[HRA] 4. akce - Výměna

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Akce4_05.jpg

Hodiny: Radši se o sebe postarám sama◆◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Když vidím, že Lojza jde až za tou svou kočkou, chce se mi něco namítnout, ale jsme moc blízko a moje lamentování by nás prozradilo.

Raději si tedy jen držím odstoup a vydám se obloukem - aby mě nechytli, až ta podivná dvojice spustí bugr. Zároveň mi to dá příležitost obhlédnout Výtopnu z druhé strany. A nakonec - z pohledu na zvolenou taktiku se mi žaludek svírá strachy. A i v tomhle případě platí "Sejde z očí - sejde z mysli," a já budu mít větší klid na průzkum.

Přidávám se.
Fail 3
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Mikeši,

blížíš se k oprýskané cihlové zdi bývalé Výtopny. Lehce ucítíš několik cizích pachů, na které tady nejsi zvyklý. Někdo je opravdu uvnitř. Krom běžných lidských pachů ti nos pošimrá i intenzivnější vůně jakéhosi ptáka. Kdo ví, co ten tu dělá.

Ačkoliv se tvým lidským společníkům musí zdát, že vevnitř je tma jak v pytli, tvé bystré oči zahlédnou oknem mihotavé stíny. Jen je potřeba přijít ještě blíž a prohlédnout si to pořádně...

Jezusi, Marky, tenhle průzkum je riskantní, může vás prozradit nějaká drobnost a zároveň kultisté na vás čekají, takže jsou na pozoru. Můžete dosáhnout standardního efektu. Mikeš má 2d.

Mám pro vás ďáblovu nabídku: Vedoucí skupinové akce Heřman dostane kostku navíc, pokud kultisté ve Výtopně našli v lahvi spoutaného ducha Leopolda, něco s ním kutí a tedy nejsou zas tak úplně pozorní.

6: Průzkumná skupinka zjistí, co se děje - že kultisté čekají na příjezd Švarcfóglů a Svatavy a ještě nějakou dobu v klidu čekat budou (ale kdoví, co případně provedou s Leopoldem)
- Pokud chcete, můžete si situaci ve Výtopně popsat sami
- Pokud chcete, předejte mi slovo a popíšu vám ji já
4-5: Viz výše, ale za cenu následku: Ke skutečné situaci ve Výtopně vám přidám dvě nepravdivé zkreslující informace
1-3: Průzkumná skupinka bude prozrazena, kultisté na ni vyběhnou ven z Výtopny a jako následek půjdou primárně po Svatavě

Pokud byste odolávali, na 4-5 bude zkreslující informace jen jedna, na 1-3 nebudou kultisté zatím cílit čistě na Svatavu.
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Mikeš vofafrně vobende výtonu a dá mi echo vo borcovi, co vartuje fenstrem nad hlavníma futrama a druhým, co hází čučku bočním fenstrem ke starém glajzám. Chudák musí dost vérat, páč tu z vokolí moc světla nende. Zbytek cajk, jinde špicle nemajó, takže buď náš ešče nečekajó, věří v moment překvápka nebo je tam zaujalo něco jinačího.


Ďábla beru.
Heřman: partial succes 4,1
Mikeš: full succes 2,6


Nechám Mikeša, aby chvílu somroval před vratama, dokud ten borec na vartě nevykókne, nehodí čučku do vokolí a nepustí ho dovnitř. Asi góme, že kocór vytrvale mňaučící u vrat cétí vevnitř lidi, takže nechcó bét podezřelí. Jen se vrata zase zavřó, kvaltem přeběhnu za Pepanem, páč ho v jeho stavu nechcu nechávat moc dlóho samotnýho. A taky si potřebuju pro sebe cosik vodkévat.

Josef: fail 3 - 1 stres pro mě.

Pepan mezitím staví na sebe nějaký dřevěný basy, že po nich jako vyleze a hodí čučku horním umaštěným fenstrem. Radši mu helfnu, takže za chvilu mi hňápe po ramenách a čučí dovnitř. Za chvilu mi hlásí, že je těch frajerů bůra. Ti dva na vartě včil mudrujó s vostatníma, asik esli ten kocór jako znamená, že už dem, nebo jen to, že bysme tu měli bét. Pré nejni moc vidět, páč tam majó rozžnutó akorát takovó bludičku, co sotva vosvítí velké ponk, u kterýho hásíváme sicnu, když se radíme my. Včil tam majó veget tři frajeři, vlastně dva, páč jeden šel nahánět Mikeša.

Ten se ale tváří, že se chcel jen nachlemtat vasru, co má v misce a pak veme kramele na jeden regál - jakože už je domašov a je mu putna, co nebo kdo tam zrovna je. Ve skutečnosti ale bléská auglama a špízuje, kde je nějaké ten fógl nebo co to cejtil, nejradši by to totiž slupl...

Teda to mi Pepan samo nehlásí. Ale jak ho tak v tý skoro tmě držím na ramenách a poslóchám jeho befel, jako bych před vočima vnitřek tý výtopny viděl a Mikeša si doméšlel.

Pak si ten borec zasejc gecne k ponku a skloní se nad nějakým 'basmekem', jak tomu hóká Pepan. Maj tam vprostředku cosik položený a šťórajó se v tym, nebo alespoň kolem cosik blbnó. Pak se na schvilu to cosik zavrtí a ta bludička, co jim svítí se rožne víc, jako by jí něco dodalo 'štávu'. A vosvítí ksycht jedný kopretině, co je včele stolu. Pak se Pepanovi zalomí hlas a já cétím, jak se trochu zapotácí.

"Nějáké známé ksicht, co?" odfrknu si, páč gómat borce, se kteréma bócháš, je zásada každýho Plotňáka.
V tichu slyším, jak se Pepan překvapeně nadechne a pak těžko polkne. Mám taky tucha, že slabě kévl.

Vopatrně a vobklikó se došoráme zurýk za Mařkó, co hlídá Sváťu, a hodíme ji befel, páč se jí to taky týká.

"Slušný na tom je to, že je jich jen bůra. Asi šacujó, že když nás překvapijó, nebude jich ani tolik třeba. Blbý je, že só vlastně richtig. Pech je taky v tym, že si hrajó s naší plechovkó," hodím čučku na vostatní, jako esli gómó, že hókám vo ducháčkovi Poldíkovi, jen to nechcu pustit Svátě, "takže dybysme je tam nechali a šli vodevzdat tuhle kopretinu, asi nám plecháček čórnó nebo hůř. A taky sem tam nechal basu lahváčů..."

Čučíme na sebe. Chuť se rvát nemá nikdo, ale přece si tu svoloč nenecháme v hnízdě. Svatava cosik přiškrceně nadává, že to snad nemůžeme myslet vážně, ale nikdo ju pořádně neposlóchá. Radši ju ale lapnu za klepeto.

"Jo, a myslím, že je tam nějaká Pepanova známá..." votočím se na něj, co z něj vo ní vypadne, "Na každé pád, co včil? Není jich zasejc tolik, když je překvapíme..."

Znova na sebe hodíme čučku a chvilku tiše hantýrujem.

"Nebo taky možeme povolat andělskó kavaleriju," vošiju se a začnu si drbat krk, což dělám jen, když su hafo nervózní. Hodím si taky do kótku špinku, ale nezapálím, páč mám fedry, že to někdo zmerčí.
"Mám v záloze jeden trumf, ale su možná ten poslední, kdo by do teho chcel tahat filcky..."
Vostatním se rozšířijó augle, jen Svatava nemá šajnu, vo čem hantýruju. Ale vostatní jo.

Nikomu sem vo tym neřek, páč sem se za to styděl, ale bo sem čul průser, pojistil sem si strážnýho anděla. Jenže takovýho, kerýmu by lump jako já nerad svěřoval, kde má zašité pelech. Anděla Michaela...

Flashback případně později - ani nevím, co na to ostatní, chtěl jsem je trošku překvapit :-)
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

"Heřmane, nic ve zlým, ale jako bývalá společnice a současná pašeračka filcky v kožuchu nesnesu."

"Co kdybychom to udělali takto: Já poběžím se Svatavou ji vrátit Michaelovi, jsou to dva kiláky, musím být za chvíli zpět, zvlášť jestli chytím ještě nějaký povoz a když budu mít kliku a seženu nějakou pomoc, třeba potkám nějakého cikána nebo prostě jen pár ochmelků, které přivedu."

"Vy zatím tu budete hlídat a kdyby ti parchanti nám chtěli podpálit barák nebo čmajznout Poldu, tak je prostě sejmete. Pěkně ze zálohy."

Vidím jejich vytřeštěné pohledy.

"No co, Heřmane, viděla jsem tě dneska střílet, neměl bys s tím mít problém." Zarazím se. "Hmm, zabils vlastně někdy už chlapa?"

"A co ty Jožine, vzal sis ty svoje foukačky?"

Pokud mě důrazně nezarazí, tak jim popřeju hodně štěstí, poplácání po ramenou si už odpustím a vyrazíme se Sváťou pryč

Plán je že v ideálním případě já stihnu vrátit Svatavu a příp. získat pomoc a ostatní se zatím zabaví hledáním vhodné pozice či nenápadným zabraňováním kultistům nám zničit barák. A nebo se to celé podělá a dopadne úplně jinak :-)
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Štatlařovi jak su já, Máří těžko nakecá, že só to jen dva kiláky - možná kdyby byla fógl. Teda vypadá, že by možná mohla letět na koštěti... ale beztak to hókla jen kvůli Svátě, aby ju trochu vyklidnila.

Po její votázce si ale nervózně poškrabu krčisko.
"Nó, chlapa... záleží vod kolika járů se to jako..." zabručím, ale kvaltem nandu sebejistotu "Ale už sem šil po pár frajerech, žádný fedry. Jen nebyl nikdá moc čas zjišťovat, esli to rozchoděj, že jo?"

Pak šáhnu do šrajtofle, a podám Máří nějakou škváru, co mi vyzbila po poslední velký ráně v Barákách - vlastně jen kósek vodsaď.

"S tím, jakó máte vy dvě ranu, na ochmelky bacha. Ale esli narazíte na nějakýho férový morgoše, na love by mohli slyšet."

Nechám ty dvě vodklapat a votočím se na Pepana.
"Tož je to na nás. Nějaký nápady, jak získat těm dvěma kocórům čas? Při nejhorším je móžeme zkusit vykóřit a sejmót ze zálohy, jak navrhla Máří, ale tím nerad votvíral... Jo, a co ta kopretina v čele ponk- stola? Nechceš vyklopit, co vo ní gómeš?"

Dám Marii jednu pětku, co s sebou tahám. Zatím si ji nebudu odznačovat (jestli ji neutratí, tak mi ji hezky vrátí), jestli ji použije, tak si ji samozřejmě smažu.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Kývnu na Heřmana, že dík za ty prachy, šťouchnu do Svatavy a vyrazíme. V místech, kde nás nikdo nevidí, tak se ji snažím hnát, ať běžíme, naopak tam kde jsou lidi tak jen rychle kráčíme. Nechci upoutávat pozornost na dvě zdrhající ženské. Stejně Svatava moc ochotná běžet není a mně se na boso po hrbaté dlažbě taky moc dobře neběhá.

Když běžíme kolem zdi vysoké zvěrolékařské školy, mineme vozík zaparkovaný nebo spíš zaražený u popelnic. Až po několika krocích mi dojde, že tento malý dřevěný vozík s ojkou na tahání párem lidí znám a prudce zastavím. Na téhle oprýskané a vyspravované nádheře cikáni občas vozí jídlo do Esmeraldiny hospody. Prohlídnu si okolí, o pár kroků vedle chybí pár cihel na zdi. Že bych měla kliku a narazila tady na nějakého Esmeraldiného cikána? Konečně že by se dneska začalo štěstí obracet? Kde je jeden cikán, tak je jich obvykle někde poblíž víc a třeba bych je přesvědčila, ať nám pomůžou.

"Svatavo, vezmeme to vnitřkem školy, je to bezpečnější" a poskočím a přitáhnu se na zeď, abych se rozhlídla, co se za ní děje. Když vidím, že je tam klid, pomůžu Svatavě přelézt. Poněkud protestuje, ale hučím do ní, že tady je tady venku nepřátelské území, a že je to potřeba vzít zahradou školy a prakticky ji přestrkám přes zeď a pak přelezu za ní.

Vevnitř areálu jsem trochu ztracená, je mi ale jasné, že případný cikán či cikáni budou tam, kde mají študenti a profesoři své zvířecí pacoše, školní a nejspíš i pokusná zvířata. Ucítím slabý zápach prasat nebo čehožeto a vydám se tím směrem.

Za chvíli už zaslechnu šepot dvou osob, kde podle způsobu mluvy poznám, že aspoň jeden z nich cigán.

Půjčím to tady Drakovi, ať mi tu taky něco doplní
Naposledy upravil(a) Marie Přehnálková dne 25. 6. 2021, 14:11, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Flusačku s sebou samozřejmě mám. Není to úplně zbraň k zastavování davů, ale když by nám chodili ven jeden po druhém...

Mám foukačku.

Naznačím Lojzovi, co jdu udělat a najdu si hlubší stín na dostřel naproti dveřím. Omočím hrot šipky v uspávadle a několikrát cvičně zamíříM. Potom ji sklopím a trpělivě čekám, až se prvními kultistovi bude chtít čůrat. Nebo kutistce...

Dokud budou vevnitř nechám je.
Kdyby vyšel někdo ven, chci ho uspat. A pak dalšího, co se půjde podívat po tom prvním, a dalšího...

Akce: Lov
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... zvěrolékřská škola ...

Marie,

sotva dojdeš k rohu dřevěné smradem nasáklé boudy, vykouknou na tebe dvě střapaté klukovské hlavy. Jednoho, kudrnatějšího, si vybavíš od té nedávné nehody na Dr. Macků pod Špilasem. Tenkrát vojákům přímo pod očima šikovně čórnul jednu lahev na ducha a dnes tu určitě taky není za zahálkou.

"Maúcta, paní Přehnálková," houkne na tebe překvapený pozdrav, ale kamarád ho hned zatahá za rukáv a chlapec se opět ztiší. "Co vy tu dnes? Taky máte v plánu gul... nebo tak něco, žeano? Madam Růžičková se nechává pozdravovat, že prý jste se dlouho neukázala, ani ti vaši kumpáni. Á... rukulíbám, slečno" dodá rychle, když za tebou zahlédne postávající Svatavu. Jeho upřímný úsměv rozzáří hutné šero mezi baráky.

"Co se tu vykecáváš, sakra?" ozve se mu za zády hrubý hlas. "Máš hlídat, ne?!"

Ze tmy se vyloupne tmavě oblečený cikán s velkým balíkem čehosi zabaleného v čvachtavých hadrech v náručí. A není sám, další dva opatrně přicházejí za ním, obtěžkáni podobnými balíky

"Známe se?" zeptá se tě muž a je jasně vidět, jak rád by se poškrábal za uchem, kdyby měl čím.
"Ajo, známe," odpoví si hned v zápětí.
"Co vy..." začne otázku, ale nedokončí ji.

Na druhé straně stodoly se objeví sytě oranžové světlo a s ním i chraplavý hlas těžkého kuřáka: "Hej, je tam někdo? Vylezte! Nemáte tu co dělat! Ukažte se mi! Mám roky zkušeností a nebojím se je použít!"

"Měls hlídat!" zopakuje vztekle cikán a přidá k tomu pár nadávek, které místy hraničí s vcelku efektivními kletbami.

Komi, cikáni by tu byli, ale blíží se i hlídač. Co uděláš?
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... u Výtopny ...

Josefe,

netrvá dlouho a dveře se otevřou. Sotva si toho všimneš, tak hezky je máš seštelované a namazané, skvělá práce.

Vyloupne se z nich mužská postava, jen se rychle rozhlédne a zamíří si to přímo k delší straně výtopny bez větších oken a zato s širokou hromadou nejrůznějšího harampádí. Napadne tě, jestli se třeba tam neuklidil Ignác, když se vám naposled vypotácel na vzduch.

Není ale čas na dlouhé přemýšlení. Kultista si rozepne poklopec a pustí se do práce. Máš ho krásně na mušce, minout by byla začátečnická chyba a ty nejsi žádný začátečník. Ovšem tvá vylepšená a vysoce výkonná hlava už zrychleně prochází další kroky plánu. A tam křivka jistoty rychle klesá...

Marky, uspat prvního kultistu je snadné a určitě se to povede. Otázka je, jak to půjde s těmi dalšími, kteří už budou obezřetnější. Celá akce je riskantní, někdo může odhalit past dřív, než ho Josef zvládne spacifikovat. Postupné uspávání ti přinese jen omezený efekt - kultisté nejsou tak hloupí, aby se nechali vybít do posledního.

6: Povede se uspat i druhého a třetího kultistu, poslední dvojice bude obezřetná a hlavně vyrazí ze dveří najednou.
4-5: Povede se uspat jen druhého kultistu, pak už vyrazí dva opatrní na obhlídku.
1-3: Už druhý kultista ti odolá, následkem čehož:
- Ztratíš možnost někoho dalšího nenápadně uspat.
- On spustí poplach.

Pokud bys odolával, na 4-5 to posuneš na 6 a na 1-3 zrušíš každý následek úplně.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Když na něj koukám, dojde mi slabina mého plánu. A jsem odhodlaný klidně v půlce změnit taktiku a začít dělat bugr, jen aby vylezli naráz. S foukačkou to sice proti přesile bude zoufalé, ale v hlavě mi neustále cvaká, že nám vevnitř dělají nepořádek. A to nesmím dopustit.

Chci výměnu lepšího efektu za zoufalou pozici.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Marky, máš to mít. Zoufalou akcí můžeš dosáhnout běžného efektu a uspat je všechny. Ovšem když se ti tahle zoufalá akce nepodaří úplně parádně, projeví se to...
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Vono těch slabin má Pepanův plán hafo. Předně tu, že spolíhá na to, že bůra frajerů vyřídí jeden cajzlovské "tramvaják" s róró v hubě.

To samo vo sobě stačí, abych začal hryzat nezapálenó špinku, skované za rohem na vartě, abych se do teho zamíchal, až se to podělá.

Tohle ještě není Pomoc, spíš záloha k navázání, jestli to nevyjde.

A jak tak vartujem, až se hezky jeden po druhým půdó vychčít - dófám, že z nudy načnuly tu moju basovó zrzku, takže zrovna tohle by vyjít mohlo - přeméšlím, co asi zatím provedó s tím našim Leošem. A taky dófám, že si třeba nebudó chtít udělat z Mikeša čebab-čiči...

Když zavřu augle - sténak je kolem tma - úplně vidím, co by se vevnitř asi tak mohlo dít.

...

Mikeš leží na napjatých nohou na horním regálu a nervózně švihá ocasem. Zářící oči upírá ke stolu, u nějž trojice mužů a nejméně jedné ženy cosi kutí.
"Trvám na tom, že zabezpečení k transportu je nyní dostatečné. Uzavření nádoby byla sice fušeřina, ale ani plně probraný duch by nám teď neměl uniknout - alespoň dokud někdo nerozbalí ten smotek s ochrannými symboly."
"Zrovna ty máš co mluvit o fušeřině, Miroslave," ozve se chraplavý výše položený hlas, který by stejně tak mohl patřit muži nebo ženě, "A jestli si myslíš, že po zabezpečení Leopolda můžeš odejít, tak se mýlíš. Jsme tu abychom napravili i tvoje pochybení, takže bude jenom jedině správné, že nám na oplátku pomůžeš se zbytkem."
Miroslav se ošije a podívá se po kocourovi.
"Nejsem si jistý... jestli jsem ten nejvhodnější pro tuhle záležitost," zamumlá, "Ten Heřman..."
"Dáme si na něj pozor, již jsi nás varoval," zarazí ho chraplavý hlas.
"A taky..."
"Ano?"
"Ten kocour, támhle."
"Neříkej mi, že máš strach ze zvířat, Miroslave. Osobně doufám, že nemá blechy, ale jinak..."
"Opakuji vám, že z něj něco cítím. A taky mi to u něj zabzučelo!" ukáže na přístroj se dvěma anténkami a spirálou mezi nimi, který leží na stole. Chvíli váhá, ale nakonec se zvedne, přejde k regálu a namíří ho na Mikeše. Ten zasyčí a posune se na regálu dozadu. Ručička na stupnici pokryté jak čísly, tak podivnými symboly se dá do pohybu.
"Vidíte? Ukazuje mi to..."
"Jsme blízko Zdi," odbude ho chraplák netrpělivě, "Kdo ví, co ta kočka žere. Možná byla dokonce chvíli v těch Barácích - jsou nedaleko."
"Já vím!" odsekne Miroslav, "Četl jsem přípravné materiály na tuhle akci. Nicméně o důvod víc tu kočku důkladně analyzovat."
"Navrhuješ pitvu?" v chraplavém hlase se ozve zájem a jeho majitel vstane.
"To snad zatím..."
Mikeš se přesune za bedýnku s několika většími ozubenými kolečky a pár dalšími součástkami. Josef nic z jejího obsahu dlouho nepotřeboval, takže ji při jedné ze svých uklízecích nálad přesunul na vrh regálu.
"Nevyděs ji, nehodlá ji tu nahánět," poznamená Miroslav rezignovaně a zvedne oči od přístroje k horní polici, "Ná či-či..."
Teď už jen hrát chvíli o čas, až Josef venku vyřídí dostatek kumpánů těch dvou. Pak se jen vzepřít a shodit ve správný okamžik tu bednu...

Teď už je to pomoc. Používám k ní Mikeše skrze schopnost Nadpřirozené lovecké zvíře.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Heřman foukačku nemá, jsem na to sám. Budu si muset dát záležet ... mimo jiné taky abych mu ukázal, co dovede "cajzl", jak mi s oblibou říká.

Hecnu se.
partial succes 3,4


První vyčůránek se skácí na zem a ani u toho nehlesne. Tak to bychom měli. Chvatně namáčím další šipku do jedu a láduji. Někdo další se půjde brzo podívat, proč se nevrací....

Čekám na ty následky.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Josefe, Heřmane,

plán se dá do pohybu, kultisté také.

Druhý kultista si před dveřmi zapálí cigaretu, dlouze potáhne a až potom zamíří k močplacu. Než stihne zakopnout o bezvládného kumpána, dostane šipku za krk a skácí se k němu.

Třetí už je obezřetnější a sotva za sebou zavře dveře, rozhlédne se do tmy a tlumeně několikrát zavolá dvě jména. Chvíli čeká na reakci, ale když žádná nepřichází, rozsvítí si elektroplazmatickou svítilnu a vyrazí na obhlídku. Jakmile se ohne po odhozené cigaretě, padne k zemi jako podťatý.

Když Josefe v tuhle chvíli chvatně přebíjíš, v hlavě se ti ozve cizí stoická myšlenka. Připomene ti, že zpravidla je síla v jednoduchosti, komplexita u lidí vede k chaosu. Změníš taktiku a začneš dělat bugr.

Dva zbývající kultisté, Kateřina a kdosi druhý, uslyší z venku hluk. Popadnou nejbližší odložené zbraně a vyskočí směrem ke dveřím.

Což je ovšem problém pro Mikeše, který potřebuje své cíle vevnitř a pod bednou, ne na útěku z Výtopny ven. V poslední vhodné chvíli zapojí maximum svého disponibilního zvířecího intelektu, napne své kočičí tělo a shodí bednu plnou součástek co nejdál do prostoru za utíkajícími kultisty.

Uvnitř Výtopny to na okamžik vypadá jako v Barácích na audienci u démona Ordnera. Vzduchem létají ozubená kolečka a další součástky, kultisté pouštějí své zbraně, jak se chytají rukama za krvácející rány na hlavách a kovový válec, ve kterém si už poměrně dlouho nedobrovolně bydlí duch Leopold, se skutálí ze stolu spolu s olejovou lampou na zem.

Před dveřmi schytá kultista i Kateřina dobře namířenou šipku. Jen hlavní kultistka stihne očima proříznout tmu a odhadnout místo, odkud přišla první střela. Sáhne si do kapsy kabátu a bez velkého míření z ní něco vrhne před sebe. Josefe, pod nohama se ti ti roztříští sklo, v nose tě zaštípe nepříjemný zápach než si stihneš zakrýt tvář, zatočí se ti hlava. Mít permanentní kocovinu, jako mívá Heřman, rozskočila by se ti už mozkovna vejpůl, ale ty to třeba rozdýcháš.

Marky, Jezusi, akce se povede, všichni kultisté budou uspaní. Spojené jsou s tím dva následky:
- Ve Výtopně se uvolní duch Leopolda z lahve a vrhne se po nejbližší živé bytosti - po Mikešovi. Okamžitě musí čelit pokusu o posednutí.
-- Pokud byste odolávali, tak se jen uvolní a zmateně začne řádit ve Výtopně.
- Před Výtopnou je Josef zasažen jedovým oblakem "Skullfire poison". Hrozí mu zranění úrovně 2 - koncentrovaná kocovina.
-- Pokud bys odolával, bude to zranění úrovně 1 - nezasloužený bolehlav.

Co uděláte dál?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Sakra nemám moc času, i když se dýchavičný hlídač naštěstí k nám sune jen velmi zvolna.

Nesměle zamávám na toho největšího cikána. "Jo, Marie." Spěšně se mu připomenu. Rychle všichni couváme do stínu baráku.

"Chlapi, potřebujem píchnout u nás ve Výtopně."

Ti samozřejmě netuší, kde máme základnu. Vtisknu tomu velkému do dlaně několik mincí Jezusovu pětku

"Svatava vysvětlí, cizí borci, pětka hned, druhá pak."

Šeptám ještě, ale už mezitím zase z toho křoví vylízám dopředu, přímo k chrchlajícímu týpkovi, ať odlákám pozornost od ostatních.

Hladím si rukama aspoň trochu naježené vlasy a zmuchlanou sukni a kráčím vysokou trávou, ať není vidět, že jsem bosá. Rychle ještě nasliněným prstem si přejedu přes spodní víčka očí, protože tuším, že šminky musím mít totálně rozteklé, tak ať ty černé fleky aspoň trochu setřu.

"Omlouvám se, to jsem jen já!" Volám na hlídače tím nenejškodnějším a nejztracenějším hláskem. Horečnatě přemýšlím nad nějakou smysluplnou výmluvou. Říct, že jsem chtěla navštívit tajně studenta? To je blbost. Nevím ani, kde mají přesně koleje, ani žádného neznám podle jména a navíc vypadám jako vytažená z popelnice.

"Jejda, to je trapné" mumlám nešťastně, abych získala čas.

No nic, nejednodušší je nejlepší. Rozvzlykám se "Přelezli jsem přes plot, je tu krásný park, abychom si ... to ... to víte, romantika a tak ... on ale ... byl tak neurvalý" Zesílím vzlyky na kvílení. "Já vím, že jsme tu neměli co dělat ... já jsem tak blbá" A vyždímám zkušeně i zvuky věrohodného pláče. Tohle jsem viděla už tolikrát a párkrát zažila, že není problém to nahrát.
Padám mu zoufale do náruče, aby mě utěšil, že už fakt nemůžu.

Ať už mě bude hlídač utěšovat nebo někam táhnout, cikáni mají šanci mu pláchnout a jít do výtopny pomoct, pokud se mi je ovšem podařilo přesvědčit. Dle Draka jsou cikáni přesvědčeni díky prachům, takže sway na hlídače: partial succes 5,4
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti