[HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Konečně doma. Pomáhat a chránit. Staré trpasličí heslo milicí. Pomáhat si k majetku a chránit si ho. Budou tady poklady. Takže ráda pomůžu a své si ochráním. Musím si zapamatovat tu značku, mám tam nevýřízený resty, Zasranaá magie mě vcucla a já se nenapakovala a to toho tam mám dva vozy. Budu to muset říct dalším a draka sejmout. Jeho doba vlády je fuč a poklad je poklad. Vo tom se nedá špekulírovat.
Vzteky hodím hrstě mědáků do pytle a jdu vobhlídnout ty zbroje. Něco by se mohlo hodit.
PJ poznám nějaký ty parametry? Nebo hod?
Vzteky hodím hrstě mědáků do pytle a jdu vobhlídnout ty zbroje. Něco by se mohlo hodit.
PJ poznám nějaký ty parametry? Nebo hod?
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Brandy:
* Bojové cepíny: SZ:2/PRŮRAZ/DOTYK/STŘEDNÍ
* Štíty: SZ:1/OBRANA/DOTYK/STŘEDNÍ
* Plátové zbroje: KZ:2
* Bojové cepíny: SZ:2/PRŮRAZ/DOTYK/STŘEDNÍ
* Štíty: SZ:1/OBRANA/DOTYK/STŘEDNÍ
* Plátové zbroje: KZ:2
Postup Kobkami:
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Tak v tomhle toho moc neuchrání. Čekala jsem víc pro strážce pokladu. Asi hrají kudúckou férovku boje. Nás moc. Zamyslím se pro sebe. No nezbyde než ztrácet čas jinde. Nahoře se může drak kdykoliv vrátit a chtít mi zrekvírovat můj poklad. Vezmu za dveře a vykročím k návratu pro poklad.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Bradny,
dveře jsou zamčené.
Zkusíš je vyrazit? To by bylo PŘEKONÁNÍ SILOU.
dveře jsou zamčené.
Zkusíš je vyrazit? To by bylo PŘEKONÁNÍ SILOU.
Postup Kobkami:
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Nedá se nic dělat. Ráz, dva, tři. Náraz. Dveře ruply.
brandy: 2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#sil prekonani silou
Zvládl jsi to OKAMŽITĚ
Rána musela být slyšet všude, tak co je za dveřma?
PJ
brandy: 2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#sil prekonani silou
Zvládl jsi to OKAMŽITĚ
Rána musela být slyšet všude, tak co je za dveřma?
PJ
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Bradny,
vyvrátila jsi s hlasitým prásknutím dveře, jedno křídlo dopadlo na zem, druhé se v pantu zhouplo a třísklo do zdi. Setrvačností uděláš krok v před, v podlaze se ozve několik prasknutí a z nenápadných otvorů na zemi vyjedou vzhůru ostré hroty.
Za dveřmi byla past, vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hrozí ti TZ - probodnutá noha.
vyvrátila jsi s hlasitým prásknutím dveře, jedno křídlo dopadlo na zem, druhé se v pantu zhouplo a třísklo do zdi. Setrvačností uděláš krok v před, v podlaze se ozve několik prasknutí a z nenápadných otvorů na zemi vyjedou vzhůru ostré hroty.
Za dveřmi byla past, vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hrozí ti TZ - probodnutá noha.
Postup Kobkami:
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Já hloupá zapomněla. Pasti. Jsme ve starém podzemí. Plném pastí.
Taktak jsme vyskočila nahoru. Ale...
brandy: 2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#obr navzdory
7-9: Dosáhl jsi svého, ale stane se NEPŘÍJEMNOST.
Taktak jsme vyskočila nahoru. Ale...
brandy: 2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#obr navzdory
7-9: Dosáhl jsi svého, ale stane se NEPŘÍJEMNOST.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Brandy,
vyskočila jsi, ale jeden z ostnů tě si přeci jen našel cestu mezi pláty tvé zbroje a škrábl tě na noze. Podlahu zbarvila krůpěj krve.
Utržila jsi LZ.
Chodba pokračuje do úzkého dlouhého sálu lemovaného štíty a potom na křižovatku.
Kam budeš pokračovat?
vyskočila jsi, ale jeden z ostnů tě si přeci jen našel cestu mezi pláty tvé zbroje a škrábl tě na noze. Podlahu zbarvila krůpěj krve.
Utržila jsi LZ.
Chodba pokračuje do úzkého dlouhého sálu lemovaného štíty a potom na křižovatku.
Kam budeš pokračovat?
Postup Kobkami:
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Tady to vypadá stroze, štít, obyčejné, ale betelné, to můj je taky. Zkusím zamířit na jih.
PJ podle obrázku chodbou směre dolu.
PJ podle obrázku chodbou směre dolu.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Brandy,
projdeš chodbou do místnosti osvětlené rudými sloupy. Když vstoupíš, ze sloupů vytrysknou doprostřed místnosti červené paprsky, které vykreslí v prázdném prostoru průzračný obraz trpasličího krále.
"Vítej poutníku, v muzeu mého života. Jsem král Melair a v těchto sálech najdeš připomínku významných momenty ze mého života."
Poté zabliká a zhasne a jediné světlo v místnosti zůstane ze slabě zářících sloupů.
Všimneš si dvou reliéfů u severní a jižní stěny. Ukazují trpasličího krále za mlada - jeho narození, a dobu jeho mládí, kdy byl učňem v pivovaru, kovářským tovaryšem a kamenickým učedníkem.
Co uděláš dál?
projdeš chodbou do místnosti osvětlené rudými sloupy. Když vstoupíš, ze sloupů vytrysknou doprostřed místnosti červené paprsky, které vykreslí v prázdném prostoru průzračný obraz trpasličího krále.
"Vítej poutníku, v muzeu mého života. Jsem král Melair a v těchto sálech najdeš připomínku významných momenty ze mého života."
Poté zabliká a zhasne a jediné světlo v místnosti zůstane ze slabě zářících sloupů.
Všimneš si dvou reliéfů u severní a jižní stěny. Ukazují trpasličího krále za mlada - jeho narození, a dobu jeho mládí, kdy byl učňem v pivovaru, kovářským tovaryšem a kamenickým učedníkem.
Co uděláš dál?
Postup Kobkami:
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Další typický chvástal. Velikost ega se určuje počtem povolání nebo sloupů? No na tohle mě chlap nedostane. A je jedno jestli je to král nebo ne. Nějak mě tu nic nezaujalo a jdu rovně přes místnost směrem na jih. Je tu až moc mrtvo a nuda.
Jsem silná žena, co se nebojí rozplakat nad krásnou květinou, ale když mi sáhneš bez dovolení na zadek ruku ti klidně useknu. Život bez sladkého? Ani náhodou!
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň
Brandy,
projdeš do malé místnosti. Je v ní šest podstavců, každý z nich byl ještě před nedávnem přikrytý skleněnou kopulí a nejspíš ukazoval nějaký předmět. Kopule jsou ale již roztřískané, kolem každého podstavce se válí hromada střepů a vystavované exponáty jsou fuč.
I zde najdeš na stěnách dvojici reliéfů. Západní reliéf ukazuje Melaira ještě jako prostého trpasličího prospektora, jak objevuje pod Horou první žílů a dělí se o bohatství se svými druhy. Tvář trpaslíka se po tvém vstupu rozhýbe, jako by ti chtěla odvyprávět příběh svého obrazu, ale neslyšíš žádného zvuku.
Když vyprávění skončí, převezme si slovo druhý Melair, vytesaný v jižním reliéfu. Opět bezeslov cosi vykládá a tobě nezbývá než domýšlet si ze zobrazení, co se ti snaží sdělit. Tento reliéf zobrazuje Melaira, kterak je právě korunován a šest trpasličích rodin mu na důkaz své věrnosti a přízně přináší své dary.
- zdobený plášť
- dýmku
- drahokam velký jako pěst
- zdobený korbel
- pásek se zdobenou přeskou
- zdobené knoflíčky
Mezi podstavci lze projít na východ, kde je další expozice muzea. Ústí do malé čtvercové místnosti, podobné té předchozí. Opět jsou na dvou stěnách velké obrazy, tentokráte jsou to ale malované fresky na severní a východní štěně, opět poznačeny trpasličími nápisy. Na obou je král Melair obklopen trpasličími dětmi.
Co uděláš?
projdeš do malé místnosti. Je v ní šest podstavců, každý z nich byl ještě před nedávnem přikrytý skleněnou kopulí a nejspíš ukazoval nějaký předmět. Kopule jsou ale již roztřískané, kolem každého podstavce se válí hromada střepů a vystavované exponáty jsou fuč.
I zde najdeš na stěnách dvojici reliéfů. Západní reliéf ukazuje Melaira ještě jako prostého trpasličího prospektora, jak objevuje pod Horou první žílů a dělí se o bohatství se svými druhy. Tvář trpaslíka se po tvém vstupu rozhýbe, jako by ti chtěla odvyprávět příběh svého obrazu, ale neslyšíš žádného zvuku.
Když vyprávění skončí, převezme si slovo druhý Melair, vytesaný v jižním reliéfu. Opět bezeslov cosi vykládá a tobě nezbývá než domýšlet si ze zobrazení, co se ti snaží sdělit. Tento reliéf zobrazuje Melaira, kterak je právě korunován a šest trpasličích rodin mu na důkaz své věrnosti a přízně přináší své dary.
- zdobený plášť
- dýmku
- drahokam velký jako pěst
- zdobený korbel
- pásek se zdobenou přeskou
- zdobené knoflíčky
Mezi podstavci lze projít na východ, kde je další expozice muzea. Ústí do malé čtvercové místnosti, podobné té předchozí. Opět jsou na dvou stěnách velké obrazy, tentokráte jsou to ale malované fresky na severní a východní štěně, opět poznačeny trpasličími nápisy. Na obou je král Melair obklopen trpasličími dětmi.
Nápis u severní fresky píše: KRÁLOVSKÉ DĚTI
Místo šesti podstavců je uprostřed místnosti kamenná kolébka a v ní kamenná soška trpasličího nemluvněte se zvláštní kruhovou rýhou na hlavě. Je možné pokračovat dál na jih.Nápis u východní fresky píše:
KRÁLOVSKÁ VNOUČATA
Co uděláš?
Postup Kobkami:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti