[HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

.... v Dračí sluji ....

Počkám, až Tharagavverug dokončí svůj "obřad" a v duchu si pomyslím, co to udělá s těmi pár přeživšími staroelfy, až si dají tuhle dávku. Pak o tom raději přemýšlet přestanu.

Vystoupím z poza kamene a hluboce se ukoním. "Její všeoblazující vyprázdněnosti, přišla jsem ti vzdát hold a uznat tě jako jedinou a největší dračí královnu tohoto kraje."

Tettigona:2D6+1 → 7(5 +1 + 1) # Bohyně/Reputation

Mezi gobliny to zašumí. Poznali nejmocnější z lesních bůžků, paní života a počasí a lesní úrody. A ona se teď klaní a vstupuje do služeb Tharagavverug. Jak mocná potom musí dračice být.

"Zároveň jsem tě chtěla požádat o pomoc s jistou delikátní záležitostí. V důsledku nepříliš šťastných okolností došlo v mém skromném domě k incidentu, při kterém prořídly rady mých rádců a následovníků, mého nejbližšího kruhu. Chtěla jsem se nejskromněji zeptat, zda bys nemohla mezi svými poddanými, ať už zde v jeskyni nebo ve vesnici, vybrat některé, kteří by byli schopnější, než banda přestárlých senilních dědků a nemohla mi je propůjčit, abych si z nich vypěstovala nové schopné obřadníky a rádce."

Tettigona:2D6+1 → 8(4 +3 + 1) # Manipulate
* Nabízím exp, pokud si od tebe budu moct odvézt buďto skupinu goblinů nebo skupinu vesničanů, kteří budou vhodnými adepty na to nahradit mé mrtvé followery. Stačí mi tak tucet.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...Trosky...
Sue ke mě přišla blíž. Bože to jsou kozičky. Au píchlo mě u žeber. Naklonila se a jak se jí zhouply cítím bolest jak čert. Sakra JOB potřebuji krev v mozku a srdci ne jinde. Uhnu pohledem.

Sestra se změnila. Strašně. Jde z ní strach. Bojím se jí. Nabízí mi, že mě bude léčit. Vůbec, ale není podobná vizi. Ta princezna měla růžové šatičky a vlasy samou loknu. Velice na mě pokukuje širokýma mandlovýma očima. Snažím se soustředit.

>Mamí, JOBovka mi šlohla kostičky. A postavila nějakou divnou holku.< >Není divná. to je moje šílená Sue. Ta co manžely požírá jako černá vdova. < >Já se z vás zblázním. To vás teda pan Otec učí pěkný věci. Až se vrátí z práce na Věčnosti tak mu vyčiním, že ho nepozná ani duch svatý.< >A bude z ní bánší. Ve dne zlá královna na hradu, přes noc plíživá smrt. Každou noc se záhadně ztratí někdo komu vysaje život a o to bude silnější. A za druhého úplňku sežere toho tvýho fiflenu.< >Pietra zachrání princezna.< >JOBík, blbík, JOBík, blbík.< Švih. Kostka. >Mamííí JOB po mě hází kostky a trefil mě do oka. Au. Uááááááááááááááá<

"...co jsi s ním provedla krávo?" Probere mě sprosté nadávání. Jedna stojí ve dveřích a syčí jak zmije, na kterou šlápla v borůvčí bába s roštím a druhá má založený ruce na prsou a vypadá dvakrát snad taková. Aspoň podle stínu. Sakra ta černá sukně Sue dělá děsivě sexy prdelku. Hmm a jak tak stojí a vidím zboku tu siluetu...

Zamžourám na Sue. Miláčku. Sestřičko milovaná. Jdi nám připravit do krypty komnatu. Za chvíli mě tam donesou a budu jen tvůj. Budu tě potřebovat. teď, když nejsem při síle, potřebuji pomoci při správě hradu a majetku. Budeš má pravá ruka a zastupovat mě při léčbě v nemoci?
pietro:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#hot manipulate
* poslechne a odejde, ale je jí to divné, je podezřívavá, bude něco tušit
* jako záruku dávám Trosky


"Grahamido, drahoušku, musíme rychle," syknu. "Raděj Jagulu, než tohoto satana. Už to není má sestra. Máme jen pár chvil."
pietro:2D6+1 → 12(6 +5 + 1)#coll DSuf
* povedlo se

Potichu se vyplížíme. Upírka mě smýká na zádech. Jednou jsme schodil nechtěně brnění, když už to nedala a podlomily se jí nohy. Nakonec mě nějak dosmýkala přes celý hrad do kočáru a za prásknutí biče a posledních sil těch herek, co máme se ve sněhu vyřítila z hradu a jede směr Ústraš.

PánDobra, Sue
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

....v Troskách ....

"Ty jsi takovej had, Viktore," usměje se Zuzka. "Vždycky se ze všeho vykroutíš. Teď se nemůžu rozhodnout, jestli se mám jít bratříčkovi pomstít, nebo mu mám být vděčná za dáreček, co jsem dostala," komentuje Zuzka Vojtovo vyprávění, jak se Pietro rozhodl.

"No ale co, beru hrad. Upíra můžu vždycky dohnat a ulovit později," usměje se nakonec. A pak se hned pokračuje


Nechám služebnictvo nanosit nějaké polštáře na trůn do hlavního sálu, aby se mi lépe sedělo. A napjatě očekávám,
kdo za mnou, jako novou hradní paní, přijde jako první.


Pietro,
nedodržel jsi slovo v manipulaci, takže Sue je teď opravdu hradní paní. Můžeš pokračovat cestou k Jagule.

Solferne,
až budeš "odevzdávat quest", šipka tě dovede k Sue von Holtzkladde, jakožto nové hradní paní.

Co uděláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od MarkyParky »

.... trpaslice Anhorhechtochtir u Střepu ....

Štíří matka>Fanka: 2-HARM (ocas) -1HARM (zbroj) -1HARM (volba) => 0-HARM

Štír se ke mě přiblíží, rozmáchne se ocasem, pak najednou odněkud vyskočí Fanka, stoupne si do rány a sekne štířici maličkou dýkou. Nejen, že obřího tvora zastaví a mě tak ochrání, ale ještě ho zraní. Štíří matka zakolísá, ustoupí zpět a začne se trochu motat. Udělá několik váhavých kroků, pak roztáhne nohy i klepeta a se zaduněním dopadne na zem. Škrábnutý ocas se jí skácí vedle těla.

Všimnu si ale, že ocas v jednom místě Fance protrhl zbroj. Je to jen malé škrábnutí, ale neříkala mi Rakša náhodou, že sem jdeme kvůli jedu, který mají štíři právě v ocase?

Fanko, hrozí ti 3-HARM AP otrava jedem. Hoď si DSuF (Rakša nebo Doragon mohou pomoci):
10+ úplně jsi odolala
7-9: Vyber si:
* Buďto dostaneš 1-HARM AP
* Nebo musíš rychle vypít "letvar s protijedem" - jedno ze svých kouzel v hodnotě 1-BARTER
6-: Jed působí v plné síle, 3-HARM AP

Potom nám popiš, co budeš dělat dál?
Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Solfernus »

... v Obilné ...

Zatímco se lidé balí a nakládají na vozy, chvíli vesnici obcházím, několikrát nenápadně změním podobu a přichomýtnu se tu k jedněm a tu k druhým. Není třeba spložitých slov a spletitých vět, abych jen tu a tam zdůraznil a podtrhnul to, co už všem stejně proběhlo hlavou, zatímco žili v Obilné jako osadníci druhé kategorie....

"...parchanti jedni sobečtí, teď půjdeme za lepším a ještě budou škemrat..."
"...a tý starý svini bych toho čokla otrávil za to, jak porafal Janka..."
"...ukrást pár slepic je vlastně jenom splátka dluhu za to, jak nás tu nechávali lopotit se..."
"...však ono by se na to nepřišlo, kdybys utekl od rodiny tady s Mařenou..."

Ani starousedlíky není třeba příliš popouzet - naštvaní jsou na novousedlíky dost. Jednak jsou totiž líní a nechávají se živit od starousedlíků a přitom jim zároveň berou práci.

"...hnal bych je svinským krokem, nevděčníky..."
"...nebo na ně poštval psy..."
"...určitě něco ukradli nebo to aspoň zkusí..."
"...to tak aby někomu odloudili dceru..."

MANIPULATE/ARTFUL&GRACIOUS: Solfernus:2D6+3 → 6(1 +2 + 3)#HOT
- PD, nechť posoudí
- chtěl jsem trošku rozdmýchat nepřátelství mezi dvěma brzy sousedícími vesnicemi a do toho přiživit lidské hříchy a ZLO
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Církev JOB »

... v Čertově mlýně ...
Kronika vísky Obilná píše: A tak se stalo, že starousedlíci z vesnice svinským krokem hnali bývalého mlynářova pobočníka, který podle lidu kdysi čertoviny v mlýně prováděl, a když vyhnán byl dobrým farářem Tomášem, tak proti svatému muži i vísce v pomstě skřety poslal.
Solferne, lid z Obilné si tě pamatuje, jen si poskládal události pro tebe nešťastným způsobem. Z vesnice tě vyženou, vyhodnoť si DSuF, zda u toho náhodou neschytáš i nějakou ránu - na lynčování se sleze MEDIUM GANG, ale hrozí ti jen pěstmi (1-HARM).
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Solfernus »

Solfernus:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)#COOL

Tak tohle mi byl tedy čert dlužen! Vlastně ne. Zatracený JOB! Mám já tohle vůbec zapotřebí?
Beru nohy na ramena, dokud nějaké mám. Ale doby, kdy jsem unikal dírou ve stropě jsou ty tam, takže to nebude tak jednoduché...
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od PánDobra »

Solferne, vyber si:
* utečeš, ale dostaneš od davu do kožichu za 2-HARM (s tvou zbrojí tedy za 1-HARM).
* utečeš, ale dav si tě zapamatuje a v Obilné odteď bude viset na každém rohu tvoje podobizna s nápisem "Pozor! Štváč a rozvraceč" - mechanicky to bude znamenat, že dokud se situace nezmění, všichni obyvatelé obilné tě:
-- ve tvé běžné podobě poznají od pohledu
-- použiješ-li Mercurial, budou mít šanci tě poznat, jako by tě dobře znali
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka »

Act under fire: Fanka:2D6-1 → 6(2 +5 - 1)#cool
hrozí 3 harm
pomůže mi někdo?

Zatímco štíří matka se vrávoravě potácí jedním směrem a pak se svalí, Fanka odpajdá druhým směrem a netrpělivě očekává, kdy to na ni přijde a taky se svalí. Vyleze nahoru za ostatními. "Tak teď máme pár minut než začne účinkovat jed. Je to neurotoxin, takže se připravte na to, že budu mít omezenou pohyblivost, zdřevěnělé končetiny, ztuhlý obličej s možná nepřirozeným výrazem, zpomalenou srdeční frekvenci a snížený tlak. A pokud budu mít smůlu, tak mě čeká respirační selhání a smrt." Takovými detaily, jako je extrémní slintání a pocení se, je radši nezatěžuje.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...Před Ústraší...
Grahamida štve ty herky snad na smrt. Jede jak o život. Ležet napůl mrtvý v rakvi jedoucí na voze na děravý cestě je peklo. Mám snad pocit, že brzo umřu doopravdy. Bože né, jede do Ústraše. Chci zvednout ruku, že se musí vyhnout tý prokletý díře, ale nevnímá mě. Je tak zabraná do řízení, že si ani nevšimla, že ze náma z hradu vylétlo hejno upírek.

Sakra. Jestli sestřička začala úřadovat tak rychle, tak to bude JOBlý den. Na dohled vesnice zastavila. Rozhlíží se a vypadá to, že se vesnici vyhne. Přeci jen jí došlo, co tam je za zlo a uhýbá rychle směr Blata. No to bude podívaná. Pohřebák, v něm mrtvola, na kozlíku upírka, za zády hejno dalších, co nás dohání, protože ty hajtry melou z posledního.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Doragon Raida »

... u Střepu ...

Samice jsou divná věc. Jeden jim strčí ocas až pod nos a ona se ještě vzteká. Nechám ji běžet a setřepu ze sebe zbytky škorpiónů. Bazmeka to všechno schlamstne a mlsně kouká na pár přeživších. Je fajn, že už takhle nekouká po Rakše a trpaslici. A tyhle dvě jsou vlastně kde?

Přimhouřím bolavé oči a rozhlídnu se po planině. Opodál se Fanka škrábe z jakési díry a nevypadá moc dobře.
"Neuroco...? Frekvenkdo...? Respijak...?" ptám se zmateně.
"Čeká mě paralýza a rigor mortis v řádu minut, troubo."
"Jsi otrávená?"
"Intoxikovaná."
"Bodnul tě ten velkej brouk?"
"Pavokoukovec!"
"Chceš pomoct?"
"Mhmh...."

Tohle známe. Ōku vždycky říkal, že wyverny jsou oproti vrrkům lepší v mnoha směrech a mimo jiné toho taky dost vydrží. A královna vydrží všecko.

Přitáhnu Bazmeku k Fance, ukážu jí na škrábanec pod zbrojí a nechám ji ránu očichat. Pak zavelím co nejdůrazněji, aby ani Bazmeka, ani Fanka, Rakša nebo trpaslice, nemohly protestovat: "Cucej!"

HELP Fanka: Doragon:2D6-1 → 11(6 +6 - 1)
Fanko, zůstávají ti volby:
* Buďto dostaneš 1-HARM AP
* Nebo musíš rychle vypít "letvar s protijedem" - jedno ze svých kouzel v hodnotě 1-BARTER


Wyverna Fanku málem polkne, ale když ji pevně přidržím, nasaje několika mocnými tahy skoro všechen jed. Sotva vidím víc krve, plesknu královnu za uchem a šoupnu ji stranou. Ještě chvíli a stálo by to Fanku i nějaké to maso a asi i kosti. Vypadá zbídačeně, ale při smyslech.

"Když mi dáš část toho odebraného jedu, začnu ho hned ředit a třepat a za chvilku tě tím můžeme vyléčit. Co ty na to?"

Fanko, nabízím ti léčení, pokud mi z jedu uděláš STOCK a přistoupíš na to :)
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Fanka »

"Poněkud primitivní, nicméně účinné." Prohlásí Fanka a křečovitost úsměvu, který nahodila, když Doragon povraždil štíry se zmenší minimálně o 50%.

"Na výrobu léku budu muset do mé laboratoře. To víš, potřebujeme vhodné rozpouštědlo, čistou glukózu a sadu odměrek a zkumavek." A hlavně další přísady, které způsobí, že to bude fungovat, pomyslí si Fanka.

beru 1 harm
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tharagavverug »

... ve sluji ...
Po obřadu se Tharagavverug rychle vzdálila a začala olizovat stěnu jeskyně, na které jsou vysrážené nějaké krystaly. Není jisté, jestli Tettigonu poslouchá, jednou k ní mátožně otočí jedno ze svých očí, pak se ale vrátí k systematickému olizování stěny tunelu. Vypadá to, že má práci přinejmenším do jara.
Tharagavverug pro tuto session končí.

Jak Tharagavverug systematicky postupuje, v jednom z tunelů překročí uložené kosti z dračích křídel.
Fanko, dokázala bys v mezičase voperovat Tharagavverug kosti z dračích křídel do těla a vylepšila tak slabá wyverní křídla? Podložím to tahem My other car is tank a vezmu možnost "skutečný let". Jestli budou fungovat, dám ti po jejich ověření 1MOC.

"On je to vlastně dobrý nápad. Aspoň se zbavíme budižkničemů."
"Dal bych jí Ťoupase, ale ten zmizel sám."
"To není jen on, takových tady je, nic nedělají, celou dobu jsou zalezení u gejzírů a fetují ZLO."
"To vlastně bude dobře. Aspoň mě nebude budit jejich mluvení ze spaní."
"To jejich věčné filosofování."
"A teorie o původu goblinů"
"A úvahy o nesmrtelnosti duše ještěrky."
"A jak jezdí po chodbách na těch divných prknech."
"A nikdo nebude čmárat po stěnách barvami."
"Barvy, blé."
"Stejně na ně ve tmě není vidět."
"A co ty svítící v tunelu XIV.3A?"
"Cože?"

Tettigono, goblini ti dají ty nejdivnější ze svých řad, aby byli tví následovníci.
Ext peru. Holding má surplus+growth, tak to jde z přebytků.
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Tettigona »

.... v dračí sluji ....

Poděkuji ještě jednou Tharagavverug, u ní nikdy nevíš, zda poslouchá nebo ne. A potom se vydám s gobliny. Procházíme křivolaké chodby a klikaté chodbičky a kdykoliv mi ukáží nějakého divného goblina, podívám se na něj svýma kukadlama a rázem oba víme, že on najednou chce sloužit lesu.

Děkuji Tharagavverug, divné gobliny beru.

Když už tvoříme přiměřený hlouček, můj cit pro přírodu si uvědomí, že nejsme v podzemí sami. A tím nemyslím stálou přítomnost ZLA, ani všudypřítomné zelenáče a drakodýlata, ale myslím tím ještě něco jiného třetího.

Pošlu gobliny napřed do lesa, změním svůj vnitřní zrak na takový, který dokáže odhalit stopy tepla a procházím opatrně tunely. Čichám, čichám dobrodružčinu.

Tettigona:2D6 → 9(6 +3) # Read a sitch
• What’s my enemy’s true position? - ráda bych našla v podzemí dobrodruhy
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Dobrodruzi
Příspěvky: 142
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení II. - Hříchy minulosti

Příspěvek od Dobrodruzi »

"Děcka, měli bysme to už dotáhnout do konce, budu muset za chvíli domů," postěžoval si Jirka a schoval telefon zpátky do batohu. "Stejně je to podzemí takové nemastné neslané - kde jsou zamčené dveře, tajné chodby, gnómské vynálezy, pasti a gobliní obětiště osvícená desítkami ohňů?"
"Oheň v podzemí? Jak by prosímtě větrali?" skočila do toho energicky Mařka. "Vždyť přece..."
"Magie, no ne?" rychle ji uklidňuje Lucka. "Určitě to můžeme svést na magii. Ale nějakého bosse by to už chtělo."

"Vy teda naděláte," povzdechne si Vojta a začne se hrabat v poznámkách. Kde má teď narychlo najít nějakého pořádného bosse? Nebo dungeon? I když!

Vojta sáhne do stolu, kde má vytištěných a sešitých několik výtisků jednoho obskurního časopisu. Po chvíli najde číslo 56/57 2016, přeskočí komiks na začátku a začne rychle listovat dál. Jestli si dobře pamatuje, bylo tady několik připravených dungeonů a určitě nějakým udělá Jirkovi radost. Jaké je však jeho zklamání, když místo podzemí čte přípravu ostrova, vesmírné lodě nebo tvrze. Zastaví se až u článku s několika obrázky různých nástrah a ušklíbne se.

"Jirko, tobě v podzemí chyběly pasti, že? Tak dobře poslouchej..."


Tettigono, na Dobrodruhy doprovázené vesničany z Vysoké narazíš v uměle zbudovaných chodbách, které jsou ZAPASŤOVANÉ,
zrovna ve chvíli, kdy se celá družina snaží překonat propadlo na schodech. Co děláš?
Dobrodruzi, rekové a hrdinové, kteří se vydávají do kraje za poznáním, dobrodružstvím, poklady a dalším.
Hrozba
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti