Wushu - bigger, longer, cut
Wushu - bigger, longer, cut
(anotace)
Ve správném akčním filmu hrdinové chvíli prohrávají a chvíli mají navrch, padají z oken a do vody, chvíli jsou na stole a chvíli pod ním, přeskakují mezi jedoucími vozidly nebo se zoufale brání zvednutou židlí - a Wushu je hra, která vás odmění, pokud se vaše postava bude chovat stejně. Wushu má velmi jednoduchý a abstraktní systém, ve kterém nerozhoduje, jestli zvolíte správnou taktiku, ale zda dokážete v zajímavých detailech popsat, jak bojujete. Je extrémně jednoduché k pochopení, zapamatování i použití. Zcela bez úprav použitelné pro širokou řadu žánrů a prostředí.
Wushu existuje v mnoha verzích, základ však stále zůstává stejný:
- Wushu a Wushu Open (Daniel Bayn, 2003): Původní stručná verze hry a její ještě stručnější verze dostupná zdarma. Orientované primárně na boj.
- Wushu Open Reloaded (Damian Leach, 2007): Rozšířená verze od jiného autora, přepsaná a doplněná i o texty věnované jiným věcem než boji.
- Wushu Black Belt Edition (Daniel Bayn, 2015): Výrazně rozšířená verze od původního autora. Jde o kompilaci mnoha předchozích doplňků, rad do hry a dalších doprovodných textů.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Poznamka - toto tvrdenie z definicie plati iba pre triedu hier, kde je pre hraca zaujimavy iba konecny vysledok (a nie aj priebeh hry).Jerson píše:Právě proto, že je to hra. Vědět že vždy vyhraješ nečiní hru zajímavou (říká teorie her).
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Peekay, nejsem si jist, zda hráče zajímá konečný jen konečný výsledek. Ba naopak se domnívám, že hra musí mít zajímavý průběh, ať už je jakákoliv, protože o ten jde především. Jestli je konec takový nebo makový je už vcelku jedno, smyslem her je napřed hrát a až pak vyhrát.
hraju: Ω Projekt Omega
Jersone, to se zajimavosti hry nesouvisi, pokud na rpg nedivas jako na clovece nezlob se. Je to jako kdybys nechtel koukat na film, protoze vis ze dobre dopadne.
Vtip je ale v tom, ze tady to neznamena "dobre dopadne", tady to znamena "dopadne vicemene jak hraci chteli" coz je neco uplne jineho. To znamena, ze mimo tuhle metainformaci o vysledku naprosto vubec nic nevis.
Vtip je ale v tom, ze tady to neznamena "dobre dopadne", tady to znamena "dopadne vicemene jak hraci chteli" coz je neco uplne jineho. To znamena, ze mimo tuhle metainformaci o vysledku naprosto vubec nic nevis.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Sosáčku, teď si nejsem jist, jestli náhodou neříkáš to samé co já jen jinými slovy. Tedy neříkáš nic, s čím bych nesouhlasil.
hraju: Ω Projekt Omega
zalozil som thread s nasimi zapismi:
http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5396
je tam aj novy zapis z postapo/mad max hry.
http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=5396
je tam aj novy zapis z postapo/mad max hry.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
tu sa daju najst nazory dalsich hracov zbavenych wushu panictva. je na nich velmi vidiet nastavenie mozgu na DnD a to ze nedokazu zatial prezut ze kocky vo wushu nevyhodnocuju ako sa akcia podarila.
edit: (link na zapis som pridal aj do svojho wushu theradu)
edit: (link na zapis som pridal aj do svojho wushu theradu)
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Já to říkám celou dobu, že je to Jóóóóó! Ale ne, pán mi nevěří. (-;Jiron píše:Asi tady budu za pohana (jako kdekoli jinde) ale až teď si čtu pravidla Wushu. No nevím co na to říct. Napadá mě snad jen...
Jóóóóó!
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Na Wushisty (a zejméně Pietu) bych měl otázku - jaký je poměr dokončených a nedokončených příběhů odehrávaných ve Wushu? Pokud dobře počítám, tak jsem Wushu hrál čtyřikrát a ke konci jsem se dostal jen jednou, když jsem hru vedl já a hru do toho konce prostě dotlačil poměrně značným násilím.
A jak to vlastně vypadá s kampaní? Osobně si nedovedu představit kampaň odehrávanou po dvou- až tříhodinových blocích. Nebo dovedu, ale v mé představě to není dobrá kampaň.
A jak to vlastně vypadá s kampaní? Osobně si nedovedu představit kampaň odehrávanou po dvou- až tříhodinových blocích. Nebo dovedu, ale v mé představě to není dobrá kampaň.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů