řeky,“ ale právě to my teď uděláme. Ztracený důl Fendelveru je úvodní dobrodružství pro Dungeons and Dragons páté edice. Původně vyšlo v roce 2014 jako součást začátečnické krabice Starter Set, která dokonce předcházela vydání „plných“ pravidel, a je tak vůbec prvním produktem pro pátou edici. Jelikož pátá edice se ukázala být fenoménem, který k hraní přivedl spoustu nových lidí, stal se Fendelver pro mnohé hráče jejich úplně prvním setkáním s RPG hrami a nabral auru bezmála mýtického dobrodružství.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2664
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Vitus »

Markus píše: 11. 11. 2020, 15:25 Uff... tak tohle je moje zatím nejdelší recenze.

:arrow? Recenze: Ztracený důl Fendelveru
Hezky jsi shrnul tím vlastně shrnul i můj dojem z D&D 5e, zejména to "Souboj > poklad > past > souboj > roleplayingová scéna > souboj > poklad > souboj > roleplayingová scéna > hotovo" a pak ta omezená interaktivita, omezená možnost aktivity hráčů a či omezená sociální rovina. :clap:

Teď tak mám navíc asi i představu o tom, co jsou 3 hvězdičky v Marcusově pojetí. :D
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

3 hvězdičky jsou pro Markuse "pohodové spotřební dobrodružství, ale nic extra spešl", což si myslím, že tady sedí.

Jenom uvedu na pravou mírou, že mi osobně boj nevadí, naopak mě baví a formulka "Souboj > poklad > past > souboj > roleplayingová scéna > souboj > poklad > souboj > roleplayingová scéna > hotovo" by se vesměs dala aplikovat i na moje vlastní hry. S dvěma podstatnými dodatky:

- V tomhle dobrodružství je těch bojů fakt hodně (asi tak dvakrát víc, než bych preferoval) a většinou se musí odehrát, protože to moc jinak nejde. Je to vážně boj jako sport, bojujeme rádi, a proto chceme boje co nejvíc.

- Tím, že tam úplně chybí rovina čehokoli jiného než boje, se to ještě víc zvýrazňuje. Navíc většina skriptu vede právě k boji. A třešnička na dortu to, že postavy, se kterými můžeš vyjednávat, tě nakonec stejně zradí a vyvolají boj.

Takže rozhodně nechci říct, že je boj špatný a nezábavný. Jen je ho tady prostě moc, fakt strašně moc... a strašně málo čehokoli jiného.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2664
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Vitus »

Markus píše: 11. 11. 2020, 19:20 Jenom uvedu na pravou mírou, že mi osobně boj nevadí, naopak mě baví a formulka "Souboj > poklad > past > souboj > roleplayingová scéna > souboj > poklad > souboj > roleplayingová scéna > hotovo" by se vesměs dala aplikovat i na moje vlastní hry. S dvěma podstatnými dodatky:

- V tomhle dobrodružství je těch bojů fakt hodně (asi tak dvakrát víc, než bych preferoval) a většinou se musí odehrát, protože to moc jinak nejde. Je to vážně boj jako sport, bojujeme rádi, a proto chceme boje co nejvíc.

- Tím, že tam úplně chybí rovina čehokoli jiného než boje, se to ještě víc zvýrazňuje. Navíc většina skriptu vede právě k boji. A třešnička na dortu to, že postavy, se kterými můžeš vyjednávat, tě nakonec stejně zradí a vyvolají boj.

Takže rozhodně nechci říct, že je boj špatný a nezábavný. Jen je ho tady prostě moc, fakt strašně moc... a strašně málo čehokoli jiného.
To jenom potvrzuješ můj dojem z D&D 5e, nejen z toho, jak jsem si ho kdysi procházel a párkrát zkusil hrát, ale i z toho třeba jak to vypadá u Matta Merciera, jehož kampaně jsou hodně sociální a velmi interakční, nebo i dalších streamerů, kde mi často přišlo, že jakýmsi pejorativem D&D 5e je, že tam ten boj musí být nejpozději círka každé 2 hodiny herního času a nejlépe každých 45 minut. :D
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Markus »

Vitus píše: 11. 11. 2020, 21:01 To jenom potvrzuješ můj dojem z D&D 5e, nejen z toho, jak jsem si ho kdysi procházel a párkrát zkusil hrát, ale i z toho třeba jak to vypadá u Matta Merciera, jehož kampaně jsou hodně sociální a velmi interakční,
Počkej počkej, teď mě ztrácíš...

Přemíra bojů ti připomíná Matta Merciera, jehož hry jsou hodně sociální a interakční? :think:

EDIT: Pro zajímavost, já jsem ten Fendelver kdysi dokonce rozehrál na pozici hráče.
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2664
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [5e] Dobrodružství pro D&D 5e - zkušenosti, doporučení

Příspěvek od Vitus »

Markus píše: 11. 11. 2020, 21:05 Počkej počkej, teď mě ztrácíš...

Přemíra bojů ti připomíná Matta Merciera, jehož hry jsou hodně sociální a interakční? :think:
Asi jsem se nevyjádřil moc dobře, myslel jsem to tak, že i u takového Matta Merciera, jehož hry jsou ve srovnání s ostatními streamery či jinak odpozorovanými hrami hodně sociální a interakční, mají v sobě i na můj vkus příliš mnoho bojů.
Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů