[HRA] 4. akce - Výměna

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Akce4_05.jpg

Hodiny: Radši se o sebe postarám sama◆◇◇◇
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Už se nadechuju, že Pepana zdupu jak syrotu, páč zasejc blbne na kvadrát. Cosik v jeho auglích mě ale zaštajfuje. Po fakt dlóhý době je v nich rozhodnost a jakési klid. Aji dřív v nich vobčas míval fajrung, ale takové trochu mešuge a až moc hrr. Takové mánické, jak by řekl Mikeš - nebo možná moje střízlivostí mešuge já...

Tyhle augle sem už zahlíd. Je to pohled borca, co se chystá zrobit fakt důležité cajk. A já se mezi draka a jeho borku stavím nerad.
"Ufachči, co musíš. My budem v cajku," kévnu a trochu zastřeným hlasem dodám, "A Josef... tčus."

Líp se rozlóčit negómu. Sténak je na pendrek, jak mě všici vopóštijó. Mutra, fotr - teda toho dali do kameňa, ale sténak je to vůl - Mikeša sem nasral a včil eště Pepan. Esli včil nedoklape Máří, tak si snad hodím mašlu.

Morgoše pošlu pali, páč nemám najednó náladu na jejich hemzy. Nechám jim zálohu, jakože za snahu. Sténak do mě chvilu hučijó vo zbytku, ale nende jim to vod hercny. Konečně je tu Máří a cigoši se zdekujó.

Zkóším jí vyklopit, co a jak, ale jazyk se mi lepí na patro, potřebuju už fakt škopek. Mařka teda hází rypáky, jak kdyby jí zrovna začal jahodové tédeň. Ani nevocení, jak sme zmákli ty frajery z kultu. Teda Pepan zmákl, ale páč tu nejní, bych se trochu vycajchnoval za něj. Na druhý straně, Máňa furt vypadá, že při máknutí kope, takže možno betelný, že mě zasejc nehňápla po rameňu.

Nakonec se rozhodnu radši házet radovanec, že je tu a drží basu. Taky má na ty duchy lepší fortel, takže se zdekuju bokem a nechám ju fachčit, jak nélíp góme. Pro všecky případy přebiju v krochnách na ty epesní eletrický gule. Zbytek čekání, co tam Máří si krátím tím, že rožnu lucerničku a hodím čučku, co zajímavýho maj po kapsách ti chrnící vokultisti - a co jim nestihli vočórovat cikorky.

V mezičase zkusím odhadnout, co zajímavého by se tu pro mě našlo.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Komi, na tohle attune dostaneš od ďábla kostku navíc, pokud se Mariina kočka potuluje ve výtopně (a co vím, tak to bereš), takže:

Marie,

skulinkou ve vratech se k tobě přivlní několik teňounkých pavučinových vlákének, na které si ještě moc dobře pamatuješ z dřívějšího duchařského incidentu. Vlákna se ti tě lehce omotají kolem rukou a těla, ale tentokrát se tě nesnaží spoutat a podřídit své vůli, spíš si jen osahávají prostor a Leopoldova vůle je očividně upřena jinam. Prohlédneš přítmím Výtopny a naladíš svůj zrak na přízračnou sféru. Hustá síť pavučiny spojující různě poničené vybavení tě překvapí.

V zadní části Výtopny, kousek pod stropem, se pavučina sbíhá v podlouhlý kokon, pod kterým na polici sedí tvá kočka. Přízračným pohledem zahlédneš slabou auru, kterou z ní vyzařuje duše tvé babičky. Zdá se, jako by si s Leopoldem povídali, ale možná jsou jde jen o ticho před bouří. A vzápětí se tvůj přívěsek rozžhaví a pavučina kolem tebe se divoce zavlní.

Komi, díky Mariinu vybavení je tato akce riskantní se standardním efektem. Zároveň bych ti chtěl nabídnout využití této příležitosti pro mimořádný posun na tvém projektu. V případě úspěchu se posune o tolik dílků, jakého efektu dosáhneš (v základu tedy při standardním efektu o 2).

6: Povede se to, Marie zjistí, proč Leopold zůstal uvnitř.
4-5: Povede se to, ale pozdě - jako následek se duch Leopolda nastěhuje k babičce do kočky.
1-3: Nepovede se to; duch Leopolda prostě zmizí a jako následek si Marie hned neuvědomí, že se nastěhoval do kočky. Přijde na to až někdy v budoucnu...

Pokud bys odolávala, na 4-5 dosáhneš plného úspěchu a na 1-3 bude následek z 4-5.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Co zajímavého by se tu našlo? => fortune roll: partial succes 5

Heřmane,

po kapsách najdeš ulomené zrcátko, pytlík korálů a nůž s malovanou střenkou. A v tajné škvíře podšívky jednoho z kabátů rozmočený či propocený lístek s nějakými jmény a adresami.

Jezusi, Heřman našel seznam některých členů kultu včetně trvalého bydliště.

Co uděláš dál?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Attune: partial succes 4,5,3,4

"Ten zkurvysyn!" Rozrazím dveře a rozeběhnu se směrem ke kočce. Během toho si taky uvědomím, proč byla ta kočka s babiččinou duší tak nemožná. Ono tam pořád byla i duše té kočky, prostě se o to tělo praly! Já jsem ale koza, to mě mohlo napadnout!

Zářivá vlákna se ale stahují z místnosti směrem ke kočce mnohem rychleji, než dokážu já běžet, zbývá mi ještě několik kroků, když se kočka celá rozzáří, jakoby měla snad vybouchnout v nějakém šíleném elektroplazmickém záblesku, ale pak se ozve jen zvuk připomínající tichounké srknutí a záře zmizí.

Draku, jestli se ti chce, můžeš mi popsat, jak se kočka chová, pokud se ti nechce, budu pokračovat později
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Marie,

kočka na tebe tiše hledí, jako by se nechumelilo. Protáhne si záda a olízne tlapku. A pak ještě olízne druhou. A třetí. Zdá se, že vzájemná odpudivost tří duší sdílejících jedno tělo ještě nenabrala na síle. Ale na základě tvého dosavadního výzkumu můžeš strčit ruku do ohně, že tento zdánlivě harmonický stav nevydrží příliš dlouho.

Hlavou ti znovu prolétne ta klíčová otázka - proč sakra Leopold zůstal vevnitř výtopny? Proč už dávno nezmizel někam do tmy, za svobodou a volností? Proč se vám za dlouhé věznění nepomstil rozložením Výtopny na prvočinitele? Nebo proč aspoň nevyletěl ven a nedal vám to všechno osobně sežrat?

Všechna možná vysvětlení se prostě a jednoduše vracejí k tvé kočce a babičce, která možná byla svolná, možná jen málo vzdorovitá a tak či onak, snadný cíl. Nebo... nebo je tu ještě jedna možnost, o které se mezi Sběrači jen šeptá a badatelé v oblasti přizračného světa se jí spíš vysmívají. Možná duše nakonec vůbec netouží po svobodě a volnosti. Možná je to právě ta absence pevné schrány, která je postupně dovede k šílenství. A naopak je schopnost zachovat si alespoň částečně racionální úsudek a motivace hluboce zakořeněná a podmíněná jasně definovaným prostorem. A Leopold, stejně tak jako všechny ostatní duše na tomto světě, prostě jen potřebuje mít nějaký pevný rámec, nějakou trubku, schránku nebo cokoliv jiného, co mu bude připomínat a poskytovat tělo, ke kterému každá duše nakonec tíhne nejvíce. I kdyby to měla být plechová konstrukce staré zašlé výtopny. I kdyby to měla být hustě osídlená kočka.

Komi, co uděláš dál?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Dřepnu si. "Čiči" zavolám na kočku, protože mám strach, aby mi nezdrhla. Pak ještě po lidsku řeknu "Neboj. Pojď sem" Opatrně kočku chytím. Pohladit ji ale, jak to občas dělám, už nedokážu. Úplně vidím, jak hladím po zádech Leopolda a ten u toho spokojeně vrní.

Držím kočku pevně v náručí a rozhlížím se, co s ní. Mám strach, že když bude mít Leopold navrch, nebo když budou soupeřit o moc, tak aby nezdrhla nebo si neublížila. Procházím výtopnou, ale žádné místo, kde bych mohla kočku zavřít, mě nenapadá. Nakonec nezbude nic jiného, než ji strčit do dřevěné bedny na nářadí. Pořádně mě u toho poškrábe. Když konečně je zadeklovaná a žádná tlapka nečouhá, začnu do deklu vrtat dírky, ať se mi neudusí a ať ji aspoň trochu vidím a ona mne slyší. Zevnitř se ozývá vzteklé prskání a skřípání drápů o dřevo.

Mezitím se objeví Heřman, že venku je už všechno v pohodě. No aspoň že tak.

Sednu si k bedně. "Neboj se, nenechám tě tam." Povídám, ale nečekám, že to babička je schopna vnímat, její duše má k dispozici jen kočičí mozek a to ani ne celý. A já najednou vůbec nevím. Už jsem měla plán, jak ji z kočky dostat, ale co když si místo babičky do hlavy nastěhuju magora Leopolda? Mám to riskovat?

Co když vlastně nejlepší pro babičku by bylo nalezení věčného odpočinku? Možná to sama ani neví, protože ze zvyku lpí na zbytcích života, možná tu zůstala, aby mě pomáhala, ale za poslední měsíce jsem se toho naučila tolik, že ji ani nepotřebuju, možná je na čase, aby se její duše rozplynula a našla klid.

Tak sedím na zemi, dívám se na bednu, uvnitř které je nyní již tichá kočka a přemýšlím, jestli ji chci a můžu zabít. No zabít ... zabít asi není to správné slovo. Zabít přece můžu jen něco co je živé a ne něco zaseknuté v podivném nepřirozeném stavu mezi životem a smrtí.

A tady ponechme Marii úvahám, ať už se dobere k jakémukoli závěru, tak to už bude jiný příběh
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Když se vokáže, že to Máří s duchem zmákla nějak uhrát, skovám krochnu, pořádně svážu zbylý kultisty a zacpu jim chlebárny. Negómu, jak dlóho budou eště v raušu, ale probuzení pro ně bude těžce krušný...

Máří zatím špekuluje, co se svojí číčou... Už už se ji chcu nabídnót, že jako bévalé ras to mužu zmáknót za ňu, esli na to nemá pajšl. Pak mi ale docvakne, že sám su s tím svým kocórkem na štíru a tak ji do teho nemám co kafrat. Navíc... von ten Leoš vzato kolem a kolem vlastně není až taková sviňa. A Maří má už taky posledních pár járů na to, aby klofla nějakýho zazobanějšího borce...

Pochechtávám se svým vlastním frkům, sčastné hlavně z teho, že sem se konečně dostal ke svejm lahváčům. Só sice trochu teplý,ale jak se hantýruje - lepší teplý pivo než studená Němka - v našem případě teda spíš Němec, no ne?

Dochlemtám lahváča a dokóřím další špinku. Aji já mám vo čem špekulovat. Původně sem chcel ty kultisty dát jako prezent Mišanovi - i trochu jako vomluvu, že sme tu jeho bejvalou hajtru cestó trochu pocuchali, hlavně na nervech. Jenže včil se mi moc nechce - filcka v kožuchu, je filcka v kožuchu, jak hantýrovala Máří. Navíc je tu ještě jedna sajtna, co s ní tak trochu pečem, a můj pajšl mi řiká, že se s těma kultistama dřív nebo pozdějá taky pustí do křížku - estli se něma nejedó války už včil.

Kudla, bez Mikeša se mi tak blbě přeméšlí! Budu ho muset pozdějc pošukat - teda jako najít - a vomluvit se mu. Kocórovi sem se ještě nikdá nevomlóval - včil myslím jako čtyřnohýmu, ale ani u těch dvónohéch s tím nemám zrovna fortel, když sme u teho... Snad budó stačit jeho voblíbený játýrka. I když kde na to má jeden furt brát love, že jo? Hodím čučku na jednoho z kultistů, co měl tu smůlu, že mu nějaký to vozubený kolečko rozmrdlo šišku. Dost možná to ani nerozchodí a ty játra só ve štatlu fakt mastný. Chmm...

Nakonec se teda rozhópu. Nemám rád nerozseknutý cajky. Prozatím teda uklidím kultisty z auglí a vydám se na sólo do Baráků. Když už nic chytřejšího, je to alespoň blíž. A Ordner už bude gómat, co dál s kultistama. A asi i co dál tak nějak všeobecně. Jakože co třeba časem s Pepanem...

Taky dost možná v Barákách najdu i svýho kocórka. A nendu tam nakonec vlastně hlavně pro něj? Vyndám placatku a konečně se z ní pořádně napiju. Tak! Konečně mám v šišce trochu jasnějc... a hlavně klid.

A šmitec!
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti