[Západné mokrade] – Hráčské postavy
Moderátor: Antharon
Re: [Západné mokrade] – Hráčské postavy
Fungovali sme nahodne podla priucky, ale nie preto, ze by som to vyzadoval, kludne si urob postavu ako chces, nebudem kontrolovat ci cheatujes
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [Západné mokrade] – Hráčské postavy
Vyšla mi super postava, závistivý a tvrdohlavý syn lúpežných rytierov z Haliče s múdrosťou 3 a tieňovou bránou v opustenej soľnej bani na panstve v Skolivských Beskydách... celú postavu postnem neskôr.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [Západné mokrade] – Hráčské postavy
Bálint Sirmai-Udvardi
Bálint Sirmai-Udvardi je chudobný a zneuctený šľachtic z lúpežnej vetvy sedmohradských kniežat, ktoré sa usídlili v Haliči. Ich panstvo sa nachádza pri Drohobyči, samotný ošarpaný kaštieľ stojí blízko v neprístupných lesoch v Skolivských Beskydách nad riekou Strijou. K panstvu patrí aj vyčerpaná soľná baňa v horách, ktorú opevnil a obýva s otcom rozhádaný starší nevlastný brat Ámos – a v bani sa nachádza aj tieňová brána. Do bane vzal so sebou aj staršiu nevlastnú sestru Eufrozínu, ktorú však nikto už niekoľko rokov nevidel.
Ded Nicolaus sa v minulosti pridal k neúspešnému stavovskému povstaniu a odtiaľ to s rodom už šlo len dolu vodou. Vyčerpala sa soľná baňa a panstvo prišlo o podstatný zdroj príjmov, okrem toho začal rod byť spájaný so strašidlami. V Chmeľnického povstaní (1648) ded s kozákmi uzatvoril zmluvu (rod zachránilo, že neboli Poliaci ani Židia) ale prišiel o podstatnú časť majetku a v novom kozáckom hajtmanstve stratil aj postavenie, nevraviac o poškodení kaštieľa delami a požiarom pri výstražnom obliehaní. Rod sa dal na lúpenie.
Bálint v detstve nehodou spôsobil katatonický stav matky Františky (spadla z hradby?). Po jej ochorení sa jeho otec Hieroným postupne viac a viac prepadáva do šialenstva. Pred niekoľkými rokmi si domov priviedol aj nejakú čarodejnicu, s ktorou má ďalšie deti (Bálint má 6 súrodencov, je tretí v poradí). Otec je krutý a nevypočítateľný a je len otázkou času, kedy si poňho prídu kráľovskí vojaci a odvisne.
Bálinta otec znenávidel, ostatne ako snáď všetkých. V priebehu dospievania sa k nemu dostala nejaká skazka a hľadá nesmrteľnosť, ktorú mu vraj vie dať Kráľovná noci. V priebehu poľsko-litovskej občianskej vojny a pred podpísaním Andrusovského prímeria ušiel z Haliča na západ. Ukradol pritom nejaké rodinné klenoty (rodový pečatný prsteň, vínové poháre z ktorých si jeho matka pripíjala na svadbe s jeho otcom).
Bálint má 30 rokov. Je statnej postavy, širokých ramien a mocných paží. Má výrazný, vystúply nos a neustále podmračený výraz. Nosí hajdúsky cop a vyholenú hlavu a aj tak bojuje: šabľou a baltou. Necháva sa naverbovať kýmkoľvek, živí sa ako vojak alebo zbrojár. Hovorí ťažko zrozumiteľným horským dialektom, maďarsky s prímesou poľských, ukrajinských a rumunských slov. Verí v nejakú spotvorenú ľudovú verziu pravoslávia obohatenú o vieru v duchov, tieňové prízraky a podobne. Nedôveruje písanému textu. Je prchký a tvrdohlavý, závistlivý a ctibažný, ale napriek tomu (alebo možno práve preto) si ho vojaci berú za príklad a vidia v ňom prirodzeného vodcu. Túži sa presláviť na bojisku a získať slávu a uznanie.
CHA 12 – inšpiratívny, slúži príkladom (aj keď nie veľmi výrečný)
MUD 3 (1 jazyk) – inštiktívny, prchký, tvrdohlavý
OBR 12 – presné, úsporné pohyby
ODO 13 – zvyknutý na nepohodu
SIL 14 (+5% XP) – statný, dobre živený
STA 13 po rerolle – rodičia lúpežní rytieri
vie čítať a písať? you must be crazy
hviezdne znamenie: medveď (+1 odolnosť, črty múdrosť a rozvážnosť!!! hral by som to tak, že inštinktívne koná tak, že sa spätne ukáže že to bol najrozumnejší spôsob, proste má záblesky inšpirácie alebo vnuknutia, intuitívne a neverbalizovateľné porozumenie)
povolanie: ozbrojenec
profesia: zbrojár
úroveň: 1 (stupeň učeň)
motív dobrodruhovania: závisť (zneuznanie, snaha sa presláviť, závidí úspešnejším vodcom)
XP: 0 (115? viď Selhanov posledný gain)
výdrž (HD 1k6+2): 6
záchrany: 13 obyč./16 čary (+1 proti jedom, +1 proti smrti)
bojaschopnosť: 2
schopnosti:
rozrážanie dverí 3-6
poškodenie +kL
protiútok -4
kosec
odolnosť voči ohňu (in your face Kiši!)
zhotovovanie zbraní a zbrojí za polovičnú cenu
výbava:
odev z anglického súkna (woohoo vy plebs!)
čižmy
jazdecký kôň so sedlom a postrojom (ustajnený kde?)
šperky v hodnote 30 zl. (rodinný klenot, pečatný prsteň ktorý nosí skrytý pod halenou zavesený na šnúrke okolo krku – možno mu ho ukradli psohlavci?)
holiace potreby
zdobený nôž
krúžková zbroj s otvorenou helmou (stredná)
šabľa
balta
kliešte
kladivo
12 železných klinov
dva zdobené vínové poháre vo vyrezávanej krabičke
peniaze: 0 gr.
Bálint Sirmai-Udvardi je chudobný a zneuctený šľachtic z lúpežnej vetvy sedmohradských kniežat, ktoré sa usídlili v Haliči. Ich panstvo sa nachádza pri Drohobyči, samotný ošarpaný kaštieľ stojí blízko v neprístupných lesoch v Skolivských Beskydách nad riekou Strijou. K panstvu patrí aj vyčerpaná soľná baňa v horách, ktorú opevnil a obýva s otcom rozhádaný starší nevlastný brat Ámos – a v bani sa nachádza aj tieňová brána. Do bane vzal so sebou aj staršiu nevlastnú sestru Eufrozínu, ktorú však nikto už niekoľko rokov nevidel.
Ded Nicolaus sa v minulosti pridal k neúspešnému stavovskému povstaniu a odtiaľ to s rodom už šlo len dolu vodou. Vyčerpala sa soľná baňa a panstvo prišlo o podstatný zdroj príjmov, okrem toho začal rod byť spájaný so strašidlami. V Chmeľnického povstaní (1648) ded s kozákmi uzatvoril zmluvu (rod zachránilo, že neboli Poliaci ani Židia) ale prišiel o podstatnú časť majetku a v novom kozáckom hajtmanstve stratil aj postavenie, nevraviac o poškodení kaštieľa delami a požiarom pri výstražnom obliehaní. Rod sa dal na lúpenie.
Bálint v detstve nehodou spôsobil katatonický stav matky Františky (spadla z hradby?). Po jej ochorení sa jeho otec Hieroným postupne viac a viac prepadáva do šialenstva. Pred niekoľkými rokmi si domov priviedol aj nejakú čarodejnicu, s ktorou má ďalšie deti (Bálint má 6 súrodencov, je tretí v poradí). Otec je krutý a nevypočítateľný a je len otázkou času, kedy si poňho prídu kráľovskí vojaci a odvisne.
Bálinta otec znenávidel, ostatne ako snáď všetkých. V priebehu dospievania sa k nemu dostala nejaká skazka a hľadá nesmrteľnosť, ktorú mu vraj vie dať Kráľovná noci. V priebehu poľsko-litovskej občianskej vojny a pred podpísaním Andrusovského prímeria ušiel z Haliča na západ. Ukradol pritom nejaké rodinné klenoty (rodový pečatný prsteň, vínové poháre z ktorých si jeho matka pripíjala na svadbe s jeho otcom).
Bálint má 30 rokov. Je statnej postavy, širokých ramien a mocných paží. Má výrazný, vystúply nos a neustále podmračený výraz. Nosí hajdúsky cop a vyholenú hlavu a aj tak bojuje: šabľou a baltou. Necháva sa naverbovať kýmkoľvek, živí sa ako vojak alebo zbrojár. Hovorí ťažko zrozumiteľným horským dialektom, maďarsky s prímesou poľských, ukrajinských a rumunských slov. Verí v nejakú spotvorenú ľudovú verziu pravoslávia obohatenú o vieru v duchov, tieňové prízraky a podobne. Nedôveruje písanému textu. Je prchký a tvrdohlavý, závistlivý a ctibažný, ale napriek tomu (alebo možno práve preto) si ho vojaci berú za príklad a vidia v ňom prirodzeného vodcu. Túži sa presláviť na bojisku a získať slávu a uznanie.
CHA 12 – inšpiratívny, slúži príkladom (aj keď nie veľmi výrečný)
MUD 3 (1 jazyk) – inštiktívny, prchký, tvrdohlavý
OBR 12 – presné, úsporné pohyby
ODO 13 – zvyknutý na nepohodu
SIL 14 (+5% XP) – statný, dobre živený
STA 13 po rerolle – rodičia lúpežní rytieri
vie čítať a písať? you must be crazy
hviezdne znamenie: medveď (+1 odolnosť, črty múdrosť a rozvážnosť!!! hral by som to tak, že inštinktívne koná tak, že sa spätne ukáže že to bol najrozumnejší spôsob, proste má záblesky inšpirácie alebo vnuknutia, intuitívne a neverbalizovateľné porozumenie)
povolanie: ozbrojenec
profesia: zbrojár
úroveň: 1 (stupeň učeň)
motív dobrodruhovania: závisť (zneuznanie, snaha sa presláviť, závidí úspešnejším vodcom)
XP: 0 (115? viď Selhanov posledný gain)
výdrž (HD 1k6+2): 6
záchrany: 13 obyč./16 čary (+1 proti jedom, +1 proti smrti)
bojaschopnosť: 2
schopnosti:
rozrážanie dverí 3-6
poškodenie +kL
protiútok -4
kosec
odolnosť voči ohňu (in your face Kiši!)
zhotovovanie zbraní a zbrojí za polovičnú cenu
výbava:
odev z anglického súkna (woohoo vy plebs!)
čižmy
jazdecký kôň so sedlom a postrojom (ustajnený kde?)
šperky v hodnote 30 zl. (rodinný klenot, pečatný prsteň ktorý nosí skrytý pod halenou zavesený na šnúrke okolo krku – možno mu ho ukradli psohlavci?)
holiace potreby
zdobený nôž
krúžková zbroj s otvorenou helmou (stredná)
šabľa
balta
kliešte
kladivo
12 železných klinov
dva zdobené vínové poháre vo vyrezávanej krabičke
peniaze: 0 gr.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti