[HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Rakša »

... Střep ...

Rakša s Magnar chvíli koukají za odlétající wyvernou. Jako všechno okolo toho skřeta to vypadá všelijak, jen ne elegantně. To zvíře ani tak neplachtí, jako spíš padá a pořád se mu nedaří dopadnout. Ale vzdaluje se pěkně rychle.

"Tak co teď?"
"Vyrazíme zpátky, co jinýho?"
"Pěšky?"
"Samozřejmě."
"Ale sem to šlo docela dobře, třeba to zpátky taky nebude tak špat..."
Mezi řečí došly na vrchol kopečka. Kolem dokola, od obzoru k obzoru, se rozprostírala zběsilá krajina. Magnar opodál zahlédla sopku, zastavenou uprostřed výbuchu. Proudy lávy, oblaka kouře, letící kameny - všechno stálo na místě nebo viselo ve vzduchu. A to bylo jedno z těch míst, která téměř dávala smysl. Magnar cítila, že v tenhle okamžik je třeba ve slovníku sáhnout hluboko, po výrazech, které běžně nepoužívala.
"A do prdele!"



"A co teď? Aspoň malou přestávku..."
"Kdepak, jen táhni."
"Rakšo..."
"Máme před sebou strašně dalekou cestu. Ovšem jestli se ti tady líbí, můžeme se tu klidně utábořit, postavit si domeček ze zmrzlýho plamene nebo co byla ta věc dopoledne zač, a dožít tu konce svých dní. Což podle mýho odhadu znamená v nejlepším případě týden."



"Měla jsi vůbec někdy na sobě takovýhle brnění? Víš, jak je únavný v něm chodit? Já už sotva zvládám dávat nohu před nohu, a nebejt toho, jak mě strašně bolí ramena, tak bych odmítala věřit tomu, že mám vůbec nějaký ruce, protože už neudělají vůbec nic."
"Hlavní je, že nejsi u konce s dechem. Což soudím podle toho, jak jsi spustila, když ti spadnul na záda ten stromovej medvídek. A poskakovala jsi při tom taky docela čiperně. Vlastně máš určitě ještě spoustu sil."
"Rakšo, můžeš jít o kousek blíž?"
"Proč?"
"Chci po tobě něčím hodit, ale bojím se, že až k tobě už nedohodím."



Večer Rakša postavila malý přístřešek, naštěstí z přívětivějších materiálů, než je zmrzlý plamen. Magnar se pod něj z posledních sil nasoukala tak, jak byla, v botách a brnění. Ještě se Rakši stihla zeptat "a vážně mě dokážeš změnit?" ale pak usnula dřív, než se dočkala odpovědi. "To víš že jo, mám plán," Rakša ujistila svou spící přítelkyni. Byl to chytrý plán? Byl to rozumný plán? Nejspíš ani jedno, Rakša zrovna na tyhle vlastnosti moc nedala, ale byl to plán, a ona byla odhodlaná dotáhnout ho do konce.
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

... v kamenném kruhu uprostřed hvozdu ....

"Takhle svázaná sama ke knězi nedojde. To se s ní budeme muset táhnout sněhem?"

"Jakým sněhem?" Zeptá se Lucka. "Vždyť nám teď Vojta popsal, že sebou praštila do trávy."
"Za to určitě může ta víla," vysvětluje Mařka. "Aby měl ten její jednorožec co žrát, nechala na palouku roztát všechen sníh, žejo?"

"No jasně, šikovná, uhodla!" přitaká Vojta a drbe se u toho na hlavě. Tohle trochu nedomyslel.


"Budeme ji muset poponést, než seženeme nějaké saně. Jiraku, ty jsi silný chlap, to určitě zvládneš, ne? "chichotá se Lucka s Mařkou.

No dobře, tak k ní přijdu a hodím si ji přes rameno. Můžeme jít.

You draw your prey all the way into the trap.

"Ale bacha! Vidíš tuhle dýku? Sestřelím s ní i šišku ze smrku a jestli na Jarika cokoliv zkusíš, chytneš ji hned mezi oči!"

They’re wary and alert, any harm your prey inflicts is +1.

Tettigono, na rozdíl od šlahounů, Gormal a jednorožce, je Jarik zababušený do zimního oblečení (kůží mrtvých zvířátek) a není snadné se s ním spojit, navíc tě má na mušce Mary. Co děláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

Když mě nakládá a bere si mě na ramena, nedělám nic jiného, než že se mu vláčně poddám. Tak, jak jsem to viděla u blonďatých obětí, které ke mě do lesa chodívali zachraňovat statní barbaři.

Moc dobře vím, co s nimi ti barbaři potom na prvním mechu dělali. A to by bylo, aby takového chlapáka, jako je Jarik, jak mu říkají, nenapadlo to samé.

Seduce: Tettigona:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)
* Chtěla jsem Jarika svést - na to, aby si se mnou užil by mi musel alespoň trochu povolit pouta a zároveň bych si z něj nasosala energie.....
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

Jiraku, čarodejnice zase tolik neváží, takže se ti nese celkem dobře. V podstatě na tobě jen tak plandá, ale už po chvíli máš pocit, jako by ti svázanýma rukama narážela stále do těch samých míst.

"Už bylo deset?" zeptá se mírně červená Lucka.
"Neruš, mě to zajímá," okřikne ji Mařka. "A ty na ni přece dáváš pozor, tak dávej pozor."


Prostě tě začíná osahávat a povolovat ti přezky u kalhot.

Tak to pozor! Dávám na ni pozor a varovně ji plesknu dýkou přes ruce. Na plocho.
"Okamžitě ji pusť na zem Jiraku, čarodějnici proradnou!"

"Tomu říkáš chuť se vyzpovídat? Takhle ty chceš litovat svých hříchů? No to ti tak věřím."
"S námi děvenko nevydrbeš. A na bráchu mi nikdo sahat nebude!"

Všichni pustí kostky a otočí se na Mařku.
"Na jakého bráchu?" zděsí se Jirka.
"No jenom ukaž co máš v deníku u jména?" bere mu ho Mařka papír z ruky.
"Jirak tam mám. A dál nic. To je přece normální, ne, mít ve fantasy jenom jedno jméno? Jako Legolas, Yoda,..."
"Tak ti tam ještě něco dopíšeme," šklebí se Mařka a bere do ruky prupisku. "Odteď jsi Jirak Lannostir. A já jsem Mary Lannostirová. Jsem tvoje v dětství ztracená sestra a ty můj malý bratříček. Náš proradný otec mne poslal dohlížet na tebe do divočiny, aby se přesvědčil, jestli si zasloužíš zdědit rodinné jmění. A pokud nezasloužíš, mám tě zabít. Což si teda ještě rozmyslím."
"Ale vždyť hraješ lesní bytost a Jirka člověka," snaží se rezignovaně namítnout Vojta.
"No a? Nebyl snad ten malej, Tyrion, nebyl on trpaslík? Každý tu má divnýho rozkošnýho bráchu, já chci taky. Když může mít Zuzka svoje Hry o trůny, tak já je budu mít taky."
"Tak to jenom přes mou mrtvolu," přecedí přes zuby Lucka a křečovitě stiskne v ruce svou versatilku.


Tettigono, dobrodruzi tě pustili do sněhu, přestávají ti věnovat pozornost a pouze nehybně stojí a vyměňují si navzájem plamenné pohledy, za kterými se asi skrývá něco mnohem hlubšího. A tvůj slib, že se jim vydáš a chceš se vyzpovídat, ti už nevěří. Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Zubina, na Medvědím paloučku...

Netrefila se. Medvěd se na ni vrhl, střela jí ale získala čas. Vyskočila na Koně a hnala ho podrostem. Vybírala dobře stezky hlouběji do lesa, k místu, kde věděla o nějakých skalách. Když byla malá, bála se k nim chodit, rodiče jí říkali, že tam straší. Později slyšela něco o loupežnících, lešijovi a sovím králi. Sice již nebyla malá, aby věřila povídačkám, ale moc se jí tam nechtělo. JOBovi žel, byla to jediná šance, jak vyjít z boje s medvědem nezraněná. Stočila Koně, vykřikla, znovu ho stočila a hnala ho ke skalám. Medvěd ztratil nějaký čas, do labyrintu se dostala dřív. Několikrát zakličkovala, seeskočila z Koně, natáhla luk, kývla na Koně, schovala se za kámen, co byl v zákrytu a čekala, kdy se její pronásledovatel objeví. Netrvalo dlouho a velká huňatá nestvůra se vynořila zpoza rohu. Kůň zafrkal, vzepjal se na zadních a běžel směrem k Zubině. Usmála se, tohle bylo v plánu. Natáhla luk až k uchu a zamířila...

Bait a trap
11=4+5+2
You draw your prey all the way into the trap. Otherwise, they only approach.
You don’t expose yourself to extra risk. Otherwise, any harm your prey inflicts is +1.

Zabralo to. Medvěd to opravdu nečekal. Vystřelila.


Seize by force
10=6+2+2
You inflict terrible harm (+1harm).
You suffer little harm (-1harm)
You impress, dismay, or frighten your enemy

Na medvěda je to: 2+1-1=2
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

... v přírodě ...
Fandovský bestiář pro Fate z hlubin internetu dále píše:
... porazí-li hrdinové medvěda, mohou získat Medvědí kůži, medvědí maso pro celou družinu na týden a Medvědí tlapy, vyhlášenou pochoutku, která chutná nejlépe, když se zakope do země, nechá prožrat červy a teprve potom upeče.
Igore,

Zubina ulovila medvěda a stáhla z kůže, vyřezala dobré maso. Kůže se bude vyjímat v tvé věži a spokojená Zubina bude věž zvelebovat. Zubina není příliš bohatá, aby se ti odměnila víc, ale i tak jsi za její dopravu získal 2-BARTER. Co bude Zubina dělat dál?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Igor Bohatýr »

...Ve Strážné...

Vzal jsem úlomek dřeva a začal do něj vyřezávat rysy člověka. Zoufalí lidé dělají zoufalé věci a já tak nějak zoufalý jsem. Nechci se jen modlit, teď jsem nesmrtelný a v podstatě bohům rovný, takže to udělám jinak. Jen vybrat boha. Porevít? Ne. Jarovít? Nejsem zemědělec. Svantovít? Jsem líný řezat hlavy? Rujevít? Ten už vůbec. Perun? Nejsem z Kyjeva. Perunič? Ten by šel. Svarog? Snad. Svarožič taky. Herdek, JOBovci mají pravdu, máme moc bohů. Beru Radegasta. Začal jsem vyřezávat něco, co vypadalo jako býčí přilbice, roh hojnosti, kopí a meč a nějakou zbroj. Když jsem byl jakž takž spokojen s výsledkem, vyvrtal jsem do podlyhy dolík. Fošny to vydržely a já se nepropadal. Chytnul jsem nějakou krysu. Její havu jsem dal na dno dolíku a krví pomazal sošku. Pak jsem vší silou zarazil sošku do dolíku. Hlavička křupla. Vím, měla by tam být lebka nepřítele, nebo býka, neb tak něco, ale nic jiného jsem neměl. Sedl jsem si jako tatar a začal se modlit. No, ne modlit, mluvit s bohy.

Open your brain
6=1+4+1

Nějak jsem začal dýchat, viděl jsem obrysy a sanžil se mluvit. Ptal jsem se na spojence v této těžké chvíli.
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka »

.... ve sklepě hostince ....

Fanka se snaží rozkoukat ve sklepě, žádný zdroj světla tu není a ona svou bednu s vybavením nechala nahoře. Stojí bez hnutí, aby něco nepřevrhla a neudělala randál. Když konečně začne rozeznávat alespoň obrysy, vydá se na opatrný průzkum. Najde několik různých nádob, některé zavřené, jiné nikoli. Postupně prozkoumává jejich obsah, jestli v některé z nich není křemelina. Sáhne do první - chmel, další - slad, sůl, petrolej, pomyje .... nahmatá něco, co by mohlo být ono, promne si materiál v prstech, ochutná a pak si odsype do váčku. Pro jistotu zkontroluje ještě zbytek nádob. O dalších třech usoudí, že by jejich obsah mohl být křemelinou. Nabere pro jistotu ještě do druhého váčku, a protože další nemá, tak i do kapuce a zástěry.

Vyhlédne nahoru, jestli je bezpečné vystrčit čumák. Sice jejím směrem se dívají nějací hosté, ale hostinský pozor nedává, takže sebevědomě vyjde ven a projde prostorem vyhraněným pro zaměstnance, jakoby se nechumelilo.

Act under fire: Fanka:2D6-2 → 5(4 +3 - 2)#cool s postihem
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od PánDobra »

.... v Igorově vizi ....

Igore,

vidíš siluety mnoha bohů. Stojí a čekají, kterého oslovíš. Vyřkneš ztěžka Radegastovo jméno. Jeden z obrysů se pohne a vystoupí kupředu. Jasně rozeznáváš rohy na helmě i roh, který svírá.

Za siluetami ovšem začne zářit světlo. Nejprve pomůže je prokreslit, ale jak stoupá víš, stíny v něm zcela zanikají. Světlo roste, zvedá se, zvětšuje a nabývá podoby vousatého muže.

"Proč se obracíš k bezvýznamné modle?" zeptá se dunivý hlas.

"Ty si zasloužíš víc, Igore," pokračuje. "Silnějšího boha. JEDINÉHO OPRAVDOVÉHO BOHA. Ten jediný může být tvým spojencem."

Světlo zazáří ještě jasněji, zableskne se a oslepí tě.

Probereš se opět ve věži. Soška, kterou jsi vyřezal, je proměněná, zkroucená. Jako by ji obrovská síla zmuchlala a zahodila.

Igore,

tvá vize ti řekla, že tvým spojencem je JOB. Pokud si v příštím sezení pozveš do svého domu nějaké zástupce JOBa, dostaneš +1EXP.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

.... v hostinci u Chrabrého reka ....

Zuzka se rozhodla, že si také prohlédne zázemí hostince. Věděla, že je dobré pořádně prošmejdit každou lokaci,
mohla by tu ležet nějaká bedna, co by stála za vylootování. Hlavně musí být rychlá, protože Wizard2518 míří stejným směrem i s tou NPC. Co když je to nějaký miniquest, který mu místo s takovou bednou poradí?

Jenže jakmile se ocitla v ústí chodby, hned zalitovala, že si miniquest nevyzvedla. Nepřečetla si úvodní text a tak vůbec netušila co dělat, protože proti ní se objevila dvě další NPC. Hostinská Hoblová, která zrovna vyšla z kuchyně a pak jedna z těch nových postav, která vylézá ze sklepa.


Doragone,
situace se má následovně:
* Fanka vylézá ze sklepa
* ve stejný moment z kuchyně vyrazila stará Hoblová
* ve stejný moment do chodby vyrazil Čarodějník se šlapkou, hledat místo, kde by si mohli užít
* a ve stejný moment Vysmívající se bánší zamířila do téže chodby, doufaje, že tam vybere nějakou bednu či skříň.

Máš to celé v merku a můžeš kohokoliv z nich zasáhnout připraveným kopím. Nebo díky stand overwatchi máš iniciativu a můžeš zkusit někoho (nebo všechny?) zastavit mírumilovně, nějak jinak (a podle toho jakým způsobem to odehraješ, ti zůstane nebo se zruší tvůj Stand overwatch). Fanka ale vylezla fakt nešťastně a na ráně jich je hodně (kdybys chtěl zasáhnout všechny naráz, bude to jako bys ubližoval SMALL gangu).


Fanko,
ty sis opravdu vybrala nedobrý moment. Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

... na cestě od kamenného kruhu k Chrabrému rekovi ....

Jak tak na sebe zírají a atmosféra houstne, zkusím se odpíďalkovat pryč.

Tettigona:2D6+1 → 8(1 +6 + 1)# DSuF
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...u Jaguly...
Instinkt mi jasně říká, nepodepisovat. Ty desítky pergamenů k tomu nazvané Jaguliny obchodní podmínky mě děsí, ale touha být krásný a né obluda je silnější a tak poslední barter co mám přislíbím za pomoc. Seženu krev panny. Jagule se zaleskne v očích a pak praví: "Jo a teď se jdi snažit hledat. Mám moc práce a ty rušíš." Jo tomu říkám zákaznická péče.

Otočím se na podpadku a vylezu ven. Nadšeně povím gangu, co jsem teď udělal. Sakra až teď mi došlo, že jsme zase tak nějak no švorc a že to asi Janov nebude. "Grahy, miláštku," zapředu dětinsky, "víš jaká je teď romantika u zmrzlého rybníčku pozorovat hvězdičky? Co bys řekla mít možnost si zařídít naše hnízdečko, než se trmácet někam daleko?" Nasednu na pohřebák a ukážu holkám, že jedem.

"Ty Helgo," ukážu na polokrollku, či co to byl původně, "jsi povýšena na zástupkyni kapitánky Grahamidy, budeš teď má levá a její pravá ruka. Potřebuji sehnat hrnec veliký tak, že by ses v něm mohla uvařit jak polívka. Bude třeba ho naplnit krví pro ctěnou Jagulu, "otočím se a zamávám tomu starému jablku, co nás pečlivě sleduje za okenicí domku. Pořád žiju, neupadlo mi nic, tak fajn. "A taky bude třeba naplánovat odchyt pannen, možná v Obilné..."

Protáhnu se. Sakryš bude třeba se pořádně vyspat. Už nejsme nejmladší, přeci jen mi je už přes stopadesát let. Vracíme se do Blatna, kde nás čeká pořádně se zabydlet, zmizet na chvíli z tohoto světa a pečlivě naplánovat a pozorovat a hlavně ochránit si ten svůj kousek místa a ty lidi, co na nás budou dělat....

Tato session pro nás tímto končí a Pietro von Holzkladde, se svým pidi gangem upírek momentálně s několika hajtrama, jedním pohřebákem ztraceným v nějaký díře Blatno loučí....
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Rakša »

... kdesi v magické pustině ...

Rakša probděla nad přístřeškem celou noc. Obloha byla i v noci plná světel; někdy to byly létající ohně, jindy si tam hrála zvířata z mlhy a bludiččiných světýlek, nad ránem oblohou přešla desetitisícová armáda a k Rakše z dálky dolehlo víření bubnů a volání trubek. Magnar to všechno zaspala. Probudila se až po východu slunce, pokusila se pohnout a zasténala. Teprve po notné chvíli se vysoukala zpod přístřešku, každý pohyb doprovázený heknutím, a vyčítavě se na Rakšu podívala očima zalepenýma spánkem.
"Proč jsi mě nechala spát v brnění? Teď mě bolí i místa, o kterejch jsem do včerejška netušila, že je mám."
"Já jsem tě přesvědčovala, že si máš na noc odložit, ale tvrdila jsi mi, že jestli po tobě budu chtít ještě jednu jedinou věc, budeš mi zbytek života každý večer nad postel líčit stromový medvídky. A to jsem nechtěla riskovat. Pak jsi mi taky povídala, že ti určitě z toho chození dočista umřely nohy, že určitě chodíš akorát po pahýlech kostí, a něco o tom, že mě ty nohy budou chodit strašit."
Magnar, která se mezitím pomalu přelila z lehu do něčeho jako sedu a zápasila s vázáním jedné boty, se zarazila. "Možná si je přece jen ještě sundavat nebudu. Kdo ví, jestli bych je ještě zpátky oblíkla."
Rakša nad skrovným ohýnkem něco kutila s cestovním kotlíkem. "Zrovna snídám, přidáš se?"
"A co to je?"
"To je taky jednou blbej dotaz. Včera jsi se táhla půl dne touhle pustinou, okusovala u toho poslední zbytky zelenýho listí, večer ses na jídlo ani nevzmohla, teď ti kručí v břiše, že to slyším až sem, a milostpaní řeší, jestli to jídlo je dost fajnový?"
"No a co bysme si pomohli, když ti toho půlku sním a pak to támhle za tím křovím s očima předám broukům a červům?"
"To i při takovýmhle hladu?"
Magnar se zašklebila, ale nic neřekla.
"Tak víš co? Neptej se, co to je, zavři oči, zacpi si nos, co já vím, co k tomu potřebuješ, dostaneš ode mě na lžíci, a pak mi řekni, jestli chceš víc. A nelekni se, bude to křupat."
Nechutnalo to vůbec špatně, a Magnar se svíralo břicho, tak do sebe nakonec pár lžic dostala. Rakša jí celou dobu povzbuzovala: "Ještě jednu lžíci, ještě jednu lžíci." Znělo to trochu, jako kdyby krmila malé děcko.
Magnar se to nelíbilo: "PřísámJOBu, že jestli na mě teď spustíš "za tatínka, za maminku," tak si tu botu sundám jen proto, abych tě s ní mohla vzít po hlavě." Ale jedla.



Bylo to až o mnoho později, když už krajina kolem nich byla celkem normální, když se při jedné z přestávek Magnar znovu zeptala: "Tak co jsem to v té snídani doopravdy jedla?"
"Vlastně jsi to docela trefila."
"Jak, trefila? Já nic nehádala."
"Pamatuješ, že jsi předvídala, že tam za křovím akorát přichystáš hostinu pro brouky a červy?"
Magnar s neblahou předtuchou zakývala hlavou.
"Tak účastníky jsi uhodla, akorát že jsi nechystala hostinu ty jim..."
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

.... na cestě od kamenného kruhu k Chrabrému rekovi ....

Zatímco se dohadujete, snaží se ta lesní čarodějnice odplazit, co to jde.
"To by sis měl za ní hodit."

"Však jo. Hážu Překonání pomocí Zlodějiny," potvrdí vypravěč a vezme kostky.

"He, remíza. Takže za drobnou cenu nám frnkne. Tos musela příbuzenské vztahy vytáhnout zrovna teď?" ptá se Jirka.

"Nech ho to dopopsat, ještě nezdrhla," okřikne ho Mařka.


Prsty má značně zkřehlé, protože tráva pro Flafinu...
"Pro koho?"

"Flafinu. Tak se jmenuje ten jednorožec."

"No potěš koště. A to jsem přemýšlela, že si ho ochočím. S tímhle jménem ani náhodou," vyprskne Mařka.

... už je dávnou zmrzlá a lesní čarodějnice se máčí v mokrém sněhu. Stopu za ní by nepřehlédl ani slepý a chromý hraničář. Až tahle lapálie skončí, bude potřebovat se pořádně prohřát. Ale pokud s sebou trošku pohne, dokáže si vybudovat náskok a možná vám i zmizí.

Tettigono, povede se ti ztratit jim z dohledu, ale jsi celá prokřehlá a na příští tah na cool budeš mít asi -1FORWARD postih.
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

Tettigona:2D6+1-1 → 3(2 +1 + 1 - 1) # Escape a hunter

Jen co se trochu vzdálím, rozpletu si kouzlem pouta, zvednu se na nohy a začnu utíkat. Jenže přírodní síly jsem z nich nasála málo. Šlahouny povolily jen trochu. Všude je sníh a tak se nemůžu spojit se zemí a načerpat sílu z ní. Můj běh už není tak lehký, jako když jsem vybíhala z jeskyně. Bořím se do sněhu a zanechávám zřetelnou stopu.

Netrvá dlouho a uslyším za sebou výkřiky pronásledovatelů. Nevnímám, kde jsem, ale vím, že tentokrát mi výmluvy, kukadla ani kouzla nepomohou.

Dovolila jsem si pro plynulost vynechat, kde mě chytli - je to někde, kde se mi to nehodí a protože nejspíš umřu, tak na tom nezáleží. Kdybych to přežila, tak mi to MC doplní později.

Otočím se, úplně bezbranná a zavrávorám. Vidím blížící se siluety. "Nechte mě být! Nebo si jednoho z vás vezmu s sebou do hrobu! A tuhle moc mám, jakmile jednou uvidím obraz toho, jak někdo umírá, je to nevyhnutelné."

Tettigona:2D6-1 → 9(5 +5 - 1) # Go Aggro
* Hrozím jim tím, že pokud se začne bojovat, spustí se mi tah Visions of death, ve kterém určím, že jeden z nich umře a to se stane => je to funkční hrozba.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti