[HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... nedaleko Chrabrého reka ...

Cesta s Fankou mi dala zabrat. Chvílemi jsem měl pocit, že su blbý jak ten pučtok, chvílemi ale mluvila úplně z cesty ona. Měl bych najít nějaký způsob, jak jí lépe porozumět, jak zjednodušit její zběsilé myšlení. Možná by mohlo stačit dost alkoholu. Nebo jí donutit přečíst Pět tuctů barev barda Šedovouse. Na ženy hejtmanů a generálů to mělo stejný efekt.

Přistaneme celkem daleko v menším lesíku. Je den a Bazmeka holt poutá příliš moc pozornosti. Když Fanka sesedá s tou svou bednou, prkny a hemžícím se štíropytlem, je to až veselý pohled.

"Takhle se do oblevy na Posednou nedostaneš, obzvlášť, jestli chceš v hospodě ještě nabrat tu křemeno... eh, křemelinu. Počkám tu na tebe a vezmeme tě do pevnosti." A abych snad nevypadal moc ochotně, ještě hned vysvětlím: "Kvůli tomu léku, samozřejmě. Spěchá to."

Zatímco se Fanka souká do lyží, zaslechnu v dáli zvony odbíjející poledne. V hostinci teď bude narváno a jak říkají lidské zvyky, pár otrapů už určitě bude na mol. Vzdychnu si a se slovy: "Snad se už Ben spakoval a Angelika nikomu nechybí" se začnu zase jednou balit do látek a kožešin.

"Víš ty co? Půjdu s tebou. Pro jistotu. Pro tvoji jistotu a bezpečí," dodám rychle.

K hospodě přicházíme volným krokem, takže mám čas si to tu pořádně prohlédnout. Už zase lezu lvovi do huby, dvakrát během tak krátké doby. Když to vyšlo poprvé, nemusí podruhé a proto si dávám pořádného bacha.

Read a sitch: Doragon:2D6+1 → 10(4 +5 + 1)#SHARP
- Který z dobrodruhů je tu teď největší hrozbou?
- Jak se nejlépe dostat ke křemelině?
- Na co dalšího si ještě máme dávat pozor?


"Teď bacha, je tu dneska nějak moc živo. Dva z těch tří žebráků jsou bývalí žoldáci a třetí z nich je pořád ještě obstojný Bojovník. A vidíš támhletoho seschlého dědka s tou vysmátou prostitutkou? Nezdá se, ale je to nebezpečný Čarodějník, specializuje se na proměny těla. Ostatní ani neznám. Jinak jestli se vevnitř bude někdo moc ptát, jmenuju se Maskovaný hrdina a kamarádi mi říkají Bubák. A na chlapa s otazníkem radši vůbec nemluv, spěcháme."
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

.... u Chrabrého reka ....

Zuzka dohrála svou scénu se Solfernem a protože Jirka se pořád připomínal s odchodem domů, řekla vypravěči,
že pro její dnešní hru už jí to stačí, ať to s Jirkou dohraje a sedla si zpátky k notebooku.

V okolí vesnice nesvítil žádný volný kvest a tak
seslala návrat s pomocí Heartstone, který měla aktivovaný v Jasnově. To jí ale přišlo daleko od příštích dobrodružství, takže hned jak se tam teleportovala, nasedla na mounta a vyrazila do hostince u Chrabrého reka.

Když vstoupila do místnosti, prohlédla si, co se v hospodě změnilo.
Zalogovaný byl jen TheUltimateFighter a Wizard2518. Lucka přehrála pozdravný emitokon, bojovník jí to oplatil, čarodějník byl ale příliš zabraný do obdivování spoře oděné NPC. Ostatně nových NPC bylo v hostinci víc, Zuzka zaregistrovala přinejmenším dva příchozí, které neznala z předchozího hraní. Zatím jim ale nevěnovala pozornost a vydala se rovnou k hostinskému Hoblovi. Otevřela dialog o bindutí hearstone do téhle hospody.

Doragone,
největší hrozbou je rozhodně EvilSneeringBanshee, která právě přišla.

Bylo by dobré využít toho, že hostinský Hoble je zabraný do rozhovoru s ní.

No a dejte si pozor na Čarodějníka - jestli se s tou šlapkou domluví a bude hledat nějaký koutek, kde si užít, mohli by vás vyrušit u krádeže.

Doragone, Fanko, co budete dělat?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...u Jaguly...
>Mamí, ta kráváva JOBovka mi si tu hraje s panáčkama.< >Takže zaprvé tvoje sestřička není kráva a máš od zítra týden zaracha a zákaz hraní si s figurkama v tý přihlouplý skládaččce. To nám byl zase strejček Solfernus dlužen...< Otočila se k dceři > a za druhé hybaj ven, je tam krásný sníh.< >JOBe a ukliď si ty krámy do krabice nebo aspoň na poličku. už jsme zase šlápla na nějakýho panáčka a ulomila mu ruku...<

Hvíznu. U chaloupky je objeví celá moje rodina. Vše co mi zbylo. Je zvláštní jak vám jedna smrt přerovná priority, Než se otřepete tak to trvá, ale příště už mě zubatá nedostane tak snadno. Nabídnu Jagule 1-BARTER a beru 2-STOKY pro sebe.

"Drahá Jagulko, jsme to nevzali za dobrý konec. Mohu být já nějak tobě nápomocen? Potřeboval bych pořádně vyléčit a narovnat bolavý záda. Jsem z toho celého umírání a upírování a vladaření rozlámaný a mám zablokovaný čakry." "Vím, že to není vše zadarmo, navíc taková krásná mladá s hebkou pokožkou..." zapředu a podívám se jí do očí. Hluboce a dlouze. Sakra. Nedívá se Grahamida? Mrknu po očku. Co to dělám?
manipulate: pietro:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#hot - manipulate
* držím jeden
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Strážná...

Ráno jsem šel spravit Koně. Ležel tam a spokojeně frkal, kdžy mě uviděl. Jestli zombokoně cítí bolest, mě jsem to zjistit. Necítí. Začal jsem se mu drbat v noze takovým velkým nožem. Jo, a měl černou krev. Vytahoval jsem mu ty úlomky jeden po druhém a snažil se to maso nějk spravit. Šlo to těžce, ale jakési provizorní šití jsem mu udělal a nakonec to ani nekrvácelo- pro jistotu jsem mu to i hodně obvázal.

Zašel jsem za Zubinou a zeptaal se, kde si představuje loviště. Ukázala kamsi k sídle nekromantky. Dal jsem ji varování, ať si dává pozor a řekl Koni, kam ji má zavést. Zafrkal, ona na něj nasedla, já zamáva a jeli.

Pak jsem si šel zase lehnout. Zavřel jsem za sebou a šel do patra. Cestou mě něco napadlo- vzal jsem malý špalíček a nožík a vyšel nahoru.

...Zubina na cestě za lovem...

Jela lesem na západ nějakou dobu. Chvilku trvalo, než našla nějakou stopu, po níž by se měla vydat. Pak zahlédla stopy jelena směřující dál, do nitra lesa. Zamířila po nich, kdyžtu uslyšela nezaměnitelný zvuk medvěda v boji. Do toho vyplašené jakobyřvaní jelena a neměla pochyb, co se děje. Pokud bude mít štěstí, měla by mít dneska tučnou kořist.

Vjela na mýtinku, kde se mevěd zrovna skláněl nad pokěkud dobitým jelenem. Medvěd nebyl na vrcholku sil, to bylo jasné a teď v zimě ho cosi muselo vyhnat ze spánku, ale pořád to byl pěkný kus- jeho černá kožešina měla na dvorech vévodů značnou cenu. Seskočila z Koně, natáhla šíp, omluvila se tomu zvířeti, zamířila a šíp vypustila.

13= 6+5+2
Jedná se o Seize by force, diskuzi na rolzech okázale ignorujte.

Beru:
You inflict terrible harm (+1harm).
You suffer little harm (-1harm).
You take definite and undeniable control of it.
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

Kdesi v hlubinách internetu leží fandovský bestiář pro Fate, ve kterém se píše:
Medvěd černý
Aspekty: Drtivé tlapy
(3-HARM), Huňáč (1-ARMOR)
Dovednosti: Dobrý Boj, Slušná Kondice, Průměrná Atletika, Průměrné Skrývání
Stress: [ ] [ ]
Zubina>Medvěd: 2-HARM(luk) +1HARM(volba) -1HARM(Huňáč) => 2-HARM (wounds, unconsciousness, bad pain, broken bones, shock. Likely fatal, occasionally immediately fatal. PanDobra:1D6 → 3(3)#Méďa: 1 v pohodě, 2-5 těžké zranění, 6 smrt)
Medvěd>Zubina: 3-HARM(drtivé tlapy) -1HARM(volba) -2HARM(far>hand) => 0-HARM

Igore,
zubina medvěda trefila, ale rána nebyla smrtící. Je těžce raněn, ale rozzuřený a vrhnul se na ní. Tvá volba: "You take definite and undeniable control of it." nedává moc smysl, ale mohli bychom jí vyložit jako že jsi zvolil: "keep hold of something you have" a že si Zubina chtěla udržet výhodu vzdálenosti.

Rozhodně je ale ještě bojeschopný a pokusí se na ní sápat dál. Co Zubina udělá?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka »

...někdy dopoledne v Posedné v místnosti s lékařským vybavením...

Geb sundává Uzbatabundovi obvazy, jsou celé navlhlé a mírně přilepené, pravé rameno a hrudník to chytili nejhůř, tkáň na povrchu je zahnědlá a pod ní se odkrývá bíložlutá lesklá vrstva podkožního tuku a místy i svalů. Geb začne pomalu skalpelem odstraňovat nekrotickou tkáň. Štěpka zatím nachystá kapačku a napíchne trpaslíkovi žílu. Trpaslík je zjevně něčím omámený a utlumený, nicméně při vědomí a sem tam během čištění ran zasténá či zanadává. V jednu chvíli udělá Geb faux pas, když mu odpadne trochu jeho vlastního odumřelého masa přímo na odhalenou ránu pacienta. Štěpka jej zdvořile požádá, ať jde ohnívat jinam.

Uzbatabundova síla mysli: Fanka:2D6+2 → 6(1 +3 + 2)
Jeho mysl je příliš silná a máš nutkavý pocit udělat to, co chce. Dokud to nedokončíš, co chce, nedokážeš na něj zaútočit. Svobodou vůli získáž zpět tak, že:
= Uděláš, co po tobě chce.
= Vzepřeš se jeho kouzlu, ale ublíži ti to za 3-HARM AP LOUD.

Tak co náš proradný černokněžník? Co by mohl chtít po Štěpce?
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka »

...u Chrabrého reka...

Fanka přijde k baru: "Prosila bych libovolný nápoj s koncentrací ethylalkoholu maximálně 20 %" Zamyslí se a dodá: "A methylalkoholu maximálně 0,5%. Co ty Bubáku?" Doragon se nechápavě dívá. "Tak dvakrát."

Fanka popíjí a zašeptá mračícímu Doragonovi: "Co se divíš? Musíme být nenápadní a splynout s davem."

Fanka se zamyslí nad vhodným tématem rozhovoru, v duchu listuje knihami, ale veškerá témata jí přijdou příliš intelektuální na místní poměry nebo tematicky skřetovi vzdálená. Pak si vybaví drobný zamaštěný sešitek, který se povaloval zapadlý za regálem a zpaměti z něj ocituje:

"Přijedou dva skřeti do hospody, že se potřebují i ubytovat. Dojdou tedy se svým požadavkem k hospodskému. A ten se zeptá: 'Máte rezervaci?' Skřet: 'A vypadáme snad jako indiáni?!'"

"To je nějaká významná epizoda ze skřetí historie nebo proč někdo něco tak bezvýznamného zapisoval do knihy?"

"Budou to mít ve sklepě, vzadu je nakloněná plošina, po které určitě válí sudy sem nahoru a tam jistě mají suroviny na výrobu piva včetně filtrování. Nenápadně tam proklouznu, kdyby něco, budu tvrdit, že jsem intoxikovaná alkoholem a mám snížené orientační schopnosti."

Fanka objedná další pití s méně striktními horními hranicemi koncentrací, aby bylo v případě nouze uvěřitelné, že je opilá. Vylije to na zem, vyčká až bude Hobl hodně zabraný do diskuze a pak se pokusí prosmýknout kolem pultu dozadu.

Act under fire: Fanka:2D6-1 → 7(5 +3 - 1)
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »


Zuzka si všimla, že ženské NPC se začalo trhaně pohybovat. "Viktore, nezačal třeba tvůj brácha něco stahovat? Zdá se mi, že ta hra hrozně laguje."


Fanko,

vybrala sis k proklouznutí do sklepa přesně moment, kdy hostinský začal zaklínadlo, vázající banshiin Hearthstone k hostinci. V takových okamžicích je prostor sklepa nestabilní v čase a prostoru a stejně tak lidé, co se v takových okamžicích dostanou do zázemí hostince. A tahle nestabilita se na lidi lepí...

Můžeš se tam dostat, ale cenou, kterou za to zaplatíš, je -1ONGOING, dokud budeš v hostinci.
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Církev JOB »

.... v chaloupce na muří nožce ...

Pietrův hod na léčení: pietro:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#healing
Pacientův záznam, který Jagula vede o Pietrovi píše: Druh zranění: Kousance o drakodýlů a dále psychosomatické změny těla způsobené blízkým setkáním se Smrtí
Vedlejší příznaky: Halucinace o původu rodiny, DOBRA a ZLA
Tep: Nehmatný (u upíru v normě)
Teplota měřená v konečníku: pokojová (u upírů běžné)
Stav chrupu: Špičáky přiměřeně přerostlé, u zbytku zvýšený zubní kámen, jinak v pořádku

Další poznámky: Během léčení reagoval na podaná léčiva velmi dobře, nejspíš důsledek přirozené regenerace nemrtvého těla. Vedlejším efektem podaných látek byla neobvyklá sdílnost. Pacient výslovně řekl ......

Volím:
* They respond very well to treatment. Recover 1 of the stock you spent, if you spent any. > Jagula ušetří nějaký STOCK na další pacoše.
* The pain and drugs make them babble the truth to you. Ask them what secret they spill. > Prozraď Jagule nějaké tvé osobní tajemství, které jsi jí vyžvanil během zákroku.

Jagula tě zvedla na 06:00 a jsi stabilizovaný. Nebudeš-li provádět divočiny, než přejde poledne, zhojíš se dále na 03:00.

Co budeš dělat dál?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Osadníci »

... zombifikovaná kejklířka Antoaneta na Posedné ...

Zraněný trpaslík mluví mozkem. Moje mysl ho slyší taky. Máme sehnat vzduch. Vzduch, který nese křídla. Křídla draka. Moje mysl je k němu hluchá. Štěpčina mysl naslouchá příliš ochotně.

Fanko,

Štěpka dostala od Uzbatabunda úkol sehnat vzduch, který nese křídla svobody a nezdolnosti. Křídla draka.
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Doragon Raida »

...u Chrabrého reka...

Nechám Fanku zmizet dozadu a přemýšlím furt nad těmi indiány. To je nějaký kmen tmavých elfů či co? Mohl bych se zeptat hospodského, ti ví všecko, ale ten zrovna něco vykládá bánší o tom, jak mu spadl kámen ze srdce. Nebo srdce z kamene. Kurnik, hártsoun, elfštině jsem moc nedal a tohle je další věc, které vůbec nerozumím. Mohl bych se zeptat Fanky, ta ví všecko, ale je v čudu.

Když na bar dorazí seschlý čarodějník s děvkou a shánějí se po vazelíně nebo sádle, hned zase zbystřím. Začíná se tu motat až moc lidí a těžko říct, jestli na ně bude Fančina výmluva stačit. Podám si z pytle hadr a předstírám, že si čistím kopí. Přitom nespustím oči z prostoru za barem a z hlučné společnosti motající se okolo. Jo a hvízdám si u toho, protože to je mezi lidmi znak absolutní nenápadnosti.

Stand overwatch: Doragon:2D6+3+1 → 11(1 +6 + 3 + 1)#HARD (+1 read a sitch)
- Pokud se na Fanku někdo pokusí zaútočit, tak to schytá.
- ...and you inflict your harm before they can carry out their attack or interference.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...u Jaguly...
Cítím chlad a teplo. Jagula na mě naplácala nějaký masti a já jsme skoro hned mimo. Letím barevným tunelem, jako bych uklouzl na hovně po Flafině. Jako tenkrát, když jsme jí natajňačku nakrmil těma barevnýma bobulema. Jsem si říkal, že zhebne. Nezhebla. Druhý den vypadala jak vzducholoď a pokaždé, když to v ní zabublalo tak po chvilce se s prdem objevila na stěně různobarevná duha, co stékala z boxu na zem. Jsme se tam motal a zkoumal a dělal jak jsme kvůli Gormal nešťastnej a pak jsem uklouzl.Jo to byl fičák. Tejden jsme vypadal jak vožralej leprikon.

Něco mě zabolelo. Křuplo to ve mě a pak jsme se probral. Rány zašitý a ošetřený. To křupnutí byly asi kosti. Cejtím se o moc lépe. To budou asi ty drogy, které mi dala vypít. Plný síly. Plný energie, mám chuť vlítnout do pohřebáku a vydat se do Janova do takového nóbl podniku a v něm se ubytovat a s Grahamidou najít nějakou hezkou oběť a celý víkend se vyžívat a hodovat a koupat v krvy a relaxovat. Kdysi tomu v mé rodné domovině říkali W'ness, podle staro elfského Wheln a Eness, což je něco jako tělo a duše.

"Jagulko, ručičky zlaté, ještě prosím poraď nevědomému, jak se zbavit té ohyzdnosti na mém tělě. Uznej, takto nemůžu vyrazit na svádění nevinný dívek. Pokud mi pomůžeš najdu ještě jednu šikovnou dívku. Myslím, že jedny ruce na víc by se ti pak za odměnu mohly hodit ne?" usměju se a mrknu.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Církev JOB »

... v Chaloupce na muří nožce ....
Návrh smlouvy mezi Jagulou a Pietrem píše: 1)
Slečna Jagula,
povolání: léčitelka těla i duše, po domluvě předem kráska a společnice
trvalé bydliště: Chaloupka na muří noze, blata
narozená: #%$%#%%%# (nečitelné písmo, Jagula se asi stydí za svůj skutečný věk)
(dále jen Dodavatelka)

a

Vážený pán Pietro von Holtzkladde
povolání: toho času upír na volné noze
trvalé bydliště: nemá
přechodné bydliště: plánuje se usadit v Blatnu
narozen: ............ (Jagula nechala volné místo k doplnění, protože tuhle informaci nemá)
(dále jen Objednatel)

spolu uzavřeli smlouvu o provedení služeb (dále jen Smlouva)

2) Objednatel si tímto objednává plný a dokončený zákrok v oboru odstraňování šestých prstů, druhých nosů a pruhů (dále jen Zákrok).

3) Objednatel se tímto zavazuje dodavatelce na oplátku vypomoci se získáním věčné krásy v oboru, který sám ovládá (dále jen Výpomoc).

4) Objednatel se zavazuje dodat Výpomoc předem nebo, požaduje-li Zákrok ihned, zaručit svou MOCí nad dušemi a těly lidí, že Výpomoc dodá později (dále jen Záruka).

5) Výpomoc se skládá z Konzulatací (viz bod 6 Smlouvy) a Plnění (viz bod 7 Smlouvy)

6) Konzultace zahrnují předání teoretických poznatků ohledně metody stárnutí, zvané Čha-cht-iická, se kterou je Dodavatel zřejmě důvěrně seznámen.

7) Plnění zahrnuje zejména naplnění měděného kotle v chaloupce krví lidských* panen, potřebné k završení Výpomoci.

*Pro účely této smlouvy se za lidskou považuje i krev elfek, hobitek, trpaslic, skřetic, goblinek a dalších, člověku podobných ras.

8 ) Tato smlouva je završena v okamžiku, kdy bude proveden Zákrok i Výpomoc.

9) Až do provedení Zákroku má Objednatel právo od smlouvy odstoupit, bez udání důvodu a penalizce.

10) Vyžádá-li si Objednatel provedení Zákroku předem, má i poté právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, avšak poskytnutá Záruka pak propadá Dodavatce.

11) Tato smlouva byla uzavřena bez nátlaku, za plného vědomí a oboustranného souhlasu smluvních stran.

V chaloupce na muří noze na blatech

Objednatel: ....................... Dodavatelka: ......................
Pietro,

Jagula je sama schopná nepříjemné důsledky tvého setkání se smrtí odstranit. Použil jsem tvůj předchozí, nevyužitý hod na manipulate a díky částečnému úspěchu žádá předem prostislužbu, nebo záruku 1-BARTER že protislužbu provedeš později.

Protislužba spočívá v tom, že jí seženeš dost krve na naplnění jejího kotlíku, aby se v ní mohla vykoupat a omládnout ala Čachtická paní a s ohledem na své upírské znalosti ji vysvětlíš, jak takovou proceduru nejlépe provést (na to máš zcela jistě dostatek znalostí).

Určitě můžeš teď smlouvu uzavřít, samotné praktické provedení si ale už nech na příští sezení.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

.... v kamenném kruhu uprostřed hvozdu ....

Vidíte, že ta kněžka už mele z posledního. Běží k jednorožci a plánuje na něj zřejmě vyskočit, no spíš vylézt, nebo možná vyplazit. O jediný strom uprostřed mýtiny je opřená víla, chvilku vám trvá, než si jí vůbec všimnete, neboť její kůže i šat splývají s porostem.

Vidím jak kněžka běží k jednorožci. Zastavím se, natáhnu svůj památeční luk po otci a zamířím. Pokud bude chtít naskočit, bude muset trochu zpomalit a já to do ní našiju.


Mé rty začnou bez hlesu odříkávat zaklínadlo, po kterém ostružiny budou natahovat své šlahouny k té čarodějnici, větvičky ji budou šlehat a kořeny vystupovat pod jejíma nohama.

Ta bytost, kterou jsme považovali za součást stromu se náhle pohnula. Podívám se jí zpříma do očí svým uhrančivým zrakem. Mezi námi přeskočí jiskra porozumění. Je to víla, má radost z tance, z pohybu, ze vzrušení, z dobrodružství. Ta pro nás bude mít pochopení.

Tettigono, tím během jsi vyčerpala veškerou svou sílu, zrovna sbíráš její definitivně poslední pomyslné drobečky. Musíš ji nějak doplnit, jinak tě vyčerpání může i zabít. Tvůj les ti dává energii, každý strom, když se jej dotkneš nebo obejmeš, každá chůze po zemi, v níž se ukrývají kořeny. Ale trvá to dlouho. Nicméně máš tu bytosti, které patří lesu nebo disponují podobnou energií. Jednorožec, lesní čarodějka, lesní víla, i ten hraničář by šel.

Víla ti jednorožce půjčí, na oplátku bude chtít, aby jsi zajistila dobrodruhům kvalitní zábavu, napínavou honičku a nefalšované dobrodružství, z kterého budou mít radost a budou si o něm dlouho vyprávět. Když prostě jen zdrhneš, bude pak naprdnutá.
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

.... v kamenném kruhu uprostřed hvozdu ....

"Dobrá, vzdávám se!" vykřiknu, když vidím, že uniknout luku a kouzlu nebude jen tak. "Skloňte zbraně, ať nezasáhnete omylem to překrásné zvíře a já se vám vydám bez boje. Oplátkou za to chci jediné - abyste mě nezabili, dokud se za ten strašný masakr nevyzpovídám knězi, tak jak to chtějí vaše zvyky."

Tettigona:2D6+1 → 13(6 +6 + 1) # Manipulate

Za level-up beru Direct-brain whisper projection

Má slova zapůsobí a opravdu skloní zbraně a přeruší zaklínání. Nastavím ruce a nechám je vykročit ke mě. Když už jsou skoro u mě, nasadím hodně smutný výraz. "Vím, že mě odvedete pryč z lese. Dovolte mi prosím, abych se rozloučila alespoň se svou přítelkyní a jejím překrásným tvorem. Jsou to poslední bytosti lesa, které uvidím."

Tettigona:2D6+1 → 8(6 +1 + 1) # Manipulate

Tentokráte už nejsou tak ochotní. Zjevně se obávají, že hlazení jednorožce je jen záminkou k útěku. Proto se nechám nejprve spoutat pevným konopným lanem. Svazovat mě jde lupička, má největší praxi s provazy. To se mi moc nelíbí, jediná z nich smrdí městem. Raději bych se dotýkala hraničáře nebo čarodějky. Zamyslím se nad tím, co by jí tak mohlo přimět nechat svazování na ostatních.

Tettigona:2D6 → 7(1 +6) # Read a person
* Co by přimělo lupičku nechat svazování na ostatních?
Fanka: Pokud by měla z nějakého důvodu strach (nebo nechuť nebo jiný důvod) se k tobě přiblížit, pak by to přenechala kouzelnici, která by tě zkusila sešněrovat haluzama a šlahounama


Podívám se jí do očí. Pak si vzpomenu na včerejší masakr, ten kvůli kterému mě nahání a náhledy na něj pošlu kouzlem přímo do její mysli. Obrazy těl, ležících na zemi, které jsou ovíjené kořeny. A ona ví, že se ještě víc přiblíží, uvidí i to, co se s těmi těly stane. Za živa.

Tettigona:2D6+2 → 11(3 +6 + 2) # Brain whisper
* S ohledem na předchozí odpověď od Fanky zcela jistě volí "Suck it up"


Lupička vykřikne a udělá krok zpět. "Eh, to je odporné. Viděla jsem jak lovila ty trpaslíky, které pak zmasakrovala. Pomocí kořenů a šlahounů. Mary, měla bys jí to oplatit."

Mary kývne a začne čarovat cítím, jak mě síla jejích kouzel fyzicky svazuje, ale zároveň do mě přechází. Nechávám se obrůst šlahouny tak, abych byla neforemný balík. Když už jsem dostatečně pevně svázaná, promluvím znovu. "Vidíte, už nemohu uprchnout. Teď se mohu rozloučit. Ať Gormal i jednorožec přijde za mnou.

Víla přijde blíž a jak tam stojím, zcela omotaná šlahouny, políbím ji na tvář a nakloním se k jejímu uchu. "Promiň, přítelkyně. Vím, že jsi jim chtěla dopřát vzrušení, ale nejsem ve stavu, ve kterém bych dokázala jednorožce bezpečně provést krajinou. A rozhodně by nebylo ode mne hezké riskovat život tak vzácného a překrásného tvora." Když se dotýkají naše tváře, cítím, jak do mě proudí její energie.

Nejsem schopná splnit Gormalino přání, takže si jednorožce nepůjčím.

Poté se rozloučím se zvířetem. Stačí pohled z očí do očí a jednorožec ví, že jsem ho nechtěla ohrozit. Pohodí hlavou a zasype mne sprškou malých drobných hvězdiček. Nechám je dosednout na svou kůži a potom je vstřebám.

Už se skoro cítím být v pořádku, stačí jen troška sil od toho hraničáře. Jak jsem svázaná, praštím s sebou do trávy, aby bylo zřejmé, že se nemohu hýbat - a pokud mě odsud mají odvést, budou na to potřebovat nějaké saně, na které mě ten mladík naloží. Tak se k němu dostanu blíž.

Tettigona:2D6+1 → 5(2 +2 + 1) # Bait a trap
* Volí MC
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů