Wushu - bigger, longer, cut

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RPG Fórum
Příspěvky: 106
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00

Wushu - bigger, longer, cut

Příspěvek od RPG Fórum »

Obrázek
(anotace)

Ve správném akčním filmu hrdinové chvíli prohrávají a chvíli mají navrch, padají z oken a do vody, chvíli jsou na stole a chvíli pod ním, přeskakují mezi jedoucími vozidly nebo se zoufale brání zvednutou židlí - a Wushu je hra, která vás odmění, pokud se vaše postava bude chovat stejně. Wushu má velmi jednoduchý a abstraktní systém, ve kterém nerozhoduje, jestli zvolíte správnou taktiku, ale zda dokážete v zajímavých detailech popsat, jak bojujete. Je extrémně jednoduché k pochopení, zapamatování i použití. Zcela bez úprav použitelné pro širokou řadu žánrů a prostředí.

Wushu existuje v mnoha verzích, základ však stále zůstává stejný:

- Wushu a Wushu Open (Daniel Bayn, 2003): Původní stručná verze hry a její ještě stručnější verze dostupná zdarma. Orientované primárně na boj.
- Wushu Open Reloaded (Damian Leach, 2007): Rozšířená verze od jiného autora, přepsaná a doplněná i o texty věnované jiným věcem než boji.
- Wushu Black Belt Edition (Daniel Bayn, 2015): Výrazně rozšířená verze od původního autora. Jde o kompilaci mnoha předchozích doplňků, rad do hry a dalších doprovodných textů.
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay »

Jerson píše:Právě proto, že je to hra. Vědět že vždy vyhraješ nečiní hru zajímavou (říká teorie her).
Poznamka - toto tvrdenie z definicie plati iba pre triedu hier, kde je pre hraca zaujimavy iba konecny vysledok (a nie aj priebeh hry).
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22629
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Peekay, nejsem si jist, zda hráče zajímá konečný jen konečný výsledek. Ba naopak se domnívám, že hra musí mít zajímavý průběh, ať už je jakákoliv, protože o ten jde především. Jestli je konec takový nebo makový je už vcelku jedno, smyslem her je napřed hrát a až pak vyhrát.
Sosacek
Příspěvky: 25789
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Jersone, to se zajimavosti hry nesouvisi, pokud na rpg nedivas jako na clovece nezlob se. Je to jako kdybys nechtel koukat na film, protoze vis ze dobre dopadne.

Vtip je ale v tom, ze tady to neznamena "dobre dopadne", tady to znamena "dopadne vicemene jak hraci chteli" coz je neco uplne jineho. To znamena, ze mimo tuhle metainformaci o vysledku naprosto vubec nic nevis.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22629
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Sosáčku, teď si nejsem jist, jestli náhodou neříkáš to samé co já jen jinými slovy. Tedy neříkáš nic, s čím bych nesouhlasil.
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

zalozil som thread s nasimi zapismi:

http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5396

je tam aj novy zapis z postapo/mad max hry.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

tu sa daju najst nazory dalsich hracov zbavenych wushu panictva. je na nich velmi vidiet nastavenie mozgu na DnD a to ze nedokazu zatial prezut ze kocky vo wushu nevyhodnocuju ako sa akcia podarila.

edit: (link na zapis som pridal aj do svojho wushu theradu)
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21022
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Člověče, Corvus, z tebe se stal nějaký Wushu misionář 8)
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4714
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Nuž, z FATEáka WUSHU misionáron :roll:
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

Markus píše:Člověče, Corvus, z tebe se stal nějaký Wushu misionář 8)
no vo wushu som sa dost nasiel :)
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Corvus píše:no vo wushu som sa dost nasiel :)
Ale hraješ ho úplně jinak, než já, čili špatně!
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus »

Pieta píše:
Ale hraješ ho úplně jinak, než já, čili špatně!
vies masta. idem svojou vlastnou cestou.Obrázek
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Asi tady budu za pohana (jako kdekoli jinde) ale až teď si čtu pravidla Wushu. No nevím co na to říct. Napadá mě snad jen...

Jóóóóó!
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15087
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Jiron píše:Asi tady budu za pohana (jako kdekoli jinde) ale až teď si čtu pravidla Wushu. No nevím co na to říct. Napadá mě snad jen...

Jóóóóó!
Já to říkám celou dobu, že je to Jóóóóó! Ale ne, pán mi nevěří. (-;
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Já ti věřil. Jen prostě... rozumíš. Byl jsem na neutrální půdě. Teď začínám být prowušista což je opak antiwušisty.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22629
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Na Wushisty (a zejméně Pietu) bych měl otázku - jaký je poměr dokončených a nedokončených příběhů odehrávaných ve Wushu? Pokud dobře počítám, tak jsem Wushu hrál čtyřikrát a ke konci jsem se dostal jen jednou, když jsem hru vedl já a hru do toho konce prostě dotlačil poměrně značným násilím.

A jak to vlastně vypadá s kampaní? Osobně si nedovedu představit kampaň odehrávanou po dvou- až tříhodinových blocích. Nebo dovedu, ale v mé představě to není dobrá kampaň.
Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů