[POSTAVY] Družina ze Zelenopádu
Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[POSTAVY] Družina ze Zelenopádu
Družina ze Zelenopádu
* Pocházíme z osady Zelenopád.
* Naši předkové původně obývali a strážili Citadelu.
* Došlo k rozkolu v komunitě:
MarkyParky: 1D100 → 85(85)#Jaký druh hrozby způsobil rozkol? Horliví kultisté
MarkyParky: 1D100 → 19(19)#Jak? Odemkli tajemství vyšší síly
* Horliví kultisté chtěli víc a víc prorocké moci, a tak hloubali v prastarých tajemstvích.
* Opatrnější obyvatelé se báli, a proto Citadeu opustili.
* Založili osadu Zelenopád a žili tam až do dnešních dní.
* Kultisté hloubali příliš hluboko a něco se s nimi stalo. Citadela začala chátrat.
MarkyParky: 1D100 → 82(82)#Co ohrožuje osadu? Obchodní stezky jsou zablokované
* Nyní je třeba se do Citadely vydat a obnovit vztah s tím, co zbylo z kultistů, aby se získalo proroctví ohledně budoucnosti osady.
Podzemí
* Téma: Posvátná
* prostředí: ruina
Místa:
1-4 Chrám či oltář
5-8 Obětiny či odpustky
9-12 Svatá relikvie nebo modla
13-16 Posvěcená země
17-20 Obydlí či shromaždiště
21-43 Bortící se chodby a komnaty
44-56 Zhroucená architektura
57-64 Sál ucpaný sutí
65-68 Nádvoří
69-72 Archiv nebo knihovna
73-76 Rozbité sochy, vadnoucí fresky
77-80 Zachovalá pokladnice, skrýš, hrobka
81-84 Chrám zapomenutého boha
85-88 Mauzoleum
89-98 Něco neobvyklého, nečekaného
99 Přechod do nového tématu
00 Přechod do nového prostředí
Nebezpečí:
1-5 Nepřítel hájí svou svatyni
6-10 Nepřítel plní vůli svého boha
11-12 Nepřítel se snaží stát mučedníkem
13-14 Je odhaleno tajemství víry
15-16 Je odhalen vyšší účel
17-18 Jsou odhaleni nečekaní stoupenci
19-20 Projevy svatosti
21-22 Ošálí tě aspekty víry
23-24 Je odhalen nečekaný vůdce
25-26 Ztělesnění boha nebo mýtu
27-28 Obrané znamení nebo barikáda
29-30 Proroctví odhalí temný osud
31-33 Prastarý mechanismus, past
34-36 Hroutící se stěna nebo strop
37-39 Zablokovaný průchod
40-42 Nestabilní podlaha nad novým nebezpečím
43-45 Stará tajemství, která je lepší nechat pohřbená
Jméno: Citadela proroctví
Úkol: Obnovit vztah
Obtížnost
Hrozivá (1 postup/1 oblast)
Železný slib
Obtížný (3 postupy/milník)
Tabulka nepřátel
MarkyParky: 1D100 → 72(72)#Jsou tam nemrtví? 51+ ANO
* Pocházíme z osady Zelenopád.
* Naši předkové původně obývali a strážili Citadelu.
* Došlo k rozkolu v komunitě:
MarkyParky: 1D100 → 85(85)#Jaký druh hrozby způsobil rozkol? Horliví kultisté
MarkyParky: 1D100 → 19(19)#Jak? Odemkli tajemství vyšší síly
* Horliví kultisté chtěli víc a víc prorocké moci, a tak hloubali v prastarých tajemstvích.
* Opatrnější obyvatelé se báli, a proto Citadeu opustili.
* Založili osadu Zelenopád a žili tam až do dnešních dní.
* Kultisté hloubali příliš hluboko a něco se s nimi stalo. Citadela začala chátrat.
MarkyParky: 1D100 → 82(82)#Co ohrožuje osadu? Obchodní stezky jsou zablokované
* Nyní je třeba se do Citadely vydat a obnovit vztah s tím, co zbylo z kultistů, aby se získalo proroctví ohledně budoucnosti osady.
Podzemí
* Téma: Posvátná
* prostředí: ruina
Místa:
1-4 Chrám či oltář
5-8 Obětiny či odpustky
9-12 Svatá relikvie nebo modla
13-16 Posvěcená země
17-20 Obydlí či shromaždiště
21-43 Bortící se chodby a komnaty
44-56 Zhroucená architektura
57-64 Sál ucpaný sutí
65-68 Nádvoří
69-72 Archiv nebo knihovna
73-76 Rozbité sochy, vadnoucí fresky
77-80 Zachovalá pokladnice, skrýš, hrobka
81-84 Chrám zapomenutého boha
85-88 Mauzoleum
89-98 Něco neobvyklého, nečekaného
99 Přechod do nového tématu
00 Přechod do nového prostředí
Nebezpečí:
1-5 Nepřítel hájí svou svatyni
6-10 Nepřítel plní vůli svého boha
11-12 Nepřítel se snaží stát mučedníkem
13-14 Je odhaleno tajemství víry
15-16 Je odhalen vyšší účel
17-18 Jsou odhaleni nečekaní stoupenci
19-20 Projevy svatosti
21-22 Ošálí tě aspekty víry
23-24 Je odhalen nečekaný vůdce
25-26 Ztělesnění boha nebo mýtu
27-28 Obrané znamení nebo barikáda
29-30 Proroctví odhalí temný osud
31-33 Prastarý mechanismus, past
34-36 Hroutící se stěna nebo strop
37-39 Zablokovaný průchod
40-42 Nestabilní podlaha nad novým nebezpečím
43-45 Stará tajemství, která je lepší nechat pohřbená
Jméno: Citadela proroctví
Úkol: Obnovit vztah
Obtížnost
Hrozivá (1 postup/1 oblast)
Železný slib
Obtížný (3 postupy/milník)
Tabulka nepřátel
MarkyParky: 1D100 → 72(72)#Jsou tam nemrtví? 51+ ANO
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [POSTAVY] Družina ze Zelenopádu
Kynan
Charakter: zkušený
Povolání: válečník
MarkyParky: 1D100 → 27(27)#Jméno
MarkyParky: 1D100 → 24(24)#Character Vlastnosti
OSTŘÍ+1
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+2
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+3
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+1
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+2
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+5
Max: +10 / Reset: +2
SVĚTLO:=0
Přednosti
CESTA VETERÁNA
[X] Pálíš-li hybnost, abys zlepšil výsledek v boji, popiš, jak ti tvá zkušenost pomohla získat navrh. Potom máš +1hybnost po resetu a +1 k hodu u příštího tahu. Jednou za boj můžeš převzít iniciativu, když pálíš hybnost za vylepšení potíží na slabou trefu.
BOJOVÝ TALENT NOSIČE HROMU
[X] Pokud Čelíš nebezpečí, Zajišťuješ výhodu nebo Vyjednáváš tím, že mlátíš do nebo ničíš neživé předměty, máš +1 k hodu a +1 k hybnosti při trefě.
[X] Pokud Udeříš nepřítele abys jej srazil, vyvedl z rovnováhy nebo omráčil, udělíš 1 zásah místo 2 a získáš +2 hybnost při trefě. Na silnou trefu ho také odkryješ a získáš +1 k příštímu hodu.
CESTA VÁZANÉHO CTÍ
[X] Pokud hraješ Obrat popiš, jak ti tvůj slib dodá sílu.Potom máš +2 k tahu (místo +1) and získáš +1 hybnost při zásahu.
Charakter: zkušený
Povolání: válečník
MarkyParky: 1D100 → 27(27)#Jméno
MarkyParky: 1D100 → 24(24)#Character Vlastnosti
OSTŘÍ+1
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+2
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+3
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+1
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+2
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+5
Max: +10 / Reset: +2
SVĚTLO:=0
Přednosti
CESTA VETERÁNA
[X] Pálíš-li hybnost, abys zlepšil výsledek v boji, popiš, jak ti tvá zkušenost pomohla získat navrh. Potom máš +1hybnost po resetu a +1 k hodu u příštího tahu. Jednou za boj můžeš převzít iniciativu, když pálíš hybnost za vylepšení potíží na slabou trefu.
BOJOVÝ TALENT NOSIČE HROMU
[X] Pokud Čelíš nebezpečí, Zajišťuješ výhodu nebo Vyjednáváš tím, že mlátíš do nebo ničíš neživé předměty, máš +1 k hodu a +1 k hybnosti při trefě.
[X] Pokud Udeříš nepřítele abys jej srazil, vyvedl z rovnováhy nebo omráčil, udělíš 1 zásah místo 2 a získáš +2 hybnost při trefě. Na silnou trefu ho také odkryješ a získáš +1 k příštímu hodu.
CESTA VÁZANÉHO CTÍ
[X] Pokud hraješ Obrat popiš, jak ti tvůj slib dodá sílu.Potom máš +2 k tahu (místo +1) and získáš +1 hybnost při zásahu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [POSTAVY] Družina ze Zelenopádu
Temir
Charakter: přísný
Povolání: čaroděj
MarkyParky: 1D100 → 27(27)#Jméno
MarkyParky: 1D100 → 51(51)#Character
Vlastnosti
OSTŘÍ+1
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+2
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+2
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+1
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+3
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+4
Max: +10 / Reset: +2
SVĚTLO:=0
Přednosti
RITUÁL SVĚTLONOŠE
[X] Zaměříš-li se na zdroj světla a zachytíš jeho esenci, hoď+rozum. Na silnou trefu máš světlo+6. Na slabou máš světlo+3. Pokud budeš hrát tah, abys překonal či prošel skrz temnotu, můžeš si dát +2 k hodu a snížit světlo o 1.
[X] Můžeš použít světlo, abys Udeřil nebo se Utkal s tvorem temnoty. Urči si, kolik světla použiješ a hoď+světlo. Odečti si ho. Při trefě způsobíš zásah rovný 1+použité světlo.
RITUÁL OCHRANNÉHO OBRAZCE
[X] Obejdeš-li široký kruh a posypeš ho solí, hoď+ROZUM. Na silnou trefu zvol dva, na slabou jedna z:
> Až první nepřítel kruh překročí, získáš +1hybnost.
> Pokud poprvé ublížíš nepříteli v obrazci, udělíš +1zásah.
> Znamení nejspíš (zeptej se orákula) zachytí nepřítele v obrazci.
CESTA VIDOUCÍHO
[X] Pokud Čelíš nebezpečí nebo Zjišťuješ informace, abys určil nebo poznal mystickou sílu, máš +1 k hodu a +1 hybnosti při trefě.
Charakter: přísný
Povolání: čaroděj
MarkyParky: 1D100 → 27(27)#Jméno
MarkyParky: 1D100 → 51(51)#Character
Vlastnosti
OSTŘÍ+1
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+2
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+2
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+1
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+3
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+4
Max: +10 / Reset: +2
SVĚTLO:=0
Přednosti
RITUÁL SVĚTLONOŠE
[X] Zaměříš-li se na zdroj světla a zachytíš jeho esenci, hoď+rozum. Na silnou trefu máš světlo+6. Na slabou máš světlo+3. Pokud budeš hrát tah, abys překonal či prošel skrz temnotu, můžeš si dát +2 k hodu a snížit světlo o 1.
[X] Můžeš použít světlo, abys Udeřil nebo se Utkal s tvorem temnoty. Urči si, kolik světla použiješ a hoď+světlo. Odečti si ho. Při trefě způsobíš zásah rovný 1+použité světlo.
RITUÁL OCHRANNÉHO OBRAZCE
[X] Obejdeš-li široký kruh a posypeš ho solí, hoď+ROZUM. Na silnou trefu zvol dva, na slabou jedna z:
> Až první nepřítel kruh překročí, získáš +1hybnost.
> Pokud poprvé ublížíš nepříteli v obrazci, udělíš +1zásah.
> Znamení nejspíš (zeptej se orákula) zachytí nepřítele v obrazci.
CESTA VIDOUCÍHO
[X] Pokud Čelíš nebezpečí nebo Zjišťuješ informace, abys určil nebo poznal mystickou sílu, máš +1 k hodu a +1 hybnosti při trefě.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [POSTAVY] Družina ze Zelenopádu
Niala
Charakter: kradmá
Povolání: zlodějka
MarkyParky: 1D100 → 41(41)
MarkyParky: 1D100 → 71(71)#Character Vlastnosti
OSTŘÍ+2
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+1
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+1
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+3
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+2
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+5
Max: +10 / Reset: +2
Přednosti
CESTA INFILTRÁTORA
[X] Děláš-li tah, aby jsi pronikl, překonal nebo se ukryl v území drženém nepřítelem, +1 k hodu a +1 k hybnosti při trefě.
[X] Pokud Zjišťuješ informace na nepřátelském území, abys zjistil jejich pozice, plány nebo metody, či pokud si Zajišťuješ výhodu díky průzkumu, můžeš házet stínem, místo rozumem a získat +1 k hybnosti při trefě.
BOJOVÝ TALENT STŘELCE
Pokud držíš luk a ...
[X] Zajišťuješ si výhodu tím, že chvíli míříš, zvol si jedno z následjících a přidej k hodu +1.
> Věříš svým instinktům: Hoď rozumem a získej +2 hybnost na silnou trefu.
> Zamíříš: Hoď ostřím a získej +1 hybnost na trefu.
CESTA PODVODNÍKA
[X] Pokud Čelíš nebezpečí, Zajišťuješ výhodu nebo Vyjednáváš s pomocí lží, krádeže nebo podvodu, +1 k hodu.
Charakter: kradmá
Povolání: zlodějka
MarkyParky: 1D100 → 41(41)
MarkyParky: 1D100 → 71(71)#Character Vlastnosti
OSTŘÍ+2
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+1
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+1
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+3
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+2
* Znalost, moudrost a postřeh
Zdroje
ZDRAVÍ:+5
VŮLE:+5
ZÁSOBY:+4
HYBNOST:+5
Max: +10 / Reset: +2
Přednosti
CESTA INFILTRÁTORA
[X] Děláš-li tah, aby jsi pronikl, překonal nebo se ukryl v území drženém nepřítelem, +1 k hodu a +1 k hybnosti při trefě.
[X] Pokud Zjišťuješ informace na nepřátelském území, abys zjistil jejich pozice, plány nebo metody, či pokud si Zajišťuješ výhodu díky průzkumu, můžeš házet stínem, místo rozumem a získat +1 k hybnosti při trefě.
BOJOVÝ TALENT STŘELCE
Pokud držíš luk a ...
[X] Zajišťuješ si výhodu tím, že chvíli míříš, zvol si jedno z následjících a přidej k hodu +1.
> Věříš svým instinktům: Hoď rozumem a získej +2 hybnost na silnou trefu.
> Zamíříš: Hoď ostřím a získej +1 hybnost na trefu.
CESTA PODVODNÍKA
[X] Pokud Čelíš nebezpečí, Zajišťuješ výhodu nebo Vyjednáváš s pomocí lží, krádeže nebo podvodu, +1 k hodu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti