[POSTAVA] Max Richter
Moderátor: MarkyParky
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
[POSTAVA] Max Richter
DOVEDNOSTI
- Vize scénářů budoucnosti - 3
- Cit pro zvláštnosti - 2
- Pistolník - 2
- Fantom šejdnetu - 2
- Ruka zákona - 0
Vychytávka: Umí kouzlit: Jedna z tvých DOVEDNOSTÍ je Magická – Vize scénářů budoucnosti
POUTA
- Konceptualizace: Max musí hledat smysl v symbolech a náznacích - 2
- Poslední přání: Max se musí snažit změnit podstatu CMWGE - 1
MOTIV
- Soundtrack mého života - 2
OSUD
- Obrazotvornost: Max je nucen spolu s realitou vnímat scény z hudebních klipů - 1
Osamělý vlk: Ostatní policisté nesmí Maxovi pomáhat s jeho problémy - 1
SPOJENÍ
- (Místo) Průchody do Loukvods - 1
- (CP) Míja - Pomohl jsem jí najít ztracený balík 1
- CMWGE - 2
ÚMYSLY
Vůle
Zázračné body
Žeton obnovy
ZDRAVÍ
Běžné
Tuhé
POTÍŽE
VYLEPŠENÍ
Nástroj 1 - Max dokáže vytušit, když někomu hrozí nebezpečí; 1x za kapitolu
Nástroj 2 - Často ti padá do klína velká síla, díky tomu se dokážeš dostat na neobvyklá místa - někam, kam by ses ve skutečnosti vlastně ani nechtěl dostávat; 1x za kapitolu
Trik pro Cit pro zvláštnosti - Max svým citem umí najít zranitelné místo
Hustý - Je hustý vědět, co se pravděpodobně stane, a Max to ví
CMFPE kufr plný subrutin na předpovídání budoucnosti
Spojení 2 na CMWGE
- Vize scénářů budoucnosti - 3
- Cit pro zvláštnosti - 2
- Pistolník - 2
- Fantom šejdnetu - 2
- Ruka zákona - 0
Vychytávka: Umí kouzlit: Jedna z tvých DOVEDNOSTÍ je Magická – Vize scénářů budoucnosti
POUTA
- Konceptualizace: Max musí hledat smysl v symbolech a náznacích - 2
- Poslední přání: Max se musí snažit změnit podstatu CMWGE - 1
MOTIV
- Soundtrack mého života - 2
OSUD
- Obrazotvornost: Max je nucen spolu s realitou vnímat scény z hudebních klipů - 1
Osamělý vlk: Ostatní policisté nesmí Maxovi pomáhat s jeho problémy - 1
SPOJENÍ
- (Místo) Průchody do Loukvods - 1
- (CP) Míja - Pomohl jsem jí najít ztracený balík 1
- CMWGE - 2
ÚMYSLY
Vůle
Zázračné body
Žeton obnovy
ZDRAVÍ
Běžné
Tuhé
POTÍŽE
VYLEPŠENÍ
Nástroj 1 - Max dokáže vytušit, když někomu hrozí nebezpečí; 1x za kapitolu
Nástroj 2 - Často ti padá do klína velká síla, díky tomu se dokážeš dostat na neobvyklá místa - někam, kam by ses ve skutečnosti vlastně ani nechtěl dostávat; 1x za kapitolu
Trik pro Cit pro zvláštnosti - Max svým citem umí najít zranitelné místo
Hustý - Je hustý vědět, co se pravděpodobně stane, a Max to ví
CMFPE kufr plný subrutin na předpovídání budoucnosti
Spojení 2 na CMWGE
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 5. 9. 2022, 23:23, celkem upraveno 167 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
POZNÁMKY
MAX
- Pije kafe, kouří cigarety
- Nemá rád zeleninu
- Ve volném čase hraje po síti nějaké MMORPG
- Používá mayský kalendář
- Kvůli zranění chvíli slyšel barvy
- Odstřihl se od kontroly CMWGE a přehrávač stále hraje
- Nechal si vytáhnout kontrolní M.D.P.D. implantát
- Major je jeho máma
PROSTŘEDÍ
- M.D.P.D mají spočítanou naději na dožití - životní analýzu
- Služební zbraň na povolení
- CMWGE používá mediální přehrávače jako simulátory budoucího vývoje, aby mohla předvídat a plnit přání a potřeby
- CMWGE nikdy nezkoušela Maxe skrz ten přehrávač ovládat "vědomě"
MÍSTA
- Maxův byt - sterilní a jednoduchý, bezpečnostní skříňka na zbraň
- LoQods - mají rušičky signálu
- LoQods - za nelegální pomoc a informace se platí vysoká cena, Max s tím už má nějaké zkušenosti
- LoQods - Max zná cestu k Ohm a Návratářům
- LoQods - zná uličku, kde vaří místní speciality
- UpFloo - Max ví, v jakém stavu jsou stázové boxy
- LoQods - Max zná cestu ke Krysyslovi a základnu v ní
- LoQods - Max má provizorní zašívárnu v bývalém doupěti Franka a Lízy
- Šejdnet - Max dokáže najít "centrum ukradených vzpomínek"
- Majdex - Max chvíli pobyl na oddělení 17B
- Majdex - Max se podíval do bazénu/muzea
NPC
- Lin - je možné si pokecat s jedno backupem z dvaceti let
- Lin - Max přijal vinu za jeho smrt, vysvětluje si ji nedostatečným vnímáním hudby
- Maxovi velí Major
- Gé, psychologická asistentka, si ráda hraje, ale starost o Maxe bere vážně
- Drexo - jedinec s nejistou pohlavní identitou, vlastní půjčovnu jednokolek na hranici Majdexu a Loqods; zapletl se do pašování alkoholu pro Tobyho; pomohl Maxovi a Míje dostat se do LoQods
- Krysysel - Max se s ním velmi krátce domluvil na "výpomoci", než to Cor přeformuloval
- Major je Maxova máma
- Modrá CMWGE Gé - Osobní psychologická asistentka - primární funkcí je chránit zdraví a ne plnit přání
- Černobílá CMWGE z krychle BíBí - chce pořád plnit přání; bývalý specializovaný servisní SW s nejasným účelem, přeprogramovaná zvláštními lidmi jako nástroj pro překonávání bariér šejdnetu
PC
- Míja - Max navrhl Míje, že vyžehlí její "hledání hvězd"
- Míja - Max chtěl Míje vyžehlit vylepování plakátů, ale někdo ho předběhl (asi CMWGE)
- Cor - Max navrhl, že vyžehlí pašování alkoholu a chce se víc dozvědět o něm samotném
- Cor - Max mu nabídl, že mu přes kontakty v LoQods pomůže vypátrat něco o jeho minulosti
- Míja - Max s ní v LoQods narazil na Ohm
- Míja - Max s ní v LoQods narazil na Návratáře
- Míja - Max váhá, jestli Míja není až příliš strojovitě podobná CMWGE
- Cor - ukázal Maxovi svou simulaci
- Míja - Max ví, že způsobila smrt lidí ve stázových boxech v UpFloo (a viní z toho CMWGE)
- Cor - Max byl u toho, když Cor zjistil, že jsou ve vesmíru, daleko od země
- Cor - Pomohl Maxovi vytáhnout M.D.P.D. implantát
- Cor - objevili spolu a spustili vnější transportní systém
- Cor - zajali je Krysyslovi muži a Cor jim udělal ze základny kůlničku na dříví
- Cor - Max mu předal klíč k jeho zablokovaným vzpomínkám
- Cor - Max se mu rozhodl nepomoct (když se vydal k Ohm) a místo toho šel řešit CMWGE
- Míja - Max má o ni velkou starost v souvislosti s jejím "emo" obdobím
PŘÍBĚH
- Parťák Lin zastřelen první den služby v LoQods
- Linova smrt vyhodnocena autoritami jako přijatelná
- Maxovi přiřazena elektronická psychologická asistentka Gé
- Max zahlédl "dívku", když vypla proud Apflů
- Max zjistil, že "dívka" je Míja
- Max od Míji zjistil, že CMWGE má potíže
- Max se setkal s Míjou na diskotéce
- Gé navedla Maxe na Cornelia
- Max se s Corneliem setkal na klinice během "zátahu" na pašovaný alkohol
- Max se s Corneliem sblížil během následného výslechu, nabídl mu pomoct s pátráním po minulosti přes kontakty z LoQods
- Max se dovtípil, že mu do přehrávače leakují pravděpodobnostní scénáře a rozhodl se jim věnovat patřičnou pozornost
- Max s Míjou v LoQods narazili na Ohm
- Max si nechal nabídku Ohm na rozmyšlenou
- Max v LoQods "ztratil" Míju, která zabloudila k Návratářům
- Max při střetu s Návratáři přilížel smrti Lízy a Franka a sám zabil několik Návratářů
- Max při záchraně Míji zapálil Návratářům stany a nechal po sobě nevědomky jako důkaz svou policejní košili
- Max s Míjou "zjistili", kdo je "vůdce" Návratářů
- Max od vůdce návratářů zaslechl, že předpověď jeho akcí (Maxových) není k dispozici
- Max zjistil od majora, že CMWGE ho obvinila s porušení pracovních povinností a M.D.P.D. mu dělá zátah na byt
- Max s Corem v UpFloo zjistili účel Hope and Glory a osud lidí ve stázích
- Max se odřízl od M.D.P.D.
- Max se dozvědělo existenci černé krychle umožňující bezpečný vstup do šejdnetu
- Max u Ohm našel krychli a ukradl jim ji
- Max v krychli našel kopii CMWGE
- Max v Šejdnetu zjistil, že virtuální gangy operují i v reálném světě
- Max působil jako fantom Šejdnetu
- Max z Šejdnetu dostal Corovy zablokované vzpomínky a předal mu je
- Max zjistil, že Gé je další specializovaná kopie CMWGE
- Max zjistil, že pravděpodobnost scénářů, které vidí, není často příliš vysoká
- Max našel a zastřelil Linova vraha
- Max se dostal na oddělení 17B
- Max se setkal s CMWGE a přesvědčil ji, že jí zkusí přepracovat, aby už nemusela plnit přání
- Max se přes překážky dostal až k terminálu otevřenému k Archivům HoGlo
- Max pomohl Corovi prostřílet se z LQ
- Max se pohrabal v Archivech HoGlo a nic užitečného tam nezjistil, krom toho, že v nich probíhá ne úplně funkční skartace
ZKOUŠKY
- Max zjistil, že je potřeba dávat si pozor na to, co si člověk přeje
- Díky Corovi si Max uvědomil, že minulost musíme přijmout
- Max zjistil, že svou budoucnost může změnit
- Max se pomstil a zjistil, že co se stalo, stalo se a nic to nezmění
- Max se setkal s CMWGE a zjistil, že spolu mají něco společného - kletbu předurčenosti
- Max zjistil, co je pro něj priorita - záchrana světa
TASKLIST
- Najít v Archivech HoGlo klíč k tomu, jak změnit základní jádro CMWGE
- Pije kafe, kouří cigarety
- Nemá rád zeleninu
- Ve volném čase hraje po síti nějaké MMORPG
- Používá mayský kalendář
- Kvůli zranění chvíli slyšel barvy
- Odstřihl se od kontroly CMWGE a přehrávač stále hraje
- Nechal si vytáhnout kontrolní M.D.P.D. implantát
- Major je jeho máma
PROSTŘEDÍ
- M.D.P.D mají spočítanou naději na dožití - životní analýzu
- Služební zbraň na povolení
- CMWGE používá mediální přehrávače jako simulátory budoucího vývoje, aby mohla předvídat a plnit přání a potřeby
- CMWGE nikdy nezkoušela Maxe skrz ten přehrávač ovládat "vědomě"
MÍSTA
- Maxův byt - sterilní a jednoduchý, bezpečnostní skříňka na zbraň
- LoQods - mají rušičky signálu
- LoQods - za nelegální pomoc a informace se platí vysoká cena, Max s tím už má nějaké zkušenosti
- LoQods - Max zná cestu k Ohm a Návratářům
- LoQods - zná uličku, kde vaří místní speciality
- UpFloo - Max ví, v jakém stavu jsou stázové boxy
- LoQods - Max zná cestu ke Krysyslovi a základnu v ní
- LoQods - Max má provizorní zašívárnu v bývalém doupěti Franka a Lízy
- Šejdnet - Max dokáže najít "centrum ukradených vzpomínek"
- Majdex - Max chvíli pobyl na oddělení 17B
- Majdex - Max se podíval do bazénu/muzea
NPC
- Lin - je možné si pokecat s jedno backupem z dvaceti let
- Lin - Max přijal vinu za jeho smrt, vysvětluje si ji nedostatečným vnímáním hudby
- Maxovi velí Major
- Gé, psychologická asistentka, si ráda hraje, ale starost o Maxe bere vážně
- Drexo - jedinec s nejistou pohlavní identitou, vlastní půjčovnu jednokolek na hranici Majdexu a Loqods; zapletl se do pašování alkoholu pro Tobyho; pomohl Maxovi a Míje dostat se do LoQods
- Krysysel - Max se s ním velmi krátce domluvil na "výpomoci", než to Cor přeformuloval
- Major je Maxova máma
- Modrá CMWGE Gé - Osobní psychologická asistentka - primární funkcí je chránit zdraví a ne plnit přání
- Černobílá CMWGE z krychle BíBí - chce pořád plnit přání; bývalý specializovaný servisní SW s nejasným účelem, přeprogramovaná zvláštními lidmi jako nástroj pro překonávání bariér šejdnetu
PC
- Míja - Max navrhl Míje, že vyžehlí její "hledání hvězd"
- Míja - Max chtěl Míje vyžehlit vylepování plakátů, ale někdo ho předběhl (asi CMWGE)
- Cor - Max navrhl, že vyžehlí pašování alkoholu a chce se víc dozvědět o něm samotném
- Cor - Max mu nabídl, že mu přes kontakty v LoQods pomůže vypátrat něco o jeho minulosti
- Míja - Max s ní v LoQods narazil na Ohm
- Míja - Max s ní v LoQods narazil na Návratáře
- Míja - Max váhá, jestli Míja není až příliš strojovitě podobná CMWGE
- Cor - ukázal Maxovi svou simulaci
- Míja - Max ví, že způsobila smrt lidí ve stázových boxech v UpFloo (a viní z toho CMWGE)
- Cor - Max byl u toho, když Cor zjistil, že jsou ve vesmíru, daleko od země
- Cor - Pomohl Maxovi vytáhnout M.D.P.D. implantát
- Cor - objevili spolu a spustili vnější transportní systém
- Cor - zajali je Krysyslovi muži a Cor jim udělal ze základny kůlničku na dříví
- Cor - Max mu předal klíč k jeho zablokovaným vzpomínkám
- Cor - Max se mu rozhodl nepomoct (když se vydal k Ohm) a místo toho šel řešit CMWGE
- Míja - Max má o ni velkou starost v souvislosti s jejím "emo" obdobím
PŘÍBĚH
- Parťák Lin zastřelen první den služby v LoQods
- Linova smrt vyhodnocena autoritami jako přijatelná
- Maxovi přiřazena elektronická psychologická asistentka Gé
- Max zahlédl "dívku", když vypla proud Apflů
- Max zjistil, že "dívka" je Míja
- Max od Míji zjistil, že CMWGE má potíže
- Max se setkal s Míjou na diskotéce
- Gé navedla Maxe na Cornelia
- Max se s Corneliem setkal na klinice během "zátahu" na pašovaný alkohol
- Max se s Corneliem sblížil během následného výslechu, nabídl mu pomoct s pátráním po minulosti přes kontakty z LoQods
- Max se dovtípil, že mu do přehrávače leakují pravděpodobnostní scénáře a rozhodl se jim věnovat patřičnou pozornost
- Max s Míjou v LoQods narazili na Ohm
- Max si nechal nabídku Ohm na rozmyšlenou
- Max v LoQods "ztratil" Míju, která zabloudila k Návratářům
- Max při střetu s Návratáři přilížel smrti Lízy a Franka a sám zabil několik Návratářů
- Max při záchraně Míji zapálil Návratářům stany a nechal po sobě nevědomky jako důkaz svou policejní košili
- Max s Míjou "zjistili", kdo je "vůdce" Návratářů
- Max od vůdce návratářů zaslechl, že předpověď jeho akcí (Maxových) není k dispozici
- Max zjistil od majora, že CMWGE ho obvinila s porušení pracovních povinností a M.D.P.D. mu dělá zátah na byt
- Max s Corem v UpFloo zjistili účel Hope and Glory a osud lidí ve stázích
- Max se odřízl od M.D.P.D.
- Max se dozvědělo existenci černé krychle umožňující bezpečný vstup do šejdnetu
- Max u Ohm našel krychli a ukradl jim ji
- Max v krychli našel kopii CMWGE
- Max v Šejdnetu zjistil, že virtuální gangy operují i v reálném světě
- Max působil jako fantom Šejdnetu
- Max z Šejdnetu dostal Corovy zablokované vzpomínky a předal mu je
- Max zjistil, že Gé je další specializovaná kopie CMWGE
- Max zjistil, že pravděpodobnost scénářů, které vidí, není často příliš vysoká
- Max našel a zastřelil Linova vraha
- Max se dostal na oddělení 17B
- Max se setkal s CMWGE a přesvědčil ji, že jí zkusí přepracovat, aby už nemusela plnit přání
- Max se přes překážky dostal až k terminálu otevřenému k Archivům HoGlo
- Max pomohl Corovi prostřílet se z LQ
- Max se pohrabal v Archivech HoGlo a nic užitečného tam nezjistil, krom toho, že v nich probíhá ne úplně funkční skartace
ZKOUŠKY
- Max zjistil, že je potřeba dávat si pozor na to, co si člověk přeje
- Díky Corovi si Max uvědomil, že minulost musíme přijmout
- Max zjistil, že svou budoucnost může změnit
- Max se pomstil a zjistil, že co se stalo, stalo se a nic to nezmění
- Max se setkal s CMWGE a zjistil, že spolu mají něco společného - kletbu předurčenosti
- Max zjistil, co je pro něj priorita - záchrana světa
TASKLIST
- Najít v Archivech HoGlo klíč k tomu, jak změnit základní jádro CMWGE
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 13. 4. 2022, 14:50, celkem upraveno 52 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CHARAKTER A EMOCE
EMOČNÍ XP
Úžas - Chci hrát věci, které budou nečekané a překvapí vásJsi roztržen mezi dva světy, mezi tvé dvě já:
Analytický a racionální Max, vyškolený příslušník M.D.P.D.
a
Fatalistický Max, slepě následující vize budoucnosti.
Události (1XP, 1/scénu)
Získáš XP pokaždé, když projdeš změnou z jednoho stavu do druhého.
STRUGGLE
Často něco předstíráš (a říkáš to nahlas, abys přesvědčil ostatní i sebe), přestože uvnitř cítíš něco jiného
Často něco předstíráš (a říkáš to nahlas, abys přesvědčil ostatní i sebe), přestože uvnitř cítíš něco jiného
O něco se snažíš, někým se snažíš být. Nejspíš jde i o dobrou věc! Ale na téhle cestě vláčíš psychické nebo společenské břímě – svůj kříž, který musíš nést. Něco, co nezvládáš tak dobře, jak se rád tváříš. Něco, co nevstřebáváš. Když někomu říkáš nebo emocí naznačuješ, že … každý z nás má svou důležitou roli či poslání … nějaká buďto hluboce nebo mělce pohřbená část tebe si ve skutečnosti myslí, že … jsme úplně postradatelní a záleží jen na rozmaru C-MWGE, co s námi bude.
Události (1XP, 1/scénu)
Vyjádříš ostatním to, co předstíráš a při tom tvá postava cítí své obavy, na což upozorníš poukázáním na svou cedulku.
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 27. 8. 2022, 18:03, celkem upraveno 65 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
PŘÍBĚH
BINDINGS
O snaze ovládnout, zkrotit či využívat něco zakázaného, tajemného, nebezpečného.
EPIZODY
1. Duševní trénink Staneš se postavou, která tyhle věci dělá.
2. Někdo má problémy! Někomu pomůžeš nebo uděláš něco významného.
3. Je to věda! Předvedeš velký rozhodný plán.
4. Předěláš svět trochu víc k obrazu svému.
5. Prozkoumáš důsledky toho, co jsi udělal.
OTHERWORDLY
O propojení s čímsi odjinud a proměnách, ziscích i ztrátách, které to přináší
O propojení s čímsi odjinud a proměnách, ziscích i ztrátách, které to přináší
EPIZODY
1. Změny Máš divné sny/vize/zažíváš divné spojení, snažíš se to pochopit
2. Vzdor osudu Část tvého já se vydá na tuhle divnou cestu
3. V břiše velryby Něco se tě snaží změnit
4. Zkoušky Slunce Ztrácíš se v tom
5. Apoteóza Usmíříš se s tím
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 21. 6. 2022, 22:26, celkem upraveno 14 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
1. EPIZODA - ZMĚNY
Na tebe nebo na někoho ve tvém okolí se valí velká změna. Svět, tvé tělo, tvá duše, nebo tvůj přítel - se mění
Na začátku: Míváš sny nebo zážitky, které nejsou z tohoto světa a spojují tě s něčím, co tě přesahuje.
Na konci: Už víš, co s tím musíš udělat - kam se vydat nebo co udělat, abys udržel tuto zkušenost pod kontrolou. Je možné, že najdeš 2-3 možnosti; pokud ano, je možné si vybrat i špatně....
=> "Ale už vím přesně, co musím změnit a udělat - musím mnohem lépe poslouchat. Mou hudbu, okolí, město i lidi. Dávat pozor, nenechat nic náhodě a nedovolit, aby někdo z mých nových známých skončil stejně, jako můj parťák."
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Zažiješ scénu s traumatizující proměnou, kde se tvé vnímání reality stane podivným, protože tvé pravé já se mění nebo odhaluje.
Máš matoucí vizi, noční můru nebo předtuchu své vlastní smrti nebo smrti někoho jiného.
Potkáš tajemné dítě a máš možnost mu pomoct najít jeho cestu.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Dáváš najevo, nebo s nimi zápasíš, nepopsatelné pocity ztráty, které tě nutí jednat nepřirozeně.
Marně se snažíš něco spálit či zapálit.
Jsi zmatený ohledně toho, kdo jsi a kde jsi.
Posloucháš příběhy o věcech, které se ztratily, když zemřel kdosi důležitý, významný, mystický.
Povídáš s někým o osudu, přirozenosti a co to vlastně znamená.
Povídáš si s někým o tom, proč a k čemu je vlastně smrt.
Zápasíš s akné, rovnátky, vyrážkami, menstruací, zánětem středního ucha nebo jiným rušivým elementem fyzična.
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 3. 9. 2021, 17:11, celkem upraveno 1 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
2. EPIZODA - Vzdor osudu
Zápasíš s hledáním cesty ven ze situace, do které ses dostal. Hledáš pomoc. Neznamená to vždycky, že se nechceš posunout.
Teda, často to je ten problém. Ale někdy je to tím, že chceš mít na výběr.
Chceš se posunout po cestě, na kterou ses vydal, ale nevěříš jí a opravdu si chceš udržet odstup a možnost zařadit zpátečku.
Na začátku: Vydáváš se strašidelnou a obtížnou cestou. Část tvého já odolává - lpí na starých pořádcích. A i když ses na tu cestu vydal, je to děsivé, nebo nebezpečné, nebo nepřirozené, nebo tě to stojí něco, čeho se opravdu nechceš vzdát.
Na konci: Poddáš se tomu. Víc a víc si přiznáváš, že už není cesty zpět.
=> "Pokusím se znovu usmát. Sice mi z toho všeho mrdá v hlavě, ale co se má stát, se stejně stane a já tomu neuteču. Takže je možná nejvyšší čas přestat vymýšlet hovadiny a smířit se s tím. Kdybych víc poslouchal, nemusel umřít Lin. A Míje nemuselo jít dneska o život a mohli jsme tady všichni mít ten beautiful life dřív."
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Přijmeš, nebo alespoň tě zjevně láká přijmout, něčí nabídku s tím, aby ses vzepřel či změnil svůj osud.
Stojíš na úpatí nepřátelské pevnosti, katedrály...
Vydáš se někomu na pospas, čímž se učiníš neskutečně zranitelný, buďto fyzicky, anebo emocionálně.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Povídáš si s někým o zásadách, které jsou pro tebe nejdůležitější.
Popisuješ se jako bezmocného pěšáka osudu.
Podivuješ se, jestli jsi vlastně dobrý nebo zlý.
Snažíš se nahradit či opravit potrhané oblečení s naprosto vyčerpaným rozpočtem.
Jsi tak přetížený - pracuješ tak těžce a s tak málem.
Jsi zmatený ohledně toho, kdo jsi a kde jsi.
Nervózně řešíš, zda náhodou nestojíš na nesprávné straně.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
3. EPIZODA - V břiše velryby
You’ve been swallowed up by literal or metaphorical chaos. You’re not always in active danger, but you don’t really have a “normal” state to go back to.
Na začátku: Něco se tě snaží změnit. Typicky to bývá něco, co se snaží převzít nad tebou kontrolu, vyžrat tě zevnitř, vykopnout tě z vlastního života a tak podobně. Nebo je to naopak - někam tě to vtahuje, přetahuje.
Na konci: Najdeš kousek svého já, který se nezměnil a nezmění.
=> Já vám dám chybu, blbouni. To vám jenom začíná haprovat systémové uvažování. A věřte mi, že jestli jsem býval u M.D.P.D. v něčem dobrý, tak to bylo odhalování chyb v systému.
Hlavní události (5XP, 1/CESTU) - Maximálně 4 z nich za celkem 20xp
Máš hlubokou spirituální zkušenost kdy se zdánlivě vpíjíš do světa kolem tebe.
Jsi v pasti.
Porazíš protivníka nebo rivala, jen aby za rohem čekal děsivější nepřítel nebo problém.
Jsi někým zachráněn.
Někoho zachráníš.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Stojíš bosý na vyvýšeném místě, shlížejíc dolů na svět.
Jsi bodnut do těla, pravděpodobně ve snu/představě.
Tvé vlasy rostou v reálném čase, pravděpodobně ve snu/představě.
Přineseš světlo do temnoty.
Někoho uklidňuješ.
Sedíš u vody a jíš smaženou rybu s jedním nebo více přáteli.
Shlukují se kolem tebe ptáci.
Dopřeješ si chvíli rozjímání v průběhu nepříjemných okolností.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
4. EPIZODA - Zkoušky Slunce
You’re losing sight of yourself. You’re being pushed so hard by internal and external factors that you can’t maintain a solid picture of who you are.
There’s no spare energy for it.
You don’t have time for it.
It’s all in flux.
Na začátku: Přišel jsi o klíčovou část svého sebeuvědomění. Snažíš se ji dostat zpět.
Na konci: Zjistíš, že nikdy nebyla tak úplně pryč.
Max objevil svou téměř ztracenou část svého sebeuvědomění - soucit s lidmi a odpovědnost za své volby.
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Získáš zpět ztracený odkaz rodiče nebo mentora.
Pokoříš nějakého nepřítele, který zcela podlehne tvé vůli.
Rozpoutáš bezútěšnou sílu, nebo jí podlehneš.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Z tvých rukou či paží vyraší trnité šlahouny, pravděpodobně ve snu/představě.
S někým splyneš nebo někoho pohltíš, pravděpodobně ve snu/představě.
Zahráváš si se silami, se kterými bys neměl.
Prosazuješ svou moc nebo osud.
Mluvíš o svém pocitu, že ve světě je díra.
Touláš se tmou, přemýšlejíc o zármutku nebo ztrátě.
Používáš propracovaný magicky vypadající klíč.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
5. EPIZODA - Apoteóza
This is your chance to meet, and become, your new yourself.
Téma: You reconcile with someone or something you’ve been fighting. Max se usmíří se svým druhým já. S tím Maxem, který vidí vize budoucnosti a dovedl ho až sem.
Na konci:
You help them find peace, acceptance, or find their way back from being lost.
Max se konečně smířil se svým novým, značně problematickým a fatalistickým já. Našel ve svých vizích smysl a rozhodl se, co se stane dál. Jeho příběhový oblouk Otherwordly tady končí.
Hlavní události (5XP, 1/CESTU, maximálně 4 za 20XP)
Drž ve svých rukou ztělesnění posvátné věčnosti - kámen mudrců, elixír nesmrtelnosti, klíč ke světu apod.
Vrať se na místo, kde jsi začal hru nebo příběhový oblouk; najdi ho zničené nebo poškozené a oprav ho
Setkej se s něčím, co může být považováno za tvé druhé já
Zažij zatmění
Pozři vcelku duši ještěra, nepřítele nebo spojence
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Nemůžeš najít vodu
Opravíš něco rozbitého nebo necelého
Jíš vánočku nebo mazanec
Provádíš někoho jiného dlouhou cestou nebo zápasem
Vykopej někoho zmrzlého a zachraň ho, pravděpodobně ve snu/představě
Vyrostou ti nová ústa nebo oko, pravděpodobně ve snu/představě
Splyneš s nějakou knihou, pravděpodobně ve snu/představě
Projdi vejrem k branám Archivů HoHGlo
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
1. EPIZODA - DUŠEVNÍ TRÉNINK
You engage in an intensive program of study. You vanish into piled books of lore, intensive training, or a fully-occupying academic environment.
Téma: Musíš spolupracovat s něčím špatným nebo zavrhovaným: s nestvůrou, bezútěšnou silou, krutou nebo neoblíbenou osobou; zakázanou nebo odmítanou entitou; nebo možná s duchem, upírem, nebo čarodějnicí… Nebo prostě jenom s CMWGE.
Odměna: Vykřesal jsi z toho funkční vztah.
Max použil kufr plný CMWGE subrutin na odhad a změnu budoucího setkání s primární CMWGE
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Jsi svědkem nepravděpodobné události, kdy žába spolkne kámen obsahující aspoň jeden svět, nebo ho spolkneš ty.
Nějaké monstrum nebo zármutek tě pronásledují ve tvojich studiích.
Něco tě pomalu kazí nebo užírá zevnitř.
Máš možnost využít tvoje rostoucí znalosti a schopnosti k pomoci na významném výzkumném projektu.
Objeví se finanční nebo jiné pragmatické důvody nepokračovat v tomhle tréninku.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Cestuješ kampusem po zvláštních cestách.
Jsi přistižen jak spíš v knihách.
Věnuješ se věcem s podivnou skupinou studentů.
Studuješ něco v přírodě.
Spustíš projekt s aspoň jedním dalším studentem.
Studuješ nebo diskutuješ o svých studiích s aspoň jedním přítelem.
Montáž výuky, seminárek, testů a/nebo jiných se studiem souvisejících věcí.
Přemýšlíš o kousku poezie, nebo o něm diskutuješ.
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 20. 6. 2022, 22:38, celkem upraveno 2 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
2. EPIZODA - NĚKDO MÁ PROBLÉMY!
Někdo má problémy. Většinou je to někdo relativně nevinný, kdo je nějak spojený s podstatou tvé současné Cesty.
Pomůžeš jim!
Téma: Někdo potřebuje tvou pomoc, nebo je tu něco, co musíš udělat, protože ty jsi prostě právě ten člověk, který se věnuje těmhle věcem.
...Naneštěstí nemáš vůbec představu, co vlastně děláš. Tohle je vážné. Je to komplikované. Možná do toho prostě skočíš po hlavě a uvidíš, jak se to vyvine?
Odměna: Zorientoval ses v tom. Máš plán.
Max se zorientoval v první fázi obtížných voleb a vybral si způsob, jak ve spolupráci s CMWGE pomoct svým nejbližším. Epizoda Někdo má problémy! tímto končí.
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Formálně se zavážeš (vysloveně nebo emocí), že jim zkusíš pomoct
Nějaká část jejich problému se přenese z metaforické roviny do reálné, např. otevře se brána z jejich nočních můr do fyzického světa, nebo se ze strachu stane prokletí, nebo někdo, kdo se občas nechá trochu unést, je skutečně unesen
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Přemýšlíš o té skutečné hrozbě, která se objeví, nebo ji přímo pojmenuješ
Usilovně pracuješ na nápadu, jak jim pomoct
Hrabeš se v jejich tajemstvích
Zkoušíš je zachránit s pomocí nějaké děsivé síly
Naposledy upravil(a) Max Richter dne 21. 6. 2022, 22:28, celkem upraveno 1 x.
- Max Richter
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14. 6. 2021, 12:06
CESTY
3. EPIZODA - JE TO VĚDA!
Už víš dost o tom, co se děje, takže řešení problému je jenom otázkou času. Název této Cesty je většinou trefný nebo zábavně ironický; pokud není, můžeš ho škrtnout a nahradit s "Uvědomělý život".
Při řešení problému postupuješ promyšleně a organizovaně.
Téma: Zkoušíš zrealizovat riskantní plán. Většinou víš, co děláš, ale teď děláš něco tak těžkého a komplikovaného, že se to může v půlce zvrtnout.
Výsledek: Vyhraješ! … pokud jsi už teda neprohrál. Jestli jsi už prohrál, dokončení téhle Cesty vrátí probíhající katastrofu do svého přirozeného stavu.
Hlavní události (5XP, 1/CESTU)
Dokončíš rozsáhlou soupisku, mapu, průzkum nebo prohlídku blízkého terénu (často snového nebo snům podobného terénu)
Usiluješ o smíření mezi zdánlivými rivaly, nepřáteli nebo soupeři, nebo dokonce s něčím, co utlačuje tebe nebo někoho, na kom ti záleží.
Najdeš skrytou studnu nebo pramen čisté neposkvrněné vody.
Dochucení (1XP, KAŽDÉ 1/KAPITOLU)
Vyčistíš nebo připravíš rituální místo, nebo provedeš nějakou údržbu
Jíš s někým zvláštním v doslovné nebo metaforické jeskyni
Zdokumentuješ nebo prozkoumáš blízký terén
Postarej se o psa nebo podobné zvíře spojené s Cestou
Někde se zasekáš kvůli dešti
Zažiješ podivné vize
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti