[5e] Statistika hodu 3 z 4d6
[5e] Statistika hodu 3 z 4d6
Tak jsme tento tyden zkouseli DnD 5e. Pri vytvareni postav si jeden z hracu chtel nahazovat vlastnosti a vysli mu vyrazne vyssi, nez kdyby si rozdeloval body. Zkousel to celkem asi 4x a vzdy byly hodnoty vyssi (vychazely za vice nez 27 bodu). 4 hody nejsou zadna statistika, ale zaujalo me to natolik, ze jsem stravil nekolik hodin pocitanim, jak to s timto hodem a nahazovanim vlastnosti presne je. Tak kdyby byl nekdo take takovy nadsenec do statistiky, tak zde jsou me vysledky
Nejdriv neco kolem statistiky hodu 3 z 4d6 (hod 4d6, vyber 3 nejvyssi). Rozdeleni pravdepodobnosti:
V Priloze 2 - stat.txt jsou kdyztak vypsanny presne hodnoty (Hod >> Pravdepdoobnost >> Kumulativni distribucni funkce).
Nejpravdepdoobnejsi hod: 13 (13%)
Prumerny hod: 12.2
Rozptyl (odchylka): 8.1 (2.8 )
Pravdepdobnost hodu mezi 8 a 15: 81%
Pravdepdobnost hodu mezi 7 a 16: 91%
Nyni jsem pocital pravdepodobnost ruznych kombinaci 6 takovychto hodu. Kombinaci je velmi hodne (radove 16^6), takze v priloze Priloha 3 - kombinace.txt jsou vypsany jen ty s pravdepdobnosti vyssi nez 1E-6. Nekolik nejpravdepodobnejsich kobinaci (Kombinace >> Pravdepodobnost >> Bodove ohodnoceni dle DnD)
7 (0)
6 (-1)
5 (-1)
4 (-2)
3 (-2)
Hody nad 15 pak vzdy o +2:
16 (11)
17 (13)
18 (15)
Diky vyssi vaze vyssich hodu se samozrejme prumerna bodova hodnota zvysuje:
Rozmezi 8 az 15 >> 26.2
Rozmezi 7 az 16 >> 28.6
Rozmezi 5 az 17 >> 29.8
Rozmezi 3 az 18 >> 30.6
Celkem tedy statisticky vychazi, ze je lepsi si postavu nahodne nahazovat. Nevim, jestli to byl ucel, ci chyba, ale pocet bodu 27 mi neprijde uplne sravny. Samozrejme vse se odvyvji od rozsireni tabulky na vsechny hodnoty, ktere zvyhodnuje vyssi hodnoty a diskriminuje nizsi hodnoty.
Kdo by si s tim chtel take pohrat, mohu zaslat i zdrojak v C++.
Nejdriv neco kolem statistiky hodu 3 z 4d6 (hod 4d6, vyber 3 nejvyssi). Rozdeleni pravdepodobnosti:
V Priloze 2 - stat.txt jsou kdyztak vypsanny presne hodnoty (Hod >> Pravdepdoobnost >> Kumulativni distribucni funkce).
Nejpravdepdoobnejsi hod: 13 (13%)
Prumerny hod: 12.2
Rozptyl (odchylka): 8.1 (2.8 )
Pravdepdobnost hodu mezi 8 a 15: 81%
Pravdepdobnost hodu mezi 7 a 16: 91%
Nyni jsem pocital pravdepodobnost ruznych kombinaci 6 takovychto hodu. Kombinaci je velmi hodne (radove 16^6), takze v priloze Priloha 3 - kombinace.txt jsou vypsany jen ty s pravdepdobnosti vyssi nez 1E-6. Nekolik nejpravdepodobnejsich kobinaci (Kombinace >> Pravdepodobnost >> Bodove ohodnoceni dle DnD)
- 9 10 11 12 13 14 >> 0.00114744 >> 22
10 11 12 12 13 14 >> 0.00105287 >> 25
10 11 12 13 13 14 >> 0.00108439 >> 26
10 11 12 13 14 14 >> 0.00100874 >> 28
9 10 12 13 14 15 >> 0.00101564 >> 28
9 11 12 13 14 15 >> 0.00123209 >> 29
10 11 12 13 14 15 >> 0.00165181 >> 30
11 11 12 13 14 15 >> 0.00100192 >> 31
11 12 12 13 14 15 >> 0.00113054 >> 32
11 12 13 13 14 15 >> 0.00116439 >> 33
11 12 13 14 14 15 >> 0.00108315 >> 35
10 11 12 13 14 16 >> 0.00118527 >> 32
10 12 13 14 15 16 >> 0.00104912 >> 38
11 12 13 14 15 16 >> 0.00127271 >> 39
7 (0)
6 (-1)
5 (-1)
4 (-2)
3 (-2)
Hody nad 15 pak vzdy o +2:
16 (11)
17 (13)
18 (15)
Diky vyssi vaze vyssich hodu se samozrejme prumerna bodova hodnota zvysuje:
Rozmezi 8 az 15 >> 26.2
Rozmezi 7 az 16 >> 28.6
Rozmezi 5 az 17 >> 29.8
Rozmezi 3 az 18 >> 30.6
Celkem tedy statisticky vychazi, ze je lepsi si postavu nahodne nahazovat. Nevim, jestli to byl ucel, ci chyba, ale pocet bodu 27 mi neprijde uplne sravny. Samozrejme vse se odvyvji od rozsireni tabulky na vsechny hodnoty, ktere zvyhodnuje vyssi hodnoty a diskriminuje nizsi hodnoty.
Kdo by si s tim chtel take pohrat, mohu zaslat i zdrojak v C++.
- Přílohy
-
- Priloha 3 - kombinace.txt
- (752.82 KiB) Staženo 53 x
-
- Priloha 2 - stat.txt
- (356 bajtů) Staženo 55 x
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Je to účel, v nějakém rozhovoru s autory se to myslím řešilo. Ono se stačí podívat na to, že nahazováním se dosáhne na vyšší maximální hodnoty, než rozdělováním bodů - náhodné vlastnosti jsou jasně preferované.Nazarei píše:Celkem tedy statisticky vychazi, ze je lepsi si postavu nahodne nahazovat. Nevim, jestli to byl ucel, ci chyba, ale pocet bodu 27 mi neprijde uplne sravny. Samozrejme vse se odvyvji od rozsireni tabulky na vsechny hodnoty, ktere zvyhodnuje vyssi hodnoty a diskriminuje nizsi hodnoty.
Jinak na bádání nad rozdělením je dobrá stránka anydice.com. Třeba tohle rozdělení se tam řekne "output {1,2,3}@4d6" a spoustu zajímavých věcí ti to k tomu už spočítá samo.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Náhodný čísla se dělají výhodnější, protože jsou riskantnější. Klidně se ti může podařit nahodit úplnou socku
Alespoň my to tak teď doma máme; hrajeme 3d6 in order, a když se někdo bojí hodu nebo má v plánu specifickej character concept, tak si může rozdělit array: 7,8,9,10,12,14
Alespoň my to tak teď doma máme; hrajeme 3d6 in order, a když se někdo bojí hodu nebo má v plánu specifickej character concept, tak si může rozdělit array: 7,8,9,10,12,14
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Co se to děje, že souhlasím s Pietou?
Ta idea za tím je, že když hraješ point-buy, tak neriskuješ extra nízké hodnoty a to může být ve hře větší výhoda, než jedna velká hodnota. Při házení riskuješ i to, že si těch menších hodnot hodíš víc. Kdyby to vycházelo stejně, nikdo by si neházel.
O hře samotné to vypovídá, že hra nestojí tak zásadně na přesně vyvážených statistikách. Postavy s horšími statistikami jsou stále dost dobře platné. Souvisí to s bounded accuracy (viz níže).
Hra si ale netroufá na to, aby zavedla old-school 3k6 v hozeném pořadí. To už by bylo trochu moc. Je to prostě něco mezi 4e a old-schoolem, jako celá 5e.
Ještě k tomu BA, která s tím nahazováním postav souvisí:
Ta idea za tím je, že když hraješ point-buy, tak neriskuješ extra nízké hodnoty a to může být ve hře větší výhoda, než jedna velká hodnota. Při házení riskuješ i to, že si těch menších hodnot hodíš víc. Kdyby to vycházelo stejně, nikdo by si neházel.
O hře samotné to vypovídá, že hra nestojí tak zásadně na přesně vyvážených statistikách. Postavy s horšími statistikami jsou stále dost dobře platné. Souvisí to s bounded accuracy (viz níže).
Hra si ale netroufá na to, aby zavedla old-school 3k6 v hozeném pořadí. To už by bylo trochu moc. Je to prostě něco mezi 4e a old-schoolem, jako celá 5e.
Ještě k tomu BA, která s tím nahazováním postav souvisí:
It's a simple concept that keeps the modifiers made to die rolls fairly flat from levels 1 to 20. A +4 bonus is equally useful at 1st and 20th levels. The most skilled character might have a total bonus of +17 at 20th level, with most characters ending up between +6 and +10. The idea behind it is to simplify the math while ensuring that the DM only needs to learn one set of DCs (10, 15, 20) to use throughout the entire game.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Stranka vypada velmi zajimave, jsem si mohl usetrit par hodin casu. Urcite diky za tip.Pieta píše:Jinak na bádání nad rozdělením je dobrá stránka anydice.com. Třeba tohle rozdělení se tam řekne "output {1,2,3}@4d6" a spoustu zajímavých věcí ti to k tomu už spočítá samo.
Tak ono ze hazis 6x a to 3 z 4d6 ti zaridi, ze neriskujes extra nizke hodnoty a naopak mas sakra velkou sanci na nekolik vysokych hodnotShadoWWW píše:Ta idea za tím je, že když hraješ point-buy, tak neriskuješ extra nízké hodnoty a to může být ve hře větší výhoda, než jedna velká hodnota. Při házení riskuješ i to, že si těch menších hodnot hodíš víc. Kdyby to vycházelo stejně, nikdo by si neházel.
Ja chapu, ze nahazovat si postavu je risk, ktery by mel byt necim vyvazen, ale sance na hodnoty vyssi nez 15 u mych "primarnich" atributu mi prijde sama o sobe dost dobra. To, ze budu mit v prumeru navic jeste vlastnosti o 3 vyssi mi prijde uz hodne oproti kupovani za body.
Ale asi je to spis muj pocit, ze vsechno chci brat statisticky
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Život a statistika jsou dvě různé věci.
Na tomto systému je dobré, že si každý vybere to svoje. Tobě evidentě vyhovuje lepší statistický výhled. Já zas znám jednoho člověka, nebudu Yorka jmenovat, kterému házení vůbec nevyhovuje a i s vidinou lepší statistiky si vždycky bude raději nakupovat.
Ve výsledku v té hře fungují postavy vytvořené oběma způsoby velice dobře a pěkně se doplňují.
BTW Házení je v 5e defaultní způsob.
Na tomto systému je dobré, že si každý vybere to svoje. Tobě evidentě vyhovuje lepší statistický výhled. Já zas znám jednoho člověka, nebudu Yorka jmenovat, kterému házení vůbec nevyhovuje a i s vidinou lepší statistiky si vždycky bude raději nakupovat.
Ve výsledku v té hře fungují postavy vytvořené oběma způsoby velice dobře a pěkně se doplňují.
BTW Házení je v 5e defaultní způsob.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Víceméně to funguje tak, že pokud si chceš vybrat vlastnosti, jaké chceš, platíš za to menším maximem a menším počtem bodů, v průměru.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Jediný, co mě přijde retardovaný, je neházet staty "in order" ale rozmisťovat si je dle libosti. Veškerá hodnota náhodně nahozený postavy je v tom, že nevíš, co ti padne a co budeš muset zahrát. Budou to staty na mága? Na válečníka? Budou fakt špatný a bude to goblin slave?
Zatimco když si je nahodíš a pak rozmístíš dle libosti, tak tohle odpadá a jde vážně jen o to, jestli to na konci vyjde líp nebo hůř.
Zatimco když si je nahodíš a pak rozmístíš dle libosti, tak tohle odpadá a jde vážně jen o to, jestli to na konci vyjde líp nebo hůř.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
No a co když si chce někdo zahrát paladina v D&D 1e a na Charisma mu padne jen 13, i když na Inteligenci mu padlo 18, a pravidla říkají: "Pokud nemáš na Charisma aspoň 16 (nebo taková nějaká šílená hodnota), máš s Paladinem smůlu." To mi přijde víc retardovaný.Jediný, co mě přijde retardovaný, je neházet staty "in order" ale rozmisťovat si je dle libosti. Veškerá hodnota náhodně nahozený postavy je v tom, že nevíš, co ti padne a co budeš muset zahrát. Budou to staty na mága? Na válečníka? Budou fakt špatný a bude to goblin slave?
Toto je konsenzus. Prostě víš, jakou postavu si chceš zahrát, a pravidla ti to umožňují, jen náhodně určují detaily, na kterých ti tolik nezáleží. Vtip je v tom, že tento konsenzus se dá lehce upravovat všemi možnými směry a sám o sobě je taky dobrý.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Když chceš hrát charismatickýho paladina, tak nenahazuješ staty. Proto je tam point buy.No a co když si chce někdo zahrát paladina v D&D 1e a na Charisma mu padne jen 13, i když na Inteligenci mu padlo 18, a pravidla říkají: "Pokud nemáš na Charisma aspoň 16 (nebo taková nějaká šílená hodnota), máš s Paladinem smůlu." To mi přijde víc retardovaný.
case closed.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Hlavně si Quentine nejsem jistej, jestli by se vůbec chtělo hrát Goblin Slave co jen ve stínu ostatních postav hřebelcuje koně a kydá hnůj.
RPG Kuchyně 2014 Opportunity - Právě vyšlo nejnovější číslo Parlamentního plátku, časopisu o politice a pro politiky. Takže rychle do poslaneckých lavic a za řečnický pult. Letenky na Seychely nerostou na stromech!!!
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Myslím, že klíčové je, že spousta lidí by s tímhle prohlášením nesouhlasila. Hodnota náhodné postavy může být v lecčems jiném.Quentin píše:Veškerá hodnota náhodně nahozený postavy je v tom, že nevíš, co ti padne a co budeš muset zahrát.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Insolitus:
1) Rozhodně!
2) Že nemáš nejlepší staty neznamená, že kydáš hnůj.
3) Proto je tam point buy. Když se bojíš, co ti padne, neházej.
Pieta:
Zjevně máš pravdu, když do pravidel prošla tahle varianta.
1) Rozhodně!
2) Že nemáš nejlepší staty neznamená, že kydáš hnůj.
3) Proto je tam point buy. Když se bojíš, co ti padne, neházej.
Pieta:
Zjevně máš pravdu, když do pravidel prošla tahle varianta.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Například:Hodnota náhodné postavy může být v lecčems jiném.
- Je to rychlejší než point-buy
- Když si člověk dělá postavu po x-té, tak se z tvorby statů nestává nudně stejná záležitost jako u point-buy
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Statistika hodu 3 z 4d6
Ono to taky třeba fungovalo docela jinak u starých edic, kde většina hodnot vlastností, které mohly člověku padnout, neměla velké rozdíly v bonusech, a u nových edic, kde rozdíl bonusů mezi 3 a 18 je osm, čili skoro polovina rozsahu d20.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů