[HROZBY] 4.patro - Pokroucené jeskyně
Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[HROZBY] 4.patro - Pokroucené jeskyně
!!! SPOILER ALERT !!!
V tomto vlákně bude popsána hrozby 4. patra. Objeví se vždy, když se s nimi postavy poprvé setkají.
Pokud chcete hrát uzavřenou hru a nechcete koukat MCmu pod prsty, tak huš pryč. Jinak čtěte dle libosti. Úplně nejvíc spoilerové informace budou schované neviditelným písmem, které je čitelné jen po označení, abyste mohli také třeba nakouknout jen napůl.
Hrozby 4. patra:
* Rybáci
V tomto vlákně bude popsána hrozby 4. patra. Objeví se vždy, když se s nimi postavy poprvé setkají.
Pokud chcete hrát uzavřenou hru a nechcete koukat MCmu pod prsty, tak huš pryč. Jinak čtěte dle libosti. Úplně nejvíc spoilerové informace budou schované neviditelným písmem, které je čitelné jen po označení, abyste mohli také třeba nakouknout jen napůl.
Hrozby 4. patra:
* Rybáci
- Halaster Černoplášť
- Příspěvky: 2943
- Registrován: 3. 2. 2019, 19:36
Re: [HROZBY] 4.patro - Pokroucené jeskyně
Rybáci
Impulz
* Vytvořit nového boha Klábu
* Vyhnat všechny vetřelce a obnovit kontrolu nad Pokroucenými jeskyněmi
Hodiny:
03:00 Hiro nalezl Arcikněze stavějící sochu nového boha a zjistil, co všechno Rybákům chybí k jeho dokončení
06:00 Hiro pomohl Arciknězi postavit sochu nového boha, včetné toho, že ho vybavil chladícím krystalem místo hlavy
09:00 Arcikněz oživil boha Klábu, naložil ho na vor a osud voru nasměruje osud Rybáků
10:00 Hiro nasměroval Klábu na stetkání s Aboletem
11:00 Hiro zajistil, že si rybáci nalootovali u drowů vybavení a jsou připravení se s Klábou vydat na Aboleta.
12:00 Cilapi řekl rybákům, že ve Hvozdu bude líp a ti se vydali do Hvozdu ho obsadit a zřídit si tam nový domov.
Hodiny:
03:00 Rybáci přistáli u napajedla s mimikem, ten přes noc nahradil Klábu a začal jim vládnout a dožadovat se obětí
06:00 Cilapi s Elricem vyzvali Klábu na souboj a Klába se ukázal být moudřejším a ustoupil
09:00 Elric ponoukl arcikněze, že Klába si má dát duel s drakem
10:00 Hadešadah otrávila arcikněze a stává se místo něj arcikněžkou
11:11 Hadešadah s Elricem odstranili mimika z pozice Kláby a nahradili ho neviditelným Klábou.
12:00 Elric odsouhlasil Mobarovi, aby "domestikoval" rybáky a Hadešadah odvedla z kmene jediného rybáka schopného přemýšlet.
Co bylo v sázce?
Rybáci nevyhynuli, našli nový domov a budou platit krví netopýrodlakům. Asi se z toho stane časem nový kult.
Náboženští fanatici
Při vyjednávání vůbec nechápou skutečnou cenu věcí či konsekvence jejich darování a hodnotí je pouze podle významu pro jejich víru.
Impulz
* Vytvořit nového boha Klábu
* Vyhnat všechny vetřelce a obnovit kontrolu nad Pokroucenými jeskyněmi
Hodiny:
03:00 Hiro nalezl Arcikněze stavějící sochu nového boha a zjistil, co všechno Rybákům chybí k jeho dokončení
06:00 Hiro pomohl Arciknězi postavit sochu nového boha, včetné toho, že ho vybavil chladícím krystalem místo hlavy
09:00 Arcikněz oživil boha Klábu, naložil ho na vor a osud voru nasměruje osud Rybáků
10:00 Hiro nasměroval Klábu na stetkání s Aboletem
11:00 Hiro zajistil, že si rybáci nalootovali u drowů vybavení a jsou připravení se s Klábou vydat na Aboleta.
12:00 Cilapi řekl rybákům, že ve Hvozdu bude líp a ti se vydali do Hvozdu ho obsadit a zřídit si tam nový domov.
Hodiny:
03:00 Rybáci přistáli u napajedla s mimikem, ten přes noc nahradil Klábu a začal jim vládnout a dožadovat se obětí
06:00 Cilapi s Elricem vyzvali Klábu na souboj a Klába se ukázal být moudřejším a ustoupil
09:00 Elric ponoukl arcikněze, že Klába si má dát duel s drakem
10:00 Hadešadah otrávila arcikněze a stává se místo něj arcikněžkou
11:11 Hadešadah s Elricem odstranili mimika z pozice Kláby a nahradili ho neviditelným Klábou.
12:00 Elric odsouhlasil Mobarovi, aby "domestikoval" rybáky a Hadešadah odvedla z kmene jediného rybáka schopného přemýšlet.
Co bylo v sázce?
Rybáci nevyhynuli, našli nový domov a budou platit krví netopýrodlakům. Asi se z toho stane časem nový kult.
Náboženští fanatici
Při vyjednávání vůbec nechápou skutečnou cenu věcí či konsekvence jejich darování a hodnotí je pouze podle významu pro jejich víru.
Postup Kobkami:
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [HROZBY] 4.patro - Pokroucené jeskyně
Rod Auvryndar
Impulz
* Vyčkat, jak dopadne konflikt mezi Rybáky a Zlem, přeživšího porazit a obsadit Pokroucené jeskyně
* Najít portál do Tajuplných komnat
Hodiny:
03:00 Hiro zjistil, že dravouci jsou zcela zabráni do svého území a vůbec netuší, že mají v útočišti nějaký portál a co s tím
06:00 Rizzeril odvedl většinu drowích sil na pomoc k Řece Sargauth
09:00 Hiro připravil drowy o hodně zásob, protože domluvil, že si je vezmou rybáci, aby šli na aboleta
10:00 Rizzeril dočasně vede drowí tábořiště. Melith s tím souhlasí, Thirza má námitky, Ilnorovi je to šumák. Ponoukali Elrica, aby popohnal rybáky proti Aboletovi, ale sami chtějí být v druhé řadě
Co je v sázce?
* Začnou drowové používat portál?
Vílí národ
Všichni drowové umí kouzlit Vílí kouzla:
* Kouzlo: Na CHVÍLI nechám něco nebo někoho osvítit poletujícím tančícím světlem.
* Kouzlo: Na CHVÍLI pokryju nějaký prostor neproniknutelnou čarovnou tmou
* Kouzlo: Na CHVÍLI obklopím někoho nezhasnutelnými chladnými plamínky vílího světla
Impulz
* Vyčkat, jak dopadne konflikt mezi Rybáky a Zlem, přeživšího porazit a obsadit Pokroucené jeskyně
* Najít portál do Tajuplných komnat
Hodiny:
03:00 Hiro zjistil, že dravouci jsou zcela zabráni do svého území a vůbec netuší, že mají v útočišti nějaký portál a co s tím
06:00 Rizzeril odvedl většinu drowích sil na pomoc k Řece Sargauth
09:00 Hiro připravil drowy o hodně zásob, protože domluvil, že si je vezmou rybáci, aby šli na aboleta
10:00 Rizzeril dočasně vede drowí tábořiště. Melith s tím souhlasí, Thirza má námitky, Ilnorovi je to šumák. Ponoukali Elrica, aby popohnal rybáky proti Aboletovi, ale sami chtějí být v druhé řadě
Co je v sázce?
* Začnou drowové používat portál?
Vílí národ
Všichni drowové umí kouzlit Vílí kouzla:
* Kouzlo: Na CHVÍLI nechám něco nebo někoho osvítit poletujícím tančícím světlem.
* Kouzlo: Na CHVÍLI pokryju nějaký prostor neproniknutelnou čarovnou tmou
* Kouzlo: Na CHVÍLI obklopím někoho nezhasnutelnými chladnými plamínky vílího světla
- MarkyParky
- Příspěvky: 16478
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [HROZBY] 4.patro - Pokroucené jeskyně
Aboletí hnízdo
Impulz:
= Rozšiřovat hnízdo - trávit vodu, pokrývat černým slizem chodby...
Hodiny:
03:00 Hiro vplul s Arciknězem a Klábou do jeskyně a potkal Aboletí obraz
06:00 Hiro nakecal aboletovi, že když bude mít v jeskyni méně pokladů a vybavení, nebudou ho otravovat hrdinové.
09:00 Šadah zjistila, že Abolet už ovládá i trogy na jihu jeskyně
10:00 Rybáci aboletovi vyklidili pole
Co je v sázce?
Kam až se rozšíří Aboletí hnízdo?
Tahy:
Všude, kde už je hnízdo rozšířeno, může Aboleth navíc používat následující tahy:
= Vystupovat v iluzorní formě, která přenáší jeho psychické schopnosti, aniž by se sám vystavil nebezpečí (po první zásahu alespoň za OK iluze zmizí)
= Vyvalit mohoutnou vlnu (SZ:3, PLOŠNÁ), která smete do vody nebo srazí na zem
= Psychickým úderem, vyzařujícím nenávist z temné vody nebo černého slizu, způsobit TZ.
Prostředí v doupěti:
= Neopatrné a rychlé pohyby v oblastech černého slizu jsou NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR,
10+: Udržel jsi balanc
7-9: Vyber si 1 z:
= Sklouznul jsi někam, kam jsi nechtěl (určí PJ)
= Natloukl sis a způsobil LZ.
6-: Sklouznul jsi někam, kam jsi nechtěl (určí PJ) a u toho si natloukl.
= Černá voda je otrávená, její pití je NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+ODL:
10+: Ustál jsi to
7-9: Okamžitě jsi to vyzvracel (LZ)
6-: Otrávil ses (TZ, TRAUMA -1ODL)
Impulz:
= Rozšiřovat hnízdo - trávit vodu, pokrývat černým slizem chodby...
Hodiny:
03:00 Hiro vplul s Arciknězem a Klábou do jeskyně a potkal Aboletí obraz
06:00 Hiro nakecal aboletovi, že když bude mít v jeskyni méně pokladů a vybavení, nebudou ho otravovat hrdinové.
09:00 Šadah zjistila, že Abolet už ovládá i trogy na jihu jeskyně
10:00 Rybáci aboletovi vyklidili pole
Co je v sázce?
Kam až se rozšíří Aboletí hnízdo?
Tahy:
Všude, kde už je hnízdo rozšířeno, může Aboleth navíc používat následující tahy:
= Vystupovat v iluzorní formě, která přenáší jeho psychické schopnosti, aniž by se sám vystavil nebezpečí (po první zásahu alespoň za OK iluze zmizí)
= Vyvalit mohoutnou vlnu (SZ:3, PLOŠNÁ), která smete do vody nebo srazí na zem
= Psychickým úderem, vyzařujícím nenávist z temné vody nebo černého slizu, způsobit TZ.
Prostředí v doupěti:
= Neopatrné a rychlé pohyby v oblastech černého slizu jsou NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+OBR,
10+: Udržel jsi balanc
7-9: Vyber si 1 z:
= Sklouznul jsi někam, kam jsi nechtěl (určí PJ)
= Natloukl sis a způsobil LZ.
6-: Sklouznul jsi někam, kam jsi nechtěl (určí PJ) a u toho si natloukl.
= Černá voda je otrávená, její pití je NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+ODL:
10+: Ustál jsi to
7-9: Okamžitě jsi to vyzvracel (LZ)
6-: Otrávil ses (TZ, TRAUMA -1ODL)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů