[HRA] Členité pobřeží

Sdílené PbP hraní RPG Ironsworn

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16248
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od MarkyParky »

Členité pobřeží
Obrázek

* Úzké fjordy
* Osady stojící na skalnatém pobřeží
* Obchodní lodě s barevnými plachtami
* Rozestavěné trupy lodí, bušení kladiv a seker stavitelů
* Válečné bubny pirátů a nájezdníků
* Hejna černobílých ork, brázdící vlny
* Obrovští hadi vyplouvající z neuchopitelných hloubek

Členité pobřeží je zjizvené hlubokými fjordy. Je to drsná země zasněžených útesů s výhledem na modré vody.
Osady našeho lidu vyrůstají v ústích fjordů ve stínu úzkých údolí. Z nich vyplouvají rybáři, obchodníci i piráti. Jejich příbuzní se před plavbou shromáždí, aby je pozdravili a na hladinu hodili smrkový věneček jako přání jejich návratu.
Uprostřed každé osady, před vchodem do dlouhého domu, hromada rudých kamenů připomíná ty, kteří se nevrátili - jeden kámen za každou ztracenou duši.
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

... na hřebenu mezi Mokřinu a Členitým pobřežím ....

Hiršam Krvesaj přichází s léčitelkou Ašou a jejím nadaným synem Kovarem z Mokřin.

Po několika dnech sloty a nečasu konečně přišel jasný den a nastal čas sestupu. Aša se rozhodla změnit plány a namísto Hlubočiny teď míříme dolů, do Zátoky balvanů.

Ještě nevím co přesné tam hledáme, ale rozhodně to bude snazší k nalezení, než elfí osada uprostřed divokého hvozdu.

Protože se změnil cíl cesty, snižuji její obtížnost na nebezpečnou.
Cestování:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 1; 10; 6(1);(10);(4 + 2): Slabá trefa
> Dosáhneme dalšího bodu na cestě
> +2 postup = celkem 2
> Spotřebujeme 1 zásobu
Další zastávka je:
MarkyParky: 1D100 → 80(80)#Zastávka
> Pobřeží


Po předchozích sněhově deštivých dnech jsou potoky plné vody a během sestupu nejednou musíme překonávat dravý proud. V jednom takovém mi podjede noha, upadnu a voda mi odnese část zásob. Naštěstí slunce svítí skoro celý den a tak nemusíme zastavovat, abych se usušil.

... osada Bouřný kámen...

Konečně vyjdeme z lesa na nevysokém pobřeží, plném obrovských kamenů, do hladka omývaných mořskou vodou.

MarkyParky: 1D100 → 62(62)#Je tam osada? 26+ ANO
MarkyParky: 1D100; 1D100 → 89; 28(89);(28): Mrazivý hřeben - to se nehodí, schovávám si to do bufferu
MarkyParky: 1D100; 1D100 → 95; 77(95);(77): Bouřný kámen - to už dává větší smysl v Zátoce balvanů :)


Jen kousek od nás, nedaleko od mohutného balvanu, vysokého jako stěžeň lodi, stojí osada obehnaná palisádou. Vydáme se směrem k ní.

Když přijdeme blíž, všimneme si, že balvan se v odpoledním slunci na mnoha místech leskne, jak je protkán kovovými žílami, zároveň je ale jeho vrchol spálený do černa. Zvolním a začneme ho obcházet širokým obloukem. Ze strany od vesnice jsou k jeho vrcholu vytesané schody a je patrné, že na samotném vrcholu je zbudované obětiště.

Železní kněží? napadne mne okamžitě, ale tohle není obelisk černého železa. Vydáme se k osadě, přinejmenším doplnit nějaké zasoby.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

MarkyParky: 1D100 → 56(56)#Jsou to Železní kněží? 76+ ANO: NE.
Pobyt: MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 8; 7; 4(8);(7);(3 + 1): Potíže
MarkyParky: 1D100 → 8(8)#Je to šílený kult, který chce každého kolemjdoucího obětovat? 76+ ANO: NE
MarkyParky: 1D100 → 29(29) Nečo vzácného je ztraceno nebo zničeno.


Když dojdeme až k palisádě, všimnu si, že dlouhý dům uprostřed osady spálený. V tu chvíli z brány vyjde několik obyvatel. Všichni mají prosté kutny. Na Železné kněží nevypadají, můj odhad byl správný.

"Jděte pryč. Bohové se na Bouřný kámen zlobí. Nezdržujte se, než na sebe přitáhnete naše neštěstí."

Podívám se na Ašu, Kovara a dřevěné stavby všude kolem. Zdržovat se tu v tuhle chvíli by bylo nanejvýš nebezpečné a proto přikývnu: "Děkujeme za varování," a nasměruji nás do lesa, abychom se osadě obloukem vyhnu.

Možná mi má zvědavost nedá a později, až se budu vracet za baziliškem, se sem vrátím. Ale teď nechci riskovat, že by si místní nějaký projev Kovarova nezvládnutého nadání vložili jako špatné znamení.

Pokračujeme dál podél pobřeží.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Cestování :
MarkyParky: 1D10; 1D10;d6+2 → 8; 7;8(8);(7);(6 + 2): Slabá trefa
> +2 postup (celkem 4)
> - 1 zásoby (celkem 1)


Cestou podél pobřeží se snažím doplnit naše zásoby rybolovem. Bohužel při tom přijdu o oštěp, který jsem měl z loďky a tím se naše možnost obstarat si jídlo zase o něco zhoršila.

MarkyParky: 1D100 → 77(77) Ostrov
MarkyParky: 1D100 → 22(22)#Je tam osada? 26+ ANO


Dorazíme až k ústí řeky, jejíž proud se předtím, než se vlévá do moře, rozděluje ve dví a vytváří tak malý ostrov. Bezpečné místo, kde se dá rozbít tábor a strávit pár dnů rybovem pomocí vrší, které spletu z nařezaného proutí.

Doplnit zásoby:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 9; 8; 6(9);(8);(4 + 2) Potíže
MarkyParky: 1D100 → 10(10) Rozdělení


Když ani po třech dnech neulovím žádnou rybu, rozhodnu se vydat proti proudu. Strávím dva dny v lese, bez většího úspěchu, podaří se mi jen nasbírat nějaké lesní plody a pár hub, ale ztěží tolik, co sníme za dobu strávenou sháněním potravy.

S nezdarem se vrátím na ostrov, ale když dorazím, Aša i Kovar jsou pryč.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Okamžitě se rozběhnu po ostrově a hledám nějaké stopy. Mě to bylo podezřelé, že na tak vhodném místě s přirozenou obranou nestojí osada nebo nejsou pozůstatky častého táboření.

Zjistit informace:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 9; 2; 3(9);(2);(1 + 2): Slabá trefa
> +1 hybnost (mám 4)
> Komplikace nebo nové nebezpečí
> MarkyParky: 1D100;lide/prvorozeni/zvirata/nestvury/Besi → 87; Běsi


Na východní straně ostrova naleznu širokou stopu, vedoucí z vody do porostu. Otisky nohou i rukou v blátě bývali asi lidské, ale teď zanechávají někde otisk kosti, jinde zas baculatou stopu po nafouknutém mase. Nějaký druh umrlce, nejspíš utopenec.

Uklidní mě, když o kus dál najdu stopy Ašiny a Kovarova, vedoucí do nehluboké mělčiny a hlavně, když uvidím otisky jejich stop i na druhé straně. Zpozorovali umrlce včas a uprchli. Nikde jsem ale nezahlédl utopencovu stopu vedoucí zpět do vody. To znamená, že tu někde stále je.

Hmátnu po sekeře, přejedu prstem po jejím ostří a krůpějí krve pak na ní načrtnu krvavou runu.

Pijavice:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 10; 10; 7(10);(10);(4 + 3): Zásadní potíže.
MarkyParky: 1D100 → 21(21)#Hrajeme DCC
> Zkolabuji a upadnu do spánku.


Při pohledu na krev se mi zatmí před očima a omdlím.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Probere mě ledová náruč říční vody. Cosi - nejspíš utopenec, ale nemám čas nad tím přemýšlet - mě táhne do řeky za nohu a hlava se mi dostala pod hladinu. Moje sekera a torna nikde.

-2 hybnost za příběhovou komplikaci, celkem +2.

Začnu s sebou házet, abych se vytrhl a dokázal nad hladinou nadechnout.

Čelit nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 10; 6; 6(10);(6);(3 + 3): Zase potíže - asi brzy umřu.
MarkyParky: 1D100 # 26+zatahne me doh loubky, 25- zautoci tady namelcicne. → 85;


Utopenec mě dál táhne do hloubky a zavře se nade mnou vodní hladina.

-2 hybnost za příběhovou komplikaci, celkem 0.

Natáhnu se k pasu, vytánu dýku a pak se - co mi voda dovolí - pokusím ohnout ke své noze a seknout po něm.

Střet:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 8; 3; 5(8);(3);(2 + 3): Slabá trefa
> Dám +1 zásah= +1 postup, celkem 1.


Sekanec zasáhne, ale s běsem to téměř nehne. Je nemrtvý, necítí bolest. Stisk se uvolní jen trochu, protože jsem mu přesekl šlachu. Zachvátí mne panika.

Platím cenu:
> -3 vůle, celkem 0, -1 přetéká
> -1 hybnost, celkem -1
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 8; 3; 4(8);(3);(3 + 1): Slabá trefa
> Ustojím to


S veškerou vůlí, kterou v sobě mám, potlačím nastupující záchvat a pokusím se uvolnit své tělo. Šetřit dech a zároveň přesvědčit běsa, že už zvítězil. Že už jsem mrtvý.

Zvrat:
> získávám iniciatiavu, sázím všechno na jednu kartu
> +1 k příštímu hodu


Čekám na vhodnou příležitost, až stisk úplně uvolní a já se budu moct vymrštit k hladině. Vzduch v plicích dochází, štípe, nutí mě nadechnout se.

Čelím nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3+1 → 4; 3; 9(4);(3);(5 + 3 + 1): Silná trefa
> +1 hybnost, celkem =0


Konečně se dostaneme mimo proud utopenec, uchlácholený mým klidem mě pustí. Okamžitě využívám příležitosti, hrábnu pod sebe nohou, odrazím se ode dna a silným tempem vyplavu na hladinu. Nadechnu se a na nic nečekám, plavu směrem k ostrovu.

Zajištění výhody:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 7; 9; 9(7);(9);(6 + 3): Slabá trefa
> +1 hybnost, celkem +1


Na souš se vyhrabu ve stejnou chvíli jako utopenec. Alespoň jsme ale v podmínkách, které nahrávají mě víc než jemu. Konečně ho vidím v celé jeho ošklivosti. Býval asi kdysi válečníkem, nafouklé prohnilé svaly mu vyplňují zbytek zrezivělé zbroje, na několika místech maso úplně odpadlo a prosvítají kosti.

Musím se dostat ke své sekeře, jinak proti němu nemám šanci. Rozběhnu se. On také.

Zajištění výhody:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 3; 3; 7(3);(3);(6 + 1): Silná trefa
> +2 hybnost, celkem +3
> velký zvrat v můj prospěch


Utopenec je neohrabaný a tak doběhnu k sekeře dřív než on. Uchopím ji do ruky a ucítím, jak mne naplní touha po krvi. Obrazec, který jsem na začátku boje začal kreslit, je dokončený.

Schválně se nad sekerou a věcmi skláním až do posledního okamžiku a pak se prudce otočím a seknu.

Sekáč: -1 hybnost za zvýšení zásahu o +1, celkem 2.
Úder:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 6; 3; 9(6);(3);(6 + 3): Silná trefa
> Dávám +2z (sekera) +1z (sekáč) +1(silná trefa) = 4 zranění = +4 postup, celkem +5.


Sekera se nemrtvému zakousla do boku, rozdrtila několik žeber a odhodila ho stranou. Na nic nečekám, přiskočím nad něj a udeřím znovu.

Sekáč: -1 hybnost za zvýšení zásahu o +1, celkem 1.
Úder:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 3; 8; 7(3);(8);(4 + 3): Byla by slabá trefa, ale přehazuju kostku za pijavici.
MarkyParky: 1D10 → 9(9): Zůstává slabá trefa.
> Dávám +2z (sekera) +1z (sekáč) +2z (pijavice) = 5 zranění = +5 postup, celkem +10.


Stojím nad sraženým nemrtvým a mlátím do něj hlava nehlava. Cucky masa z něj létají na všechny strany a já přestávám vnímat své okolí. Propadám bojovému šílenství, které mě naplňuje silou.

> Beru +5 hybnost, celkem 6.
MarkyParky: 1D100 → 88(88)#25- Zkusí utéct, 26+ jako pořádný nemrtvý bude bojovat dokud ho nerozemelu.: Bude bojovat


V záchvatu zuřivost si nekontroluji nohy a nestvůra se za ně zachytí. Svou ohyzdnou mordou se mi snaží zakousnout do lýtka.


Střet:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 9; 9; 5(9);(9);(2 + 3): Potíže


a tak se také stane:

> Ztrácím -3 zdraví, celkem 0.
> A extra ošklivost navíc - do rány se dostane ošklivá nekrotická odpornost - jsem zraněný.


Pomaluj mě to vrátí k příčetnosti. Pomlácený běs má polámané všechny kosti v těle, ale je to nemrtvý. Hrubá síla ho nezastaví .. a já cítím, jak ze mě vysává krev a do lýtka mi vstupuje nekróza. Pokusím se mu vytrhnout a získat znovu ztracený odstup.

Čelím nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 1; 10; 4(1);(10);(1 + 3): Slabá trefa
> Ztrácím -1 hybnost, celkem 5.


Je houževnatější, než jsem čekal. Na malý moment mi hlavou probleskne, co se asi stává s výtvory, které za sebou nechávám v krajině. Jsou také tak houževnaté? Je tenhle bojovník jen nešťastník, co se utopil, nebo ho využil v minulosti někdo jako já?

Úvaha mě zdrží a utopenec se pomalu plazí ke mě. Pohlédnu na odpornou černou ránu na noze. Tentokrát si ho nesmím nechat dojít tak blízko. Zkusím ho nalákat do nějaké pasti. Rychle se rozhlédnou.

Zajistit výhodu:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 4; 2; 8(4);(2);(6 + 2): Silná trefa
> Beru +2 hybnost, celkem 7


Kousek odemne je malý stromek s hustou korunou. Ustupuji a lákám běsa přím pod něj. Pak se několikrát rozmáchnu sekerou, podetnu ho a nechám korunu spadnout na zvedající ho se umrlce. Dopadne přesně, jak potřebuji.

Na nic nečekám a udeřím znovu, tentokrát zuřivost vystřídají přesné, ale prudké rány.

Úder:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 3; 4; 9(3);(4);(6 + 3): Silná trefa


Odděluji umrlcovi, zamotanému ve větvích, končetinu za končetinou, nedávám mu možnost útok opětovat.

Konec boje:
MarkyParky: 1D10; 1D10;10 → 9; 2; 10(9);(2);(10)
> Je po něm.


I poté, co mu odsekám všechny končetiny, se prsty i morda stále hýbou v nekonečné snaze vymotat se z větví a znovu se do mě zahryznout. To už mě ale nechává klidným.

Sesbírám trochu opadaných větví a chrastí, k tomu oloupu kůru ze vzrostlé břízky a rozdělám pod nemrtvým oheň. To ho konečně sprovodí z tohoto světa.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Pohledem naposledy zkontroluji že vatra hoří a škvařící se tělo nepovstává. Pak si sbalím věci a přebrodím se do míst, kde jsem viděl Ašinu stopu. Kulhám. Vede do svahu a nedojdu ani do jeho půlky, když mi ze svahu sbíhá naproti Aša. Kousek za ní se pak obezřetně blíží i její syn.

"Jsi v pořádku? Chtěla jsem tě varovat, ale propásla jsem tvůj příchod. A pak ... ten boj ..."

Pak pohlédne na mou nohu. "Eh ... to je ... ošklivé zranění. Způsobené nečistou silou. Ukaž, podíváme se na to."

Vyjdeme zpátky na vršek, kde je rozbitý provizorní tábor. Rozbalím si houni a posadím se na ní a Aša se skloní nad mou nohou. "Tohle bude chtít víc než jen bylinky a klid."

Rozdělá oheň a pošle Kovara něco nasbírat. Když chlapec přinese hrst bylin, Aša je probere, asi polovinu vyhází a zbytek rozmačká do malého kotlíku a nechá chvíli vařit do té doby, než se z vody stane hustá kaše. Potom vezme kus plátna, v kaši ho vymáchá a přiloží na ránu. Přes obvaz pak položí svou ruku a začne neco šeptat. V ráně se začne rozlévat teplo.

Pohlédnu ji do tváře. Panenky jejich očí jsou pryč, vidím jen bělmo.

Pomoc bližního:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 8; 10; 5(8);(10);(4 + 1): Potíže
MarkyParky: 1D100 → 44(44) Nové nebezpečí nebo nepřítel
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Hledím Aše do tváře a čekám, její zorničky se ale prudce vrátí na své místo a ona odtrhne ruce od rány.

MarkyParky: 1D100 → 93(93): Anůna

"Ty - sloužíš - Anůně. Tak říkají elfové démonce krve. Je to temné stvoření. Já nemůžu .... nedokážu někomu takovému pomoct."

Vstane a natáhne ruku ke svému chlapci. "Pojď Kovare. Naše cesta s Hišamem se bude muset rozdělit. On je také nadaný - jako já, nebo ty. Ale slouží jiné síle. Ne dobru, ale zlu. Naši patroni ... duchové, co nám poskytli nadání ... jsou jako den a noc, jako světlo a temnosta, jako ... jako uzdravení a smrt. Ne smrt, ještě něco horšího ... neživot."

Nevěřícně sedím na zadku a zírám. Konečně se zmůžu na reakci.

"Po- počkej Ašo. Já nikomu nesloužím. Nepořádám žádné temné obětiny, nejsem členem žádného kultu. Prostě jsem takový jaký jsem, protože ... já vlastně nevím proč. Mí rodiče neměli tolik štěstí jako ty, aby někdo přiběhl, obětoval se a zachránil je před rozzuřeným davem. Nikdo mi neřekl, odkud mám sílu pro své nadání čerpat. A když dělám magická znamení, aby mi pomohla, prolévám SVOU VLASTNÍ KREV!" už zvedám hlas, protože začínám být rozčilený.

"Stejnou krev, jakou jsem prolil, když jsem přísahal, že tebe a Kovara zachráním a dostanu do bezpečí. Tak mě nenuť to dělat proti tvé vůli," procedím mezi zuby. Pak nasadím smířlivější tón.

"Nechceš-li, nemusíš mou nohu léčit. Najdu si jinou léčitelku. Ale doteď ti má pomoc byla dobrá, tak se smiř s tím, že pokud jsi jí čerpala, tak i ty i Kovar teď taky trochu dlužíte té ... Anůně, ať je to, co je to. Jsi v tom namočená až po uši, stejně jako já."

Vynucení
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 2; 10; 6(2);(10);(3 + 3): Slabá trefa
> Udělá to, ale na oplátku si o něco řekne.


"Dobrá, omlouvám se," sklopí zrak Aša, "ale něco mi slib. Až s touhle naší výpravou skončíš, začneš to řešit. Vyhledáš někoho, kdo ti pomůže pochopit zdroj tvého nadání. Abys pochopil ...." Je vidět, že o tom nechce nebo nedokáže mluvit.

Pokleknu a natáhnu ruku po své sekeře. Chci se, jako vždy, škrábnout, abych skropil její ostří kapkou krve, ale uvědomím si, že v tuhle chvíli by to bylo nepatřičné a tak jej jen pohladím. "Přísahám, že zjistím zdroj svého nadání a až ho poznám, rozhodnu se, zda a jak ho budu dál čerpat, nebo se ho vzdám, bude-li žádat příliš."

Skládám železnou přísahu:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 1; 9; 7(1);(9);(6 + 1): Slabá trefa
> Mám víc otázek než odpovědí
> +1 hybnost, celkem 6
Pochopit, odkud pochází má síla, mi pomůže pochopit, co se stalo v mém dětství
> +0,25 postup u Životního slibu / celkem 0,5


Aša přikývne.

"Tedy pojďme," zvednu se. Aša sice ránu zcela nezhojila svou magickou mocí, ale bylinky alespoň potlačily bolest a zastavily šíření toho hnusu.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Cestování:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 2; 7; 6(2);(7);(4 + 2): Slabá trefa
> +2 postup / celkem +6
MarkyParky: 1D100 → 25(25): Kameny - překvapivě, v zátoce balvanů, že ...
> -1 zásoba: celkem mám 0


Pokračujeme po břehu, zátoka dělá čest svému jménu. Cesta jde přes balvany pomalu a zásoby se tenčí. Nakonec dorazíme na místo, kde les končí a dál už pokračuje jen skála a kamení. "Takhle to dál nejde. Zkusím něco nalovit," zmíním mezi řečí, zatímco dojídáme poslední kousky ryby.

Doplnění zásob:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 8; 7; 6(8);(7);(4 + 2): Potíže
MarkyParky: 1D100 → 70(70) > Stres


Aša tentokrát trvá na tom, že se nebudeme dělit a průjdu lovit s ní. Je to úmorné. Léčitelka a mladý kluk se neumí po lese pohybovat, plaší zvěř, ale já se držím zpět a neodvážím se protestovat - ve vzduchu je cítit napětí.

Strávíme tím celý den a vrátíme se s prázdnou, unavení a hladoví.

-2 vůle, ale mám už 0 => -2 hybnost, celkem +4

Přespíme a nad ránem se vydáme dál. Stoupáme vzhůru nad moře. Kousek na jih odsud jsem viděl osadu, snad se k ní dostaneme.

Cestování
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 4; 3; 8(4);(3);(6 + 2): Silná trefa
> +2 postup / celkem +8


Konečně sestupujeme po úzkém hřebenu k pobřežní osadě. Je zbudovaná na ostrohu, vystupujícím z okolního masivu skal. Překvapí nás chlad...

Vyprazdňuji buffer, jmenuje se Mrazivý hřeben.

... když se dozvíme její jméno, vůbec se nedivím. Ostrý vítr od moře vskutku přináší led a chlad.

Dorazili jsme do cíle:
MarkyParky: 1D10; 1D10;8 → 2; 3; 8(2);(3);(8): Silná trefa
> +1 hybnost / celkem 5
> +1 k prvnímu dalšímu hodu ve vsi, vyjma postupových
Jméná:
MarkyParky: 1D100 → 83(83) Fanyr
MarkyParky: 1D100 → 25(25) Mila


Dohlížitel Fanyr na nás nejprve hledí s nedůvěrou, ale když se dozví, že Aša je léčitelka a hledá místo, kde by se mohla usadit, tvář se mu rozjasní. Ukáže na na opuštěný kamenný důl u cestičky, která klesá dolů k moři a k přístavu, u kterého kotví dvě lodě. "Tamten dům je volný. Štítonoška Mila, která v něm žila, spadla před půl rokem ve vánici ze skály a od té doby chátrá. Stačí ale vyspravit pár děr ... dokud budeš v naší vesnici pečovat o zraněné a nemocné, je tvůj, stejně tak jako jídlo z našich zásob."

"Takovéhle místo jsi hledala? Chladné, že tu neroste víc než kleč?" zeptám se pro jistotu a Aša přikývne.

+3 postup u slibu Zachránit Ašu / celkem
MarkyParky: 1D10; 1D10;9 → 9; 2; 9(9);(2);(9): Slabá trefa
> Odhalí se pravda o téhle výpravě
> Dostanu 0 expů :(
> Můžu se zavázat k novému slibu, který dá věci dopořádku.


Podívám se na Kovara ... a v jeho očích uvidím zděšení. "Tady nejsou ... žádné stromy ..." odtuší.

"Ano, a proto už tě nebude trápit, že ti pod rukama ožívají," usměje se na něj matka. Kovar poslušně přikývne, ale děs v jeho pohledu nahradí zoufalé prázdno.

Naprázdno polknu, ale mlčím.

Později večer, když se hoduje ve Fanyrově dlouhém domě, sedím stranou a přemýšlím. Možná to nebyl až tak dobrý nápad, odříznout Kovara od živých rostlin a zavřít ho mezi kamení. Přemýšlím, co bych asi dělal já, kdyby Ikram neukázal, jak lovit ... a já se díky tomu nenaučil vnímat sílu krve. Ruka mi mimoděk sjede k čepeli mé sekery. Slíbil jsem Aše, že zjistím, jak se to má s mou silou. Nejspíš to bude znamenat cestu k elfům a kdoví co ještě. To by bylo, abych při tom nedokázal pomoct i Kovarovi.

Skládám železný slib:
Seženu pomoc pro Kovara, který bez stromů kolem žije v prázdnotě.
> NEBEZPEČNÝ
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1+1 → 3; 1; 4(3);(1);(2 + 1 + 1): Silná trefa
> 2 hybnost / celkem +7
> vím, co musím udělat


Když se vrátím ke korbelu a pečené rybě, mám jasno. K Baziliščímu jezeru se vrátím oklikou, přes Hlubočinu.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

V osadě jsem strávil nějaký čas.

Pomáhal jsem Aše opravit dům a zřídit si domácnost.

Spojit se poutem:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 5; 3; 2(5);(3);(1 + 1) Potíže
> Spálím hybnost (mám 6) > Silná trefa.
> Reset: Hybnost +1


Dost mě to zdrží a časté setkávání s Kovarem a jeho prázdným pohledem mě připomíná, že bych se měl brzy vydat na cestu.

+2 hybnost / celkem +3

Také poprosím Fanyra, jestli by mi nepomohl s přípravou na další cestu. Aša, která mezitím zvládla zaskočit u prvního zraněného a zachránila mu ruku, se pokusí přimluvit.

Pomoc bližních:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1+1 → 5; 4; 4(5);(4);(2 + 1 + 1)
MarkyParky: 1D100 → 84(84) Neočekávaná komplikace.
MarkyParky: 1D100 → 26(26) Stažení se


Zatroubí rohy a ozvou se výkřiky: "Piráti. Do zátoky vplouvají piráti."

Fanyr v tu chvíli zcela logicky odmítne mou žádost - není čas na maličkosti, když je v sázce osud celé vesnice. Ač stále ještě nejsem zotaven, sáhnu po toporu své sekry, abych mu ukázal, že jsem připraven stanout po jejich boku a útok odrazit. Ale on zakroutí hlavou podruhé. A já vidím, že lidé místo zbraní berou zásoby a zvířata a ženou je po úzkém hřebeni zpět k hoře.

"Netřeba prolévat krev, zejména krev mých lidí. V domech zůstanou nedůležité věci, ty ať si klidně piráti odnesou," vysvětluje Fanyr, zatímco se sám balí. "Lidé, zvířata, zásoby a cennosti stáhneme do jeskyň, ve kterých nájezd přečkáme."

Přikývnu, ale představím si Kovarovu tvář, až bude čekat zavřený v jeskyni a dodám. "Nepřidám se k vám. Vydám se na svou cestu. Zásoby snad doplním později." Chvatně se rozloučím s Ašou, zamlčím jí při tom, jaký mám úmysl ohledně jejího syna, naopak připomenu svůj závazek porazit baziliška.

Když se o nějaký čas později ohlédnu z výšky, dlouhé lodě nájezdníků už přiráží k přístavu a šplhají roklí vzhůru do opuštěné vesnice. Je mi líto dvou rybářských lodí, protože až piráti zjistí, že kořist unikla, nepochybně si na nich vybijí vztek. To už ale není moje starost, rozhodnutí nechat jim lodě i vesnici na pospas bylo dohlížitelovo.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Vyrazil jsem se na sever, přes skály, směrek k Hlubočině. Hledat elfí osadu jménem Ditani.

Cesta do vedlejšího sektoru by normálné byla nebezpečná, ale protože budu bloudit hvozdem a nevím, kde Ditani leží, bude hrozivá.
Cestování
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 8; 10; 4(8);(10);(2 + 2): Potíže

MarkyParky: 1D100 → 56(56) Zpoždění nebo nevýhoda.[/i]

Ještě než ho ale dosáhnu hřebenu či najdu nějaký průsmyk, počasí se prudce zhorší. Zajímalo by mne, zda je to náhoda, či zda náhodou někdo z Mrazivého hřebenu také není nadaný, protože piráty počasí nepochybně vysílí, zatímco v jeskyních by lidé mohli být před živlem v bezpečí.

Já každopádně ale budu muset nalézt nějakou vhodnou skrýš.

Čelím nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 4; 2; 6(4);(2);(4 + 2): Silná trefa.
+1 hybnost / celkem +4
MarkyParky: 1D100 → 74(74) Řeka


Překvapí mě množství vody, které se valí z oblohy. V jednu chvíli dojdu k něčemu, co by normálně byla skalní strž, ale teď je to v podstatě dravá říčka, valící se dolů mezi skálami a vykrajující oblouky tu najednu tu na druhou stranu. Její koryto se nejspíš často mění, protože je lemováno mnoha podemletými skálami, které vytváří převisy.

Vyberu si jeden z nich, bezpečně vzdálený od říčního proudu, a zalezu si do něj. Shodím ze sebe promočené oblečení, zabalím se do houně a rozdělám oheň. Pokusím se tu přečkat, než počasí přejde.

MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6 → 10; 6; 1(10);(6);(1)
A new danger or foe is revealed.


Ještě než se oheň rozhoří bohužel zjistím, že stejný nápad dostal i starý medvěd.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Na medvěda si v tomhle stavu netroufám. Rozkopnu oheň, aby ho nedráždil, pro jistotu sáhnu po sekeře, ale držím ji u země, aby si to nevyložil jako nepřátelské gesto a nabídnu mu suché místo pod převisem, snad mě nechá být.

Vynucení:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 4; 6; 6(4);(6);(5 + 1) # Slabý úspěch
> Compel na zvíře asi úplně nefunguje? ... no něco vymyslím, o něco si řekne ...


Medvěd se nasune k místu, kde jsem si sušil věci a rozvalí se na nich. Přehodím si houni důkladněji přes ramena a ustoupím do deště. Bručounovi se za mnou do nečasu nechce, vypadá spokojeně, kde je.

Vzdálím se a pokusím se najít jiné místo, kde bych nečas přečkal s co nejmenší újmou.

Čelím nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 2; 10; 6(2);(10);(3 + 3) # Slabá trefa
> -1 hybnost / celkem +3


Večer, noc a dopoledne následujícího dne přečkám zalezlý a schoulený ve škvíře, zabalený jen v houni. Moje odhodlání dostalo povážlivou trhlinu. Konečně přestane pršet. Posečkám ještě notnou chvíli a pak se velkým obloukem vydám zpět k převisu.

MarkyParky: 1D100 → 61(61)#51+ Ještě se tam válí ....

Medvěd se stále rozvaluje mezi mými věcmi. Vydám se podél říčky, jestli někde nenajdu vyvrženou rybku nebo nějakého hlodavce či ptáka.

MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 5; 3; 7(5);(3);(5 + 2): Silná trefa
> +2 hybnost / celkem +5


Najdu sraženou horskou kozu, což je lepší, než jsem čekal. Chvilku přemítám nad tím, jestli bych ji neměl použít prostě jako návnadu a medvěda jen odlákat. To by určitě potěšilo Ašu. Ale Aša tu není a já nevím, jestli medvěd není třeba najedený nebo příliš unavený, než aby s ním mrtvý kus masa pohnul, takže zvolím svou vlastní cestu. Kleknu si nad kozu a začnu jí šeptem do ucha žádat, aby povstala.

MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 4; 10; 3(4);(10);(2 + 1): Potíže
> Spálím hybnost > Slabá trefa, hybnost po resetu +1
> Hodím-li 1 na akční kostce, hrozí mi, že se koza otočí proti mě.


"Utíkej. Utíkej a vyžeň ho od mých věcí," pobídnu svůj výtvor.

Koza se rozeběhne přímo proti rozespalému spáčovi, rohy skloněné k trknutí. Ten zvedne hlavu a hledí na ní.

Do boje
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 6; 6; 9(6);(6);(6 + 3 ): Silná trefa
> Hybnost +2 / celkem +3
> Držím iniciativu.
> Silný zvrat v můj prospěch.


Medvěd nejspíš nikdy nezažil nevyprovokovaný útok kozy, takže se vyděšeně zvedne a peláší pryč. "Žeň ho, žeň ho! Žeň ho pryč!" volám ještě za kozou, ale po tom napětí a nepohodlí a úsilí mi najednou scéna přijde neskutečně komická. Medvěd klopýtá přes balvany a snaží se dostat pryč od nemrtvého zvířete, které za ním neúprosně doráží.

Úder:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3+2 → 7; 9; 11(7);(9);(6 + 3 + 2)
> Koza +1 zásah, tah +1 zásah = 2 zásah / postup 2
> Držím iniciativu


Nechám medvěda medvědem, kozu kozou a jdu se podívat, jak dopadly moje věci.

MarkyParky: 1D100 → 40(40)#Kolik procent věcí cca najdu?
MarkyParky: 1D100 → 86(86)#61+ Je mezi tím dýka?


Medvěd se na věcech docela vyřádil. Oblečení je v děsivém stavu a spoustu věcí shodil do řeky. Potěší mne ale, že najdu opasek a na něm dýku. Bez té bych byl v divočině úplně nahraný.

Posbírám použitelné zbytky a vyjdu se podívat na kámen, jak pokračuje bitka.

Úder:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3+2 → 8; 5; 10(8);(5);(5 + 3 + 2)
> Koza +1 zásah, tah +1 zásah = +2 zásah / celkem postup 4
> Držím iniciativu
Rozhodne bitvu:
> MarkyParky: 1D10; 1D10;4 → 4; 7; 4(4);(7);(4)
> Prohra, zaplatím cenu.
> Medvěd dává 3 zásahy, koza má 3 zdraví, o která přijde.


Nemrtvá koza, která je na kamenech rychlejší než medvěd, ho dožene a v plné rychlosti mu zaboří rohy mezi lopatky. Medvěd se natáhne na svahu jak široký tak dlouhý. Koza ale setrvačností pokračuje medvědovi přes hlavu a narazí na další větší kámen, který byl v cestě. Bručoun se rozezlí, postaví na zadní a jednou ranou přerazí zvířeti vaz. Nemrtvý padne na zem.

Na nic nečekám, otočím se na druhou stranu a prchám, kde je říčka mělká beru to korytem, abych nezanechal pachovou stopu, kdyby se mě medvěd rozhodl pronásledovat.

Zajistit si výhodu:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 3; 3; 7(3);(3);(5 + 2): Silná trefa
> Výrazný zvrat v můj prospěch
> +2 hybnost / celkem +5


Doběhnu až k velké skále, ze které říčka padá malým vodopádem a otočím se. Bručoun se žene za mnou. Náhle nad sebou uslyším zadrnčení tětivy a šíp se zabodne medvědovi do tlapy. Bolestivě zakňučí a otočí se zpět. Už toho má asi pro dnešek dost. I já se otočím nahoru.

MarkyParky: 1D100 → 10(10) Eos (ženská)
MarkyParky: 1D100 → 14(14) Hledá pravdu
MarkyParky: 1D100 → 34(34) Kněz
MarkyParky: 1D100 → 31(31) Se závislostí/závazky
MarkyParky: 1D100 → 5(5)#76+ Je železný?


Nade mnou na skále stojí postava ve stejné kutně, jako muži, které jsem viděl v osadě s opáleným balvanem. Pozvednu ruku na pozdrav. Udělá to též ....
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

O něco později se potkáme a já zjistím, že v kutně se ukrývá žena. S kněžkou míříme mezi skalami zpět do vnitrozemí. Představí se mi jako Eos a opravdu pochází z Bouřného kamene. Je prý "Hledačkou pravdy", což jsem pochopil, že je v jejich řádu něco jako průzkumník. Vydala se k Mrazivému hřebenu, aby zjistila pravdu o příjezdu pirátů, ale stejně jako mě ji zastihlo špatné počasí.

Na rozdíl ode mne byla ale dobře vybavena a přečkala nečas bez úhony.

MarkyParky: 1D100 → 66(66)#51+ Viděla kozu?

"Viděla jsem tvůj zápas s medvědem o věci," vysvětluje mi a i když to přímo nezmíní, je zřejmé, že tím myslí to, jak jsem použil kozu k jeho zahnání, "a protože to nevypadalo dobře, rozhodla jsem se ti pomoci."

Poděkuji jí a převedu raději hned hovor jinam ... zeptám se, jestli i ona na oplátku nepotřebuje s něčím pomoci. Přinejmenším jí popíšu, jak vypadali piráti, aby si ušetřila cestu až k Mrazivému hřebenu.

"Musím varovat ostatní," znervózní, když jí popíšu, co jsem viděl, "to je Zdatný Wulan a jeho banda. Ty nějaká přeháňka neodradí a pokud v Mrazivém hřebenu nic nenašli, jak říkáš, nejspíš se vydají loupit hlouběji do zátoky - k Bouřnému kameni."

Nabídnu Eos, že ji doprovodím do vesnice a pomohu s případnou obranou.

"Ale naše ves je prokletá. Bohové se na nás zlobí."

Ukážu na své poničené věci: "S touhle výbavou lepší prokletá vesnice, než žádná. A jestli piráti zaútočí, bude se vám hodit každá sekera," poklepu na svou zbraň.

Tak jako tak, nesmíme ztrácet čas musíme přidat do kroku. Vítr vane od moře a piráti nemusí obcházet celou zátoku. Počasí se zlepšilo i nad Mrazivým hřebenem a prázná osada je může omrzet každým okamžikem.
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiršam Krvesaj
Příspěvky: 34
Registrován: 8. 8. 2020, 21:22

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Hiršam Krvesaj »

Během cesty k Bouřnému kameni se snažím vytáhnout z Eos trochu víc informací o prokletí a událostech v osadě.

Shromažďuji informace:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 8; 5; 6(8);(5);(4 + 2): Slabá trefa
> zjištěné je komplikace nebo nové nebezpečí
> +1 hybnost / celkem +6


Odvypráví mi příběh své osady a jejího řádu. O kameni na pobřeží, který přitahoval sílu blesků a obřadech, které prováděli, aby uctili Thunóra, boha blesků. A také o tom, jak se Thunór jedné noci rozzlobil a nezasáhl kámen, nýbrž spálil bleskem dlouhý dům jejich představené Maury.
MarkyParky: 1D100 → 13(13) # Maura
MarkyParky: 1D100 → 55(55) # Zraněná


V rychlosti mi vysvětlí, že jejich řád nemá dohlížitele, voleného komunitou, jako ostatní vesnice, nýbrž volí svého představeného zvláštním způsobem - adepti se uprostřed bouře připoutají ke Bouřnému kameni a čeká se, až do kamene udeří blesk. Ten, který obřad přežije, je vyvoleným Thunóra a povede osadu.

Maura byla vyvolenou z předchozí zkoušky, přežila jako jediná, byť zraněná - ochrnutá od pasu dolů, neboť blesk odlomil kus skály, na kterém byla připoutaná a spadla tak z velké výšky. Za čas svého představenství se ale stala uznávanou vůdkyni řádu. V noc, kdy blesk udeřil do vesnice, lidé proto neváhali a vrhli se do hořícího domu, aby ji vynesli z plamenů.

MarkyParky: 1D100 → 60(60) # Temné tajemství odhaleno

"Její tělo našli v její ložnici, ležící rozdrcené pod trámem, který přepůlil blesk," vypráví Eós, "co ale všechny překvapilo, že kolem svého lože měla rozmístěny sošky temných duchů a zlých démonů.

Lidé si snadno domysleli, co za neštěstím věží. Maura se - možná v zoufalství ze své tělesné nemohoucnosti - otočila zády k Thunórovi a požádala o pomoc temné síly. A náš bůh ji za to potrestal.

Vesnice nyní je prokletá, dokud se Thunór nesmiluje a nesešle na osadu bouři, která by umožnila vybrat z našich řad nového představeného či představenou," dokončí své vysvětlování.

"A teď bychom měli přidat do kroku," ukáže na moře. Malé černé body pohybující se dolů po vzdálené stráni ukazují, že piráti opouští Mrazivý hřeben.

Čelím nebezpečí:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 6; 3; 7(6);(3);(4 + 3)# Silná trefa
> Dorazíme do osady dřív, než piráti.
> +1 hybost / celkem +7
Hiršam Krvesaj
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Členité pobřeží

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Když dorazíme do vesnice, osadníci jsou už připraveni - někteří mají přes své kutny oblečené zbroje, jiní mají jen luky a kopí. Rychle se pokusím předat co nejvíc informací o pirátech, jak jsem je získal od Fanyra i jak jsem je viděl na vlastní oči. To by mělo pomoct místním lépe rozmístit své síly.

Zajistit výhodu:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+2 → 7; 5; 8(7);(5);(6 + 2): Silná trefa
> +2 hybnost / celkem 8


Pak už jen připraveni čekáme, než z nepřátelských lodí vyskáčí bojovníci. Bitva je krátká a prudká.

Bitva:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+3 → 3; 4; 9(3);(4);(6 + 3): Silná trefa
> Dosáhneme cíle
> +2 hybnost / celkem 8


Když padnou první piráti a zbytek zjistí, že stojí proti připravené osadě, otočí se velmi rychle k ústupu. Jejich velitel, Zdatný Wulan, zdá se s nimi není, aby pozvedl jejich morálku.

Jakmile se vesla opřou o hladinu a lodě odrazí, osadou se rozlehne jásot. Nejspíš poprvé, od incidentu se spáleným dlouhým domem. Zraky některých se otáčí k Bouřnému kameni, jako by snad očekávali, že se nad vesnicí zatáhne a udeří do něj blesk, na znamení, že prokletí je u konce.

MarkyParky: 1D10 → 5(5)#91+ Stane se to...: NE

Ale nebe je jasné a čisté.

Později odpoledne mne vyhledá Éos. "Myslím, že bys tu neměl zůstávat. I když jsme dosáhli vítězství, vesnice je prokletá. Klidně se může stát, že až se Wulan dozví o porážce, shromáždí víc lodí a udeří znovu. Nebo nás potká jiné neštěstí. Dnes večer s námi ještě můžeš oslavit vítězství, ale zítra bys měl pokračovat ve své cestě."

Podívám se na ní. "Pokud jsem Thunóra urazil tím, že jsem přiložil sekeru k vaší věci, pak už to odchodem nezpravím. Dovol mi zůstat ve vsi o něco déle. Potřeboval bych si odpočinout, dát dohromady nějaké zásoby. Rád přiložím ruku k dílu, například se stavbou nového dlouhého domu," poukážu ke spáleništi.

Pomoc bližních:
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 1; 2; 6(1);(2);(5 + 1)
> Chci ošetření: +1 zdraví a odstranění zranění
> Chci doplnit zásoby: +1 zásob a odstranění nepřipravenosti


V následujících dnech se opravdu pokusím přiložit ruku k dílu, jak mi jen mé zranění a únava dovolí. Výstroje a zásob si vezmu jen nutné minimum, abych si mohl následně v divočině sám obstarat lepší, tak jak mě to učil Ikram. Co se týká rány na noze, tam se ale plně svěřím do rukou místního léčitele ...

MarkyParky: 1D100 → 21(21) Torgan
MarkyParky: 1D10; 1D10; 1D6+1 → 9; 10; 6(9);(10);(5 + 1): Potíže
> Vylepšení nebude, naopak přicházím i o původní bonus.


... Torgana. Ukáže se, že na magickou ránu způsobenou nemrtvým je zcela krátký a místo toho, aby mi ulevil, ještě mi přitíží.
Postup Kobkami: Obrázek
Zamčeno

Zpět na „[Ironsworn] {PbP} Železné země“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů