[Fórum] Vlákno přání a stížností
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
[Fórum] Vlákno přání a stížností
Pokud vám něco vadí, chybí, nebo něco potřebujete změnit, pište to sem.
TO-DO list:
[*]notifikace přes @?[/list]
Jak používat Unicode emotikony?
- Na mobilu použijte běžnou klávesnici emotikonů.
- Na PC stiskněte klávesu Windows + . (tečku)
- Uživatelé Macu jsou vysoce inteligentní a přijdou si na to sami
TO-DO list:
[*]notifikace přes @?[/list]
Jak používat Unicode emotikony?
- Na mobilu použijte běžnou klávesnici emotikonů.
- Na PC stiskněte klávesu Windows + . (tečku)
- Uživatelé Macu jsou vysoce inteligentní a přijdou si na to sami
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fórum] Vlákno přání a stížností
Spíše to navrhuju proto, že když otevřu nějaké téma na aktuálním příspěvku, tak pak nevidím, k čemu se váže. A musím vyrolovat až nahoru, abych to zjistil.
A popravdě napsat "Dotazy k pravidlům ZZ" a "dotazy k pravidlům DrD" mi přijde lepší než jen "Dotazy k pravidlům" a ve výpisu mít tohle téma dvakrát, jen pokaždé k jiné hře.
Neříkám, že všechna témata musí mít tag, ale zrovna otázky k daným pravidlům můžou mít v sobě název hry úplně v pohodě.
A popravdě napsat "Dotazy k pravidlům ZZ" a "dotazy k pravidlům DrD" mi přijde lepší než jen "Dotazy k pravidlům" a ve výpisu mít tohle téma dvakrát, jen pokaždé k jiné hře.
Neříkám, že všechna témata musí mít tag, ale zrovna otázky k daným pravidlům můžou mít v sobě název hry úplně v pohodě.
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fórum] Vlákno přání a stížností
Díky.
(A nešlo by do názvu tohoto tématu doplnit "Vlákno přání a stížností - RPG Fórum"? Víš, když mám otevřeno hodně diskusáků ... )
Ale ne, teď vážně. Nemá RPG F nějaký tmavý font? Když to čtu na mobilu v noci, tak i se staženým jasem mi to vypaluje oči, a noční módy jsou zase mizerně čitelné. Rád bych bílé písmo na černém pozadí, prosím.
(A nešlo by do názvu tohoto tématu doplnit "Vlákno přání a stížností - RPG Fórum"? Víš, když mám otevřeno hodně diskusáků ... )
Ale ne, teď vážně. Nemá RPG F nějaký tmavý font? Když to čtu na mobilu v noci, tak i se staženým jasem mi to vypaluje oči, a noční módy jsou zase mizerně čitelné. Rád bych bílé písmo na černém pozadí, prosím.
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fórum] Vlákno přání a stížností
Alternativní skiny byly navrhovány mnohokrát a mnohokrát odmítnuty.
Potíž je v tom, že každý skin se musí samostatně udržovat a aktualizovat. Není to jenom prostá výměna barviček. Takzvané "motivy" v PHPbb obsahují nejen CSS, ale i kompletní HTML stránky... přeloženo do lidské řeči to znamená, že součástí motivu jsou i všechny čudlíky, hejblátka a funkce. Kdykoli se zavádí nějaká nová funkce nebo modifikace (např. nedávno přidaný tag "spoiler" nebo možnost zobrazit první příspěvek na každé stránce), musí se přidat ručně do každého motivu.
A co je horší:
Kdykoli je aktualizován engine PHPbb, jsou součástí aktualizace i změny motivů (protože se přepsalo HTML). To znamená, že při každé aktualizaci enginu je nutné ručně zavést potřebné aktualizace do motivu fóra. Kdyby motivy byly dva, dělá se stejná práce dvakrát...
V tuhle chvíli máme neaktualizovaný engine a důvod, proč jsem ho ještě neaktualizoval, je ten, že to prostě stojí čas – musím ručně zkopírovat aktualizace do motivu Fóra.* Fakt nechci tímhle způsobem udržovat dva samostatné motivy. Nehledě na to, že je to vlastně nemožné, protože nikde nejsou zdokumentované ani ty modifikace, které už byly provedeny na tomhle motivu, takže je nedokážu zpětně zrekonstruovat na jiném.
* Automatické aktualizace to umí, ale jenom na motivech, které nebyly modifikovány. A ten náš je modifikovaný dost silně.
Jersone, pro tebe bude lepší řešení pořídit si nějaký prohlížeč, který dokáže noční režim vyřešit nějak na své straně.
EDIT: Jo a taky: Kdokoli tu práci dělal přede mnou, tak ji nedělal moc svědomitě (= vykašlal se na to), protože náš motiv má starší verzi než náš engine (= neobsahuje některé funkce a aktualizace). A mně se nepodařilo zpětně zrekonstruovat, co přesně v něm chybí, abych to doplnil. Snaha o manuální aktualizaci motivu na současnou verzi enginu vyústila v rozbitý motiv, který házel chybové hlášky.
Potíž je v tom, že každý skin se musí samostatně udržovat a aktualizovat. Není to jenom prostá výměna barviček. Takzvané "motivy" v PHPbb obsahují nejen CSS, ale i kompletní HTML stránky... přeloženo do lidské řeči to znamená, že součástí motivu jsou i všechny čudlíky, hejblátka a funkce. Kdykoli se zavádí nějaká nová funkce nebo modifikace (např. nedávno přidaný tag "spoiler" nebo možnost zobrazit první příspěvek na každé stránce), musí se přidat ručně do každého motivu.
A co je horší:
Kdykoli je aktualizován engine PHPbb, jsou součástí aktualizace i změny motivů (protože se přepsalo HTML). To znamená, že při každé aktualizaci enginu je nutné ručně zavést potřebné aktualizace do motivu fóra. Kdyby motivy byly dva, dělá se stejná práce dvakrát...
V tuhle chvíli máme neaktualizovaný engine a důvod, proč jsem ho ještě neaktualizoval, je ten, že to prostě stojí čas – musím ručně zkopírovat aktualizace do motivu Fóra.* Fakt nechci tímhle způsobem udržovat dva samostatné motivy. Nehledě na to, že je to vlastně nemožné, protože nikde nejsou zdokumentované ani ty modifikace, které už byly provedeny na tomhle motivu, takže je nedokážu zpětně zrekonstruovat na jiném.
* Automatické aktualizace to umí, ale jenom na motivech, které nebyly modifikovány. A ten náš je modifikovaný dost silně.
Jersone, pro tebe bude lepší řešení pořídit si nějaký prohlížeč, který dokáže noční režim vyřešit nějak na své straně.
EDIT: Jo a taky: Kdokoli tu práci dělal přede mnou, tak ji nedělal moc svědomitě (= vykašlal se na to), protože náš motiv má starší verzi než náš engine (= neobsahuje některé funkce a aktualizace). A mně se nepodařilo zpětně zrekonstruovat, co přesně v něm chybí, abych to doplnil. Snaha o manuální aktualizaci motivu na současnou verzi enginu vyústila v rozbitý motiv, který házel chybové hlášky.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fórum] Vlákno přání a stížností
Hm, chápu, no. Možná existuje nějaká aplikace, která umí invertovat barvy do negativu.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Rozličné technické dotazy
.
Naposledy upravil(a) Aegnor dne 2. 11. 2021, 16:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Rozličné technické dotazy
To bude nastavení časového pásma v uživatelském panelu
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Rozličné technické dotazy
.
Naposledy upravil(a) Aegnor dne 2. 11. 2021, 16:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Rozličné technické dotazy
Hmmm, uvítal by som prednastavenú úpravu príspevkov v plnom editore... je to niečo zámerne nenastavené, alebo by to išlo? V nastaveniach Užívateľského panela som to nenašiel.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Re: Rozličné technické dotazy
že "Upravit v editoru & náhled" by mohlo byť predvolené, ergo by som sa nemusel vždy prepínať doň.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Re: Rozličné technické dotazy
Myslíš Rychlou odpověď? Taky můžeš dole kliknout na Odpovědět a to tě pošle normálně do editoru. Tohle je Rychlá odpověď proto, když chceš něco rychle napsat a nepotřebuješ řepit s editorem.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Rozličné technické dotazy
Editor je superset, takže do něj to můžeš rychle napsat a odeslat bez editování taky. Obráceně to ale nejde a jelikož většina odpovědí obsahuje citaci nebo aspoň vybolděný jméno autora, na kterýho reaguješ, tak skoro vždycky musíš klikat na přepnutí do editoru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti