[POSTAVA] Hiršam Krvesaj

Sdílené PbP hraní RPG Ironsworn

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Zamčeno
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

[POSTAVA] Hiršam Krvesaj

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Hiršam Krvesaj
MarkyParky: 1D100 → 48(48)#Jméno
Hiršam
Hiršam
Hiršam.jpg (79.67 KiB) Zobrazeno 978 x
Vlastnosti:
MarkyParky: 1D100 → 47(47)#stat
OSTŘÍ+1
* Rychlost, obratnost a boj na dálku.
SRDCE+1
* Odvaha, vůle, empatie, socializace a loajalita.
ŽELEZO+3
* Síla, odolnost, agresivita a boj zblízka
STÍN+2
* Nenápadnost, úklady a prolhanost
ROZUM+2
* Znalost, moudrost a postřeh

Zdroje:
ZDRAVÍ=0 Zraněný: Nekrotický kousanec na noze
VŮLE=0
ZÁSOBY=0

HYBNOST-5
Max:+9 / Reset: +1

Přednosti:
Nepoužité losy:
MarkyParky: 1D75 → 12(12)#Asset Přítel zvířat
MarkyParky: 1D75 → 50(50)#Asset Šípák


BOJOVÝ TALENT - SEKÁČ MarkyParky: 1D75 → 56(56)#Asset
[X] Pokud bojuješ se sekerou při Strike či Clash na blízko můžeš před hodem snížit -1 hybnost a dáš-li trefu, udělit pak +1 zásah.
[ ] Držíš-li sekeru v rukou a slíbíš použít násilí při Compel nebo Secure advantage, máš +1 k hodu a +1 hybnost, dáš-li trefu.
[ ] Pokud uctíš padlého nepřítele tím, že si vyryješ runu na topůrko své sekery, hoď+SRDCE.
SILNÁ TREFA: Jedenkrát přidej 1d6 zásah na Strike či Clash
SLABÁ TREFA: Jako silná, ale tahle smrt tě zasáhla a Endure stress - 2 stress.

RITUÁL - PROBUZENÍ MarkyParky: 1D75 → 60(60)#Asset
[X] Pokud oživuješ nějaký výtvor, hoď+SRDCE.
SILNÁ TREFA: Vdechl jsi výtvoru nepřirozený život. Pokud ti pomáhá při útoku nebo překonání překážky silou, máš +2. Má 3 zdraví, je zraňován běžným způsobem, ale není společník a není možné jej uzdravit. Sníží-li se mu zdraví na 0, zemře.
SLABÁ TREFA: Jako při silné trefě, ale hodíš-li 1 na akční kostce, pokud ti pomáhá, musíš Čelit nebezpečí na SRDCE, aby se proti tobě neotočil jako nepřítel.
[ ] Výtvor má 6 zdraví
[ ] Máš +1 na PROBUZENÍ a získáváš +1 hybnost při trefě.

RITUÁL - PIJAVICE MarkyParky: 1D75 → 66(66)#Asset
[X] Pokud své ruce nebo zbraň označíš složitou krvavou runou, hoď+ŽELEZO.
SILNÁ TREFA: Runa žízní po čerstvé krvi. Jedenkrát, při tahu který dává zranění, přehoď jakoukoliv kostku a při zásahu udělíš +2 zásah. Potom, za každý bod zásahu si přidej +1 do zdraví nebo hybnosti.
SLABÁ TREFA: Jako při silné trefě, ale dokud runu nenasytíš, počítá se ti to jako slabina.
[ ] Můžeš přebytečné body dotykem předat spojenci nebo společníkovi a oni si je přidají do zdraví nebo hybnosti.
[ ] Máš +1 na PIJAVICI a získáváš +1 hybnost při trefě.

Sliby:

Životní slib🞽🞷🞫/
MarkyParky: 1D100 → 77(77)#Cíl - Avenge a wrong
MarkyParky: 1D100 → 66(66)#Byl to jiný nadaný (ANO) nebo Dohlížitel (NE)?
MarkyParky: 1D100 → 57(57)#Kdo? Strážce
MarkyParky: 1D100 → 49(49)#Jaký? Pohledný
MarkyParky: 1D100 → 19(19)#Jaký? Podezřívavý
MarkyParky: 1D100 → 59(59)#Jméno Čenda


Po zmizení mého otce se naší matce začal dvořit pohledný strážce Čenda. Často nás navštěvoval a vedl s ní dlouhé rozhovory o tom, že samotná vdova potřebuje muže, aby chránil její děti a dal čest jejímu jménu. On sám patřil také mezi nadané ... a i když to před ostatními osadníky tajil, mé matce to vyjevil, snad že to má být důkaz jejich souznění.
Matka ho taktně, ale vytrvale odmítala - a když se jí jednou o slavnosti začal dvořit veřejně, ve snaze vynutit si její přízeň, zostudila ho přede všemi neškodným kouzlem. Jeho náklonnost přerostla nenávist.
Jednoho dne se stala ve vsi magická nehoda - a já vím, že ani já, ani matka, ani mí sourozenci s tím neměli nic společného. Přesto Čenda z událostí obvinil naší rodinu a poštval proti nám celou osadu. Nechal nás všechny zabít. Já jako zázrakem unikl.
Tenkrát jsem události nechápal. Teď už vím, co se stalo - Čenda byl původcem oné nehody - a tím, že svalil vinu na mou matku a náš rod, zbavil se podezření i ženy, která ho potupila v jednom.
Já tenkrá unikl jen zázrakem. A přísahal jsem, že až se ze mě stane dospělý muž a plně ovládnu síly svého nadání, pomstím svou matku i své sourozence.
EPICKÝ
[🞫] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]

Zabiju netvora, co zabil Elsana
HROZIVÝ
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
> V cestě k naplnění přísahy stojí vážná překážka.

Zjistím zdroj svého nadání
HROZIVÝ
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
> Mám víc otázek a odpovědí
> Mám z nezávislého zdroje potvrzeno, že sloužím Anůně
> Vím, odkud pochází soška - z Dřevného vřesoviště

Seženu pomoc pro Kovara, aby nežil v nicotě
NEBEZPEČNÝ
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
> Mám víc otázek a odpovědí

Pomstím se těm, co se ke mě otočili zády
NEBEZPEČNÝ
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
> Mám víc otázek a odpovědí

Zachráním "Děvku, která se spouští s Prvorozenými"
SPLNĚNÝ-OBTÍŽNÝ
> Aša nalezla domov pro sebe a svého syna Kovara v osadě Mrazivý hřeben na jihu Členitého pobřeží.
> Pro Kovarovo nadání je to místo ale symbolem prázdnoty.

Pouta:
Ikram
MarkyParky: 1D100 → 19(19)#Bond I. kdo? Vyvrhel
MarkyParky: 1D100 → 86(86)#Bond I. jaký Nemocný
MarkyParky: 1D100 → 32(32)#Bond I. jaký Obezřetný
MarkyParky: 1D100 → 31(31)#Bond I. Jméno Ikram

Ikram mě našal a pomohl mi, když jsem bloudil hladový Zázemím a přemýšlel, jak bez zásob, rodiny a jídla přežiju. On sám se uměl potulovat - byl nemocný, měl na tváři i rukou ošklivé vředy - a kvůli nim byl vyvrhelem. V Útočišti ho do žádné osady nevpustili, snad aby neroznesl nějakou nákazu, a tak se potuloval divočinou. Byl zvyklý na nebezpečí jak z divočiny, tak od lidí a tak byl neustále obezřetný. Možná až příliš. Ale naučil mne přežít ... a moje síla i schopnosti mu také několikrát zachránily život. Stali jsme se přáteli.

Pearce
MarkyParky: 1D100 → 92(92)#Bond II. Kdo? Obchodník
MarkyParky: 1D100 → 9(9)#Bond II. jaký Chytrý
MarkyParky: 1D100 → 9(9)#Bond II. jaký Chytrý => extrémně vychytralý
MarkyParky: 1D100 → 20(20)#Bond II. jméno Pearce

Pearce je extrémně vychytralý obchodník, kterého můžete potkat na cestách. Cestuje sám a lidé, co ho neznají se tomu diví - bohové ho neobdařili masem a svaly a na první pohled je snadná kořist. Zatím ale nikdy nepadl za oběť ani lapkům a pirátům, ani divoké zvěři a bestiím. On sám tvrdí, že to všechno díky jeho rozumu, mnozí ho ale podezřívají, že v tom jsou spíš čáry.
Jednou ale Pearce neodhadl své síly a TBD. Náhoda tomu chtěla, že jsem ho tenkrát zachránil. Od té doby jsme se stali přáteli. Jeho tajemství je u mě ukryté jako v hrobě a když se potkáme, vždycky mi udělá cenu.

Další známé věci:
Odkud pocházím?
MarkyParky: 1D100 → 65(65)#Odkud pocházím - lokace?
MarkyParky: [ d100; d100 = 16; 7 (16);(7) ] Rodná ves

Zázemí - Havraní zátoka

Jak a kde začal můj příběh?
MarkyParky: 1D100 → 10(10)#Potíže Stará zranění se znovu otevřela.
MarkyParky: 1D100 → 37(37)#Lokace? V Mokřinách ...


Aktuální cesta:
Do Ditani
HROZIVÁ
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [POSTAVA] Hiršam Krvesaj

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

TL;DR mého příběhu

* V Hlubočině jsem si v osadě Nová hlídka připomněl krutý zážitek z dětství.
* Mladý chlapec Kovar projevil nadání ovládat stromy a vesničané chtějí zabít jeho i jeho matku Ašu.
* Přísahal jsem, že nedopustím, aby se to opakovalo někomu jinému a Ašu s Kovarem zachráním.
* Seznámil jsem se Elsanem, starším vesničanem, kterému Aša kdysi zachránila život.
* A společně jsme zahnali vesničany, vyvolal jsem při tom nemrtvého, kterého jsem nechal v bažinách.
* Aša nám zmizela, našli jsme ji na stromě uprostřed jezera, které si vytvořil (jako bobr) bazilišek
* Elsan se obětoval jako návnada a díky tomu jsem Ašu podruhé zachránil.
* Přísahal jsem, že nestvůru porazím, abych Elsana uctil.
* Cestovali jsme s Ašou na západ - zprvu chtěla k elfům do Hlubočiny, ale pak si to rozmyslela a rozhodla se pro kamenité pobřeží.
* Našli jsme osadu Bouřný kámen, na kterou se hněvají bohové.
* Bojoval jsem s utopencem a ošklivě mě pokousal na noze.
* Při ošetřování rány Aša pochopila, že jsem nadaný magií krve - a řekla mi, že sloužím démonce, která je nepřítelem jejího ducha.
* Přísahal jsem, že se o svém nadání dozvím více, abych s tím mohl něco udělat.
* Splnil jsem slib a dostal Ašu s Kovarem do osady Mrazivý hřeben, kde budou v bezpečí.
* Kovarův život bez stromů ale bude pustý prázdný.
* Přísahal jsem, že Kovarovi pomůžu žít plný život.
* Zastihla mě bouře a z úkrytu mě vyhnal medvěd
* Medvěda jsem málem zahnal, naštěstí mi pomohla "Hledačka pravdy" Éos
* Spolu s Éos jsme varovali osadníky v Bouřném kameni a zahnali piráty do moře
* Pomáhal jsem místním s úklidem spáleniště a našel tam modlu Anůnan.
* Ukázalo se ale, že to byla past nastražená místním léčitelem Torganem
* Torgan mě nechal uvěznit a chystal se mě obětovat, aby usmířil Thunóra.
* Před obětováním mne zachránil nájezdník Glain. Nevím, jak se doslechl o mém zajetí.
* Glain to udělal protože shání sošku Anůnan, bez ní se nemůže vrátit domů.
* Když jsem od Glaina zkusil vyzvídat, pohrozil mi smrtí a přiměl mě vyzradit mu, kde soška je. Nevěděl jsem to, tak jsem alespoň odhadl pravděpodobná místa a řekl mu je.
* Odešel získat sošku a nechal mne beze zbraně a téměř bez zásob, vyčerpaného, v lese.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Zamčeno

Zpět na „[Ironsworn] {PbP} Železné země“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti