[HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Igor Bohatýr
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 12. 2017, 15:27

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Igor Bohatýr »

DSuF:
2d6+2=11

...na severu...

Skřeti minuli. Opravdu je to jen čerň. Sklopil bych hledí, kdybych měl helmu a rozjel se proti nim, jako už jsem se toklikrát rozjel proti podobným.

Seize by force (fght your way free)
2d6+1=9=> beru +1 Harm; frighten my enemy (clekem 5 Harm)

Skřeti byli zasaženi plnou silou nájezdu. Párkrát jsem sekl mečem a už se rozprhli do všech stran, nebo padali. Teď teprve to mělo začít- pravý boj, ne jen nájezdy s použití síly Koně. Jen se nazdálo, že by se měli k boji, probil jsem se hloučkem, otočil koně a neviděl žádný velký cíl.

Suffer harm=8+2=10
Naposledy upravil(a) Igor Bohatýr dne 10. 1. 2018, 17:48, celkem upraveno 2 x.
Někdo o mě říká, že se do všeho pouštím bezhlavě. Já si zase myslím, že jsem docela chytrá hlavička. Asi máme pravdu oba. Svým způsobem...
Deník
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Císař Evilón »

3-HARM (direct hit - vehicle as weapon) +1HARM(vehicle MASSIVE) +1HARM(volba) -1HARM(Jednotlivec>SMALL) -1HARM(zbroje) => 3-HARM

Celkem mají 4-HARM
= widespread serious injuries, many fatalities
= With a strong, present leader, a gang will hold together if it suffers up to 4-harm. => ještě drží

2-HARM (skřetí luky) -2HARM(nestihli přezbrojit a blbá vzdálenost) +1HARM(SMALL Jednotlivec) -1HARM(Daredevill) => 0-HARM


Janek zíral na jezdce. Malou skupinku skřetů doslova roznesl na kopytech. Těch pár zraněných, co přežilo jeho nájezd, se teď snažilo dostat pryč od něj, plazili se nebo utíkali, vyděšení strachy.

SufferHarm je s +2PŘÍŠTÍ za Černé šípy (tah skřetů) => celkem 10.

Pak Janek viděl, jak jeden ze skřetů vypálil šíp z bezprostřední blízkosti do koňského zadku. Kůň se vzepjal bolestí, jak mu černý hrot projel svalovinou a vypálil v panice do hustého lesa.

Igore, kůň se ti splašil a vleče tě pryč.

Chceš bojovat se skřety? Pak musíš seskočit a nechat ho běžet. Můžeš ho ale také zkusit uklidnit, pak ti zmizí skřeti. Nebo tě napadá něco jiného?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Solfernus
Příspěvky: 103
Registrován: 22. 12. 2017, 16:32
Bydliště: Trosky

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Solfernus »

... u (takzvaného) Čertova mlýna ...

Přimhouřenýma očima chvilku sleduji drakokrokodýla a přemýšlím o tom, co se jí honí hlavou.

"Hmm...neokřídlená varianta. Což o to, ne že by to nešlo napravit...", zamyšleně si pohrávám s labutím brkem v ruce, "...vlastně by stačilo přesvědčit tělo, že ta křídla mít , pak by ve správných podmínkách mohla časem dorůst. Jsi koneckonců plaz. Stačilo by vybudit potenciál tvé dračí krve..."

"Dračí krev, no jistě.", plácnu se do čela, pak hvízdnu a z vikýře na půdě vykoukne chlupatá rohatá hlava, "Mulisáku, sežeň mi trochu dračí krve. Snaž se nebrat přímo u zdroje, jestli víš, co tím myslím...a co je pro tebe dobré..."

CO MI TO ČERTI NESOU: Solfernus:2D6+3 → 8(1 +4 + 3)#HOT
- snaží se a donesou něco podobného...


"Zpátky k té proměně...jestli se nepletu, vyvěrá někde hluboko dole v těch tvých jeskyních hustý, zelený štiplavě páchnoucí dým? Mám za to, že se hluboko v podzemí nachází Propusť...ano, to by odpovídalo...udělej tedy tohle, ó Toužící Přízemnosti. Vyhledej v jeskyních místo, kde vyvěrá pek-...ten dým, rozdrásej si záda až do krve, do ran si nech vylít krev, kterou ti nechám donést a ulehni na tom místě ke spánku. Nech si zdát sny o dracích a o tom, jak jako jeden z nich brázdíš širou oblohu. Člověka by to nejspíš zabilo, ale nestvůru...to může...změnit...když jsou správné podmínky...

Tharagavverug, můj poslíček ti mezi sezeními donese onu krev, kterou si máš nalít do ran, než se vystavíš mutagenímu plynu. Jen to nebude čistá dračí krev, ale wyverní - ta má v sobě také trochu draka, ale asi ne tolik, aby ti z toho vyrostla hrdá majestátní dračí křídla, ale nejspíš jen trochu neohrabaná a pokroucená blanitá wyverní. Ale budou to funkční křídla? Budou!

"Hmm? Ach ano. Ovšem.", obrátím se zpátky k labuti, "Kletba, jistě. Vím o naprosto a zaručeně nejjednoduším způsobu, jak jí sejmout. Nechat jí sejmout toho, kdo jí uvalil. Takže vzhůru zpátky k Jagule!"

Nastoupím si na baziliška, labuť vezmu labuť do podpaží a vydáme se skrze blata vstříc chaloupce na muří nožce.

... u chaloupky ...

"Jagulkóóó! Jagulinko! Už jsem zase tady!", zahlaholím bodře a vydám se ke dveřím, "Tentokrát tě nebudu zdržovat dlouho, má milá, ale je tady jedna mrzutost, se kterou potřebuji pomoc. Je to vlastně jen taková ptákovina..."

"...doslova. Ano. Z nějakého důvodu jsi ho proměnila v labuť. Nevím, co to bylo za důvody a věřím, že byly oprávěné. Jsem ten poslední, kdo by ti mluvil do toho, co máš se smrtelníky dělat. Ostatně, je to celkem zábavný trest. Ale legrace už ale bylo dost. Buď tak laskavá a zruš tu kletbu." usměju se mile a zamrkám, "Udělej to pro mě. A tady máš zpátky vytržené stránky. Na znamení dobré vůle, víš?"

MANIPULATE: Solfernus:2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#HOT
Ještě mám na Jagulu 1 hold. Udělá pro mě něco, co po ní chci a nebo mi zůstává a budu na ní muset jinak?
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

... v Ústraši...
Konečně to pochopili. Jeho řeč byla jasná. Zbraně jsou venku a nastala řežba. Prostě tohle si nějaký lidský červ nemůže dovolit.

útok pietro:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#hard - seize something by force,
* daj víc
* dostanou míň
Úpírky>kupci: 2-HARM+1-HARM(velikost Medium>Small)+1-HARM(volba)-1-ARMOR(vozová hradba) = 3-HARM
Kupci>upírky: 3-HARM(kopí)-1-HARM(velikost Small>Medium)-1-HARM(volba)-1-ARMOR(brnění upírek) = 0-HARM


Jak se semlela bitva, tak jsem se rychle vysmeknul a vypadá to, že bez úhony
vysmeknutí se z ohrožení - pietro:2D6+1 → 13(5 +6 + 2)#hard - 􀃫ght your way free,
* povedlo se vysmeknout a jsem volný
* You suffer little harm (-1harm).
* You impress, dismay, or frighten your enemy.

Je to jak na porážce prasat. všude krev, jekot, řev, ale vypadá to, že ty divošky mají vše pevně v rukou. Okamžitě přeživší obstoupíme. Vozy vypadají proražený, ale použitelný. Jak se někdo jen o kousek pohne vrhneme se na něj.

Pán Dobra.
Děkuji laskavému PánuDobra za laskavé upozornění, že jsem vybral špatný tah. Místo DSuF je třeba udělat fight your way free,
Naposledy upravil(a) pietrovonholzkladde dne 11. 1. 2018, 08:02, celkem upraveno 3 x.
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Fanka »

...kdesi cestou k Jagule ...

Fanka se kodrcá na vozíku, který táhne ten prosťáček, který se může přetrhnout, aby jí pomohl.
Fanka si relativně pohodlně leží, lehounce se usmívá, hlavu má podepřenou dlaní a rozhlíží se po kraji. Sem tam trochu zaheká nebo napomene Choriona, když to vezme příliš zostra přes nějaké hrby.

Fanka uvažuje, že k Jagule na návštěvu dnes nepotřebuje, pro bylinky byla u ní před pár dny, ale třeba by ji zavezl tenhle statný chlap i někam jinam. Třeba za někým, kdo ovládá magii mysli.

Poplašeně se trochu narovná a rozhlédne se, jakoby si teprve uvědomila, kam míří. "Ty mě vezeš k Jagule?"
"Ne!" zakvílí. "Tam prosím, ne. Ty bolesti. Začly po lektvaru, který mi dala."

Vystrašeně stále opakuje "Ne, k Jagule ne." a tváří se, že je trochu mimo.

Obejme si rukama břicho "Ještě je ale naděje, ještě není vše ztraceno, vím to."

Když ji začne Chorion uklidňovat, Fanka nasucho popotáhne nosem "Musím na západ, do lesů, tam žije žena, která mi pomůže."

Manipulate: Fanka:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)#hot

Chlap nevypadá stále přesvědčen, Fanka mu slibuje hory doly: "Prosím, pozvu tě na křtiny, bude pečínka, koláče. Udělám z tebe kmotra. Je to kluk, já to prostě vím."

tady asi žádná rozumná záruka nejde dát a i kdybych chtěla utratit MOC, tak bych nevěděla jak. Jestli mě nutně chce zavést k Jagule, asi tomu nezabráním a k Tettigoně dojdu po svých, což nějak přežiju.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Rakša »

...tvrz Posedná...

V trámech ještě jednou zapraská, věž se nahne, pak se utrhne polovička ochozu, a pak už to jde ráz na ráz. Celá stavba se s ohlušujícím řevem řítí k zemi, vyvalí se oblaka prachu, vzduchem létají kameny velké jako lidská hlava i čerstvé, ostré úlomky. Štěpka pádí ze všech sil, zastaví se, až když narazí na zeď. Snad je na protější straně nádvoří, ale skoro nevidí, oči má plné prachu, slzí, opírá se o stěnu, dusí se a kašle. Rachot dozní, náhlé ticho píská v uších. Oblaka prachu pomalu klesají. Tam, kde se tyčila věž, je jen prázdno. Na celé nádvoří pomalu dosedá prach, všechno je šedivé a bez barev. I ta tygřice, co sedí hned vedle ní, někde ztratila svou rez.

Rakša mrkne směrem k věži a pobaveně prohlásí: "Spadlo ti to. Asi vítr." Pak se taky zakucká prachem.

Štěpka usilovně vymýšlí, kudy ze šlamastiky ven. Cestu do laboratoře jí odřízl Geb. Cesta na horní nádvoří je na druhé straně té velké hromady kamene a třísek. Dveře do sklepů nejspíš taky skončily pod sutí. Kam teď, kam?

Rakša si popojde o krok blíž. "Měla jsi pravdu, radši se tu nebudu toulat, máte to tu nebezpečné. Budu se držet tebe. Počkáme na tvou paní spolu, je to tak správně?" Posadí se do prachu a začne si olizovat srst. Ale ještě než zajede jazykem do silné vrstvy špíny, která se na ní usadila, zase si to rozmyslí.

Stačí jen čekat? Štěpka si ani nestihne oddechnout, když tygřice znovu vyskočí na všechny čtyři. Důkladně se protáhne, zaryje přitom dlápy do nádvoří, až vyvrátí jeden z dlažebních kamenů, zívne si. Podívá se na Štěpku. "Ale já se tu nudím! Co tu tak děláte, když zrovna nevaříte ty vaše dryjáky? Já vím! Tvoje paní určitě ráda čte. Já moc ráda knížky! Co kdybys mě dovedla k vaší knihovně, tam mi ten čas uteče rychleji. Ani bych tě pak vlastně nepotřebovala, mohla by sis jít."

Manipulate - Raksa:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#hot
Nabízím Xp


"Ale jak na tebe koukám, že já tě znervózňuju? To mě mělo napadnout hned." Místo tygra na nádvoří stojí dívka, o něco vyšší, než Štěpka, a docela neoblečená. Zatočí se dokola, natáhne před sebe ruce a protáhne prsty, snad aby ukázala, že nikde nezůstaly žádné drápky. "Hned je to lepší, viď? Tak půjdeme?"
Naposledy upravil(a) Rakša dne 11. 1. 2018, 10:02, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Císař Evilón »

... v Ustraši ...

Kupci>Pietro: 3-HARM(kopí) -1HARM(volba) +1HARM(SMALL>jednotlivec) -1HARM(zbroj) => 2-HARM
Pietro>Kupci: 2-HARM(kord) -1HARM(jednotlivec>SMALL) => 1-HARM

Pietro, vyhodnoť si Suffer HARM, prosím.
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Církev JOB »

... v Chaloupce na blatech ....
Malý žlutý list pergamenu, zmuchlaný v rohu chatrče, protože už ho není potřeba píše: Uspokojit Solferina, aby už neotravoval (stačí tak tři z toho):
* Něco mu dát
- Dostal upražená semena Arohpenac aeffoc. Odvar z nich, když se rozemelou, postaví na nohy každého spáče.
* Něco mu zjistit
* Něco pro něj vybojovat
* Udělat něco, o co si řekne
- Léčivý lektvar pro smrtelníka. Dala jsem mu dva, nějak se mi pomotaly - jeden byl na zrkácení trápení, druhý na zkrácení bolesti. Snad si to nějak přebere.
- Zrušila jsem labutí kletbu
Solferne, Doragone,

Jagula pálí poslední HOLD, ruší neochotně kletbu a jste vyrovnáni.
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Císař Evilón »

... u Ustraše ...

Kupci mají celkem 4-HARM
= widespread serious injuries, many fatalities
= With a strong, present leader, a gang will hold together if it suffers up to 4-harm. => ještě drží


Grahamida sledovala jak se stalo přesně to, čeho se obávala. Její pán dal signál k útoku, sám se neohroženě vrhl přímo proti kopí, které měl na krku. Nic nedbal na to, jak mu projíždí hrdlem, sunul se dál po ratišti proti vystrašenému vůdci, vytasil od pasu kord a bodl ho do nohy.

Vrhla se s ostatními upírkami i vílou do boje a začaly rozsévat smrt mezi kupci.

V tu chvíli vůdci karavany povolily nervy a zavelel: "Ústup!" Pustil dlouhé kopí a začal organizovat ty osadníky, kteří zatím přežívali díky kopím a vozům a utržili jen tu a tam nějaké to zranění.

Semknutí kolem Pietra povolilo a on využil příležitosti a prosekal se z obklíčení. Ve chvíli, kdy překonával vozovou hradbu se však dlouhé kopí, které měl stále v krku, vzpříčilo mezi dvěma vozy a on tam zůstal uvězněný. Dva kupci se pokusili na něj zaútočit, ale kordem je odrazil a probodl.

Upírky mezitím dále cupovaly skupinu kupců, která neslyšela povel k ústupu.

Když zmatek boje ustal a Grahamida znovu obhlédla situaci, uviděla obraz naprosté zkázy mezi obchodníky. Nejméně polovina jich ležela mrtvá, mezi většinou vozů a několika bučícími volky, na některých hodovaly její spolubojovnice. V rohu tábořiště Gormal cupovala svými strašlivými větvospáry jednoho vesničana a zpívala si u toho veselou písničku. Zbytek ustupoval na jih, víceméně organizovaně, mezi dvěma vozy, s kopími naježenými vzhůru. Pietro byl stále vzpříčený a nabodnutý na ratišti a snažil se osvobodit.

A ve vesnici se v některých chatrčích otevíraly úzké škvírky v okenicích a od jedněch dveří k druhým se s tichým šepotem šířilo: "Maso! Maso!"

Pietro, co uděláš? A co upírky?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Osadníci
Příspěvky: 190
Registrován: 27. 12. 2017, 15:16

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Osadníci »

... jeden z kupců s vozíkem, kdesi na kraji blat ...

Ta holka se hrozně bojí vědmy na blatech a přitom po mě chce, abych jí odvezl do elfího lesa. Toho se zase bojím já. Tak jí prostě vyložím a nechám na pospas osudu.

Fanko, co děláš?
Osadníci, měšťané a vesničané, kteří se vydávají do kraje za štěstím, úrodou, novým životem či vidinou bohatství.
Hrozba
Uživatelský avatar
pietrovonholzkladde
Příspěvky: 299
Registrován: 26. 12. 2017, 10:57

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od pietrovonholzkladde »

...v Ústraši...
Grahamida kývne na vílu, ať se postará o Pietra a praví: "Ctím tvé služby vílo, tímto je považuji po pomoci našemu pánovi za vyrovnané. Pokud někdy přijdeš jako host ráda tě uvítám na našem hradu." Otočí se k vílám. "Dejte vesničanům najíst. Masa z volů je tu dost."
Je to milosrdný PaneDobra dost na zahnání hladu?

Víla se neochotně ujme vysvobození Pietra. Nejprve mu dá par facek a usměje se omluvně. "Zasloužíš si je ty parchante. Flafina kvůli tobě bude mít jizvy na boku a krku. Málem ji ty tvý děvky zabily." Podívala se na něj znovu. Pohrává si s myšlenkou jej takhle jako kuře na rožni nechat. Ale spalující pohled Grahamidy na zádech jasně říkal, že musí.

Neochotně vyprostí zakleslou tyč do postranice vozu. Nedělá to moc šetrně, Pietro si to rozhodně neužil, jak by sice čekala, ale určitě si na ní příště dá pozor. Ale je volný. Konečně nemá v hrdle vraženou ocel. "Hehu blbll ku blbl" snaží se poděkovat. V krku má krve, tak snad to nějak rozchodí a nebude zase jak jednou půl roku na červený řepě a šťávě z ní. Sice jako jo, je to červený, ale žrát se to nedá, natož pít.

Ukáže na krk a na Gronar, naznačí prosbu, ale ta se zasměje, ukáže mu palec na horu, že to dá do pořádku. Přišla k němu blíž, políbila ho na rty, vzala jeho ruku a chytila ji za svoji. Cink a místo víly v ruce je bulva řepy.... "Tnbbre".

"Tiše pane, máme tu problém. Není moc jídla pro vesničany a budeme se muset pakovat," přeruší jeho krásně sípavý nádech jedna z upírek. "Máme pronásledovat přeživší? Nebo je necháme jako živý kameloty zkázy, aby se nám dobro vyhýbalo?"

Pietro přikývne k druhé variantě. "ééék" vypraví ze sebe namáhavě?

"Cože?"

"é hghgh éé ghhgfg éééky".

"Léky? Ale kde je vzít. Teda pane takto. Víme o jednom muži, pobývá na Čertově mlýně, ten by mohl. Ale nevím zda mu chtete dát do zástavy hrad. Nezkusíte to o té řepě? Trocha abstinence nikomu neuškodila...."
Cítím to v krvi, cítím to ve vzduchu, cítím to všude...Bažina, smrad, vesničani...konečně se blíží osvěžující válka, to bude krve dost.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Císař Evilón
Příspěvky: 165
Registrován: 27. 12. 2017, 15:17

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Císař Evilón »

Pietro, obchodníci budou určitě šířit zkazky o tvé hrůze.
Hardholder standardně nemá GIGy + toto bylo celkem jednoduché => Tvá MOC vzroste o +1BARTER.


Grahamida s nelibostí sledovala vílu, jak si dobírala jeho pána. Pak se k ní Gromal vrátila: "Víš, já nepřišla na hrad pomáhat tvému pánovi kvůli tomu, abych něco vyrovnávala. Já jsem mu přišla pomoct jako dobr... jako správná sousedka přijde na pomoc sousedovi, když má potíže. A tvůj pán MÁ potíže, a to nejen s krkem."

Mezitím se mezi upírkami začali opatrně trousit vesničané. Vylezli ze svých chatrčí, jakmile zaslechli, že maso z volů je určeno jim. Opatrně prochází mezi upírkami, s noži a sekerami, a odsekávají si kusy masa či celé končetiny a rychle s nimi utíkají do svých domovů. Nutno podotknout, že při tom nejsou vybíraví a neodnášejí si jen kusy volků, mrtvoly kupců čeká podobný osud.

Pietro,

Necháš-li vesničany odnést maso z volků, můžeš si škrtnout FAMINE.
Co se týká jejich snahy sežrat i maso z kupců, vyber si:
- buďto jim ho také necháš a můžeš si škrtnout i HUNGER, ale zůstane ti SAVAGE
- anebo je postavíš do latě, že kanibalismus není dobrá věc, nechají toho, můžeš si škrtnout SAVAGE, ale zůstane ti HUNGER.
Co se týká zboží a vozů, které tu zůstalo po kupcích, vyber si:
- buďto jim ho také necháš a můžeš si škrtnout i IDLE,
- anebo se ukaž jako velký kruťas - seber jim ho či ho nakaž zničit. Potom vzroste tvá MOC o další +1BARTER, ale zůstane ti IDLE.


Pak se víla znovu přitočila k chrčícímu Pietrovi a už se zase zubila od ucha k uchu a zuby se leskly tak, že Grahamida viděla malé hvězdičky. "Pietro, sousede, když jsem viděla, co s tebou provádí, " hodí významný pohled na Pietrův poklopec, "tvůj nezdravý životní styl, rozhodla jsem se ti pomoct a poklidit na hradě. Že jsi rád, a hned jak se vrátíme na hrad, můžu v tom začít, viď?" hodila nejprve jeden pohled plný soucitu na Pietra a potom jiný, plný nadřazenosti, na Grahamidu.

Pietro,
Víla se jen tak, na dobré slovo, od své "pomáhací" mise odradit nedá a Grahamidu nebere jako sobě rovného, co se týká jednání. Její zmínku o vyrovnání pochopila tak, že pomocí v boji vyrovnala poškozenou bránu, stále ale chce upírovi hrad pomáhat vyčistit a uklidit.

Co uděláš?
Zvědi, špióni, vojáci, monstra a možná i armády císaře Evilóna, jehož říše zla nestrpí na svých hranicích nic dobrého.
Hrozba
Uživatelský avatar
Doragon Raida
Příspěvky: 267
Registrován: 23. 12. 2017, 18:42

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Doragon Raida »

... v Chaloupce na blatech ....

Prvně najdu dole v kelci svoje oblečení, zbroj a zbraň. Jsem rád, že všechno zůstalo tam, kde jsem to nechal. Jinak bych z ježibaby musel vymlátit nové a to se mi nechce. Oblečený a vyzbrojený vlezu do domku.

Na denním světle to tam vypadá stejně odporně jako v noci. Solfernus sem v těch jeho nažehlených hadrech sedne fakt jak pěst na oko. Když mě vidí vstoupit, přestane se vykecávat s babou a zvědavě na mě kouká. Kývnu na něj, jako že vím, co jsem slíbil. Sejmu si od pasu mumifikovanou hlavu čerstvě vylíhlé wyverny a pověsím mu ji na krk. Netváří se dvakrát nadšeně, ale větší výraz náčelníkovy vděčnosti v kmeni nemáme. Vzpomenu si ještě na divný lidský zvyk a stisknu mu pravici. Trochu zaskučí a Jagula se zasměje:

"A to se podívejme! Slavný a neohrožený náčelník Doragon Raida upsal svou duši ďáblu! To nás tu čekají ještě hodně zajímavé věci, he he he!"

Vztekle na ni zavrčím. Mohl bych tu starou rašpli na místě zabít, ale co z toho? Byl jsem blbej, ona chytřejší. Zasloužím si to. A kdoví, co všechno ten démon ještě svede a co by na to řek drakodýl. Ne, dneska tady žádné capiny dělat nebudu. A příště sem určitě nepůjdu sám. Nechám je být a vylezu na vzduch.

Solferne, s talismanem ti od kmene skřetů z Fushaum Uruk nehrozí nebezpečí a zároveň to znamená, že je ti náčelník Dorogan Raida osobně zavázán - slib protislužby za odkletí stále platí. Až si ji budeš chtít vybrat, víš, kde ho najít.

Cyp furt běhá kolem baráku a blbne s klecí. Budu mu muset podobnou hračku postavit i doma. I přesto, jaká je to u nás díra, se celkem těším zpátky do Fushaum Uruk. Za poslední dva dny sem z 'civilizace' viděl víc než dost a stačilo mi. Lidi se žerou navzájem, pomáhaj si jen za úplatu, zamykaj se v klecích, nechávaj se mlátit jak tupé ovce. Pár týdnů zpátky sem si ještě říkal, že se od nich máme co učit. Že bysme s kmenem mohli postavit normální baráky, začali číst a psát a dovolili skřeticím jezdit na wyvernách. Ale seru na to. Nejsou lepší než my. A s těmi vitamíny to možná taky nebude taková sláva.

Hvízdnu na Cypa a sednu do sedla. Ježibaba se Solfernem koukaj z okna, drakodýl z vody. Moh bych konečně zkusit, jestli už zas dokážu mluvit. Ale nechce se mi. Cyp mávne křídly a vzneseme se nad bažiny. Drakodýl závistivě kouká. Nechávám tu tyhle exoty svému osudu a rychle mizím na severozápad.

Lidi... strašná banda zmrdů.

... na kopcích u Trosek ...

Sedíme na pomalovaných balvanech nedaleko Holckládova hradu a prohlížím si kraj pod sebou. Kdysi bylo tohle místo centrem Jezdců. Na těhle balvanech seděli šamani a mluvili s duchy, v jeskyních okolo spaly wyverny a skřetí bojovníci kontrolovali celé údolí až na sever k horám, na jih ke kopcům za Ustraší a na jih a západ kam až sahají lesy. Teď se krčíme v koutě pod horami a jestli z mrtvých plání za horami někdo zaútočí, jsme první na ráně. Takhle to nemůže vydržet dlouho.

Ještě bych se chvíli kochal, ale Cyp začíná nějak blbnout. Rozhlídnu se a rozumím. Od severu se blíží spousta ptáků, až moc velkých a až moc rychle. Kmen mi letí naproti, skvěle. Moc ale nechápu, proč jich je tolik. A proč míří spíš na západ do lesa. Mám z toho špatný pocit. Na nic nečekám a vylítnu jim naproti.

Setkáme se na hraně lesa na vysoké zlatavé louce hustě poseté bílým kamením. Před válkou tu stál obrovský klášter, který někdo během bojů rozmetal do širokého okolí. Trochu se divím, že kamení nerozebrali lidi z okolí na své domky, ale ti pověrčiví blázni věří na bohy a kdoví jaké další blbosti.

S Cypem dosedneme na trosky bývalé věže, Jezdci zaberou ostatní největší kameny v okolí. Situace je mi jasná na první pohled. Jezdci jsou bojově pomalovaní, oprášili skoro zapomenuté válečné zbroje a sedí mezi nimi i některá mláďata. Nepochybuju, že jedou vyplundrovat tu osadu nedaleko v lesích. Na největší wyverně jede Worakls, který si už na čelo nechal vytetovat znamení náčelníka. A u pasu se mu dokonce i houpou preparované hlavy čerstvě vylíhlých wyvern. Hajzl jeden. Včera jsem se chytře odmítl porvat s tím šéfem zvědů o vůdcovství. A dneska si to musím dát stejně, navíc s vlastním kmenem. Tohle mi Holcklád ještě zaplatí.

Worakls cosi zařve, seskočí do trávy se sekerou v rukách běží ke mně. Kmen čeká, že udělám to samé. Nejsem blbej. Chytnu harpunu a čekám.

Pack alpha: Doragon:2D6+2 → 10(3 +5 + 2)#HARD
- They do what you want, they don’t fight back over it, you don’t have to make an example of one of them


Prozatimní náčelník se na mne řítí a s každým dalším krokem je vidět, jak vůbec nechápe, co se děje. Vychutnávám si jeho zbytečnou odvahu a rostoucí zmatek. Už jsem měl dávno být v trávě a běžet mu naproti. Místo toho sedím v sedle a hraju si s harpunou. Pár kroků ode mne úplně zastaví, přestane řvát a vyjeveně na mě čumí. Dál na nic nemusím čekat, hodím harpunou a vytrhnu mu sekeru z ruk. A než se vzpamatuje, Cyp mu ukousne hlavu.

Kmen je v šoku, já se bavím. Kdyby věděli, že mě stará bába zavřela do klece a proměnila v labuť, asi by teď chápali, že skřety uznávaný 'zákon divočiny' má hodně podob. Na rozdíl od ostatních se učím rychle a proto jsem i dnes náčelníkem já.

Jezdci čekají, že něco řeknu. Vyjeli do bitvy a teď chudáci neví, co bude. Mám je vcelku rád a nechci, aby se jim doma ženy posmívaly. Nechám Cypa polknout a vydáme společně křik vůdců. Skřeti i jejich wyverny se postupně přidávají a za chvíli se kameny na louce otřásají pod rykem Jezdců na lovu.

Nechávám si slovo, budu pokračovat, až se nějak posune situace ve Hvozdíkově.
Per ardua ad vitaminum
Deník postavy
Uživatelský avatar
Církev JOB
Příspěvky: 127
Registrován: 27. 12. 2017, 15:15

Re: [HRA] Sezení I. - Dobro se představuje

Příspěvek od Církev JOB »

.... klášter sv. Herberta ....
Účetní kniha kláštera Sv. Herberta píše: 17. jedenáctence léta jóba 763

Snídaní vydáno 52.
Obědů vydáno 7.
Večeří vydáno 7.

Zásoby skladiště dočasně zvýšeny o:
2 krumpáče
1 lopat
1 pilu
1 kolečko

Poznámka: Až se těch 5 mnichů vrátí z Čertova mlýna, zásoby opět vydat a mnichy poslat za ostatními do Hvozdíkova.

Zapsal
Fridolín Buřfecht, písař
Podepsal a zapečetil
Antoan Likva, otec představený

.... na cestě do Hvozdíkova, kousek za Khazad gunud ....
Zápis z dřevařského průzkumu lesa jižně od cesty píše: Důvod průzkumu: Hledání vhodného dřeva na pozdější stavby ve Hvozdíkově
Na průzkum vyslán: bratr Tesárius

Zpráva: Kvalitní dříví v lese roste zejména v okolí osady vybudované v korunách stromů a obývané staršími elfy. Osada nejprve vypadala opuštěne, při podrobnějším průzkumu jsem ale zjistil, že elfové v ní stále žijí. Mají však podivné zvyky, jež zaznamenávám, aby jejich znalost bylo později možné využít při zabezpečování dodávek dřeva.

Elfové zjevně mají spor s nějakou lesní žínkou. Nutila je do práce a hrozila jim otravou jakýchsi pramenů.

Jejich seschlé vrásčité obličeje byly tvrdé jakov kámen. Zdálo se mi, že starci snesou ledasco, občas něco přeslechnou, křivdy díky pokročilé skleróze zapomenou, urážky kvůli stařecké demenci nepochopí, ale ty prameny jsou pro ně důležité a na ně si sáhnout nenechají. Chovali se podobně, jako by se choval někdo příliš zvyklý na pravidelné požívání látek omamných.

Po vyřčení hrozby bez jediného slova či jiné známky komunikace mezi sebou ženu pomalu obklopili, chytili ji svými nepříliš silnými, ale tuhými a houževnatými pažemi a odvlekli ji k nejbližšímu pramenu. Pak jí nacpali hlavu přímo do něj.

"Pij, pochopíš" bylo od nich slyšet, zatímco voda šplíchala a bublala.

Závěr: Prameny mají pro staré elfy zvláštní význam. Je vhodné toho využít, až s nimi bude vedeno jednání o těžbě dřeva na Hvozdíkovské stavby.
Tettigono, co děláš?
Věřící, mniši, knězi, ale také paladini a inkvizitoři, kteří přišli nahradit staré víry a uctívání model a bůžků vírou v Jediného Opravdového Boha JOBa.
Hrozba
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů