[HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

Zarazím západku na dvířkách a spokojeně se otočím na Rexe. "Myslím, že se tu bude chudák trochu nudit. Ale až si u Jeka všimnou, že jsme zničili balisty, tak sem asi každou chvíli někdo poleze, tak jej beztak někdo pustí."

Naposled se otočím po slabounké modré záři, která se line za rampou.

"Srdce mne bolí, že je tu musíme zanechat. Ale kdo by se s něma tahal." Už tak je měch zcela naplněný pivem v torně docela cítit. "Jestli ovšem chceš, můžeme odkulit nějaké pivo k Jekovi a střelit mu to. Nebo můžu jít třeba napřed a najít cestu dolů a ty mezitím střelíš pivo a pak se potkáme"

V chodbě s balistami se zastavím. Chvíli se přehrabuju v truhle a pak se pustím do díla. Připravuji hořlavinu, která dokáže hořet opravdu dlouho, několik dní. Pak na zbytky balist položím dva talířky, na každý z nich vyliju půlku vyrobené hořlavé tekutiny a zapálím.

Chci, aby v místě, kde byly předtím balisty, plápolaly opět ohníčky a odrazovaly kolemjdoucí. Ten kdo není ušatý jako já, tak nemusí vůbec poznat, že tam ty balisty už nejsou

PJ, chceš na to něco? Můžeme to třeba napasovat na malou výbušninu a za 1 MAG efekt dlouhotrvající hoření
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

Rex se po dlouhém mlčení konečně zase rozmluví. "Dobře ty, jak jsi ho tam zamáčkla. Jen se obávám, že tě uviděl a bude si to brát osobně. Ale jestli ho žádný náhodný kolemjdoucí neotevře, tak se nemáš čeho bát."

Když navrhneš, že nějaké sudy vyvalíte a půjdete střelit k Jekovi, je takový nerozhodný. "Víš co? Rozhodni to ty. Já si VŮBEC nedělám ŽÁDNÉ ambice na to stát se vůdcem té naší malé party, mě bohatě stačí, že jsme parťáci a dělíme se o dřinu i kořist na půl.

Jestli chceš, můžeš jít se mnou k Jekovi. Oba zvládneme víc sudů a vytřískáme z toho víc peněz. Akorát nás to taky bude oba stát víc času a kdo ví, co se mezitím v podzemí semele.

Pokud se ale nechceš moc zdržovat, nemám žádný problém ani s tím, aby sis svůj díl odmakala průzkumem a pojistila tak, že se na cestě nic nezvrtne ... a já zase odtahám ty sudy. Jen mi pak kresli na zdi nějaké značky, abych tě v dalším patře snadno našel."

Pomůžeš-li Rexovi s taháním sudů k Jekovi, odtaháte jich víc a bude z toho víc peněz ... ale protože budete trajdat po prázdném patře tam a zpět, budeš si muset nejpozději na cestě od Jeka ke schodům vyhodnotit cestovatelský tah.

Pokud necháš Rexe tahat sudy samotného, odtahá jich míň, ale ty se budeš moct rovnou vydat o patro níž. Když mu navíc necháš značky, někdy později tě zase dožene.

Ať už tak nebo tak, jakmile se dostaneš ke schodům, čeká tě level-up.


Hořlavina vyrobená s příměsí kouzelných surovin hoří vytrvale a dlouho. "Dobrý nápad, tohle odradí případné zvědavce, co by mohli vypustit tu nemrtvou kouli plnou očí," pochválí tě Rex.

1 MAG za prodloužení vizuálního efektu plamene na dlouhou dobu je OK

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hadešadah »

"Tak na to teď kašleme, byla by to strašná dřina. Třeba až se budeme vracet, tak nám ostatní pomůžou. Možná Hiro s Booovou pomocí by mohl zajistit, aby létaly....když prý teda nemají bečky od piva duši."

Projdeme dlouhou chodbou s balistama a pak pokračujeme dál. Pokud nás něco nevyruší, tak až ke schodům dolů.

Pokud se tam někde bude poflakovat ještě ten dříve neviditelný temnoelfí Elricův kámoš, který beztak ví, že balisty jsou vyřazené, tak mu řeknu, ať do seznamu věcí na které má dohlížet zařadí i to pivo a ať moc neupíjí.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

"Máš pravdu," přitaká Rex na návrh, že sudy odtahá někdo jiný. "A s těmi falešnými plamínky, co jsi tam nastražila, zůstanou sudy v bezpečí před nenechavými prackami goblinů," dodá k tomu. Vyrazíte na jich.

V dlouhé chodbě vedoucí tam a zase zpět na temného elfa nenarazíte a tak se okamžitě dostanete ke schodům do dalšího patra.

Hadešadah odchází k Řece Sargauth.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od MarkyParky »

Boo přichází od Pokroucených jeskyň

Hiro,

Boo nejprve odběhne do chodby, která je slepá. Malému ďáblíkovi to ale nedá a tak ji pořádně prozkoumá. Když najde několik ohmataných kamenů ve výši lidského pasu, jeho malá postavička usoudí, že by mohlo jít o tajnou zeď a zapře se o ní u její paty.

Zeď se potichu otočí kolem osy, kterou má uprostřed.

Tajná brána
Tajná brána

Objeví se na křižovatce několika chodeb. Chodbami se nese vzdálený ruch, který je mu povědomý - nejspíš bude nedaleko od tržiště klanu Velkého Jeka.

Co udělá dál?
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hiro »

Přicházím z Pokroucených tunelů.

Rozkoukám se v místnosti a vyrazím za světlem a hlukem, které přichází z poza rohu. Booa naštěstí zahlédnu nerozhodně postávat v chodbě.

'Kam teď?' zeptá se mě. 'Chtěli jsme zlikvidovat tu otrokářskou chátru, pamatuješ? Měli by být poblíž.'
'Inu, volil bych jiná slova, ale pamatuji. Ovšem to má myslím čas, teď bychom se ještě měli podívat na jiná místa. Přednostně do toho měděného dolu a potom se také porozhlédnout po těch chybějících součástech na Klábu. Kam to tebe láká více?'
'Určitě se radši kouknu na to, jak si rybáci stavěj boha, to bude boží.'
'Tak tedy rozhodnuto,' usměji se.

Pečlivě si prohlédnu mechanismus tajných dveří, které vedou k portálu. Jestli je goblini neobjevili za celou tu dobu, neměl by být snad problém je dostat do stavu, kdy je neobjeví ani teď. Přeci jen u nich nemohu čekat hlubší pochopení pro krásnou poezii. Vrátím je tedy do původního stavu, zapamatuji si mechanismus otevírání a vyrazíme s Booem přes laboratoř energetické nekromancie ke staré hodovní síni, ve které jsem chytal rzivé netvory a od ní na západ, kde by snad měly být k nalezení ty komplikovanější ingredience vznikajícího božstva.

PJ, mířím do pavoučích chodeb. Vypadá to tam jinak, než když je opouštěl Elric s Cilapim?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

když dojdete k pumpě, najdete u ní krom hustohusté mlhy také goblina opírajícího se o lopatu. Když vás spatří, rychle se postaví a začne předstírat, že celou dobu kope a čistí průchod skrze magickou vodní mlhu, aby bylo možné projít suchou nohou tam a zpět a natěženou vodu u toho sbírá do dvojice velkých džberů.

Při průchodu územím Zentharimských vás překvapí ticho a klid. Potkáte jednoho nahrblého nosáče na stráži, ale zbytek celé skupiny i s drowím čarodějem je někde jinde.

Konečně projdete až do místnosti, v jejímž středu stojí zuhelnatělé zbytky dřevěné barikády a zhroucený železný lustr. Pečené pavouky kdosi mezitím vykuchal, takže v místnosti zbyly jen ořezané zbytky kusadel, necelé dva tucty pavoučích nohou, na uhel připečené kusy pavoučí kůže a jiné nestravitelnosti.

U stržených lustrů
U stržených lustrů

V severnější místnosti a chodbě vedoucí na sever jsou pavučiny také popálené a posekané, ale v rozích a koutech je jich stále ještě dost.


Pavoučích nohou i pavučin si zde můžeš nabrat, kolik jen potřebuješ.

Co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hiro »

"Tak, kolikpak by toho velký Klába upotřebil?" zeptám se pro sebe a pustím se do sbírání. Pavoučí nohy si naskládám na úhlednou hromádku, pavučinu smotám do prázdného svitku, aby mi neoblepila všechny věci v torně.

PJ, kolik mi ty nohy a pavučiny zaberou místa?

Hrábnu ještě pořádně do zbytků těl a zaraduji se, když zjistím, že někdo zde zanechal různé nestravitelnosti. Nejméně se dá totiž na pavoukovi trávit jeho jedová žláza, takže s trochou snahy bych snad mohl ještě nějaké najít a přinést alchymistovi, určitě z nich bude mít radost.

PJ, dají se zde najít zbytky využitelné pro alchymistu v hodnotě alespoň 1-CENNOST? Pokud ano, kolik místa mi zaberou?

Když už se přehrabuji v těchto zajímavých nálezech, vytáhnu si z torny vařič a dám rychle ohřát trochu vody. K vcelku obyčejnému tmavému čaji přisypu v rukách rozmělněné zuhelnatělé části pavouků a vyrobím si tak improvizovaný lapsang souchong, pochoutku mého dospívání.

Meditace: Hiro:2D6+1 → 11(5 +5 + 1)#INT
- Mám 6 MAGů, všechny beru já, 4 se vlezou a 2 vsáknou do okolí. Nejsem UNAVENÝ.


Nakouřená vůně čaje mi vlije novou energii do žil, za tak bohatou zásobu biologického popela budu muset ještě Elricovi i Cilapimu poděkovat.

Postupně si poschovávám mé věci, z pouzdra vylovím svitek s narychlo zapsanými poznámkami ohledně Kláby a u první položky si po námořnicku načrtnutím jednoduchého symbolu kotvy zaznačím, že toto mám splněno.


Vrátím se kousek zpět a vydáme se na sever do chladné chodby až na její konec. Vstoupíme do místnosti s modrým krystalem a poletující trpasličí runou. Prohrábnu si oběma rukama vlasy, založím si je v bok a pomalu obcházím runu a přemýšlím, jak bezpečně odnést chladivý krystal a nepoškodit přitom jeho vlastnosti. Je nějak svázán s tou runou? Bude fungovat i po odnesení? Mysli, Hiro, mysli! Něco z toho jsi přece musel slyšet ve škole.

Odhad situace: Hiro:2D6+1 → 6(4 +1 + 1)#INT
- Co je tu pro mne zajímavé nebo užitečné?

Vsakování magů: Hiro:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#MAG
- Okamžitě se stalo něco ošklivého (MC hraje tvrdý tah)
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

když sis přimíchával do čaje kvůli chuti popel z pavouků, ve své snaze získat co nejvíc energie se ti do směsi zamíchal i popel z ohořelých lavic a roztavené zbytky vosku z lustru. Je ti opravdu těžko od žaludku.

Přebytečné MAGy se vsákly do tvého žaludky, místo tvé hlavy a způsobily ti LZ.

Pavoučí nohy jsou celkem ohebné mezi články, články samotné jsou ale dlouhé a pevné. Můžeš s nich tedy poskládat jakousi otep.

"Otep" poskládaná z páru pavoučích nohou vydá za STŘEDNÍ předmět. Pavučina smotaná do svitku je MALÝ předmět.

Pavoučí žlázy jsou bohužel vyschlé.

Alchymisté mohou zpracovávat jen relativně čerstvě ulovené tvory - jakmile uplyne DLOUHO, jsou mrtvoly znehodnoceny.

V ledové místnosti ti chlad zhoršuje tvou schopnost soustředit se. Několikrát se ti stane, že už si myslíš, že víš jak na to, pak ale vždy ztratíš nit myšlenek, protože se musíš zahřát poskakováním nebo třením rukou.

Odnést tenhle krystal nebude vůbec legrace - že by se poškodil nehrozí, ale v jeho bezprostřední blízkosti je mráz opravdu silný a mohl by tomu, kdo s ním manipuluje, způsobit omrzliny.


* Krystal je MALÝ předmět.
* Přímý dotyk krystalu způsobuje omrzliny a je to jako úspěšný útok se SZ:2.
* Holé kůži (KZ:0) tedy způsobí TZ.
* Přes hadr nebo kůži (KZ:1) zraní za LZ
* Teprve když bys ho uchopil nějakými železnými kleštěmi nebo ho třeba shodil od dřevěného soudku (KZ:2), tak tě manipulace s ním nezraní, byť pořád bude studit - OK.
* A až použití nějaké izolační schránky bude zcela bez rizika.

Pokud použiješ nějakou nedokonalou ochranu (např. dva dřevěné klacky místo pořádných kleští), bude to NAVZDORY NEBEZPEČÍ.


Když si navíc prohlížíš svůj batoh a přemýšlíš, kam bys mohl krystal uložit, či čím ho uchopit, uvědomíš si, že ti mezitím zamrzla voda i inkoust.

Samy od sebe rozmrznou za DLOUHO. Také je můžeš rozmrazit sám, tím že je CHVÍLI budeš nějak ohřívat (např. ohněm).

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hiro »

Jeden poťouchlý gnómí učenec kdysi vydal útlou knížečku s prostým pojmenováním 'Co se může pokazit, to se pokazí'. Ve škole nás podle ní učili prognostiku. A jednu z klíčových pouček mohu zjednodušeně vyjádřit tak, že mám-li svazek klíčů, je správný ten poslední. A s užitečnými věcmi v torně se to má zrovna tak.

Až po delším přehrabování z torny vylovím ledařský vak, který jsem koupil od Krystalíny. Obrátím ho do původního stavu, tedy aby chladící část byla hezky vevnitř a doufám, že zvládne oddělit i intenzivnější rozdíly teplot, než je má zásoba navařeného čaje. Uchopím pytlík dlaní jako kdybych sbíral v trávě vlčí hovínka a uchopím do něj krystal. Pytlík utáhnu, opatrně si ho vložím do torny a v seznamu Klábových věcí si udělám další malou kotvu.

Vyrazíme chodbou na jih a zatímco se postupně rozehřívám, rozvíří se mi v hlavě ztuhlé myšlenky. Nejblíže to máme teď k měděnému dolu, tak tam aspoň nahlédneme. Zajímalo by mne, jak dopadla ta epická bitva, o které mi ostatní s výjimkou Elrica tolik vyprávěli.

... měděný důl ...

Sotva se zorientuji v dlouhých temných chodbách a pozdravím rozházenou hromadu lebek, zaslechnu z dálky nějaké hlasy. Potěší mne, že by drawouci mohli mít společenské spolubydlící, ale ještě než dojdeme za roh, začne mne Boo tahat za nohavice tak silně, až mne donutí zastavit. Sotva utichne pleskání mých bosých nohou, nezřetelné hlasy ještě znezřetelní. Ještě chvíli mi nedochází, co má tohle zmatené blábolení znamenat, ale vzápětí si hluboce povzdechnu a dojde mi, že o takové sousedy by Mialin s Jalkem určitě nestáli. Ještě štěstí, že jsem je nebral s sebou.

Inu, nedá se nic dělat, porozhlédnu se po lepším místě, nebo alespoň zkusím přijít na to, jak tyhle prapodivné příšery vypudit.

Zamyslím se nad poslední položkou arciknězova seznamu a vyrazím známou cestou na sever na gobliní tržiště.

... gobliní tržiště ...

Vmísím se mezi obchodující gobliny a okamžitě zalituji, že jsem nezůstal ve společnosti blekotajících tlamáčů. Boo mi vyskočí na rameno a ohnivým pohledem všech tří oček odhání ty nejdotěrnější prodavače.

"Vážení milí obchodníčci! Potřebuji jeden kus sekery! Nechci ani vaše jídlo, ani odlehčené zbroje či zaručeně nekradené drahokamy. Chci jen jednu sekeru. Za rychlé a tiché jednání nabízím příplatek."

Konečně se procpeme k jednomu pultíku, který je obložen vším, co se dá v kobkách vybrakovat. Mám štěstí, že nepotřebuji nic speciálního a tak se směna vcelku rychle povede.

PJ, navrhuji odkup 1 ks sekery za 1-CENNOST, je to tak v pořádku?

'Chceš to otročí pódium naštípat na třísky?' zeptá se mne Boo. V myšlenkách cítím jeho nadšení pro věc.
'Nene, tohle máme kvůli rybákům. Neříkám, že se s tím pódiem jednou takto nevypořádáme, ale teď bych radši odnesl všechny ty nastřádané poklady, než na vlastní kůži poznáme zákon nenechavé ruky.'
'Takže k portálu?'
'Ano, k portálu,' odpovím, ale podvědomě znejistím. 'Vlastně... ano, k portálu, ale ne... ne k portálu, k portálu! Krom toho našeho jsme přece našli další portál v jižní části chodeb a třetí objevili Cilapi s Brandy kousíček odsud. V obou byla ta modrá dívka, Gwíla si říkala, co prý zná Jessíru a nechtěla nikoho pustit skrz, protože prý není dostatečně zkušený. My jsme ale teď prošli bez potíží, takže co když už nám v tom bránit nebude? Třeba je to vážně mým věkem nebo tvýma rozkošnýma očima, co myslíš? Pojďme, půjdeme se jí zeptat. Jak to Cilapi říkal - odemkl portál dotykem dřevěného šípu? Tak násada od sekery či spóry houby dřevovky by nám také měly stačit.'

PJ, opouštím tržiště jižním východem a jdu se podívat k portálu v trpasličím skladišti. Chci ho odemknout, co na to Gwíla?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

jak se dřevěné topůrko dotkne kamenného rámu dveří, náhle se ozve temné hučení a vzduch se naplní stejnou vůní, jaká bývá cítit těsně po bouři. Kameny, vyplňující portál začínají pomalu průsvitnět a odhalovat místnost, do které portál ústí.

Na druhém konci vidíš obdélníkovou místnost s širokým výklenkem na své jižní straně, ve vzdálenější části strany severní jsou dveře, důkladně zevnitř zabarikádované troskami starého nábytku. Uprostřed místnosti stojí velký dřevěný stůl a nad ním se na laně houpe železný lustr, přes kladku pověšený na háku na zdi.

Po pravé straně, hned vedle portálu, vidíš kostlivé nohy nějakého hobita, který v místnosti nejspíš zemřel.

Po Gwíle, dívčí postavě, která by měla v portálu být, ani bariéře, která by bránila v průchodu není ani stopy. Výhled ti ale vzápětí překryje další prastará runa. Tuhle ze škol znáš, jmenuje se Anarath. Odolné činní ještě odolnějšími, a slabší oslabuje.

Runa1Anarath.jpg
Runa1Anarath.jpg (16.89 KiB) Zobrazeno 1391 x

Ty ale víš, kolik nových zkušeností, podobných těm, které jsi právě prožil, tě za ní čeká.

Vstoupíš-li ty ... nebo Boo ... do portálu, stanou se dvě věci:

I. Ten z vás, kdo půjde první, si vyhodnotí runu Anarath - hoď+ODL:
10+: Držíš 3
7-9: Držíš 1
Můžeš následně držení pálit za
- vyléčení jakéhokoliv jednoho svého zranění, včetně případného TRAUMATu nebo VYŘAZENÍ
- odolání či odstranění jakéhokoliv omezujícího efektu jedu nebo kouzla, který na tebe působí nebo tě má zasáhnout, např. oslepení, otravu, paralýzu, zkamenění, ochromení a podobně ...
tento efekt však netrvá déle než DLOUHO.
6-: DLOUHO na tebe nebudou působit léčivá kouzla a lektvary a můžeš se ošetřovat pouze laickou PRVNÍ POMOCÍ.

II. Postupuješ na 6. úroveň. To znamená, že:
- můžeš si vzít jeden další kouzelnický nebo barbarský tah
- získáváš druhý slot na sladěný kouzelný předmět
- můžeš si zvednout jednu libovolnou vlastnost o +1

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Hiro »

"Jak se říkávalo u nás doma - starší má přednost," usměji se, když se před námi rozzáří portál a poté i runa. "Vidíš, Boo? Kde jiní naráží na překážky, máme my dva volnou cestu. To je určitě znamení, že naše hledání bude brzy úspěšné! Teď to ale necháme být, chceme se přeci vrátit k rybákům a pomoct jim s dokončením Kláby."

'Takže zpátky kolem goblinů, pavouků, drawouků, těch krápníků, xornů a smradlavou řekou? To bych to radši risknul tudyma. Třeba to bude delší, ale za to aspoň horší cesta,' dodá Boo a vyplázne na mne jazyk.
'Inu, budiž, jsme přeci dobrodruhové, že? Ale tentokrát jdu první já, rozu...?'
'Tůdle,' vycení na mě zuby Boo a ještě než stihnu dokončit myšlenku, proskočí portálem. Povzdechnu si a projdu za ním.

Prastará runa: Hiro:2D6+ → 4(1 +3 + 0)#ODL
- Boo - DLOUHO na tebe nebudou působit léčivá kouzla a lektvary a můžeš se ošetřovat pouze laickou PRVNÍ POMOCÍ.


PJ, procházím portálem do Vrběnina hvozdu. Jak to vypadá v místnosti na druhé straně? Dokáži určit příčinu smrti hobita a kolik času od ní uplynulo? Má něco zajímavého u sebe? Je něco zajímavého na stole nebo jinde v místnosti?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... Hiro se na okamžik vrátil z Vrběnina hvozdu, aby prodal věci ...

Hiro,

když na tržišti prodáváš své věci, všimneš si, že mezi gobliny jsou tu a tam pomíchaní i Zentharimští. Ve vzduchu je cítit takové podivné napětí, které znáš ze svých dávných výprav na moře - jako když se potkají dvě naprosto odlišné kultury, které spolu chtějí vycházet v dobrém, možná i uzavřely nějakou smlouvu, ale vlastně vůbec nerozumí tomu, co druhá strana myslí některými gesty nebo slovy.

Prodáš všechny věci, které jsi prodat chtěl, jen u sekery jeden z goblinů chvilku zkouší nějaké triky - nejdřív tvrdí, že ji vracíš opotřebovanou a musí za ni tedy dát méně, a když namítneš, že jsi jí ještě nepoužil, ihned se toho chytne a zase začne tvrdit, že dokud ji pořádně nevyzkoušíš, tak bys ji vracet neměl. Díky tvému odzbrojujícímu úsměvu a výřečnosti ji ale nakonec vezme zpět za běžnou cenu.

.... Hiro opět odchází do Vrběnina hvozdu ...
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

..... Zeidun příchází z Kobek ....

.... křižovatka u paty schodiště ....

Zeidune,

po dlouhém sestupu dorazíš konečně do dalšího patra podzemí. Ve vzduchu cítíš vlhkost a slyšíš ozvěnu hluku připomínající ruch malého náměstí. Dojdeš až na křižovatku - zvuk přichází z východu, zatímco vlhkost od jihu.

Opatrně nahlédneš do obou odboček.

Křižovatka u paty schodiště
Křižovatka u paty schodiště

Na východ je místnost, jejíž stěny jsou kolem dokola zdobeny vytesaným reliéfy trpaslíků, kteří tahají v nůších a vozících nějaké zásoby. Všichni trpaslíci ale mají uražené hlavy a na jejich místech jsou uhlem nakreslené hlavy gobliní. Trosky kamení, které kdysi tvořily reliéfy hlav, leží poházené všude kolem na zemi. Nad vchodem do další místnosti je uhlem napsané goblinsky písmem, jehož velikost velmi kolísá.

Goblinský nápis nad průchodem mezi místnostmi píše: Tady to NENÍ Xanathárovo. Tady to JE Velkého Jeka.
Jiným rukopisem je pak na zdi vedle průchodu další nápis, který má sice úhlednější a rovnoměrné písmo, ale zase je plný hrubek a popletených písmen.
Goblinský nápis vedle průchodu mezi místnostmi píše: Výtejte bodrodrusi na tržyšťy Velkébo Ěka
Na jihu uvidíš místnost plnou vlhké mlhy tak husté, že jeden osamělý goblin ji svou lopatou krájí a hrabe a háže do sudu. Při tom, zdá se, udržuje volný průchod kamsi na jih, protože mlhy neustále přibývá. Jakmile vždy mlhu nabere a hodí do sudu, ta se šplouchnutím zkondenzuje na opravdovou vodu. Je natolik zabraný do práce, že si tě zatím nevšiml.

Kam se vydáš dál, či co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 2. patro - Tajemné komnaty

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elric přichází od Řeky Sargauth.

.... na tržišti Velkého Jeka ....

Elricu,

průchod dlouhými rovnými tunely, které obchází doly, se obešel bez jakýchkoliv incidentů. Goblini i gobři, nesví z výskytu Halasterova oka v drowím tábořišti začali opět bezstarostně klábosit a cesta vám celkem snadno uběhla.

Tržiště Velkého Jeka vás uvítalo vřele. Karavana se okamžitě pustila do obchodování s gobliny a vzduch ve starém chrámu se tak brzy naplnil hašteřením a překřikováním se goblinů.

Nemohl sis nevšimnout, že goblinstvo z obou obchodujících stran se krom samotného obchod také neustále vede rozhovory na téma, kde je to lepší a jeden druhého přemlouvají, aby se přidal k druhému z táborů.

Goblini z Jekova tržiště vychvalují svobodu a možnost dělat si, co chtějí, ti od Legie naopak chvalořečí Azroka, jako neomylného vůdce a vítěze, díky kterému mají jeho muži vždy co jíst a koho obrat. Společně si však notují v jednom - že jejich společný nepřítel, Xanatharův cech, je z podzemí vytlačen do Lebečného přístavu.

Zajdeš také za Jekem a tam tě překvapí, že mezi malou skupinkou jeho pochlebovačů jsou i dva krysodlaci, a zdá se, že v podivné hierarchii našeptávačů a rádců zastávají poměrně vysoké postavení, v podstatě to vypadá, že se stali Jekovou pravou a levou rukou. Pokud tomu tedy není naopak a Jek, který tak snadno podlehne lichocení, se pomalu nestává Zhentarimskou loutkou.

Co uděláš ty?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů