[ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
Moderátor: KDolecek
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
[ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
Každý sem prosím pošlete nějaké základní info o vaší postavě + portrét.
V kalendáři prosím evidujte svůj aktuální počet XP.
Aktuální složení Expedice
Lexibot
Rolo (Lexibotův henchman) - byrokrat, zapisovatel
Louhi
bratr Nomen
Vasco
Skxkr
Zajo (Skxkrova henchwoman)
Damian Vox
Alex
Irulan
Dřist
Mohan (Dřistův henchman)
Upadáj Houston
Morio
Oganesson
Hench(wo)men
Hráči si můžou najímat pomocníky, tvz. hench(wo)men. Do téhle diskuze hlaste, které si najímáte, posílejte jejich portréty a případně další informace. Seznam dostupných henchmanů a další informace viz tento dokument.
Bratr Omen, kéž jeho vzpomínka nevyhasne
Slavný Drago, bohužel se již nikdy nestane guvernérem
Mimiš Rybička, ???
Šalamoun, lovil roboty stejně hrdinně jako nemrtvé
Hadr, snad na hranici spočine alespoň se zadostiučiněním
Laerdan, jeho rekord ale stále není překonán
Wasim, Sirádž, Rahman, Saríta, Swapan, Salim, Rašmí, Vilen, Sukumar, Súrja, Abhaj, Halder, Sultan - už nikdy se nám nebudou svíjet po podlaze
Kaťa - záludně zavražděna oranžovým mystériem
V kalendáři prosím evidujte svůj aktuální počet XP.
Aktuální složení Expedice
Lexibot
Rolo (Lexibotův henchman) - byrokrat, zapisovatel
Louhi
bratr Nomen
Vasco
Skxkr
Zajo (Skxkrova henchwoman)
Damian Vox
Alex
Irulan
Dřist
Mohan (Dřistův henchman)
Upadáj Houston
Morio
Oganesson
Hench(wo)men
Hráči si můžou najímat pomocníky, tvz. hench(wo)men. Do téhle diskuze hlaste, které si najímáte, posílejte jejich portréty a případně další informace. Seznam dostupných henchmanů a další informace viz tento dokument.
Bratr Omen, kéž jeho vzpomínka nevyhasne
Slavný Drago, bohužel se již nikdy nestane guvernérem
Mimiš Rybička, ???
Šalamoun, lovil roboty stejně hrdinně jako nemrtvé
Hadr, snad na hranici spočine alespoň se zadostiučiněním
Laerdan, jeho rekord ale stále není překonán
Wasim, Sirádž, Rahman, Saríta, Swapan, Salim, Rašmí, Vilen, Sukumar, Súrja, Abhaj, Halder, Sultan - už nikdy se nám nebudou svíjet po podlaze
Kaťa - záludně zavražděna oranžovým mystériem
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hráčské postavy + henchmani
Lexibot Beta v0.42
Robot, 1. úroveň
XP: 0
XP bonus: +10 %
Postup na další úroveň: 2 250 XP (po započtení slevy 10 %)
Lexibot je výsledkem dlouholetého bádání vědců a tinkerů snažících se vytvořit univerzální překladač mezi všemi myslitelnými jazyky. Bohužel roboti žijí výrazně déle než jejich stvořitelé, a tak Lexibot časem přestal dostávat tolik potřebné aktualizace a nezbylo mu než spolehnout se na strojové učení. To byla zásadní chyba, jelikož neortodoxní algoritmy mu to v hlavě trochu pomotaly. Někdo ho označuje za abandonware, ale to jsou ošklivé pomluvy. Dodnes ho pohání touha objevovat a používat co nejbizarnější jazyky.
Hit Dice: 1+2
Hit Points: 7
Fighting Capability: Man
Armor: none
Saves: Poison 11, Wands 12, Par./Petr. 14, Breath 16, Spells 15
Alignment: Neutral
Jazyky:
- vjapárčina
- derr()
- insektčina
- ilahám
Robotí speciality:
- upgrades by cannibalizing other robots
- +2k6 dmg from rust monsters (per round of contact)
- immune to poison, disease and healing magic
- self-repair: +1hp/level per 8 hours (needs scrap)
- lvl1: d4 dmg unarmed attack (crushing pincer-grip)
130 gp
Nakoupím si, až pochopím, co ty věci vůbec znamenají. Jaké jsou rozdíly mezi zbraněmi? Jaký je rozdíl mezi mallet a hammer, small? Kolik toho unesu? A když si koupím dvanáct apoštolů, co získám?
Robot, 1. úroveň
XP: 0
XP bonus: +10 %
Postup na další úroveň: 2 250 XP (po započtení slevy 10 %)
Lexibot je výsledkem dlouholetého bádání vědců a tinkerů snažících se vytvořit univerzální překladač mezi všemi myslitelnými jazyky. Bohužel roboti žijí výrazně déle než jejich stvořitelé, a tak Lexibot časem přestal dostávat tolik potřebné aktualizace a nezbylo mu než spolehnout se na strojové učení. To byla zásadní chyba, jelikož neortodoxní algoritmy mu to v hlavě trochu pomotaly. Někdo ho označuje za abandonware, ale to jsou ošklivé pomluvy. Dodnes ho pohání touha objevovat a používat co nejbizarnější jazyky.
Kód: Vybrat vše
STR 11
INT 12
WIS 6
CON 17 ; +1 hp; withstand adversity: always
DEX 14 ; +1 bonus na střelbu
CHA 12 ; max. 4 pomocníci
Hit Points: 7
Fighting Capability: Man
Armor: none
Saves: Poison 11, Wands 12, Par./Petr. 14, Breath 16, Spells 15
Alignment: Neutral
Jazyky:
- vjapárčina
- derr()
- insektčina
- ilahám
Robotí speciality:
- upgrades by cannibalizing other robots
- +2k6 dmg from rust monsters (per round of contact)
- immune to poison, disease and healing magic
- self-repair: +1hp/level per 8 hours (needs scrap)
- lvl1: d4 dmg unarmed attack (crushing pincer-grip)
130 gp
Nakoupím si, až pochopím, co ty věci vůbec znamenají. Jaké jsou rozdíly mezi zbraněmi? Jaký je rozdíl mezi mallet a hammer, small? Kolik toho unesu? A když si koupím dvanáct apoštolů, co získám?
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hráčské postavy + henchmani
Acháta
Class: Wiz (Flesh-witch)
Level: 1 (Medium)
Aligment: Chaos
Age: 31
Str 12
Int 14
Wis 11
Con 6 -1 (Withsand Adv. 20%)
Dex 7 -1 missiles
Cha 13 (+1 Loy & Reac, Max Ret. 5)
XP: 0 (+5%)
XP Next level: 2280 (2400)
HD: 1-1
HP: 4
Fighting Cap.: Man
Movement:
Saves: Poison: 13; Wands/Rays: 14; Paral./Petrif. 13; Breath Weapn 16; Spells 15
Other Abilities:
Languages: Vjaúarcina (common), uthalčina (chaos), džadugar (arkánny, ritualizovaný jazyk čarodejov)
jazyk kostí, karakínčina (púštny common), taríkat (kmeňový jazyk), ruda (mystický jazyk kovu z lantanidového tranzu)
Gold: 1 gp (zdobena maska za 50 gp)
Equipment:
Clothing
1 Dagger
2 Lamp for Oil
3 Tinder Box
4 Mirror silver (Dex -1)
5 Scroll Case / Spellbook?
6 Backpack
7 Candles, 6(Backpack)
8 Waterskin (Backpack)(Dex -1)
9 Rations (Backpack)
10 Rations (Backpack)
11 Rations (Backpack)
12 Oil, flask (Backpack)(Dex -1)
Hanchman: Laerdan (Leather Armor, Shield, Hand Axe, Dagger)
Potrboval bych vedet, jestli za hanchmany se neco plati?
Jaka muzu mit startovni kouzla?
A potom by se mel asi urcit vychozi vek.
Class: Wiz (Flesh-witch)
Level: 1 (Medium)
Aligment: Chaos
Age: 31
Str 12
Int 14
Wis 11
Con 6 -1 (Withsand Adv. 20%)
Dex 7 -1 missiles
Cha 13 (+1 Loy & Reac, Max Ret. 5)
XP: 0 (+5%)
XP Next level: 2280 (2400)
HD: 1-1
HP: 4
Fighting Cap.: Man
Movement:
Saves: Poison: 13; Wands/Rays: 14; Paral./Petrif. 13; Breath Weapn 16; Spells 15
Other Abilities:
- Ability to cast spells (1st level 1/day)
- Spells: Charm Person
- Flesh-Witch curse (When casting a spell, they can decide not to lose it from memory, but age by 1d6 years * level of the spell – MU level. Taking an extra turn to cast their spell reduces the years by 1 on each die rolled. They get their lost years by consuming the flesh and life force of other living beings (1d6 years/HD, more if given willingly or if the victim is innocent), save vs. Wands to avoid confusion (1 turn) by the visions from the victim’s memories.)
Languages: Vjaúarcina (common), uthalčina (chaos), džadugar (arkánny, ritualizovaný jazyk čarodejov)
jazyk kostí, karakínčina (púštny common), taríkat (kmeňový jazyk), ruda (mystický jazyk kovu z lantanidového tranzu)
Gold: 1 gp (zdobena maska za 50 gp)
Equipment:
Clothing
1 Dagger
2 Lamp for Oil
3 Tinder Box
4 Mirror silver (Dex -1)
5 Scroll Case / Spellbook?
6 Backpack
7 Candles, 6(Backpack)
8 Waterskin (Backpack)(Dex -1)
9 Rations (Backpack)
10 Rations (Backpack)
11 Rations (Backpack)
12 Oil, flask (Backpack)(Dex -1)
Hanchman: Laerdan (Leather Armor, Shield, Hand Axe, Dagger)
Potrboval bych vedet, jestli za hanchmany se neco plati?
Jaka muzu mit startovni kouzla?
A potom by se mel asi urcit vychozi vek.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hráčské postavy + henchmani
upovídaný a společenský elf Dřist
Kód: Vybrat vše
STR 15
INT 11
WIS 10
CON 9 ; withstand adversity 60 %
DEX 7 ; -1 hit with missle
CHA 11 ; max. 4 retainers
Poison 12
Wands 13
Par./Petr. 14
Breath 15
Spells 16
Hit Points: 7
Fighting Capability: Man +1
Alignment: Neutral
Jazyky: vjapárčina, yüsāfčina, archæánčina, soyürīew
Elfové jsou cool protože::
- can multiclass to magic user
- can see in dark thanks to radioactivity
- can move almost silently
- can find secret doors with 5+ at random and at 3+ when actively searching for them
- can hear at 5+
- can fire and move on foot
- can't be paralyzed by ghouls
- are really badass with magic weapons (which i don't have)
Equip:
Light armor
- rapier
- 2 daggers
- rope
- backpack
- food
3 gp
a jeho dobrý přítel, čelabinský bojovník Mohan s krásnými, bílými zuby (je to, předpokládám, pořád henchman? 1HD (6), ½ Man, no save, ML 5-7, light weapons and armor, no shield)
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Hráčské postavy + henchmani
Skrxkr, the treasure hunter
Uz ako larva Skrxkr nebol ako stovky jeho bratov a sestier. Neposlusne sa hmyril a vykukoval z rady. Ako nymfa bol v dedine znamy ako troublemaker a casto mu hovorili, ze skonci ako vecera. Po tretom zvliekani ked dosiahol pohlavnej zrelosti, zacali jeho zlazy s vnutornym vylucovanim frcat na plne otacky, nasiel si partnerku a po kratke intenzivnej znamosti jej zjedol pri sexe hlavu. Bolo nevidane aby muz zjedol svoju partnerku, bolo to vysadou zien. Protivilo sa to hmyzackemu radu veci. A tak musel odist.
Nekonecny svet mimo lantanidovych pustin bol ovela rozmanitejsi a plny roznych chutnych tvorov. Postupne vsak pochopil, ze peniaze su dolezitejsie, aspon obcas ako hlad. Zacal zostupovat do opustenych miest a vynasat odtial najroznejsie cennosti a zariadenia. Ked bola hojnost, uzival si volnost a cestoval, vyhybal sa lovcom odmien, ktore na neho vypisali za vrazdy chutnych ludi, ked bolo treba peniaze, zostupil do hlbin.
Teraz ma Skrxkr este posledne zbytky ghulov zakonzervovanych nekromagiou a hlboko do vrecka. Je cas znova sa vydat do podzemia a tentoraz sa rysuje nieco velke.
Nalepila sa na neho ludska adolescentna nymfa, ktora si vravi Zajo. Pohlavie blizsie neurcitelne, nevykazuje sekundarne pohlavne znaky. Ma oblecenie z cicavcieho ochlpenia, pozosivanych rastlinnymi vlaknami, v ktorom ziju paraziti. Vraj chce byt tiez lovcom pokladov. Bude vecerou ked sa minu ghulie zbytky. Zatial moze nosit vybavenie.
Str* 10
Wis 9
Int 8
Con 9
Dex** 15
Cha 8
Alignment: Chaos
Class: Hmyzak z Lantanidovych pustin
Level: 1
Next level:2375xp
XP bonus: 5%
Jazyky: Insektcina, Uthar Chaoslang
Saves as: Cleric
-Poison: 11
-Wands/Rays: 12
-Paral./Petrif.: 14
-Breath: 16
-Spells: 15
Hit dice: 1+2
Hit points: 6
Fighting capability: 1 man
Speed: 120
Abilities:
-postih +3 pri jednani s ludmi a metaludmi
-chitin exoskeleton - natural "ako stredna zbroj" armor
-takmer uplna imunita na efekty nemrtvych okrem mumii (ktore maju zhubny vplyv na hmyzakov)
-imunita na efekty lantanidov a hafnia
-nulitny cas - insektoidi sa vymykaju z plynutia casu a preto je ich buducnost nezistitelna a rovnako aj minulost
Henchman:
Zajo
Str 9
Dex 14 (+1 shoot, primary attribute)
Con 9 (adversity 60 percent)
Wis 11
Int 13 (secondary attribute)
Cha 14 (ale -1 na reakcie)
Hit Dice: 1
Hit points: ???
Jazyky: Vjaparcina, Nuvelcina, Lovecky jazyk, Goblincina (assasin by mal poznat mahajid, mozem to vymenit?)
Fighting capability: 1 man
Skill: 4+
Save rolly ako Fighter: poison: 12, wands/rays: 13, paralyza: 14, Breath weapon: 15, Spells: 16
Primary/Secondary attribute: 14+(13-9)/2 = 16 -=- +10 percent
Next level: 2250
Abilities:
Vybavenie: Can use any magic items usable by thief, plus any (magic) weapons and shield and light armor.
Surprise: Bez nalozenia sa moze pohybovat stvrtinovou rychlostou uplne potichu. Moze vsak byt sprevadzana iba inymi assasinmi s rovnakym alebo vyssim levlom. Ak utoci na supera s prekvapenim, super nemoze pouzit stit a zranenie je dvojnasobne.
Disguise: assasin sa moze za niekoho prezliect ak uspeje v hode na skill. Ak sa snazi oklamat osobu s vysokou inteligenciou a wisdomom ma na hod -1. Tak isto ma kumulativny postih -1 ak sa snazi okato prezliect za prislusnika inej rasy ci pohlavia.
Jedy: assasini vedia pouzivat jedy bez problemov. Nevedia ich sami vyrabat.
Moznost zabijat na kontrakt: U zaja velmi mala... Pretoze vyfailovala skusky.
Inventory: 120gp
Rations (week) (backpack) - 15
Warerskin (backpack) - 1
Torches (6) (Zajo) - 1
Tinderbox (Zajo) - 3
Rope (50ft) (Zajo) - 1
Thieves tools (backpack) - 25
Bow (hands) - 35
Arrows (20) (hands) - 10
Dagger (hands) - 3
Rapier (hands) - 20
Backpack - 3
Mallet (Zajo) - 2
Iron spikes (Zajo) - 1
Staff (Zajo)
Backpack (Zajo)
Skrxkr má rád ľudí...
Uz ako larva Skrxkr nebol ako stovky jeho bratov a sestier. Neposlusne sa hmyril a vykukoval z rady. Ako nymfa bol v dedine znamy ako troublemaker a casto mu hovorili, ze skonci ako vecera. Po tretom zvliekani ked dosiahol pohlavnej zrelosti, zacali jeho zlazy s vnutornym vylucovanim frcat na plne otacky, nasiel si partnerku a po kratke intenzivnej znamosti jej zjedol pri sexe hlavu. Bolo nevidane aby muz zjedol svoju partnerku, bolo to vysadou zien. Protivilo sa to hmyzackemu radu veci. A tak musel odist.
Nekonecny svet mimo lantanidovych pustin bol ovela rozmanitejsi a plny roznych chutnych tvorov. Postupne vsak pochopil, ze peniaze su dolezitejsie, aspon obcas ako hlad. Zacal zostupovat do opustenych miest a vynasat odtial najroznejsie cennosti a zariadenia. Ked bola hojnost, uzival si volnost a cestoval, vyhybal sa lovcom odmien, ktore na neho vypisali za vrazdy chutnych ludi, ked bolo treba peniaze, zostupil do hlbin.
Teraz ma Skrxkr este posledne zbytky ghulov zakonzervovanych nekromagiou a hlboko do vrecka. Je cas znova sa vydat do podzemia a tentoraz sa rysuje nieco velke.
Nalepila sa na neho ludska adolescentna nymfa, ktora si vravi Zajo. Pohlavie blizsie neurcitelne, nevykazuje sekundarne pohlavne znaky. Ma oblecenie z cicavcieho ochlpenia, pozosivanych rastlinnymi vlaknami, v ktorom ziju paraziti. Vraj chce byt tiez lovcom pokladov. Bude vecerou ked sa minu ghulie zbytky. Zatial moze nosit vybavenie.
Str* 10
Wis 9
Int 8
Con 9
Dex** 15
Cha 8
Alignment: Chaos
Class: Hmyzak z Lantanidovych pustin
Level: 1
Next level:2375xp
XP bonus: 5%
Jazyky: Insektcina, Uthar Chaoslang
Saves as: Cleric
-Poison: 11
-Wands/Rays: 12
-Paral./Petrif.: 14
-Breath: 16
-Spells: 15
Hit dice: 1+2
Hit points: 6
Fighting capability: 1 man
Speed: 120
Abilities:
-postih +3 pri jednani s ludmi a metaludmi
-chitin exoskeleton - natural "ako stredna zbroj" armor
-takmer uplna imunita na efekty nemrtvych okrem mumii (ktore maju zhubny vplyv na hmyzakov)
-imunita na efekty lantanidov a hafnia
-nulitny cas - insektoidi sa vymykaju z plynutia casu a preto je ich buducnost nezistitelna a rovnako aj minulost
Henchman:
Zajo
Str 9
Dex 14 (+1 shoot, primary attribute)
Con 9 (adversity 60 percent)
Wis 11
Int 13 (secondary attribute)
Cha 14 (ale -1 na reakcie)
Hit Dice: 1
Hit points: ???
Jazyky: Vjaparcina, Nuvelcina, Lovecky jazyk, Goblincina (assasin by mal poznat mahajid, mozem to vymenit?)
Fighting capability: 1 man
Skill: 4+
Save rolly ako Fighter: poison: 12, wands/rays: 13, paralyza: 14, Breath weapon: 15, Spells: 16
Primary/Secondary attribute: 14+(13-9)/2 = 16 -=- +10 percent
Next level: 2250
Abilities:
Vybavenie: Can use any magic items usable by thief, plus any (magic) weapons and shield and light armor.
Surprise: Bez nalozenia sa moze pohybovat stvrtinovou rychlostou uplne potichu. Moze vsak byt sprevadzana iba inymi assasinmi s rovnakym alebo vyssim levlom. Ak utoci na supera s prekvapenim, super nemoze pouzit stit a zranenie je dvojnasobne.
Disguise: assasin sa moze za niekoho prezliect ak uspeje v hode na skill. Ak sa snazi oklamat osobu s vysokou inteligenciou a wisdomom ma na hod -1. Tak isto ma kumulativny postih -1 ak sa snazi okato prezliect za prislusnika inej rasy ci pohlavia.
Jedy: assasini vedia pouzivat jedy bez problemov. Nevedia ich sami vyrabat.
Moznost zabijat na kontrakt: U zaja velmi mala... Pretoze vyfailovala skusky.
Inventory: 120gp
Rations (week) (backpack) - 15
Warerskin (backpack) - 1
Torches (6) (Zajo) - 1
Tinderbox (Zajo) - 3
Rope (50ft) (Zajo) - 1
Thieves tools (backpack) - 25
Bow (hands) - 35
Arrows (20) (hands) - 10
Dagger (hands) - 3
Rapier (hands) - 20
Backpack - 3
Mallet (Zajo) - 2
Iron spikes (Zajo) - 1
Staff (Zajo)
Backpack (Zajo)
Naposledy upravil(a) Antharon dne 10. 2. 2021, 13:11, celkem upraveno 3 x.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Vandalicus
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17. 4. 2006, 20:04
- Bydliště: Brno
Re: Hráčské postavy + henchmani
DRAGO
fighter (gladiator)
fighter (gladiator)
Spoiler
NAME: Drago
CLASS: Gladiator TITLE: Veteran
Prime Req: STR Sec Req: INT
Alignement: Lawful
Languages: Vjaparstina, Lawful
EXP: 0
Next level: 2000
XP Bonus: 10%
Hit Dice: 1+2
HP: 7
FIGHTING CAPABILITY: Man +1
SPEED 120' (90 'cos medium armor)
STR 16 (+1 dmg)
INT 6
WIS 13
CON 12 (withstand 90%)
DEX 13 (to hit missile +1)
CHA 10 (max retainers 4)
SAVING THROWS
Poison 12
Wands/Rays 13
Para/Petri 14
Breath 15
Spells 16
SPECIAL ABILITIES:
- Fighters get +1 to damage in flicted in melee combat and to thrown weapons if their strength is 15 or higher.
- Fighter can command and train lower HD troops.
- A Hero and above adjusts morale checks of any normal types he leads in combat by +1, and is unaffected by fewer than four normal hits in a combat encounter
- pull the killing blow: útok, ktorý by protivníka zabil, ho len vyradí (po hode na damage).
+1 na Death save pri 0 hit points
WEAPON: Trident
ARMOR: medium (DEX 11), shield
EQUIP:
backpack
rope, 50ft
pole, 10ft
5x rations
CLASS: Gladiator TITLE: Veteran
Prime Req: STR Sec Req: INT
Alignement: Lawful
Languages: Vjaparstina, Lawful
EXP: 0
Next level: 2000
XP Bonus: 10%
Hit Dice: 1+2
HP: 7
FIGHTING CAPABILITY: Man +1
SPEED 120' (90 'cos medium armor)
STR 16 (+1 dmg)
INT 6
WIS 13
CON 12 (withstand 90%)
DEX 13 (to hit missile +1)
CHA 10 (max retainers 4)
SAVING THROWS
Poison 12
Wands/Rays 13
Para/Petri 14
Breath 15
Spells 16
SPECIAL ABILITIES:
- Fighters get +1 to damage in flicted in melee combat and to thrown weapons if their strength is 15 or higher.
- Fighter can command and train lower HD troops.
- A Hero and above adjusts morale checks of any normal types he leads in combat by +1, and is unaffected by fewer than four normal hits in a combat encounter
- pull the killing blow: útok, ktorý by protivníka zabil, ho len vyradí (po hode na damage).
+1 na Death save pri 0 hit points
WEAPON: Trident
ARMOR: medium (DEX 11), shield
EQUIP:
backpack
rope, 50ft
pole, 10ft
5x rations
Naposledy upravil(a) Vandalicus dne 12. 1. 2021, 16:20, celkem upraveno 2 x.
Re: Hráčské postavy + henchmani
Vasco
Class: Fighter / Duelist
Level: 1
Aligment: Lawful
Str 15
Int 11
Wis 7
Con 10 (Withsand Adv. 70%)
Dex 16 (+1 initiave,+1 missiles)
Cha 6 (- 1 Loy & - 2 Reac (-1 za jizvu na obličeji), Max Ret. 3)
XP: 725 (+10%)
XP Next level: 2000
HD: 1+1
HP: 6
Fighting Cap.: Man + 1
Movement: 120'
Saves: Poison: 12; Wands/Rays: 13; Paral./Petrif. 14; Breath Weapon 15; Spells 16
Abilities:
Credit: Art by Gunship Revolution’s Jen Santos for Guildhall Fantasy: The Gathering for Alderac Entertainment Group.
Class: Fighter / Duelist
Level: 1
Aligment: Lawful
Str 15
Int 11
Wis 7
Con 10 (Withsand Adv. 70%)
Dex 16 (+1 initiave,+1 missiles)
Cha 6 (- 1 Loy & - 2 Reac (-1 za jizvu na obličeji), Max Ret. 3)
XP: 725 (+10%)
XP Next level: 2000
HD: 1+1
HP: 6
Fighting Cap.: Man + 1
Movement: 120'
Saves: Poison: 12; Wands/Rays: 13; Paral./Petrif. 14; Breath Weapon 15; Spells 16
Abilities:
- Can use all amor/shields/weapons
+1 dmg to melee/thrown
Can train lower HD troops
When light armored against armed humanoid:+2 Dex for Iniative and -5/medium infantry on parrying
Credit: Art by Gunship Revolution’s Jen Santos for Guildhall Fantasy: The Gathering for Alderac Entertainment Group.
Re: Hráčské postavy + henchmani
Rychlé nahození a základní nástin (na papíru už mám snad všechno, jen teď nestíhám přepisovat)...
Name:Louhi
Class: elf (magic user)
Alignement: neutral
STR: 12
INT: 14
WIS: 10
CON: 8
DEX: 11
CHAR: 10
Bifi, děkuji za vstřícnost s termínem.
Nepovedlo se mi v materiálech najít žádné informace k tomu, jak je to s kouzly. Kde mám hledat...?
Name:Louhi
Class: elf (magic user)
Alignement: neutral
STR: 12
INT: 14
WIS: 10
CON: 8
DEX: 11
CHAR: 10
Bifi, děkuji za vstřícnost s termínem.
Nepovedlo se mi v materiálech najít žádné informace k tomu, jak je to s kouzly. Kde mám hledat...?
Re: Hráčské postavy + henchmani
vyzera to, ze poslem skrxkra na downtime a chcel by som zatial vyskusat novu postavu.
Kód: Vybrat vše
Damian sa narodil v technopodzemi pod denethixom v izolovanej psychonautskej komunite. Dietatkou sa narodilo s deformovanou tvarou a miesto nosa mal iba dva otvory v tvari, z ktorych neustale presakovali vlhke sople. Ked ho babica uvidela, radostvne povedala rodicom, ze je to krasne, zdrave dieta, doslova bezchybne. Vsetci vedeli, ze maly Damian je predurceny k velkym veciam.
Uz ako dieta ho komunita pasovala do pozicie prostrednika. Vysielali ho obchodovat s gamma trpaslikmi a obcas dokonca aj na povrch. Damian sa nestazoval. Je to velmi submisivny chlapec.
Raz ho poslali rodicia na povrch aby priniesol vodny filter, pretoze voda z potrubia uz pomaly zabijala celu dedinu. Damian uz toho mal plne zuby a tak zasiel na jedno pivo do strasneho pajzlu kam pustili bez otazok aj jeho....
A tak Damian vzal 40gp, ktore dostal na nahradny filter pre svoju rodinu a nakupil si zbroj, piku i nejake zasoby a vyrazili k hore Renton. Damian sa nestazoval. Bol zvyknuty poslusne plnit prikazy. Ale to sa malo coskoro zmenit...
Kód: Vybrat vše
name: Damian Vox
str 8
int 12
wis 10
con 5
dex 9
chr 7
psychonaut
deformity: rotten nose - -2chr, +1 int, +1 wis
power: apptitude accelerant: 1/day, 1d12 rounds, chosen ability is increased to 18.
jazyky: vjaparcina, uthal, ilaman, derr0
zbrane a zbroje: vsetky zbrane, lahke zbroje
save rolly: cleric
prerequisites: wisdom/inteligence (+0)
speed: 120
hit dice: 1
figthing capability: 1 man
withstand adversity: 40%
maximum retainers: 3
loyality adjustment: -1
reaction adjustment: -1
saving throws:
Poison: 11
Wands/Rays: 12
Paralysis: 14
Breath: 16
Spells: 15
hit points: 3
alignment: chaos
inventory:
- Pike (12)
- Light Armor (10)
- Backpack (3)
- Rations (15)
Naposledy upravil(a) Antharon dne 18. 1. 2021, 21:05, celkem upraveno 1 x.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: [ASE'73] Hráčské postavy + henchmani
Brother Nomen
Motivace: přinést světlo bohyně Lux do temnoty
Str 10
Wis* 16
Int** 10
Con 8
Dex 9 (no modifiers) / 7 (s armor
Cha 12 (max retainers 4, no modifiers)
Alignment: Lawful
Class: Prophet (Templar)
Level: 1
XP: 654 xp
Next level: 1600xp
XP bonus: 10%
Jazyky: vjapárčina, nijamčina, jazyk rostlin
Saves as: Cleric
-Poison: 11
-Wands/Rays: 12
-Paral./Petrif.: 14
-Breath: 16
-Spells: 15
Hit dice: 1
Hit points: 5/5
Fighting capability: 1 man
Speed: 120 (-30 za zbroj)
Heavy infantry (medium armor + shield, heavy weapon)
Abilities:
- can use armor, shields and non-edged weapons excluding arrow
- spelles (starting from second level)
- turn the undead: Mindless undead need never check morale and cannot be subdued but all the undead are subject to being turned away or even dispelled utterly by a lawful cleric who forcefully presents a Holy symbol. Should a prophet fail to turn an undead monster he cannot attempt to turn that monster again until sunrise.
- plant weapon - his right hand has fused with a plant.This plant can be used a weapon (sword) a hinders other actions.
Gold: 30g
Inventory:
medium armor
backpack
holy symbol
shield
torchers, 6
waterskin
Henchman: none
Motivace: přinést světlo bohyně Lux do temnoty
Str 10
Wis* 16
Int** 10
Con 8
Dex 9 (no modifiers) / 7 (s armor
Cha 12 (max retainers 4, no modifiers)
Alignment: Lawful
Class: Prophet (Templar)
Level: 1
XP: 654 xp
Next level: 1600xp
XP bonus: 10%
Jazyky: vjapárčina, nijamčina, jazyk rostlin
Saves as: Cleric
-Poison: 11
-Wands/Rays: 12
-Paral./Petrif.: 14
-Breath: 16
-Spells: 15
Hit dice: 1
Hit points: 5/5
Fighting capability: 1 man
Speed: 120 (-30 za zbroj)
Heavy infantry (medium armor + shield, heavy weapon)
Abilities:
- can use armor, shields and non-edged weapons excluding arrow
- spelles (starting from second level)
- turn the undead: Mindless undead need never check morale and cannot be subdued but all the undead are subject to being turned away or even dispelled utterly by a lawful cleric who forcefully presents a Holy symbol. Should a prophet fail to turn an undead monster he cannot attempt to turn that monster again until sunrise.
- plant weapon - his right hand has fused with a plant.This plant can be used a weapon (sword) a hinders other actions.
Gold: 30g
Inventory:
medium armor
backpack
holy symbol
shield
torchers, 6
waterskin
Henchman: none
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
Oganesson
Gamma-Dwarf
Level 1 (Activator)
XP (+10%): 200
* 7. sezení 164 + 16 = 180
* pohřeb 20 (za 20 gp příspěvek)
Vlastnosti, schopnosti:
Abilities:
Equip doplním
110 gp.
[–equip: meč, popruhy/pás, kopí (spear), olej (=jídlo), přikrývka, mula...]
[–3 gp za 3 týdny (7–9) upkeepu: tábor/Čeljabinsk]
[+41 gp z výpravy na 7. sezení]
[–20 gp příspěvek na pohřby]
Gamma-Dwarf
Level 1 (Activator)
XP (+10%): 200
* 7. sezení 164 + 16 = 180
* pohřeb 20 (za 20 gp příspěvek)
Vlastnosti, schopnosti:
Spoiler
Speed: 90'
Fighting Capability: Man+1
Natural Armor Class: lehká zbroj
HD: 1+2
max HP = 8
Saves: (Fighter +4lvl)
P 10
W 11
P 12
B 12
S 14
Prime: Strength
Secon: Constitution
STR 11
INT 8
WIS 10
CON 16 +1HP per die, Always Withstand Adversity
DEX 9
CHA 7 max 3 Retainers, Loyalty -1, Reaction -1
Jazyky: derr0, vjáparčina
Fighting Capability: Man+1
Natural Armor Class: lehká zbroj
HD: 1+2
max HP = 8
Saves: (Fighter +4lvl)
P 10
W 11
P 12
B 12
S 14
Prime: Strength
Secon: Constitution
STR 11
INT 8
WIS 10
CON 16 +1HP per die, Always Withstand Adversity
DEX 9
CHA 7 max 3 Retainers, Loyalty -1, Reaction -1
Jazyky: derr0, vjáparčina
Spoiler
natural armor class ako ľahká zbroj, nemôže používať kožené alebo organické zbroje. Gamma-dwarves have a deep set and perhaps unwholesome attachment to metal armor, especially that with outlandishly fluted and raised flourishes. They are banned from wearing leather or other armor composed mostly of organic matter and will prefer to go buck naked (they have no naughties) if they can not find and use metal armor. Though they greatly prefer helmets with large protruding spikes, they will make do with unadorned helms in a pinch.
širokospektrálny zrak that allows the possessor to see across the entire electromagnetic spectrum. The ability to see underground is not via the infrared spectrum, but instead is the perception of dim high-frequency radiation emitted by decaying isotopes within the rock itself. All gamma-dwarves have been taught from a young age to recognize and stay away from the deadly „sick light“.
Gamma-dwarves mine twice as quickly as do normal sappers.
They are able to note any new constructions, slanting passages, pit traps or falling slabs, and shifting walls in dungeon stonework, and will identify noises when listening at doors with a throw of 5–6 on a six-sided die.
širokospektrálny zrak that allows the possessor to see across the entire electromagnetic spectrum. The ability to see underground is not via the infrared spectrum, but instead is the perception of dim high-frequency radiation emitted by decaying isotopes within the rock itself. All gamma-dwarves have been taught from a young age to recognize and stay away from the deadly „sick light“.
Gamma-dwarves mine twice as quickly as do normal sappers.
They are able to note any new constructions, slanting passages, pit traps or falling slabs, and shifting walls in dungeon stonework, and will identify noises when listening at doors with a throw of 5–6 on a six-sided die.
110 gp.
[–equip: meč, popruhy/pás, kopí (spear), olej (=jídlo), přikrývka, mula...]
[–3 gp za 3 týdny (7–9) upkeepu: tábor/Čeljabinsk]
[+41 gp z výpravy na 7. sezení]
[–20 gp příspěvek na pohřby]
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
V přehledu henchmanů (dokument ve složce) chybí paní s nůší. Jak se jmenuje? Co je zač? Jak se tu vzala? Odkud pochází? O co jí jde? Drago to možná věděl, ale ten je teď mrtvý. Tolik otázek!
Re: [ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
Jestli se nepletu, tak není v přehledu henchpeople, protože není henchwoman, ale žoldnéřka.
- Vandalicus
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17. 4. 2006, 20:04
- Bydliště: Brno
Re: [ASE'73] Hráčské postavy + henchpeople
Tak tak, pani s nusi je jenom pani s nusi, ktere Drago platil zlatak za to, aby nosila nusi.
(btw. libi se mi roleplayove situace, kdy nikdo nevi, jak se vlastne jmenuje, protoze ji Drago rikal jenom "pani s nusi" a ted po jeho smrti je ostatnim blby se zeptat - potom, co tam s nima uz pres mesic je v tabore takze se vsichni pri konverzaci s ni snazi vyhybat osloveni )
(btw. libi se mi roleplayove situace, kdy nikdo nevi, jak se vlastne jmenuje, protoze ji Drago rikal jenom "pani s nusi" a ted po jeho smrti je ostatnim blby se zeptat - potom, co tam s nima uz pres mesic je v tabore takze se vsichni pri konverzaci s ni snazi vyhybat osloveni )
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů