[HRA] 1. patro - Kobky

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

oba dva chlápci tvůj útok čekali, nečekali ovšem, že budeš neviditelná. První zareagoval na tvůj kopanec pod koleno pozdě a nestihl ti nic udělat ... pokusil se přeskočit jámu, ale měl málo naopak sám měl co dělat, aby se rukama zachytil za protější okraj jámy.

Druhý už ale byl připraven a svůj pohyb jen předstíral - včetné kabátu, který sloužil jako vějička, takže jsi prohmátla naprázdno, zatímco on ti ustoupil z cesty. Setrvačností pokračuješ na okraj jámy....

Místnost s jámou a mapou
Místnost s jámou a mapou

Vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ na OBR, hrozí ti pád do jámy a potlučení se na jejím dně.
10+: Přeskočíš přes jámu i krysáka visícího na okraji.
7-9: Vyber si 1 z:
* Zahučíš až dolů, kolem visícího krysáka a dobře dopadneš. Krysáci si toho ve zmatku nevšimnou.
* Přeskočíš díky tomu, že šlápneš na ramena krysákovi, co visí na okraji. Ten pak hmátne rukou a chytne tě za kotník.
6-: Zahučíš až dolů a při tom narazíš do visícího krysáka. To zbrzdí tvůj pád (budeš stále nezraněna), ale krysáci budou vědět, že jsi na dně jámy.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Z rychle skládaného plánu se stává chaos. Pocit před pádem do jámy znám. Nedávno jsem stejně spadla do tohoto světa.

Využiji odhozené zátěže a v poslední chvíli se odrazím.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#OBR
-Přeskočíš díky tomu, že šlápneš na ramena krysákovi, co visí na okraji. Ten pak hmátne rukou a chytne tě za kotník.


V noze mi cukne a můj pohyb se zastaví. Muž něco drží a neví, co to je. Nezná směr, ze kterého přijde úder. Tak udeřím.

Muž věnuje veškeré úsilí stisku své ruky. Vedu úder mečem přes napjaté šlachy. Sevření povolí, krev nevystříkne. Nerozumím, ale nemám čas přemýšlet. Odrazím široký sek krátkým mečem druhého muže. Je chytrý, útočí do velkého prostoru a snaží se zasáhnout to, co nevidí. Jeho výpady jsou předvídatelné. Kryji se a ustupuji k mým odhozeným věcem.

Zteč: Hiro:2D6+2 → 12(4 +6 + 2)#OBR
Saaga>Krysáci: Mají imunitu, takže nic
Plný úspěch: Vymanit se z držení, ustoupit k tunelu + V boji využíváš krytu či manévruješ – oponentův útok je slabší o -1ZÁSAH

PJ, co dělají krysáci?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Krysáci>Sága: +1Z(Krátký meč) -1Z(kožená zbroj) -1Z(volba) => NIC

Saago,

bez nejmenších obtíží uhybáš předvídatelným ranám. Ustoupíš do tunelu k věcem a postava znejistí. Nechce se mu za tebou. Má nastražené oči a uši, připraven odrazit případný další protiútok a čeká, až se jeho druh vyškrábe zpět nahoru.

Pokud nezaútočíš a jen si sebereš věci a budeš pokračovat do tunelu, nechají tě být.
Pokud zaútočíš, budou se bránit a bude to ZTEČ.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Saaga »

Má roztřesená ruka se pomalu uklidňuje. Zbraň se přestává chvět, ostří zůstane namířené na krk záhadného muže. Jeho nos slabě vibruje, cítí mne. Na okamžik počkám, chci vidět na ruku druhého muže. Po mém výpadu ani památky. Já je zranit nemohu, oni mne také ne. Nalezli jsme rovnováhu. Jsem rozhodnutá pokračovat hlouběji, vůli mých protivníků neznám. Jednám rychle, než se rozmyslí.

Seberu ze země tornu a lucernu. Rozteklá svíčka už dlouho nevydrží. Zacouvám do hrubě vyhrabané chodby a vyběhnu pryč. Vím, že musím rychle najít bezpečné místo.

Z rozlehlé místnosti na druhé straně chodby vede mnoho východů. Z jednoho jde vlhký chlad a klesá prudce dolů. Bez váhání se vydám tam. Doufám, že že další část podzemí bude klidnější.

Saaga pokračuje do 2. patra, postupuje na 2. úroveň.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... svatyně bezhlavé ženy ....

Překvapeně na nové sochy pohlédnu a hned na to se zděsím. O syčivých hadech na hlavně nestvůry, který mění v kámen, jsem slyšel od kenku, když jsem jej odeklel s pomocí 'elfí magie'.

Vidím však, že na ni brzy došlo. Podle všeho někdo obrátil její moc proti ní. Úžasné! Zajímalo by mě, jestli to lze skutečně provést pomocí zrcadla nebo byla použita nějaká magie... Trochu mi ale nejde na rozum ta uražená hlava, je to zbytečně barbarské. Ale dostm možná si prostě na soše té nestvůry později vybil zlost nějaký společník jednoho ze zkameněných.

Nebožáci. Jsem pevně rozhodnut pokusit se zlomit jejich kamennou kletbu. Naštěstí vím, jak to provést. Tedy... znám postup.

Sotva se však začnu rozpomínat na detaily poněkud nejasného návodu, zazdá se mi, že zaslechnu nějaké zvuky od severu. Nerad bych, aby mě někdo při takto důležité věci vyrušil, takže se to rozhodnu raději nejprve prozkoumat. Ostatně... tito pacienti nikam neutečou.

...

Jen co dorazím do sálu s mnoha sloupy, zaslechnu řinčení boje a znějící zaklínadla! Je zde tedy možná více těch, kteří potřebují moji pomoc. A zde navíc může hrozit prodlení...

Vyrazím co nejrychleji do západní chodby se zrcadlovou hádankou. Sotva po dvou krocích zjistím, že se mě za batoh drží Glom a usilovně brzdí patami. Můj kouzelný stromek vykročí nejistě k ní, ale napůl nevědomým mávnutí ruky ho zastavím.

"Co to vyvádíš?" otočím se na Glom rozhořčeně, "Na západě se bojuje..."
"No právě!" odtuší goblinka a zahrabe nohama ve snaze odtáhnout mě na opačnou stranu.
"Ale podle toho, jak na sebe pokřikují, aby se nějak dohodli, co má vlastně kdo doopravdy dělat, to vypadá na dobrodruhy."
"No právě!"
"Ale dobrodruzi jsou tu přece ti dobří, musíme jim-" ztichnu, když mě goblinčin pohled zasáhne takovou silou, že se instinktivně přikrčím. Zamrkám. Takový výraz jsem u ní ještě neviděl.
"Vážně?" ucedí Glom skrze zaťaté zuby, "A kolik 'dobrodruhů' jsi vlastně doopravdy potkal? A kolik jsi jich viděl při... práci?"
Polknu, protože mi po zádech přeběhne mráz v nepříjemné předtuše.
"Ne všichni dobrodruzi lezou do podzemí, aby dosáhli těch svejch pitomejch poslání a úkolů nebo naopak poctivýho zlata a pokladů," pokračuje Glom trochu pohrdlivě, jako by se jí nelíbilo, že mi to musí vysvětlovat, její výraz je ale naštěstí už mírnější, spíše kyselý, "Někeří dolů lezou ve svý podstatě hlavně proto, že tadyk můžou dělat věci, kerý... navrchu nemužou. Ne bez ohledu na následky."
Mlčím. Zvuky boje od západu slábnou.
"Hele...," nadechne se zhluboka Glom, která si začíná zvolna uvědomovat, že rozhodnutí je nakonec na mně. Této věci jsem si všiml už dříve. Goblini jsou neuvěřitelně nestálí. "Já chápu, že podle tý tvý Bohyně a vůbec máš pocit, že jim MUSÍŠ jít pomoct, ale esli jsou jedna z těch družin, co sem řikala... mohlo by to bejt zlý. Zářivýmu elfounovi asik nemaj proč ublížit, dokud si teda neuvědoměj, že táhne poklady, pro kerý taky přišly... a že má sebou goblina, což je jako čupr záminka. Já vím, jak křiváci uvažujou, sem přece goblin! Teda vlastně... chcu prostě jen říct..."
"...že tady nejsem na paloučku v lese," dokončím za ni smířlivě. Vybavím si při tom gobliního hrdlořeza, který ta slova před docela dlouhým časem pronesl v nedalekém tajném tunelu. Patřil ke skupině goblinů od Vrrčího oka a ti všichni nakonec docela naplnili moji představu o tom, jací goblini skutečně jsou, se kterou jsem sem do Kobek přišel. Jenže pak jsem narazil i na jiné gobliny, jako třeba právě na Glom, kteří jsou sice pořád goblinští, ale zcela jiným a hlavně nepříliš škodlivým způsobem.
Možná že to obdobně platí i pro dobrodruhy. Někteří mohou být ctnostní, jako například pán Elric, ovšem tím pádem někteří jiní mohou být dost dobře... jeho protikladem.

Váhám. Gobličina slova mne zasáhla. Vzpomenu si na Rexe a jeho družinu i na to, co jsem zažil tady v podzemí. Vím, že může mít pravdu. Ale přesto věřím, že jsou to spíš výjimky, že lidé jsou v jádru dobří a že taková bude i neznámá družina. Snad.

Poškrábu se za uchem.

Zvuky boje už nejsou téměř slyšet.

"Víš, Glom, vlastně nám do toho nic není," podotknu trochu nečekaně a vzpomenu si na to, jak mě rozhovor s Vrběnou poučil, že není vždy dobré se míchat do cizích věcí, "Jsou-li to dobrodruzi, jistě ten boj zvládnou. Ostatně... s kým tak mohou bojovat? Goblini tu myslím už nejsou, ti rozumní jsou u Jeka..."
"... a na ty blbý se můžeme vykvajznout," podá Glom osobité svědectví o goblinní sounáležitosti.
"Možná někdo ze Zhentarimských, mají sem přeci sjednán přístup..."
"... ale ti si to beztak zasloužej. Aspoň podle toho, co tu mezi váma padlo o tom jejich šéfíkovi, to budou pěkný vejlupci."
"Pravda," souhlasím neochotně, "Tedy já nepřejí nikomu nic špatného, ale nejsou to jistě žádní dobráci. Je příjemné, že se zavázali chránit druhé patro před Xanathárem, ale ve skutečnosti jsou hrozbou pro Legii. A soudě podle té zprávy, co se pokusili poslat Rizzerilovi..."
"Beztak je to jen nějakej Čerňoplášťův potvorák," usoudí nakonec goblinka, "S těma si vy dobrodruzáci umíte poradit taky. To je v podstatě jediná věc, na kterou jste užiteční..."

Povzdechnu si. Ještě chvíli otálím na místě a snažím se špicovat své uši. Třeba zaslechnu něco, co mi napoví cokoli o těch neznámých nebo boji, který právě svedli. Kéž by tu tak byla Hadešadah.

Nakonec pomalu zamíříme na východ a staneme až pod šachtou 'studny'. Vysoko nad námi vidím světelný kruh slibující bezpečí. Ale dostat s tam není zadarmo a my nemáme peněz nazbyt.

"Víš, Glom..."
"Jo?"
"Co bys řekla tomu, kdybych nám ušetřil kousek zlata?"
"Estli mi z toho taky něco kápne..."
"Určitě. Jen co trochu našetřím, vyplatím ti odměnu..."
"Čupr! A... za co vlastně?"
"To vlastně taky tak docela nevím..."

Vysvětlím goblince v čem spočívá můj plán. Je dost nedůvěřivá, ale když jí vyložím, že něco podobného jsme už provedli s Hadešadah, přikývne. Vlastně ji pak začne docela zajímat ta část s oblečením.

Když skončím beze zbroje i bez košile Glom mě zamyšleně pozoruje.
"Víš, že není slušné si někoho takhle prohlížet?" upozorním ji. Sám se na její obnaženou hruď nedívám. Docela mi pomáhá, že je Glom menší než já. To se Sadah je to dlouhodobě opačně.
"Myslím, že jsem na tobě zahlídla sval, ale asi se mi to jen zdálo," zašklebí se Glom.
Ušklíbnu se. "Aha. Tak teď jsem teprve rád, že tenhle dryják by měl fungovat, i když si nechám kalhoty."
Zatímco hledám v batohu můří lektvar, který mi darovala Hadešadah ve hvozdu, Glom je podezřele tichá.
"Ty sis sundával před tou krollkou kalhoty!" vypadne z ní nakonec, "Vsadím se, že to od ní celý byla nějaká bouda. Něco tím sleduje. Mě už se od začátku zdála..."
"Glom! Myslím, že jsme to už řešili... To že se objeví někdo, kdo unese víc než ty a taky umí připravovat něco k jídlu neznamená, že bych tě poslal pryč. Jsem rád, že jsi se ke mě přidala a..."
"No jo, porát! Už mlčím. Hlavně žádný řeči, jak jsem důležitá součást družiny a jak ti na mě nějak i jakože záleží... Žvanil jsi o tom celou cestu přes Tajemný komnaty. Bleh!"

Vyprázdním polovinu lahvičky a zbytek podám goblince. Podezíravě se na ni podívá, ale pak ji do sebe rychle obrátí.
"Když zvládne lícat krolla s tím jejím zadkem... Hmm, je to docela dobrý. Jsou v tom myslím nějací brouci."

Cilapi:2D6-1-1+2 → 7(4 +3 - 1 - 1 + 2)#Můří lektvar-Obtížnost(Větší proměna)-Obtížnost(Více osob)+2MAGy
Proměna se povedla, činnost doposud neproveditelná se stala možnou, vyhodnocuji ji jako hod+MAGy.
S tělem nejsem sžitý: -(OBTÍŽNOST)STÁLE na všechny ostatní činnosti do konce působení.
Působení vydrží CHVÍLI.
(Proměna je vidět a je odpuzující: -1CHA)
7-9: Vylepši výsledek:
Proměna sice je vidět, ale je přitažlivá (např. andělská křídla místo netopýřích): +1CHA


Obě naše postavy se trošičku protáhnou a zeštíhlí, jak se naše těla stanou lehčími. Působí to mírně nepřirozeným, ale zajímavým dojmem. Nejvíce to svědčí Glom, která se tak zbaví volné kůže, pro niž se zatím nestihla vykrmit.
Hned na to nám ze zad vyraší dva páry blanitých muřích křídel. A ty jsou... prostě úžasné. Ostatně jsou to vlastně motýlí křídla, jen v působivé černé, ozdobené tu a tam světlejší šedou kresbou. Ať už splývají a připomínají plášť nebo se rozevřou a vystaví na odiv celou svoji krásu, vždy to působí elegantně. Vlastně s nimi dost možná připomínám některé své prastaré vílí předky. Ale to se dá tak trochu říci i o Glom s její malou postavou a nazelenalou kůží, která ke křídlům zajímavě ladí.

Vezmu do rukou batoh i zbroj a vydám Žrůtovi jednoduchý příkaz.
"Čekej tu, než se vrátím. Kdyby tě chtěl někdo ublížit či tě přesunout, braň mu."

Pak už spokojeně zatřepetám křídly a vznesu se i s batohem a zbrojí v rukou. Znovu se mě zmocní takové nadšení i radost, že mi z hlavy vyžene všechny pochybnosti okolo mého rozhodnutí nemíchat se do záležitosti druhé skupiny dobrodruhů. Glom vypadá nejistě a zaskočeně, se soustředěným výrazem a nafouklými tvářemi se jí ale létání docela daří.
Znovu třepotám křídly, tentokrát důrazněji. Letím vzhůru tak rychle, jak to jen jde.
"Vi-hííí!"
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 22. 1. 2020, 13:36, celkem upraveno 1 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Cilapi se vrací od Zívající Jámy.

Ač mě vzpomínka na elfa, který mi daroval svůj hraničářský meč, přiměla opětovný sestup příliš neodkládat, čekal bych, že budu alespoň váhat. Jenže to se k mému překvapení neděje. Když zapaluji svoji lucernu, zjišťuji, že se usmívám. Vždyť mne přeci čeká jistě podivuhodná hostina s Hadešadah. Měl bych také zkusit nají Brandy McJird, kterou jsem už docela dlouho neviděl. Což mi z nějakého důvodu vadí...

Před tím se však musím podívat, jestli nezjistím něco o těch dalších dobrodruzích, kterých se Glom tak obávala. A úplně nejdřív je tu ještě jedna povinnost. Pokud mě dole nic nepřekvapí, vyzvednu Žrůta a všichni společně zamíříme k sochám ve svatyni bezhlavé ženy.

PJ? Jak sochy vypadají?
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 22. 1. 2020, 14:58, celkem upraveno 2 x.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... ve Svatyni bezhlavé ženy ....

Cilapi,

když dorazíš do Svatyně bezhlavé ženy, všechny sochy jsou rozbité množství kusů a naházené do severního výklenku bez ladu a skladu. Někdo je musel v mezičase rozbít velkým kladivem.

Alespoň jeden z Hrdlořezů je vyzbrojen velkým kladivem.

Protože tři z nich jsou sochy Hrobařů a mají tedy výrazné líčení jako nemrtví, jen těžko poznáš, která část ke které patří. Sochu medůzy potkal podobný osud, ale její kusy od ostatních alespoň rozeznáš.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Nevěřícně zírám na tu zkázu. Vždyť ty sochy byli původně živí lidé! Lidé které jsem měl zachránit...

"Kdo mohl udělat něco takového?" vydechnu, "A... proč?"
"Někdo s porádným kladivem, to je jasný," prohlíží si Glom zvědavě kusy soch, "Řeknu ti - ten chlap ale musí mít ukrutnou sílu!"
"Nó jó," zahučím dutě a ztěžka usednu na hromadu kamení a hlíny, "Ale ničit sochy... to musel udělat nějaký zaostalý, omezený člověk. Zkrátka barbar nebo..."
"...nebo kroll!" doplní mě ochotně goblinka.
"Tedy... hádám, že někteří z nich asi mohou být docela divocí," připustím, ale příliš myšlenek tomu nevěnuji. Srdce mi svírá vědomí, že ti lidé byli rozbiti také kvůli tomu, že jsem včas nesňal jejich kamennou kletbu. Složím hlavu do dlaní.

"Hele," hlásí Glom, zkoumající ostatky soch, "Tenhle kousek vypadá docela zajímavě- Cilapi? Ty brečíš?!"
"Za slzy se není třeba stydět," vzlyknu.
"Nó," protáhne Glom, "Je mi jasný, že ti máma něco takovýho řikala, když si byl škvrně, ale..."
"Vlastně to byl táta," popotáhnu nosem, "Ale o to nejde. Já je mohl zachránit, chápeš? Měl jsem je zachránit!"
"Tak si to tak neber," pronese Glom trochu váhavě, "A hlavně mi tu nebul! Třeba... třeba si to ti týpci zasloužili. Hele, vždyť vypadali dost divně..."
"Ale... ale to ty teď říkáš o kde kom," polknu další vzlyk, "I o těch... těch dobrodruzích. A při tom o nich nemůžeš nic vědět."
"Pch," odfrkne si Glom, "Říkala sem, že to můžou bejt nebezpečný hovada a co vidíš před sebou, pane Cilapi? Práci nebezpečnejch hovad. Jako já jim rozumím, báli se, že ty sochy sou nějaká Čerňoplášťova zkouška nebo pasť, že jim ožijou - to podezření ostatně maj dobrodruzi o každý větší hromadě kostlivců nebo zbrojí na stojanech - tak je radši rozmlátili. Jaksi pro zichr."
Neříkám nic, jen si otírám oči a slabě se třesu.
"Divej," obrátí se na mě Glom, "Tadyk v podzemí není nikdo zrovna nevinej. Smrt je teda docela silnej tabák, ale to se tadyk prostě stává..."
Znovu popotáhnu nosem. "Já třeba nevinný jsem," protestuji slabě.
"Teda, já to nemyslela ani tak ve fyzickým..."
"Alespoň nevím o ničem špatném, co bych vědomě spáchal. Nějakou krev na rukou již mám, to ano, ale vždy to bylo v boji, při obraně sebe nebo práva..."
"Počkej, to se mi zase nechce moc... A co třeba ten goblin od Vrrčího oka, co jsi ho odsoudil k smrti u Jeka?" vzpomene si Glom.
"Ale to byl zločinec!" bráním se a zapomínám na žal, "Křivopřísežník, co pohrdl milostí Bohyně a dál páchal nepravosti..."
"To máš buřt," mávne prackou Glom, "Tihleti nevypadali jako dobrodruzi. Takže to byla nějaká banda, co žije tadyk dole. A tady dole nikdo slušnej nežije, za to dám krk. Já to musím vědět, protože..."
"...protože jsi se tu narodila," dokončím s trpkým úsměvem.
"Přesně!"

Pláč sice nic nezpraví, ale elf se pak obvykle cítí líp. Nechám se od Glom přemluvit, abych se věnoval něčemu užitečnějšímu a zvednu se. Ta cizí družina mě začíná čím dál více zajímat. Má u mě totiž pořádný vroubek. Byť je snad trochu omlouvá to, že dost možná nevěděli, co činí. Ty sochy totiž na první pohled vypadaly docela děsivě. Vzpomínám si, že jsem se polekal, když jsem je viděl prve. Kdyby jedna z nich neměla tak překvapený výraz, skoro bych si myslel, že jsou to nějací ghúlové...

Předpokládám, že sem cizí družina přišla od západu. Vydám se tedy tím směrem až k místu, kde se včera bojovalo. Cestou si pečlivě prohlížím všechny stopy, které v prachu a suti museli zanechat. Jsem docela zvědavý, jestli se vyhnuli průchodu mezi magickými sloupy...

Cilapi:2D6+2 → 13(6 +5 + 2)#INT(Stopování)
10+ zlepšuji o 2 navíc k:
Našel jsem stopy.
Vím přesně, co je to za tvora. (zlepšeno)
Vím přesně, kolik těch tvorů bylo. (zlepšeno)
Znám hrubě jejich stáří.
Dokážu je sledovat, ale jsem u toho nápadný.


PJ? Sleduji stopy až k místu včerejšího boje. Jaké je složení záhadné družiny? A byli dost opatrní, aby se vyhnuli magii sloupů? Nebo se stalo něco jiného?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

když dojdeš do místnosti, kde jsi postavil pohřební hranici v popelu dokážeš velmi snadno rozpoznat počet a uspořádání družiny. Stopy jsou staré tak půlden - družina tudy nejspíš pokračovala v době, kdy ty jsi slavil v Jámě s Volem.

Má pět členů. Na čele se pohybuje někdo mohutný, podle velikosti stop nejspíš kroll.

Následují ho dvojí kroky menších tvorů - je trochu matoucí, že ty, které bys podle délky kroku přisoudil trpaslíkovi, nemají ostrý obrys okovaných bot, nýbrž jsou měkké a došlapují jen na bříška. Navíc popel je kolem nich umeten, jako by někdo tahal po zemi vlečku. Pak si všimneš množství kulatých otisků hole, o kterou se dotyčný opíral a dojde ti to - jde o lem róby a tedy nepochybně trpasličího kouzelníka. Nebo spíš kouzelnice, když si uvědomíš, že dobré dvě třetiny úzkých kulatých otisků, které jsi zprvu přisoudil holi, nejdou podél stop, ale těsně je sledují. Tahle trpasličí dáma si musí hodně věřit, když se vydala do podzemí v podpatcích.

Stopa vedle něj je jasná a zřetelná - chlupaté bosé nohy, to nemůže být nikdo jiný, než hobit. Dost se potácí, jako by nesl těžký náklad a v jednu chvíli si ho odloží - obdélníkový obrys jasně ukazuje, že táhne velkou truhlu.

Skupinu uzavírá opět pár. Po jedné straně sleduješ lehký krok jemných střevíců, který tu a tam popoběhne na čelo výpravy a zase zpět dozadu a při tom vidíš, jak bříška a paty přesně sledují arytmickou strukturu Pomalého liščího tance - nepochybně tedy půjde o elfa, nebo elfku. Když pak na rohu, kde se postava přitiskla ke zdi a vykláněla, uvidíš, že nohy měla přitisknuté jednu k druhé v nezaměnitelném patovém souvratu, je nepochybné, že jde o ženu - muž by ve stejném postavení již otevíral pozici pánve, aby navedl partnerku do protipohybového postavení.

Jak stroze vedle něj působí šlápoty posledního člena družiny, hrubé boty z podrážkou z netvrzené kůže, nepochybně obuv barbara. Pohybuje se obezřetně a neustále se otáčí, aby kryl družině záda, zřejmě zvyk z výprav v divočině.

V družině je:
= krollí válečník
= hobit alchymista
= trpaslice kouzelnice
= elfí zlodějka
= barbar hraničář


Stopy u portálu nejsou tak zřetelné, jako v místnosti pokryté popelem, přesto z nich vyčteš následující.

První tři členové družiny prošli portálem bezstarostí. Čtvrtému se něco stalo, protože po průchodu se zastavil a chvíli překračoval na místě. A pak začalo kolečko neustálého procházení a experimentů a zkoušení... celkem to vypadá, že někteří portálem prošli přinejmenším dvakrát až třikrát.

Na místě nejsou žádné stopy toho, že by někdo byl zraněn.

Nakonec dojdeš na místo boje - dvojice hrobařů zmasakrovaná družinou. Jeden má v srdci zabodnutý osikový kolík vystřelený z kuše, druhý useklou hlavu, do čela vyrytý svatý symbol, oba se válí v kaluži krve.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Tak přeci je to byli nemrtví!" vytřeštím oči na dvojici mrtvých těl.
"Já ti nevim," řekne Glom pochybovačně a zakvedlá osikovým kolíkem, "Mělo to takhle krvácet? Sem myslela, že se promění v prach nebo tak něco..."
"Nesahej na to!" vyjeknu, "Po vytažení by mohl upír taky dost dobře ožít. A tihle vypadají, že před svojí smrtí dost možná někoho vysáli, proto všechna ta krev..."
Přesto si zamnu špičku ucha, protože se mi na celé té situaci něco nezdá. Především bych nečekal, že budou mrtví upíři tak silně zapáchat...

Pořádně si prohlédnu místo boje i jeho okolí. Ostatně proto jsem sem šel - je to dobrá příležitost, jak se o záhadné družině dozvědět ještě něco navíc.

Cilapi:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)#INT(Odhad situace)
Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od MarkyParky »

Cilapi,

glom na tvá upozornění nedbá a kolík opravdu vytáhne. Upír nevstane. "Vidíš? Mě se to nezdálo."

Je zajímavé zjistit, že na tomto patře zemřeli lidé, kteří se převlékali za nemrtvé.
A je ještě zajímavější zjistit, že družina dobrodruhů na to buďto nepřišla .... nebo jim to bylo jedno.

Co uděláš dál?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Už podruhé v krátké době se mně zmocňuje otřes.

"To... to ale... znamená, že... že..." vydechnu zhrozeně.
"Nesedat!" zavelí ostře Glom a udělá pohyb, jakoby mě snad chtěla zezadu podepřít, "A hlavně nebulet!"
Povzdechnu si, ale zůstanu stát.
"Esli tě zajímá můj názor," pokračuje goblinka, "tak si každej, kdo se převlíká za nemrtváka vo něco podobnýho koleduje. Je to akorát votázka času, nic víc... Na každej pád tihle neznámí holoubci budou asi pěkní drsňáci, esli si troufli na párek nemrtváků."
"Nebo hloupí," pokrčím rameny, "ale je pravda, že alespoň z počátku si nejspíš skutečně mysleli, že by to mohli být nemrtví... Proto ten vystřelený kolík. Nejpozději v tu chvíli ale museli nabýt nějakou pochybnost. Proč se tedy nepokusili nejprve o zajetí či nějakou domluvu?"
"Ze stejnýho důvodu, proč rozmlátili ty sochy. Pro zichr."
Ještě jednou prohlédnu ta mrtvá těla. "Podle toho svatého symbolu, co vyřezali tomu nebožákovi do čela, si asi nebyli jistí ani potom..."
"Bylo jim to buřt," mávne rukou Glom, "Prostě to pro zichr udělali - co by kdyby - a šli dál. Nejsou jak ty, co vo všem furt mudruješ a - co je horší - pindáš. Proto ti taky projít těch několik pater trvalo celou věčnost. Tohle jsou jiní sekáči, pane. Ti se nezakecaj..."

Zašeptám krátkou modlitbu k Paní bran a popřeji jejich duším dobrou cestu k těm správným břehům.

Když zamířím zpět, málem narazím do tvrdého Žrůtova dřeva. Pořád zapomínám, že chodí za mnou. Jsem ale rád, že jsem ho pod Jámou našel přesně tam, kde jsem ho nechal stát a přesně v témže stavu.

V místnosti se dvěma sloupy se zastavím a poškrábu za uchem. Zdá se, že nikomu z té druhé družiny sloupy doopravdy neublížily, jinak by mezi nimi tolikrát neprocházeli. A z pokusu se šípem vím, že je slušná šance, že způsobí neviditelnost! Rozhlédnu se, jako bych kontroloval, že se na mě nedívá Brandy a přikážu Žrůtovi, aby prošel mezi sloupy.

Magie sloupů: Cilapi:1D12 → 4(4)
P: "Nic se nestane."


Když Žrůta uvidím stát na druhé straně a kořenem prozkoumávat suť, jsem trochu zklamaný. Podle toho, jak se chovala družina před mnou ale vím, že sloupy zřejmě nefungují vždy. Pokrčím rameny a sám mezi ně vstoupím...

Cilapi:1D12 → 12(12)#Sloupy(Cilapi)
PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

všechny zbraně, co máš teď u sebe se mihotavě rozzáří.

Mají jedno nabití, jako by na ně alchymista použil tah VYLEPŠENÍ VÝBAVY a posuzují se jako MAGICKÉ. Až nabití vyplácáš, přestanou zářit.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Překvapeně se dívám na svůj zářivý meč. Zkusmo jím protnu vzduch. Je příjemně lehký, ale zároveň pádný. Navzdory chmurám se mi na tváři mihne úsměv. Magie.

Pošlu Žrůta znovu mezi sloupy. Vzhledem k tomu, co mám v plánu, by se mi neviditelný pomocník hodil.

Cilapi:1D12 → 5(5)#Sloupy(Žrůt)

Bohužel se opět nic nestane. Povzdechnu a chci to vzdát, ale elfí zvědavost je silnější. Vím, že trochu riskuji, protože existoval důvod, proč se tenkrát gobři sloupům vyhýbali. Na druhé straně, Žrůt je jen strom...

Cilapi:1D12 → 1(1)#Sloupy(Žrůt)
PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 1. patro - Kobky

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

mezi pilíři se zablesklo a silný energetický výboj sjel přímo do Žrůta.

NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+ODL:
10+: LZ
7-9: TZ
6-: KO
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti