Cortex

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Cortex

Příspěvek od BasilisK » 13. 10. 2010, 13:05

Víte někdo o co jde? Jaký je systém, jaké kostky používá apod. Zajímá mě to protože pod Cortex jsou uváděné různé televizní seriály (jestli se nepletu tak Battlestar Galactica, Serenity, Supernatural). Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cortex

Příspěvek od Peekay » 14. 10. 2010, 09:00

Je to system, ficiaci na [kocka za atribut + kocka za skill], pricom sa pouzivaju kocky rozlicnych velkosti (d4-d12). Hod sa spocita a porovna s cielovym cislom. Prehodenie (tusim) o 5 je kriticky uspech.

Jednotlive implementacie sa navzajom trochu lisia - za rozlicne veci vies dostavat extra kocky (napriklad v Leverage za flashback) a potom sa k nim rozlicne spravas: obcas pripocitavas, obcas beries iba dve najvyssie a pod.

Co sa chronologie tyka, prva bola myslim Serenity, potom BSG, potom tusim Supernatural, potom Smallville a teraz v oktobri ma vyjst Leverage. Ak si chces niektory precitat, odporucam Smallville - je to tam trochu upravene (v hode mas este vzdy zakladnu kocku podla toho, okolo akeho tvojho vztahu sa konflikt toci a pod.) a ma aj velmi zaujimavy character creation (kreslia sa mapy vztahov).

Vysiel inak aj core book s nazvom Cortex System, co je cista mechanicka kostra bez implementacnych detailov.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Cortex

Příspěvek od BasilisK » 14. 10. 2010, 09:43

Díky. Věděl jsem, že je nějaký corebook a měl jsem za to, že je ke hraní nezbytný...
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cortex

Příspěvek od Peekay » 14. 10. 2010, 10:39

Nie, kazda z tych hier je samostatna. Core book je na to, ked chces robit vlastnu implementaciu.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Cortex

Příspěvek od BasilisK » 14. 10. 2010, 19:26

ten supernatural by mě i zajímal. Neznáš celý název a nejlépe i rok vydání?
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cortex

Příspěvek od Peekay » 16. 10. 2010, 10:49

Coby som nepoznal - tu je cely produktovy rad.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 4043
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cortex

Příspěvek od Antharon » 16. 10. 2010, 12:05

cortex napísala margaret weiss!
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.

Uživatelský avatar
Stařec
Příspěvky: 59
Registrován: 25. 8. 2010, 11:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Cortex

Příspěvek od Stařec » 14. 6. 2021, 20:17

Cortex Prime funguje jako generický, univerzální systém, který má - řekl bych - hodně společného s FATE. Zvládl by to někdo porovnat? Má na to někdo nějaký názor?
Verba vana aut risui apta non loqui!

Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti