Co nemám rád na DnD

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Pieta píše:Ale ano, myslím si, že pro většinu potřeb se najde nějaký systém, který dotyčnému bude vyhovovat líp, než D20 (a Wushu, a TSOY, a TRoS, a DiTV, a WotG, a OMGWTF).
A co pro všechny nebo alespoň více potřeb najednou?
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs »

Jerson: FATE, nebo GURPS.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15027
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Jerson píše:A co pro všechny nebo alespoň více potřeb najednou?
A ideálně většinu potřeb několika lidí najednou? Doporučoval bych kompromis, to zabírá nejlíp.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
lotrando
Příspěvky: 586
Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lotrando »

Fritzs: Ten GURPS mi přijde z bláta do louže. To už asi opravdu FATE.
Petr "Lotrando" Kulda
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Souhlasim s Pietou, OMGWTF nemuzu nez doporucit.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Fritzs píše:Jerson: FATE, nebo GURPS.
GURPS? Ne, děkuji, na jeho vhodnosti se "shodnou" dva lidé z deseti.

Nicméně - je to ještě téma o DnD?
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od eerieBaatezu »

Pokud někdo víte o nějakých alternativách HP systému pro DnD 3.5, tak sem prosím hoďte název zdroje těchto pravidel. Četl jsem ty v Unearthed Arcana, ale ani jeden systém se mi nezamlouvá. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od Fritzs »

eerieBaatezu píše:Pokud někdo víte o nějakých alternativách HP systému pro DnD 3.5, tak sem prosím hoďte název zdroje těchto pravidel. Četl jsem ty v Unearthed Arcana, ale ani jeden systém se mi nezamlouvá. :)
Jesi můžu, tak jeden navrhnu. Con*x (x mezi 2,5 až 4) HP, bez zvyšovaní při přechodu na další úroveň, nebo zvýšení o jeden za úroveň popřípadě zavést skill, který by se připočítával k HP. Záchrany bych změnil tak, že se na ně vždycky háže (přepracovat AC, ale to by neměl být problém) a výsledná hodnota se odečítá od zranění. Eště bych doladil vysokolevelová kouzla )což jsou ale gamebreakery tak jako tak) a mohlo by to fungovat.

Nicméně nic originálního to asi není, myslím, že sem už něco podobného někde viděl.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od Peekay »

eerieBaatezu píše:Pokud někdo víte o nějakých alternativách HP systému pro DnD 3.5, tak sem prosím hoďte název zdroje těchto pravidel. Četl jsem ty v Unearthed Arcana, ale ani jeden systém se mi nezamlouvá. :)
Celkom dobre funguje model, aky pouzivali SW d20 (prva edicia) - mas Vitalitu a Woundy.

Vitalita su tie klasicke zivoty, co stupaju s levelom atd. Reprezentuju unavu a drobne odreniny, ziadne strasne rany do brucha a zlomeniny.

Woundy su v podstate konstantne celu karieru postavy, mas ich tolko, kolko mas Constitution score. Tie reprezentuju fyzicku toleranciu voci naozajstnym vaznym zraneniam.

V boji dostavas dmg najprv do vitality, do woundov az ked sa ti minie vitalita. Ked ti klesne vitalita na nulu, mozes odpadnut (tusim sa tam hadzal fortitude save alebo nieco podobne). Critical ide rovno do woundov, aj ked este mas vitalitu (s tym, ze multiplikator zraneni je pri nom o jedna mensi - teda mec ti dava na 19-20 supu rovno do woundov (ale za 1d8), sekera dava do woundov iba na 20tku (a s dvojnasobnymi zraneniami)).

Istu dobu sme takto hrali DnD, bolo to relativne v pohode - dalsie dve upravy, ktore s tym suviseli boli Sneak Attack (nedaval extra kocky, ale kazda jeho uroven zvysovala Threat Range o +1) a jednotky na save proti damageovaciemu kuzlu (vtedy sa overovalo, druha jednotka znamenala damage rovno do woundov).
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od eerieBaatezu »

Díky za návrhy, mně šlo hlavně o to, abych musel co nejméně zasahovat do pravidel a přitom vyřešil věci jako, že klidně skočím z 30 metrů vysoké věže, protože na to mám HP, nebo když mě někdo střelí šípem do hlavy, abych si jen upsal HP.

A tak jsem se ještě jednou podíval do Unearthed Arcana a zjistil, že jsem přehlédl poslední možnost úpravy pravidel "Massive damage thresholds and results", která je přesně to, co jsem hledal, sice to ještě malinkato upravím, ale jinak je to dobré. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Blaine
Příspěvky: 1018
Registrován: 29. 7. 2009, 17:51

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od Blaine »

Jestlize me nekdo trefi do hlavy sipem, tak jsem mrtvej:)
Jestlize skocim z veze z triceti metru, tak jsem mrtvej taky.

Neni treba menit hp, staci zmenit pohled na to, co hp reprezentuji. Kdyz te nekdo flakne svoi sekerou do bricha, tak ti neda zraneni za 15, ale zabije te. Kdyz ti da zraneni za patnact, tak te lehoucce skrabl nebo byla jeho rana tak prudka, ze te boli ruka z toho, jak jsi ho zablokoval. Nebo te svahnul po hlave, ty jsi jen tak tak uskocil, trefil te topurkem a mas mzitky pred ocima.

Jadaaaa a neni treba menit pravidla. O-)
Majitel herny Pod Kotlem v Jihlave.
Jsem přístupný všemu!:)
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od eerieBaatezu »

Já mám rád, když je to pěkně ošéfované systémem. :)

Neexistuje nějaká mutace, kde by neexistovaly classy a místo toho by se dělal charakter třeba jako v Shadowrunu?
Obrázek
Uživatelský avatar
Blaine
Příspěvky: 1018
Registrován: 29. 7. 2009, 17:51

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od Blaine »

eerieBaatezu píše:Já mám rád, když je to pěkně ošéfované systémem. :)

Neexistuje nějaká mutace, kde by neexistovaly classy a místo toho by se dělal charakter třeba jako v Shadowrunu?
No to ne, protoze to uz potom neni DnD, ale nejaky jiny system. Skillovy. Je jich hodne a tady na foru staci trochu zapatrat a narazis na nejaky na sto procent.
Majitel herny Pod Kotlem v Jihlave.
Jsem přístupný všemu!:)
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od boubaque »

Blaine píše:Jestlize me nekdo trefi do hlavy sipem, tak jsem mrtvej:)
Je to hodně OT, ale nemůžu se nepodělit: Není to tak docela pravda ;)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15027
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Co nemám rád na DnD

Příspěvek od Pieta »

Blaine píše:Neni treba menit hp, staci zmenit pohled na to, co hp reprezentuji. Kdyz te nekdo flakne svoi sekerou do bricha, tak ti neda zraneni za 15, ale zabije te. Kdyz ti da zraneni za patnact, tak te lehoucce skrabl nebo byla jeho rana tak prudka, ze te boli ruka z toho, jak jsi ho zablokoval. Nebo te svahnul po hlave, ty jsi jen tak tak uskocil, trefil te topurkem a mas mzitky pred ocima.
Ovšem systém, ve kterém by se nějak projevilo, že tě bolí ruka nebo že máš mžitky, to už by nebylo DnD, ale nějaký jiný systém. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Zamčeno

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů