Diskuze ke klíči

Univerzální systém RPG, v němž odehrajete cokoliv a v jakémkoliv prostředí.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21028
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!

Příspěvek od Markus »

Ahoj - kouzla v GURPS jdou zcela mimo mně, nikdy jsem je nepoužil, takže v zásadě nemám co bych ke klíči řekl. Tohle píšu jen proto, že cítím, že se ode mě nějaké vyjádření čeká :roll: . Každopádně Sosáček mluví rozumně, to sjednocení by neuškodilo. Sám za sebe jsem pro variantu příkazů ("stvoř vodu") - sice to připomíná DrDo (pro někoho nostalgické plus :wink: ), ale alespoň se tím vyhneme tím hnusným podstatným jménům slovesným, která všechna končí na -ení a ve větě se nedají rozumně použít.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21028
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!

Re: Diskuze ke klíči

Příspěvek od Markus »

Teď jsem si všiml této dovednosti:

Kód: Vybrat vše

engineer	Inženýrství
Nechcete to předělat třeba na "technika"? Inženýrství je vážně podivné.
Uživatelský avatar
Goran
Don Quijote
Příspěvky: 3390
Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
Bydliště: Litoměřice/Plzeň

Re: Diskuze ke klíči

Příspěvek od Goran »

Technika je lepší.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!

R.I.P.

Zpět na „Překlady GURPS“