[HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Tettigona »

...v lese u kouzelných pramenů ....

Zadržím dech.

Tettigona:2D6+1 → 8(6 +1 + 1) # Act Under Fire

MC: Nabízím úspěch za cenu - dokážeš zadržet dech na dost dlouhou dobu, ale bude to pro tvé tělo tak vyčerpávající, že tě to připraví o stabilizaci.


Oči mi skoro lezou z ďůlků, plíce mě pálí a cítím, jak tělo vyčerpané předchozími událostmi opět ztrácí sílu, ale vydržím to a zvládnu se nenapít. Nakonec elfové povolí a já se zhroutím vedle do trávy.

Nemaje fyzických sil, obrátím svou mysl k lesu a zeptám se ho, co je ta voda vlastně zač a kde se tu bere.

Tettigona:2D6+2 → 7(1 +4 + 2) # Open Your Brain
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Fanka »

...ve společnosti slečny tygrodlatky ve tvrzi Posedná ...

Štěpka nevypadá po změně Rakši do tygří podoby o nic klidněji. "Knihovna" polkne "jistě, knihovna je jedno z mnoha zajímavých míst této tvrze." Klepe se jako osika. "Jdeme."

Štěpka horečnatě přemýšlí, jak získat nějaký čas, doufá, že Geb něco vymyslí nebo dorazí její paní a vše se snadno vyřeší. Jde pomalu, ukazuje zajímavá místa jako na nějaké prohlídce. "A tady" ukáže na strop na aktuálně pokaženou nefunkční past v podobě velikánského šutru-kyvadla připevněného ke stropu "za doby Geba to prý jednou ranou rozmázlo 5 lidí. Věřila bys, že se tam vůbec můžou takto naskládat?" "Prý z nich byla taková kaše, že by je už nikdy nikdo nerozdělil nazpátek na správných 5 hromádek."

Štěpka se zarazí, jestli povídání o smrti lidí Rakšu ještě nerozdráždí, ale při absenci rozumnějšího nápadu se do toho pustí. "Paní mi o tom povídala, ona věcem rozumí i lidem, zkouší mě to naučit, každý den piju lék, který mi pomůže, ale vidím zatím málo. Nicméně stalo se to asi takto..."

Štěpka opakuje slova tehdejších dobrodruhů, tak jak jí to vyprávěla Fanka. Jak se radili před pastí. Jak se dohadovali, kdo půjde první. Jak poklepávali na zdi. Jak neměli dostatek pochodní. Trochu to poplete, jak je vystrašená. Neustále po očku sleduje Rakšu, ví, že jak se začne nudit, bude konec.

Štěpka hraje prostě o čas, ví že Rakša je zvědavá a snaží se ji nějak bavit... EDIT MC: je na Rakše, zda se nechá


... Zatím v laboratoři u dračího mozku...

Geb si je vědom toho, že napořád ty mříže nezastaví tvora, který zbořil celou věž. Silou se mu bránit nemůžou. Zbývá jediné: využít vše divné, zastřené, matoucí, chaotické a magické.

Připevní háčky na jehly vedoucí do hloubky mozku, ke vzpomínkám, k instinktům, k věcem skrytým v podvědomí, k místům, o kterých ani neví k čemu by mohly sloužit. Nabral plný kýbl mozkové tekutiny a vychrstl to jen tak do vzduchu.

Augury: Fanka:2D6+2 → 9(3 +4 + 2)
- Open a window into the world’s psychic maelstrom.
- It reaches broadly throughout the world’s psychic maelstrom.

Pro Fanku Vír znamenají znalosti, znalosti všech bytostí, které kdy žily. Všechno, co kdy kdo zažil je ve Víru uloženo a dá se k tomu dostat. Všechno, co kdy žilo, tam někde je, nebo možná není, ale jsou tam přesné záznamy o každém jeho kroku, o každé myšlence. Fanka ví, že lze sáhnout do Víru a vložit tyto duše či záznamy do skutečného těla.

A přesně do těch míst otevřel Geb okno.


V celé tvrzi se zjevili dřívější její pánové, nahrbení sluhové, zmrzačení dobrodruhové, mrtvoly leží na každém rohu. Všechno bytosti napůl stínové. Některé postavy se pohybují v čase dopředu, jiní dozadu. Někteří sebou cukají na místě. Někteří cyklí v krátké sekvenci dokola se opakujících pohybů. Rozsekané mrtvoly se skládají ve chrabré bojovníky a pak zase rozpadají na kusy. Jinde z bodců seskočí trpaslice a couvá od nich chodbou pryč. Je tam prostě bordel na kolečkách....
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Císař Evilón »

... v hospodě u Chrabrého reka ...

Silhuin s pobitým a zakrváceným zbytkem karavany konečně dorazil ke Chrabrému rekovi. Ze srdce mu spadl velký balvan, neboť věděl, že sem, do hostince plného dobrodruhů, se žádný upír ani jiné zlo neodváží.

Otevřel dveře, chtěl vykřiknout na hostince, ale oněmněl.

Celá hospoda byla plná stínů. Desítky tajemných postav v kápích se skláněly k jednotlivým stolům a ať už tam seděli skuteční dobrodruzi, nebo jejich stínové obrazy, všichni ti temní najímači dobrodruhů svorně deklamovali svými stínovými ústy:

"Mám pro vás úkol. Je potřeba vypravit se do věže zvané Posedná,...."
"Byl odvlečen do věže Posedné a vaším úkolem bude ....,"
"Je možné, že ve věži Posedné se skrývá a proto se vypravte co nejdříve a ...."
a desítky dalších podobných vět, stále opakovaných, hovořených po předu i pozpátku, zkrátka bordel na kolečkách.

Někteří dobrodruzi již tasili meče, aby stíny rozehnaly, jiní jim naslouchali a přikyvovali a třetí zase vytahovali kouzelné amulety a ochranná kouzla.

Silhuin zbledl a omdlel.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Doragon Raida »

... v lese nedaleko Hvozdíkova ....

Sedíme na skále v hlubší části lesa. Jezdci jsou nervózní - není tu dost prostoru pro let a už dávno chtěli mít nadrancováno a být na oběd doma. Já ale nechci udělat chybu, už jich bylo dost. Když jsem jim dal čas navíc na přebroušení zbraní a seštelování zbroje, byli i rádi. I tak už ale netrpělivě čekám, s čím přijde hlídka, kterou jsem poslal na výzvědy. Zatím drbu cypa na břiše a zkouším, jestli to na něj bude mít podobný efekt jako na drakodýla. Občas mi přijde, že bazilišek je vlastně wyverna, jen z lepšího vejce. Mezitím ke mně chodí postupně Jezdci omluvit se za lehkovážnou zradu a poslouchání falešného vůdce. Někteří nosí drobné dárky - kosti, maso, zdrclou krev na klacku. Ani jeden nedá mrkev nebo jablko. Povzdechnu si.

V lese zašumí a přiběhne udýchaná hlídka. Padnou u mne na koleno a hned spustí, co všechno o vesnici zjistili.

Read a sitch: Doragon:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#SHARP
- What should I be on the lookout for?
- Who’s in control here (Hvozdíkov)?
- Where’s my best way in - stealthily?


Podrbu se na bradě a pošlu všechny pryč. Z kostí, co jsem dostal, vysbírám pár úlomků ze sov, sokolů a holubů. O těch se říká, že mají nadhled a snad mi pomůžou s rozhodováním. Sice vím od zvědů dost, ale nechci udělat chybu. Strčím si kosti do pusy a zavřu oči. Hlavou se mi honí vzpomínky i obavy o náš osud. Soustředím se na vesnici v lese, na Jezdce a na kmen.

Open your brain: Doragon:2D6-1 → 2(1 +2 - 1)#WEIRD
- Zajímá mne, co se bude dít s Hvozdíkovem poté, co ho vydrancujeme.
Naposledy upravil(a) Doragon Raida dne 12. 1. 2018, 09:30, celkem upraveno 1 x.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...v Ústraši...
Huhlám cosi, snad mi Grahamida rozumí. Volá na vesničany, ať si jídlo odnesou a slibuje jim, že od teď bude jejich pán se o ně starat a to nejen o hlad, ale i bezpečí, aby se tu neroztahovali cizáci.
škrtám FAMINE

Lidi neochotně a bojácně přijdou, každý čapne něco a zdrhá. Nedá se to uhlídat a tak prostě mizí i kupci, nad ohněm momentálně každý maso dobrý a kosti a lebky vystavíme nad branou jako varování, že nás mají nechat být.
škrtám HUNGER - SAVAGE zůstává - holt vyrvat je z divoškého života bude delší úkol

Pietro ukáže na vozy a náklad a rukou směrem na hrad. Grahamida k němu přistoupila a dívá s emu zpříma do očí. "To že jsi přivedl domů tu čubku vílí a někde do ní zasunul, bych ti možná odpustila, ale to že se chováš jako Vlad to ne. Tady to zůstane, dej to do latě a začni se o vesnici starat. ti co utekli, teda cos nechal zdrhnout to teď roztrubují a šikují dobrodruhy. Budeme mít kvůli tvé laxnosti problémy."

"No hhuhug glgoglo ..."

"Radši mlč, nebo tě dorazim. A tenhle měsíc žádný koktejl z novoluní mého ani žádný holky. A na salát z rudých mochomůrek zapomeň. Žer řepu, když je tak zdravá..." vrazila mu do rukou bulvu tak silně až narazila na jeho bolavý krk a začal se zase dusit krví. Ukázala upírkám, ať majetek rozdělí po vesnici.
Grahamida i přes nesouhlas Pietra škrtá IDLE

Upír se zvedl, že tomu zabrání, ale udělalo s emu strašně nevolno a upadl na zem a cítí jak mu krev vniká du krku těla, hlavy a dějou se divné věci.
pietro:2D6+1 → 10(4 +5 + 1)#weird - open your brain
- zajímá mě, co nás čeká v Ústraši teď když ti karavanící utekli
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Církev JOB »

.... u Hvozdíkova ....
deník bratra Ivana píše: 16. jedenáctence léta jóba 763

Jsem nesvůj z poslání, kterým mě pověřil otec Likva. Otec Silmión zůstal v šatlavě v Obilné a já zdaleka nemám takového stavitelského ducha ani zápal jako on. Navíc skutečnost ve Hvozdíkově se značně odlišuje od toho, co bylo uvedeno ve zvacím dopise, na základě kterého nás sem otec Likva vyslal.

Místní, zdá se, jsou na rozdíl od vedení vesnice se svízelnou situací nejen smířeni, ale dokonce rozvratné živly podporují. Formálně sice stále Hvozdíkov spravuje Dughal, místní, zdá se, ale jeho vůli zcela nerespektují a je velmi slabý vůdce. Když jsme dorazili, chtěl nás ubytovat ve svém dlouhém domě, ale hvozdíkovští vyšli na náves, do průjezdu do vsi postavili napříč vůz, všude měli vyvěšené pohanské symboly a když se dozvěděli, jak se jmenuji, křičeli na mě: "Běž domů Ivane."

Postavili jsme tedy několik stanů na mýtině za vesnicí a hned jsem nakázal mnichům, aby začali kácet stromy a stavět palisády - nejen, že některé symboly hvozdíkovských naznačují, že se spřáhli s gobliny, ale mí bratři dokonce jednoho nebo dva zahlédli u řeky.

Naštěstí Dughal alespoň prosadil, že když chodíme dovnitř po jednom, tak nás nechají. Můžeme si tedy alespoň vyžebrat polévku nebo placku. Ale většina lidí, jakmile vidí kutnu, ostentativně otáčí hlavu jinam, jako bychom tam nebyli a nehlásí se k nám. I almužnu nám jen nechávají před příbytky. Není to příjemný pocit.
Hvozdíkovské stále vede Dughal, je to ale slabý vůdce. Mnichy vede jakýsi bratr Ivan.
Dej si pozor, pokud by se vesnici mělo něco stát, goblini přijdou na pomoc.
Nejlepší způsob, jak se nepozorovaně dovnitř dostat je, opatřit si kutnu a vydávat se za mnicha.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

... v mlhavé vizi, vyvolané kostmi ....

Doragone, objeví se před tebou opět mlhavý stín starého šamana a tentokrát se promění v plovoucího drakodýla.

Domyslíš si, že tentokrát vize znázorňuje toho, kdo se považuje za majitele a zároveň ochránce vesnice. A že když otázku, na kterou chceš znát odpověď, vyslovíš nahlas, vize ti prostřednictvím symbolického obrazu toho, koho vesničané uctívají, dá odpověď.

Proneseš proto jasně a zřetelně: "Ještěre, řekni mi, co se stane, když vypleníme Hvozdíkov."

Tharagavverug, není to vize, ale telepatické spojení skrze vír. Doragon se tě ptá, co uděláš, když vyplení tvou vesnici. Co mu odpovíš?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

... v upírových představách, vyvolaných řepou ...

Pietro,

jako první ucítíš zimu a chlad. Ucítíš závan ledového vzduchu a spadnou na tebe první vločky. Víš, že zima přijde za pár týdnů, vize se ti asi snaží naznačit, co tvé vesnici přinese.

Uslyšíš jakýsi dunivý hlas, který se rozesmívá stašlivým smíchem. Jasný zvonivý veselí hlásek Gormal sice také pálí a štípe, ale je ničím, proti hromovému "HO, HO, HO," které by ti roztrhalo vnitřnosti, kdyby to nebyla jen vize v tvé mysli.

Otočíš se po původci toho hrozného zvuku a uvidíš starce, oblečeného v krvavě rudé róbě. Jeho postava přetéká tukem a z baculaté tváře jen tak tak koukají malá odporná očka, těkající sem a tam. Pod nimi už není nic než dlouhý stříbrný plnovous, na který starci z koutku úst odkapává odporná bílá hmota a jakési nahnědlé drobky.

Ve stínu za ním stojí rohaté stvoření s krvavým nosem, zapřažené s několika druhy do saní, jejichž bílorudé lyžiny a bočnice varují před jejich hrozivostí stejně, jako vosy varují své okolí žlutočernými pruhy.

Stařec drží v ruce brk, ze kterého odkapává kalná černá tekutina a jakousi předlouhou listinu, rovnou čarou rozdělenou na dvě poloviny.

V levé části je nadepsáno: "Byli hodní, dostanou osadníky," a je tam uvedeno několik míst z okolí - Khazad Gunud, Obilná, Na strasti, a další..."
V pravé části je nadepsáno: "Byli zlobiví, dostanou vyvrhele," a tom, mezi několika dalšími, uvidíš i jména Ustraš a Trosky.

Stařeč se na tebe podívá, usměje se, jas z jeho zubů tě zabolí v očích a pak znovu vydá ono hrozivé "HO, HO, HO," které tě šokem přivede zpět do reality.

Co budeš dělat sám?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Tharagavverug
Příspěvky: 270
Registrován: 22. 12. 2017, 16:10

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Tharagavverug »

... v mlhavé vizi ...
Doragone, vidíš svůj tábor, kterým pobíhají činorodí goblini a srovnávají řadu kamenných soch skřetů. Obrovský ještěr si lebedí na hromadě rozpouštějících se tvorů, které okusují malí drakokrokodýlové.

Ani ze soch ani z rozpuštěných nezůstala ani jedna kost.
Její Obludná Nenasytnost, bazilišek Tharagavverug.
Deník postavy
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od PánDobra »

.... a ještě jedna vize, tentokrát od lesa....

Tettigono, tráva tě obejme, pohltí a stáhne do jezírka. Hladina se nad tebou zavře a ty klesáš dolů do hlubin. Kolem tebe je černočerná tma, cítíš jen všudypřítomné vlhko a tlak propletených proudů vodní masy všude okolo. Vznášíš se tou mokrou prázdnotou někam stále dál a po chvíli, kdy už nemůžeš vydržet s dechem tě voda odmítne a vyhodí v jeskyni zaplněné pronikavým světlem. Přimhouříš oči a rozhlížíš se kolem sebe. Zaostříš na pohyb okolo. Ve světle uvidíš nejprve jen stíny, potom i jasně siluety malých drakodýlků. Jeden z nich stojí na břehu podzemního jezírka a zvedá zadní nožičku. Vydá spokojené zamručení a pomalu doplňuje do jezírka vláhu. Natáhneš ruku do vody a chceš uchopit to, co vyteklo z ještěrky. Hladina si tě ale opět podá a táhne tě někam pryč, za okamžik se posadíš v trávě obklopená elfy.

Tettigono, co uděláš?
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

... na návsi Ústraše ...
Probere mě mráz. To bylo strašné... vzpomínám na dětské zkazky o rudém muži, co na jeden den v roce se vloupávají lidem do domů nejlépe komínem. Prý aby se člověk ochránil musí mu dát mléko a cukroví a on mu dá nějaký překvapení. Teda ale já nemám ani mlíko, ani sušenky. Jedině upíry. No a kudy k nám poleze? Ale počkat co to byli ti lidi?

Musím jim to nějak říct. Boha, zima na krku. Co já celej rok dělal.... mlha, ten divný bílý prach, sakra to je síla v nose, bože ona chce, aby tu trubičku jí vrazil do zadku a foukl... mlha, pět těl v hromadě... mlha, jiná těla... mlha divný houby.... mlha rudá káď plná krve, v ní Grahamida....bože co to.... ne ona se mnou.... mlha. Gronar. Její tvrdá tvář, drobná ňadra. je nahá ve studánce a vstavá z vody. Úplně nahá usměje se a zakryje si klín rukou, i tak je vidět, že je nádherně tvarovaná všude. Předkloní se a políbí mě. Cítím elektrizující sílu a pak mi uštědří facku a její tvář se mění na Grahamidu...

Chci křičet, ale bublám...

"Pane měli bychom zkusit léčivou bábu v močálu. Prý ještě jsou tu léčivé prameny v lesích, ale těm vládně ta divá čarodějnice Tettigona a nevím, zda chcete jít hledat pomoc tam."

Odstrčím jí. Ukážu, na hrad, na holky a snažím se máchat rukama, abych ukázal, že má přijít z východu rudý muž a s ním problémy, že bude třeba začít opevňovat hrad a hlídat vesnici.

Grahaminda kouká nechápavě. jediné, co pochopila, že se mají ostatní vrátit na hrad jak chce Pietro. "Další ženská", povzdechne utrápeně. "To tak," čapne Pietra a míří s ním na hrad. "Jestli uvidím z dálky tu Gronar, hodím tě ze skály..." pošeptá mu po vzletu do zakrváceného ucha.
Naposledy upravil(a) pietrovonholzkladde dne 12. 1. 2018, 12:33, celkem upraveno 1 x.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Tettigona
Příspěvky: 245
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Tettigona »

.... ve vnitřním Lese, nedaleko kruhu ....

Pomalu se probírám a mám nutkavou potřebu jít do nejbližšího porostu, nejprve se řádně otřít lopuchovým listem, pak sesbírat všechno kvítí, co vesnické báby používají proti zanícení ran a nakonec se vyválet na louce v rozkvetlém lučním kvítí. Jenže je podzim.

Jsem otřesena. Moji chudáčci elfíčci TOHLE pijí po staletí? Už se vůbec nedivím zhoubným následkům, které to na nich má. Budu tomu muset učinit přítrž.

"Musíme si promluvit," začnu rozhovor a vidím, že se opět mračí. Přímo se jich tedy zeptat nemohu, budu na to muset tak říkajíc od lesa.

"Ale né o pramenech, ty vem třeba čert," vzpomenu si na Solferna, ale pak ho jako řešení zamítnu, "musíme si promluvit o těch osadnících, co přijdou." Tváře elfů se přestávají mračit.

Tettigona:2D6 → 10(4 +6) # Read a person - Držím tři.

"Takže vám by opravdu nevadilo, že sem přijdou noví lidé, když nebudete muset pracovat?" začnu pomalu sondovat a dívám se, jak se tváří. Vypadají rozhodnutě. Zdá se, že trpaslíci, co nás navštívili, byli v přesvědčování opravdu důkladní. "Víte, ono to nebude úplně snadné, přijmout sem nové lidi. Mohu pro vás v tom směru něco udělat?"

• What does your character wish I’d do?

Rozhovor pokračuje a začínám s nimi řešit praktické záležitosti soužití. Zejména mne zajímá, jak si představují svoji vlastní náplň existence ve chvíli, kdy se do lesní osady nastěhují další lidé.

• What does your character intend to do??

A když už jsou konečně jejich myšlenky daleko od naší eskapády s vodou, začnu se oklikou vyptávat, zda si myslí, že by jim příchozí, nebo cokoliv jiného, mohlo nahradit prameny, kdyby snad, nedejjobe, došlo třeba k jejich kontaminaci omylem, nebo kdyby třeba onen zdroj přestal vodu ovlivňovat.

Samozřejmě je několikrát ujistím, že se neptám kvůli sobě, ale abych předešla případným neštěstím či byla připravená je zachránit, kdyby neštěstí přišlo.

• How could I get your character to vzdát se pramene?

V průběhu rozhovoru zjistím, že když nejde o fyzickou práci, ale spíše o zapojení mozků, jejich mysl na tom není tak špatně a dokáží předložit zajímavé argumenty či dát dobrou radu.

Za level up beru new follower option - Your followers are rigorous and argumentative. Surplus: +insight.
Nevím co chci, ale chci to hned!
Paní lesa
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Doragon Raida »

... v lese nedaleko Hvozdíkova ....

Otevřu oči a vyprsknu kosti do trávy před sebe. Cyp neváhá a sežere je.

Tak ta vesnice patří baziliškovi? To hodně vysvětluje. Teda, nevysvětluje, ale už trochu chápu ty zmatené informace od zvědů. Goblini v tom jedou s baziliškem a s božaty se přetahují o vesnici. A byl bych úplně blbej, kdybych se teď stavěl proti drakodýlovi. Vytáh mě z bryndy a ani za to nic nechtěl, ne jako ten parchant Solfernus. Je třeba oplatit mu pomoc. Protože aby se tu roztahovali tihle magoři pobožní, to fakt ne. Ať si naivní lidi věří čemu chtějí, ale jak kvůli tomu začnou stavět kostely a chrámy, vybírat zlaté, bičovat nevěřící a pálit čarodějnice, je potřeba to utnout. Tohohle šílenství jsem si užil dost už v otroctví a fakt nemám potřebu vidět o znovu tady, doma.

Nenápadně se všichni do vsi nedostaneme. Takže se zvednu z trávy a dám Jezdcům signál, na který netrpělivě čekají.

... ve Hvozdíkově ...
deník bratra Urijáše píše: 16. jedenáctence léta jóba 763

Bratři mě varovali, že s horečkami bych měl ležet na lůžku a nevyrážet do lesů, ale JOB mne volal příliš intenzivně a já nemohl nechat své bratry a přátele v nouzi. Teď se cítím skutečně hrozně - celodenní kácení stromů nedělá mému zdraví vůbec dobře a modlitby nepomáhají. Mám alespoň čas doplnit deník a poslat dopisy domů. Věřím, že JOB se o mne postará a čím pilněji budu pracovat, tím rychleji má nemoc ustoupí.

Hle, znamení! Z nebe se ke mně snáší anděl! Jaké má asi poselství?
Letím v čele s harpunou v ruce a docela se i těším. Uprchlíky jsme včera u věže spráskali spíš jen tak ze zvyku, dneska to má i smysluplný cíl.

Přeletíme nízko nad vsí, aby nikdo nepřehlédl, že má dávat pozor. Většina vesničanů zdrhne do domků a začnou se zabedňovat, ale pár zvědavců se najde. Ještě celkem klidně přeletíme nad největším barákem a pak se první Jezdci zpříma vrhnou na louku za vesnicí, která je posetá překvapenými plešatými chlapíky. Přistanu Cypa na rozestavěné palisádě na kraji louky a povzbuzuju své nahecované chlapy. Tohle jim chybělo.

Keep an eye out: Doragon:2D6+1 → 10(5 +4 + 1)#SHARP
- Direct a PC ally’s attention to an enemy. If they make a battle move against that enemy, they get +1choice to their move.
- Direct any ally’s attention to an enemy. If they attack that enemy, they inflict +1harm.
- Direct any ally’s attention to a danger. They take -1harm from that danger.


Jezdců je skoro stejně jako božat. Ale mají své wyverny a odhodlání. Plešouni mají jen kladívka, hadry na sobě a zbytečně velkou víru v toho jejich magora. Jdeme cíleně po těch ozbrojených, dřív než začnou rozdávat rány. Pár chytřejších skřetů pátrá po Ivanovi. Slabší a noví Jezdci zatím zapalují stany, ničí svitky a knihy, kradou jídlo. Za chvíli mi je jasné, že pro mě zase nikdo nezbude a louka bude plná mrtvol dřív, než řekneš 'meh'.

Seize by force: Doragon:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#HARD
- You inflict terrible harm (+1harm).
- You suffer little harm (-1harm).
- You take definite and undeniable control of it.
- You impress, dismay, or frighten your enemy.

Skřeti > Mniši: 3-HARM (zbraně) + 2-HARM (volby) -0-ARMOR (kutny) => 5-HARM
Mniši > Skřeti: 2-HARM (zbraně) - 2-HARM (volby) - 2-ARMOR (zbroje) = -2-HARM
5-harm and more: widespread fatalities, few survivors. Gang doesn't hold together.

Suffer harm: Doragon:2D6-2 → 1(2 +1 - 2)


Worakls neměl zas tak blbý nápad posílit Jezdce. Škoda, že nevidí výsledky.

Louka je poseta mnoha mrtvými. Raněné dorážejí skřeti a požírají wyverny. Pár božat sice žije, ale jsou aspoň k smrti vyděšení a utíkají někam do lesa. Kašlat na ně, vlci se o ně postarají. Nebo goblini.

Několik skřetů mi nosí ukázat kořist. Poručím naložit všechno, co wverny unesou. Osobně si na bojišti najdu tělo toho Ivana. Ani zlaté řetězy, ani pomalované hadry mu štěstí nepřinesly. Chytnu ho za nohu a dotáhnu do vesnice. Kolem je skoro stejné mrtvo, jako vedle na louce. No co už, tady se nechci s nikým bít. A tohle je snad jasné gesto, které pochopí i ten křivák Dughal.

Pane Dobra, předávám slovo.
Tharagavverug, tví goblini si toho masakru určitě všimli a dají ti vědět.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Církev JOB »

Co si cvrlikají ptáci, že slyšeli u Dughala v domě píše: ...
Bazilišek se chová tak zle. "Obehrává" Hvozdíkov už léta. A dobrodruzi dělají tak málo, aby s ním pomohli.
...
Být milý na Flusajícího Ještěra nezabíralo po desetiletí. Proč by mělo teď? Všichni přede mnou selhali. Já neselžu.
...
Proč mě ten bazilišekův poskok děvka urazil tím, že mi přinesl před brány mrtvolu Ivana, když já jeho NIKDY neurazil ani tím, že bych ho nazval "zakrslým a tlustým"? No dobrá, já se tak snažil, abychom byli přátelé.
...
Řekl jsem Jorbinovi, svému úžasnému zástupci, že ztrácí čas, když zkouší vyjednávat s tím Malým Flusajícím Ještěrem.
...
Jorbine, šetři síly, musíme udělat to, co je třeba udělat.
...
Nemohl by tomu baziliškovi někdo z jeho vyčerpaných a hladových goblinů říct, že mám možnost nechat sem poslat Paladiny, kteří budou mnohem větší a silnější než on?
...
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Rakša »

...tvrz Posedná...

Rakša se nechá vést Štěpkou, moc neposlouchá a místo toho se rozhlíží a hledá, kde tak asi knihovník nechal díru. Sice tuší, že Štěpka se hlavně snaží zdržovat, ale dokud jdou do hlubin pevnosti a obchází přitom pasti, je spokojená. Pak se ovšem Štěpka rozhodne zastavit v naprosto nezajímavém koutě a zdlouhavě o něm vyprávět, a Rakše začíná docházet trpělivost.

Pak se ozve zvuk, jako by někdo světu vyrval střeva, natáhnul je a zahrál na ně smyčcem upleteným z utrpení a květů pelyňku, a najednou je všechno špatně. V místnosti je tma a světlo pochodní a bílé měsíční světlo současně, a Rakšou projde usmívající se polotrol s krkem probodnutým dvěma šípy. Pak těsně vedle nich vzduchem proletí tunový blok kamene a se strašlivým zaduněním udeří do zdi, vyšplíchne krev a ohodí polovinu místnosti. Rakšu do ramene uhodí utržená ruka v kovové rukavici.

"Co to má zname-"
Zadunění. Letící krev. Rakšu do ramene udeří utržená ruka v plátové rukavici s trpasličími motivy.
"Já, já, já nic, paní, to jsem nebyla-"
Zadunění. Letící krev. Rakša se ožene, chytí ze vzduchu utrženou ruku, ještě v brnění. Zírá na ni.
Štěpka se klepe a naprázdno otevírá a zavírá ústa. Rakša brunátní a její zuby vypadají větší a špičatější. Chytne Štěpku pod krkem, jednou rukou ji zvedne nad zem a přimáčkne ke zdi. "Teď mě dobře poslouchej! Okamžitě to zastavíš!"
Kolem projde usmívající se polotrol, z krku mu trčí šíp. Jde pozpátku a propadá se na dlaň široko do podlahy.
"A jestli ne, tak vyzkoušíme, jestli se hlupáků do pasti vejde šest."
Zadunění. Letící krev.

Raksa:2D6+3 → 9(2 +4 + 3)#aggro
Naposledy upravil(a) Rakša dne 12. 1. 2018, 18:57, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů