doktor Solfernus - čert (Maestro D' / Skinner)
doktor Solfernus - čert (Maestro D' / Skinner)
doktor Solfernus - Maestro D' / Skinner
Po debaklu, který zahrnoval jistého vysloužilého vojáka, děvečku, princeznu, loupežníka a poustevníka, se musel i takový protřelý pekelný mazák jako já, doktor Solfernus, stáhnout do ústraní. Hodně do ústraní. Z lukrativnějších lokalit mě vyštípali buďto mí bezskrupulózní pekelní kolegové, nebo ten zpropadený JOBS (Jediného Opravdového Boha Služebnictvo - inkvizice/bojovný klérus uctívačů Joba). Tak se stalo, že jsem skončil v úplném zapadákově a musel vzít za vděk starým mlýnem jako sídlem. Ještě, že mám mlynáře Půtu pevně omotaného kolem prstu několika různými smlouvičkami a v kapse držím i úpis jeho vlastní krví...
Vzhled
muž, štíhlé postavy
štramácké oblečení, červený plášť
poťouchlý pohled
nenápadné růžky schované ve vlasech
Staty
Cool: +1
Hard: +1
Hot: +3
Sharp: +1
Weird: 0
Zkušenost a vylepšení
● ● ● ● ○│○●
Level 8 Maestro D'evil
☑ get +1hot (max hot+3)
☑ get +1cool (max cool+2)
☑ get +1hard (max hard+2)
☐ get +1weird (max weird+2)
☑ get a new maestro d’ move
☐ get a new maestro d’ move
☐ add a security to your establishment
☐ resolve somebody’s interest in your establishment
☑ get a move from another playbook
☑ get a move from another playbook
______________________________________________________________________
☐ get +1 to any stat (max stat+3)
☐ retire your character (to safety)
☐ create a second character to play
☑ change your character to a new playbook
☑ choose 3 basic moves and advance them (Manipulate, Go Aggro, Read a sitch)
☐ advance the other 3 basic moves
Level 0 Skinner from Hell
☐ get +1cool (max cool+2)
☐ get +1cool (max cool+2)
☐ get +1hard (max hard+2)
☐ get +1sharp (max sharp+2)
☐ get a new skinner move
☐ get a new skinner move
☐ get an establishment (you detail)
☐ get followers (you detail) and fortunes
☐ get a move from another playbook
☐ get a move from another playbook
______________________________________________________________________
☐ get +1 to any stat (max stat+3)
☐ create a third character to play
☐ change your character to a new playbook
Zdravotní stav
Stabilizovaný: ANO
0-3:
4-6:
7-9:
10:
11:
12:
Výbava
Zdobený rapír (3-HARM HAND +VALUABLE)
Švihácké oblečení s koženým kabátcem (+1-ARMOR)
Luxusní výbava
Úžasný karmínový plášť (long gorgeous coat WORN+VALUABLE)
Okultní tetování (spectacular tattoos IMPLANTED)
Vozidlo
Ďábelský zlokůň (vypůjčen z Pietrovy stáje na dobu neurčitou)
* MASSIVE 1
* HANDLING 0
* SPEED 2
* ARMOUR 2
Moc
Má moc je hřích a pokušení. Když lidé propadají svým neřestem a morálka upadá, stávají se předvídatelnými a snadno ovladatelnými. Skrze jejich hřísné touhy a dychtivá přání roste má síla.
+9-BARTER (šperky, cetky a artefakty v zástavě nebo úpisy, dlužné služby, vliv a podobně)
Životní styl
-1-BARTER sleva (jako Maestro má Establishment) - dočasně vyřazeno
+2-BARTER za mě platí Sue za mé služby správce, rádce a kastalána, luxusní život na Troskách (10+ hod na speciální WEALTH)
= celkem platím 0-BARTER za životní styl v hodnotě+2-BARTER
Bydlím v luxusních komnetách na Troskách, kde se sloužící mohou postarat o každý můj rozmar...
Vztahy
Tharagavverug (+3 hx)
- Můj nejoblíbenější netvor v kraji, je přímočarý a nechytračí, tak je poměrně snadné udržet ho spokojeného. A věřte mi, CHCETE, aby byl spokojený. Je to také výborný "hrdinosvod" - vždyť, kdo by nechtěl zabít "draka"? Vždycky se najde pár pitomců, co se raději vypraví na netvora, než aby řešili Mlýn...
- Poradil jsem jí, jak si může nechat narůst křídla. Pravda, nebudou vzhledná, ale to předmětem dohody nebylo.
Tettigona (+2 hx)
- Tajemná a přitažlivá paní lesa je jedna z mála bytostí, které ve mě umí probudit nefalšovanou žádostivost - a to nejen tu po duších a upisech. Nejhorší a zároveň nejzajímavější je její rozmarnost a to, že vlastně často ani neví, co vlastně chce. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je to frustrující a nebo zatraceně přitažlivá výzva...
Rakša (+1 hx)
- Plíží se nocí a žere lidi. To mi ani v nejmenším nepřekáží - jen ať si nechá těla, když duše patří mě...
Fanka (+1 hx)
- Smrtelník posedlý touhou po vědění? Kde už jsem to jen slyšel...každopádně zajímavá příležitost ukázat kolegovi Mephistophelovi, jak se má k takovému delikátnímu případu správně přistupovat. Základem je navázat nejprve oboustraně výhodný vztah a to už se podařilo - Fanka mi dodává dryjáky, které přimíchávám do pití. Účinky mají všemožné, ale převážně pro mě výhodné - otupělost, zvýšenou ochotu riskovat a tak podobně. A co z toho má Fanka? Má z návštěvníků mlýna pokusné králíky.
- Teď už pro ty její dryjáky nemám skoro upotřebení, snad jen, kdybych chtěl někoho otrávit...
- Je s ní rozumná řeč a dobrá domluva. Na to půjde navázat. Až přijde čas.
Doragon Raida (+3 hx)
- Tvrďácký náčelník natvrdlých skřetů. Narozdíl od svých pohůnků má nejspíš i něco v hlavě, takže by se s ním jistě dala uzavřít nějaká zajímavá smlouva...
- Pomohl jsem mu zbavit se kletby od Jaguly, která ho proměnila v labuť. Teď mi dluží. A mám jeho bělostný labutí brk.
- Tenhle skřet vypadá jako tvrdý oříšek a je natolik předvídavý, že se se mnou nechce pouštět do závazků. Na druhou stranu, už začínám tušit, odkud vítr vane...
Pietro von Holzkladde (+2 hx)
- Dekadentní rozmařilý upír by byl ideální klient, kdyby už jeho duše dávno nepropadla Peklu. Na druhou stranu, pořád se jeho rozmarů dá využít nepřímo.
- Zdání klame a Pietro dokáže být nebezpečně nevypočitatelný. Ale i sám k sobě. Vstoupil jsem do jeho služeb jako správce panství, a to, že jsem později vstoupil i do služeb jeho sestry se s tím vlastně nevylučuje - pořád dělám to, co jsem slíbil...
Igor Bohatýr (+1 hx)
- Kdyby tak jenom věděl, že jeho stav mám na svědomí já...on si totiž jeden z jeho žárlivých kumpánů, když popíjeli u mě v mlýně, přál, aby Igor při jedné ze svých bezhlavých eskapád opravdu přišel o hlavu. Inu stalo se - nebylo těžké počkat, až se zase dostane do maléru a shodit na něj během boje s mantichorou věž byla hračka. Oddělit hlavu od těla omráčenému bohatýrovi už nebyl nejmenší problém. Ale Igorův kumpán si přál jen, aby přišel o hlavu, ne aby zemřel, no ne? Lidé by si měli dávat pozor na to, co si přejí...
Tahy
Co mi to čerti nesou?: dej vědět, že něco chceš — může to být osoba, může to být Něco, může to být jen nějaká obyčejná věc — a hoď + HOT.
Při 10+, čerti to v mžiku opatří a donesou do Mlýna, jako kouzlem, vlastně ano, právě tak - kouzlem.
Při 7-9, čerti se vážně snaží a NĚCO do Mlýna donesou, ale není to úplně ono.
Při neúspěchu čerti přinesou dotyčnou věc i s majitelem a má to nějaký háček...
Čert ví... : když potřebuješ informace o někom důležitém (to je na tobě), hoď + HOT.
Při úspěchu se zeptej na jednu otázku, při 10+ na tři:
• Jak se jim daří? Co se s nimi děje?
• Koho nebo co milují nejvíc ze všeho?
• Koho znají, koho mají rádi a komu věří?
• Při jaké nejbližší příležitosti lze očekávat, že se je uvidím?
• Jak se jim mohu dostat na kobylku, fyzicky nebo emocionálně?
Při neúspěchu se stejně zeptej na jednu, ale doslechnou se, o tvém zájmu o ně.
Ďáblovy námluvy: když jsi s někým o samotě a máš dost času, dokážeš ho úplně oblbnout, hoď + HOT.
Při 10+ drž 3, při 7-9 drž 2, bude se ho snažit spálit 1 k 1 za to, že:
• ...ti dá, něco, co chceš.
• ...bude sloužit jako tvoje uši a oči.
• ...bude bojovat, aby tě ochránil.
• ...udělá něco, o co požádáš.
Nehráčské postavy proti tobě nemohou jednat, dokud máš alespoň 1 držení.
U hráčských místo toho můžeš použít držení a:
• ...myšlenky na tebe je rozptýlí - budou muset jednat pod tlakem. (DSTUF)
• ...myšlenky na tebe je inspirují, získají +1 právě teď k tomu, co dělají.
Při 6- drží cíl 2 nad tebou, s těmi samými podmínkami.
Peklo v žaludku: urči někoho, kdo mohl, s trochou uvěřitelnosti, sníst, vypít nebo jinak vstřebat něco, čeho jsi se dotkl.
Pokud je to NPC, hoď +HARD, pokud je to PC, hoď +Hx.
Při 10+ se tak stalo a někdy během dne utrpí zranění za 4-HARM (AP)
Při 7-9 je to 2-HARM (AP)
Při 6- to místo dotyčného bude pár lidí, dle volby MC, možná někdo z tvých lidí, možná ne, všichni utrpí 3-HARM (AP)
Mnoho tváří Pokušitele: Kdykoliv chci, můžu libovolně změnit svůj zevnějšek. Jen ten, kdo mě zná mě dokáže rozpoznat, ale jen když se podívá z blízka.
Vábení zatracených: když pošeptáš něčí jméno do větru, hoď +weird.
Při úspěchu za tebou přijde, ať už má tušení proč nebo ne.
Při 10+ máš proti němu +1 forward.
Při 6- ti PD položí 3 otázky, zodpověz je pravdivě.
Pekelné kejkle: když předvádím své umění, nebo když je jeho produkt představen před publikum, hodím +hot.
Při 10+ držím 3, při 7-9 držím 1. Utratím 1 : 1 tím, že pojmenuji NPC z obecenstva a zvolím jedno z:
• Zatouží se se mnou setkat.
• Zatouží využít mých služeb.
• Zatouží po mě.
• Zatouží mi dát dárek.
• Bude obdivovat mého patrona.
Při 6- nezískám žádnou výhodu, ale také neutrpím žádnou ztrátu, zkrátka jen předvedu dobré vystoupení.
Establishment - Čertův mlýn /DOČASNĚ MIMO PROVOZ/
Starý mlynář Půta prohrál v kartách napřed peníze, potom mlýn a nakonec i duši. Teď mám jeho úpis v kapse a mlynář mi musí posluhovat, pokud si chce uchovat naději na to, že se z kontraktu nějak vyváže a nebo docílí svého propuštění. Mlýn funguje přes den jako normální mlýn - a vlastně nejbližší, široko daleko. Ale místní dobře ví, že je to místo, kde se usídlil pekelník a ti jobabojní se mu zdaleka vyhýbají i když to znamená vozit obilí mnohem dál.
Okolo půlnoci mlýn ožívá, hraje muzika, žitná teče proudem a stahují se sem hříšníci z celého okolí a také různí nižší pekelníci, aby si urvali svůj díl. Hraje se karban, kostky, vrchcáby, uzavírají se obchody a sázky. Kdo je mazaný jako liška a nechybí mu odvaha, může zariskovat a s trochou štěstí vyhrát nad pekelníky nějakou tu službičku či přáníčko. Ale mnohem častěji mlýn navštěvují hříšníci, kteří už párkrát prohráli a teď dávají všanc i svou duši, aby získali nazpět, o co přišli. Vyhrát nad ďáblem v sázce je také jediný způsob, jak může někdo získat svou duši zpátky, ale co peklo schvátí, jen tak nenavrátí...to víte, není to žádný holubník.
Atrakce
hazard, muzika, alkohol
Atmosféra
rušná, intriky, zábava, tanec
Štamgasti
• Kdo je nejlepší?
?
- ...
• Kdo je nejhorší?
bazilišek Tharagavverug
- nechodí často, ale když ano, je to pohroma, sežere na co přijde, děsí smrtelníky a když se nakrkne, může z celého mlýna udělat kůlničku na dříví...vyhrát se na něm dají sem tam nějaké cetky nebo pár goblinů, al nerad prohrává, tak je potřeba být opatrný...)
• Kdo by se chtěl přidat?
ďáblův spratek Lucius
- chtěl by kus koláče, ale zároveň hrát podle svých pravidel
• Komu vděčíš za svůj podnik?
Fanka od Kamene
- inu, nevděčím jí za podnik, ale za návštěvnost, dodává mi totiž přísady do pití, které...zvyšují efektivitu toho, o co se snažím, teď ještě abych jí přiměl ke hře a zvýšení sázek...
• Kdo se ho chce zbavit?
?
- ...
Zabezpečení
• Čertovská cháska (2-HARM, 0-ARMOR, small gang) - můžu na obranu povolat nižší démonické poskoky nebo úpisy zotročené hříšníky, kteří se jinak starají o chod Mlýna (provoz mlýna, úklid po ránu, obsluha, pálení chlastu...)
• Pekelný bič (3-harm close reload messy convenient) - když na to přijde, může si ďábel mojí úrovně ve svém rajónu přivolat ohnivý bič, kterým ztrestá opovážlivce a narušitele
Mlýn jako doupě zla:
Menší ze dvou propojených budov má v přízemí světnici s velkou pecí, kde se nejen vaří, ale také mastí karty a pořádají pitky. Skrze dřevěný poklop se dá po schůdkách dostat do sklepa, kde je ale opravdu jen uskladněné jídlo, alkohol a jiné zásoby. Ve druhém patře, kam vedou dřevené, věčně vrzající schody, se nachází skromě zařízené obytné prostory poskoků a žebříkem se dá vylézt na půdu plnou krámů. Patro je také propojené s druhou budovou - věží. V přízemí věže se nachází samotný mlýnice s mlýnskými kameny, kde se přes den mele mouka a přes noc nešťastní hříšníci, kteří přišli už úplně o všechno. Vyšší patra věže patří maestrovi a jsou vybavena veškerým luxusem a přepychem, jaký si může pekelník tak daleko od skutečné civilizace přát.
Po debaklu, který zahrnoval jistého vysloužilého vojáka, děvečku, princeznu, loupežníka a poustevníka, se musel i takový protřelý pekelný mazák jako já, doktor Solfernus, stáhnout do ústraní. Hodně do ústraní. Z lukrativnějších lokalit mě vyštípali buďto mí bezskrupulózní pekelní kolegové, nebo ten zpropadený JOBS (Jediného Opravdového Boha Služebnictvo - inkvizice/bojovný klérus uctívačů Joba). Tak se stalo, že jsem skončil v úplném zapadákově a musel vzít za vděk starým mlýnem jako sídlem. Ještě, že mám mlynáře Půtu pevně omotaného kolem prstu několika různými smlouvičkami a v kapse držím i úpis jeho vlastní krví...
Vzhled
muž, štíhlé postavy
štramácké oblečení, červený plášť
poťouchlý pohled
nenápadné růžky schované ve vlasech
Staty
Cool: +1
Hard: +1
Hot: +3
Sharp: +1
Weird: 0
Zkušenost a vylepšení
● ● ● ● ○│○●
Level 8 Maestro D'evil
☑ get +1hot (max hot+3)
☑ get +1cool (max cool+2)
☑ get +1hard (max hard+2)
☐ get +1weird (max weird+2)
☑ get a new maestro d’ move
☐ get a new maestro d’ move
☐ add a security to your establishment
☐ resolve somebody’s interest in your establishment
☑ get a move from another playbook
☑ get a move from another playbook
______________________________________________________________________
☐ get +1 to any stat (max stat+3)
☐ retire your character (to safety)
☐ create a second character to play
☑ change your character to a new playbook
☑ choose 3 basic moves and advance them (Manipulate, Go Aggro, Read a sitch)
☐ advance the other 3 basic moves
Level 0 Skinner from Hell
☐ get +1cool (max cool+2)
☐ get +1cool (max cool+2)
☐ get +1hard (max hard+2)
☐ get +1sharp (max sharp+2)
☐ get a new skinner move
☐ get a new skinner move
☐ get an establishment (you detail)
☐ get followers (you detail) and fortunes
☐ get a move from another playbook
☐ get a move from another playbook
______________________________________________________________________
☐ get +1 to any stat (max stat+3)
☐ create a third character to play
☐ change your character to a new playbook
Zdravotní stav
Stabilizovaný: ANO
0-3:
4-6:
7-9:
10:
11:
12:
Výbava
Zdobený rapír (3-HARM HAND +VALUABLE)
Švihácké oblečení s koženým kabátcem (+1-ARMOR)
Luxusní výbava
Úžasný karmínový plášť (long gorgeous coat WORN+VALUABLE)
Okultní tetování (spectacular tattoos IMPLANTED)
Vozidlo
Ďábelský zlokůň (vypůjčen z Pietrovy stáje na dobu neurčitou)
* MASSIVE 1
* HANDLING 0
* SPEED 2
* ARMOUR 2
Moc
Má moc je hřích a pokušení. Když lidé propadají svým neřestem a morálka upadá, stávají se předvídatelnými a snadno ovladatelnými. Skrze jejich hřísné touhy a dychtivá přání roste má síla.
+9-BARTER (šperky, cetky a artefakty v zástavě nebo úpisy, dlužné služby, vliv a podobně)
Životní styl
-1-BARTER sleva (jako Maestro má Establishment) - dočasně vyřazeno
+2-BARTER za mě platí Sue za mé služby správce, rádce a kastalána, luxusní život na Troskách (10+ hod na speciální WEALTH)
= celkem platím 0-BARTER za životní styl v hodnotě+2-BARTER
Bydlím v luxusních komnetách na Troskách, kde se sloužící mohou postarat o každý můj rozmar...
Vztahy
Tharagavverug (+3 hx)
- Můj nejoblíbenější netvor v kraji, je přímočarý a nechytračí, tak je poměrně snadné udržet ho spokojeného. A věřte mi, CHCETE, aby byl spokojený. Je to také výborný "hrdinosvod" - vždyť, kdo by nechtěl zabít "draka"? Vždycky se najde pár pitomců, co se raději vypraví na netvora, než aby řešili Mlýn...
- Poradil jsem jí, jak si může nechat narůst křídla. Pravda, nebudou vzhledná, ale to předmětem dohody nebylo.
Tettigona (+2 hx)
- Tajemná a přitažlivá paní lesa je jedna z mála bytostí, které ve mě umí probudit nefalšovanou žádostivost - a to nejen tu po duších a upisech. Nejhorší a zároveň nejzajímavější je její rozmarnost a to, že vlastně často ani neví, co vlastně chce. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je to frustrující a nebo zatraceně přitažlivá výzva...
Rakša (+1 hx)
- Plíží se nocí a žere lidi. To mi ani v nejmenším nepřekáží - jen ať si nechá těla, když duše patří mě...
Fanka (+1 hx)
- Smrtelník posedlý touhou po vědění? Kde už jsem to jen slyšel...každopádně zajímavá příležitost ukázat kolegovi Mephistophelovi, jak se má k takovému delikátnímu případu správně přistupovat. Základem je navázat nejprve oboustraně výhodný vztah a to už se podařilo - Fanka mi dodává dryjáky, které přimíchávám do pití. Účinky mají všemožné, ale převážně pro mě výhodné - otupělost, zvýšenou ochotu riskovat a tak podobně. A co z toho má Fanka? Má z návštěvníků mlýna pokusné králíky.
- Teď už pro ty její dryjáky nemám skoro upotřebení, snad jen, kdybych chtěl někoho otrávit...
- Je s ní rozumná řeč a dobrá domluva. Na to půjde navázat. Až přijde čas.
Doragon Raida (+3 hx)
- Tvrďácký náčelník natvrdlých skřetů. Narozdíl od svých pohůnků má nejspíš i něco v hlavě, takže by se s ním jistě dala uzavřít nějaká zajímavá smlouva...
- Pomohl jsem mu zbavit se kletby od Jaguly, která ho proměnila v labuť. Teď mi dluží. A mám jeho bělostný labutí brk.
- Tenhle skřet vypadá jako tvrdý oříšek a je natolik předvídavý, že se se mnou nechce pouštět do závazků. Na druhou stranu, už začínám tušit, odkud vítr vane...
Pietro von Holzkladde (+2 hx)
- Dekadentní rozmařilý upír by byl ideální klient, kdyby už jeho duše dávno nepropadla Peklu. Na druhou stranu, pořád se jeho rozmarů dá využít nepřímo.
- Zdání klame a Pietro dokáže být nebezpečně nevypočitatelný. Ale i sám k sobě. Vstoupil jsem do jeho služeb jako správce panství, a to, že jsem později vstoupil i do služeb jeho sestry se s tím vlastně nevylučuje - pořád dělám to, co jsem slíbil...
Igor Bohatýr (+1 hx)
- Kdyby tak jenom věděl, že jeho stav mám na svědomí já...on si totiž jeden z jeho žárlivých kumpánů, když popíjeli u mě v mlýně, přál, aby Igor při jedné ze svých bezhlavých eskapád opravdu přišel o hlavu. Inu stalo se - nebylo těžké počkat, až se zase dostane do maléru a shodit na něj během boje s mantichorou věž byla hračka. Oddělit hlavu od těla omráčenému bohatýrovi už nebyl nejmenší problém. Ale Igorův kumpán si přál jen, aby přišel o hlavu, ne aby zemřel, no ne? Lidé by si měli dávat pozor na to, co si přejí...
Tahy
Co mi to čerti nesou?: dej vědět, že něco chceš — může to být osoba, může to být Něco, může to být jen nějaká obyčejná věc — a hoď + HOT.
Při 10+, čerti to v mžiku opatří a donesou do Mlýna, jako kouzlem, vlastně ano, právě tak - kouzlem.
Při 7-9, čerti se vážně snaží a NĚCO do Mlýna donesou, ale není to úplně ono.
Při neúspěchu čerti přinesou dotyčnou věc i s majitelem a má to nějaký háček...
Čert ví... : když potřebuješ informace o někom důležitém (to je na tobě), hoď + HOT.
Při úspěchu se zeptej na jednu otázku, při 10+ na tři:
• Jak se jim daří? Co se s nimi děje?
• Koho nebo co milují nejvíc ze všeho?
• Koho znají, koho mají rádi a komu věří?
• Při jaké nejbližší příležitosti lze očekávat, že se je uvidím?
• Jak se jim mohu dostat na kobylku, fyzicky nebo emocionálně?
Při neúspěchu se stejně zeptej na jednu, ale doslechnou se, o tvém zájmu o ně.
Ďáblovy námluvy: když jsi s někým o samotě a máš dost času, dokážeš ho úplně oblbnout, hoď + HOT.
Při 10+ drž 3, při 7-9 drž 2, bude se ho snažit spálit 1 k 1 za to, že:
• ...ti dá, něco, co chceš.
• ...bude sloužit jako tvoje uši a oči.
• ...bude bojovat, aby tě ochránil.
• ...udělá něco, o co požádáš.
Nehráčské postavy proti tobě nemohou jednat, dokud máš alespoň 1 držení.
U hráčských místo toho můžeš použít držení a:
• ...myšlenky na tebe je rozptýlí - budou muset jednat pod tlakem. (DSTUF)
• ...myšlenky na tebe je inspirují, získají +1 právě teď k tomu, co dělají.
Při 6- drží cíl 2 nad tebou, s těmi samými podmínkami.
Peklo v žaludku: urči někoho, kdo mohl, s trochou uvěřitelnosti, sníst, vypít nebo jinak vstřebat něco, čeho jsi se dotkl.
Pokud je to NPC, hoď +HARD, pokud je to PC, hoď +Hx.
Při 10+ se tak stalo a někdy během dne utrpí zranění za 4-HARM (AP)
Při 7-9 je to 2-HARM (AP)
Při 6- to místo dotyčného bude pár lidí, dle volby MC, možná někdo z tvých lidí, možná ne, všichni utrpí 3-HARM (AP)
Mnoho tváří Pokušitele: Kdykoliv chci, můžu libovolně změnit svůj zevnějšek. Jen ten, kdo mě zná mě dokáže rozpoznat, ale jen když se podívá z blízka.
Vábení zatracených: když pošeptáš něčí jméno do větru, hoď +weird.
Při úspěchu za tebou přijde, ať už má tušení proč nebo ne.
Při 10+ máš proti němu +1 forward.
Při 6- ti PD položí 3 otázky, zodpověz je pravdivě.
Pekelné kejkle: když předvádím své umění, nebo když je jeho produkt představen před publikum, hodím +hot.
Při 10+ držím 3, při 7-9 držím 1. Utratím 1 : 1 tím, že pojmenuji NPC z obecenstva a zvolím jedno z:
• Zatouží se se mnou setkat.
• Zatouží využít mých služeb.
• Zatouží po mě.
• Zatouží mi dát dárek.
• Bude obdivovat mého patrona.
Při 6- nezískám žádnou výhodu, ale také neutrpím žádnou ztrátu, zkrátka jen předvedu dobré vystoupení.
Establishment - Čertův mlýn /DOČASNĚ MIMO PROVOZ/
Starý mlynář Půta prohrál v kartách napřed peníze, potom mlýn a nakonec i duši. Teď mám jeho úpis v kapse a mlynář mi musí posluhovat, pokud si chce uchovat naději na to, že se z kontraktu nějak vyváže a nebo docílí svého propuštění. Mlýn funguje přes den jako normální mlýn - a vlastně nejbližší, široko daleko. Ale místní dobře ví, že je to místo, kde se usídlil pekelník a ti jobabojní se mu zdaleka vyhýbají i když to znamená vozit obilí mnohem dál.
Okolo půlnoci mlýn ožívá, hraje muzika, žitná teče proudem a stahují se sem hříšníci z celého okolí a také různí nižší pekelníci, aby si urvali svůj díl. Hraje se karban, kostky, vrchcáby, uzavírají se obchody a sázky. Kdo je mazaný jako liška a nechybí mu odvaha, může zariskovat a s trochou štěstí vyhrát nad pekelníky nějakou tu službičku či přáníčko. Ale mnohem častěji mlýn navštěvují hříšníci, kteří už párkrát prohráli a teď dávají všanc i svou duši, aby získali nazpět, o co přišli. Vyhrát nad ďáblem v sázce je také jediný způsob, jak může někdo získat svou duši zpátky, ale co peklo schvátí, jen tak nenavrátí...to víte, není to žádný holubník.
Atrakce
hazard, muzika, alkohol
Atmosféra
rušná, intriky, zábava, tanec
Štamgasti
• Kdo je nejlepší?
?
- ...
• Kdo je nejhorší?
bazilišek Tharagavverug
- nechodí často, ale když ano, je to pohroma, sežere na co přijde, děsí smrtelníky a když se nakrkne, může z celého mlýna udělat kůlničku na dříví...vyhrát se na něm dají sem tam nějaké cetky nebo pár goblinů, al nerad prohrává, tak je potřeba být opatrný...)
• Kdo by se chtěl přidat?
ďáblův spratek Lucius
- chtěl by kus koláče, ale zároveň hrát podle svých pravidel
• Komu vděčíš za svůj podnik?
Fanka od Kamene
- inu, nevděčím jí za podnik, ale za návštěvnost, dodává mi totiž přísady do pití, které...zvyšují efektivitu toho, o co se snažím, teď ještě abych jí přiměl ke hře a zvýšení sázek...
• Kdo se ho chce zbavit?
?
- ...
Zabezpečení
• Čertovská cháska (2-HARM, 0-ARMOR, small gang) - můžu na obranu povolat nižší démonické poskoky nebo úpisy zotročené hříšníky, kteří se jinak starají o chod Mlýna (provoz mlýna, úklid po ránu, obsluha, pálení chlastu...)
• Pekelný bič (3-harm close reload messy convenient) - když na to přijde, může si ďábel mojí úrovně ve svém rajónu přivolat ohnivý bič, kterým ztrestá opovážlivce a narušitele
Mlýn jako doupě zla:
Menší ze dvou propojených budov má v přízemí světnici s velkou pecí, kde se nejen vaří, ale také mastí karty a pořádají pitky. Skrze dřevěný poklop se dá po schůdkách dostat do sklepa, kde je ale opravdu jen uskladněné jídlo, alkohol a jiné zásoby. Ve druhém patře, kam vedou dřevené, věčně vrzající schody, se nachází skromě zařízené obytné prostory poskoků a žebříkem se dá vylézt na půdu plnou krámů. Patro je také propojené s druhou budovou - věží. V přízemí věže se nachází samotný mlýnice s mlýnskými kameny, kde se přes den mele mouka a přes noc nešťastní hříšníci, kteří přišli už úplně o všechno. Vyšší patra věže patří maestrovi a jsou vybavena veškerým luxusem a přepychem, jaký si může pekelník tak daleko od skutečné civilizace přát.
Naposledy upravil(a) Solfernus dne 9. 3. 2018, 10:30, celkem upraveno 64 x.
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Re: doktor Solfernus - čert (Maestro D')
PRVNÍ SEZENÍ - účetnictví a log
Stat highlighty
COOL
HOT
Účetnictví - životní styl
-1-BARTER sleva (jako Maestro mám Establishment)
+1-BARTER vynakládám na spokojené přežívání
= celkem platím 0-BARTER a spokojeně si žiju
-1-BARTER jako zástava Silmiónovi za to, že pro něj ukradnu stavební materiál a pak se vrátím pro rozhřešení
+1-BARTER zpátky, protože jsem se vrátil pro rozhřešení
+3-BARTER za dovedení ďábelského plánu zkažení mnichů a svedení Silmióna ke hříchu do konce
+1-BARTER od Tharagavverug za splnení přání (nechat si narůst křídla)
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)#HOT - čertovské pokoušení, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#HOT - Čert ví..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+ → 4(2 +2 + 0)#COOL - špatný terén pro povoz, +1 EXP
LEVEL UP (3) - Maesto'D - get +1 cool (max cool+2)
Solfernus:2D6+2 → 7(1 +4 + 2)#HOT - svádním kuchařku, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#COOL - pokud o nenápadné vylepšení polévky pro mnichy, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 9(4 +3 + 2)#HOT - balamucení otce Silmeóna, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
LEVEL UP (2) - Maesto'D - get a move from another playbook: Hypnotic (Skinner)
Solfernus:2D6+1+1 → 14(6 +6 + 1 + 1)#COOL (+1 handling) - špatný terén pro povoz, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#HOT - Ďáblovy námluvy, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#HOT - nezdařená manipualce Jaguly, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#COOL - špatný terén, +1 EXP
MANIPULATE: Solfernus:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)#HOT - Manipulate, +1 EXP
LEVEL UP (3) - Maesto'D - get +1 hot (max hot+3)
Solfernus:2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#HOT - Čert ví, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#HOT - Svádění ke hříchu, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 7(1 +3 + 3)#HOT - Ďáblovy námluvy, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 11(5 +3 + 3)#HOT - Manipulate, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 10(1 +6 + 3)#HOT - Manipulate, +1 EXP
LEVEL UP (4) - Maesto'D - get a new maestro d’ move: Just give me a motive
Solfernus:2D6+3 → 6(2 +1 + 3)#HOT - Čert ví...kulový, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 10(2 +5 + 3)#HOT - Manipulace, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 8(1 +4 + 3)#HOT - Co m ito čerti nesou?, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#HOT - Manipulace Jaguly, +1 EXP
Účetnictví - hx
během hry nic
po sezení +1 hx Tharagavverug
Milníky
- podařilo se mi brilantním gambitem svést k hříchu mnichy a zejména otce Silmióna az zároveň se zbavit otravného rychtáře
- Lucius prohrál v kartách Mlýn a místo abych přistoupil na smlouvu s farářem, uzavřel jsem s ním jinou - a donutil ho tak dělat mou práci, i když po jeho způsobu (uvidíme, kam to povede), háček je v tom, že když to položí, propadne peklu
- přesvědčil jsem Jagulu, aby zrušila labutí kletbu Doragona Raidy
- poradil jsem Tharagavvrug, jak si může nechat narůst křídla
Stat highlighty
COOL
HOT
Účetnictví - životní styl
-1-BARTER sleva (jako Maestro mám Establishment)
+1-BARTER vynakládám na spokojené přežívání
= celkem platím 0-BARTER a spokojeně si žiju
-1-BARTER jako zástava Silmiónovi za to, že pro něj ukradnu stavební materiál a pak se vrátím pro rozhřešení
+1-BARTER zpátky, protože jsem se vrátil pro rozhřešení
+3-BARTER za dovedení ďábelského plánu zkažení mnichů a svedení Silmióna ke hříchu do konce
+1-BARTER od Tharagavverug za splnení přání (nechat si narůst křídla)
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)#HOT - čertovské pokoušení, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#HOT - Čert ví..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 8(2 +4 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+ → 4(2 +2 + 0)#COOL - špatný terén pro povoz, +1 EXP
LEVEL UP (3) - Maesto'D - get +1 cool (max cool+2)
Solfernus:2D6+2 → 7(1 +4 + 2)#HOT - svádním kuchařku, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#COOL - pokud o nenápadné vylepšení polévky pro mnichy, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 9(4 +3 + 2)#HOT - balamucení otce Silmeóna, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#HOT - Co mi to čerti nesou..., +1 EXP
LEVEL UP (2) - Maesto'D - get a move from another playbook: Hypnotic (Skinner)
Solfernus:2D6+1+1 → 14(6 +6 + 1 + 1)#COOL (+1 handling) - špatný terén pro povoz, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#HOT - Ďáblovy námluvy, +1 EXP
Solfernus:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#HOT - nezdařená manipualce Jaguly, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#COOL - špatný terén, +1 EXP
MANIPULATE: Solfernus:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)#HOT - Manipulate, +1 EXP
LEVEL UP (3) - Maesto'D - get +1 hot (max hot+3)
Solfernus:2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#HOT - Čert ví, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#HOT - Svádění ke hříchu, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 7(1 +3 + 3)#HOT - Ďáblovy námluvy, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 11(5 +3 + 3)#HOT - Manipulate, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 10(1 +6 + 3)#HOT - Manipulate, +1 EXP
LEVEL UP (4) - Maesto'D - get a new maestro d’ move: Just give me a motive
Solfernus:2D6+3 → 6(2 +1 + 3)#HOT - Čert ví...kulový, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 10(2 +5 + 3)#HOT - Manipulace, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 8(1 +4 + 3)#HOT - Co m ito čerti nesou?, +1 EXP
Solfernus:2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#HOT - Manipulace Jaguly, +1 EXP
Účetnictví - hx
během hry nic
po sezení +1 hx Tharagavverug
Milníky
- podařilo se mi brilantním gambitem svést k hříchu mnichy a zejména otce Silmióna az zároveň se zbavit otravného rychtáře
- Lucius prohrál v kartách Mlýn a místo abych přistoupil na smlouvu s farářem, uzavřel jsem s ním jinou - a donutil ho tak dělat mou práci, i když po jeho způsobu (uvidíme, kam to povede), háček je v tom, že když to položí, propadne peklu
- přesvědčil jsem Jagulu, aby zrušila labutí kletbu Doragona Raidy
- poradil jsem Tharagavvrug, jak si může nechat narůst křídla
Naposledy upravil(a) Solfernus dne 2. 2. 2018, 10:10, celkem upraveno 1 x.
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Re: doktor Solfernus - čert (Maestro D')
DRUHÉ SEZENÍ - účetnictví a log
Stat highlighty
HARD
SHARP
Účetnictví - životní styl
-1-BARTER vynakládám na spokojené přežívání
= celkem platím 1-BARTER a spokojeně si žiju...v maringotce, se dvěma voly
Momentálně sídlím ve zbídačené Ustraši.
Do začátku mám tedy po odečtu 5-BARTER
-ARMOR - upírky ztratily můj kožený kabátec 1-ARMOR
+1-BARTER od Pietra (hardholderův sex move)
+1-BARTER za svedení Bánší na cestu ZLA a likvidaci dvou dobrodruhů
+2-BARTER za záchranu upadajícího panství
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
LEVEL UP (5) - Maesto'D - get +1hard (max hard+2)
Solfernus:2D6+1 → 9(6 +2 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Kulhavec:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP - minion potkává lovce, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 8(2 +5 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
LEVEL UP (6) - Maesto'D - get a move from another playbook: Mercurial (Child-Thing)
Solfernus:2D6+1 → 6(4 +1 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 6(1 +4 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
i sex s upírem je zajímavá zkušenost+1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)#HARD - go aggro na Pietra, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
LEVEL UP (7) - Maesto'D - change your character to a new playbook: Skinner (Lost, Artful&Gracious)
Solfernus:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 7(4 +2 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 3(1 +1 + 1)#HARD - Peklo v žaludku, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(4 +5 + 1)#SHARP - Keep an eye out, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 6(1 +4 + 1)#SHARP - Keep an eye out, +1 EXP
LEVEL UP (8) - Maesto'D - choose 3 basic moves and advance them (Manipulate, Go Aggro, Read a sitch)
Solfernus:2D6+1 → 5(3 +1 + 1)#HARD - Seize by force, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 12(5 +6 + 1)#SHARP - zkušenosti z práce - lovci, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)#SHARP - zkušenosti z práce - rolníci, +1 EXP
Účetnictví - hx
hx nastaveno na +3 u Doragona (sex move: Maesto'D + sex move: Chopper)
hx vylepšeno o +1 u Pietra (po konci sezení)
hx navýšeno Pietrovi u mě (po konci sezení)
Účetnictví - hypnotic holdy
Lusiel - 2
Pietro - 2
Smějící se Bánší - 1
Gormal - 4
Účetnictví - allies
Arweg - lovec, nyní usídlený v Ustraši, ally:minion (impulse: to back you up)
Sue Von Holzkladde - paní na Troskách, sestra Pietra, ally: puppet (impulse: to follow through on your intentions)
Milníky
- Nedorozumění s Pietrem v Ustraši mělo za následek, že jsem se mu usídlil na hradě. A v hlavě. Nejen cesty páně jsou nevyzpytatelné.
- Kulhavec dal výpověď - prý není žádný jehelníček a radši bude topit pod kotlem v Limbu. No, co nadělám.
- Chtěl jsem svést Sue, aby se mi upsala, ale naprosto jsem pohořel. Zatoužil jsem se jí pomstít a tak jsem spolu s Fankou zosnoval plán, jak jí vyléčit z vampyrismu - aby přišla o své síly, zestárla a ztratila u Pietra šanci.
- Čerta Mulisáka jsem poslal pro první potřebnou věc - relikvii z kláštera. Donesl jí a schoval do Pietrova vozu, který jsem si chtěl později vzít na cestu do Fančiny laboratoře.
- Vnutil jsem se Pietrovi na pozici správce panství a začal promptně řešit problémy. Vesničanům v Ustraši by bylo hrozně těžké pomáhat - tak jsem zmanipuloval dobrodruhy a nechal je vesnici "vyčistit". Následně jsem zmanipuloval elfku, která si říkala Smějící se bánší, svedl jí na cestu ZLA a nechal jí pro změnu vyčistit vesnici od dobrodruhů.
- Jako nové pracanty jsem do vesnice nalákal lovce a našel si mezi nimi spojence - Arwega. V Obilné jsem k relokaci přesvědčil desítky rolníků a jejich rodiny.
- Při pokusu rozdmýchat spory mezi odcházejícími a starousedlíky mě ale místní prokoukli a vyhnali mě. Teď má podobizna visí na každém rohu.
- Po návratu na Trosky bylo vše jinak - Gormal byla pryč, Pietro byl pryč i s vozem a relikvií a hrad byl v rukou Sue. Rozhodl jsem se pokračovat ve své funkci správce hradu a vstoupil jsem do jejích služeb. Vlichotil jsem si cestu do její...přízně a teď si jí omotám kolem prstu a bude tancovat, jak budu pískat. A kdyby přecijen dělala problémy, vím, jak se s ní snadno vypořádat...
Stat highlighty
HARD
SHARP
Účetnictví - životní styl
-1-BARTER vynakládám na spokojené přežívání
= celkem platím 1-BARTER a spokojeně si žiju...v maringotce, se dvěma voly
Momentálně sídlím ve zbídačené Ustraši.
Do začátku mám tedy po odečtu 5-BARTER
-ARMOR - upírky ztratily můj kožený kabátec 1-ARMOR
+1-BARTER od Pietra (hardholderův sex move)
+1-BARTER za svedení Bánší na cestu ZLA a likvidaci dvou dobrodruhů
+2-BARTER za záchranu upadajícího panství
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
LEVEL UP (5) - Maesto'D - get +1hard (max hard+2)
Solfernus:2D6+1 → 9(6 +2 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Kulhavec:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP - minion potkává lovce, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 8(2 +5 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
LEVEL UP (6) - Maesto'D - get a move from another playbook: Mercurial (Child-Thing)
Solfernus:2D6+1 → 6(4 +1 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 6(1 +4 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
i sex s upírem je zajímavá zkušenost+1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(6 +3 + 1)#HARD - go aggro na Pietra, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
LEVEL UP (7) - Maesto'D - change your character to a new playbook: Skinner (Lost, Artful&Gracious)
Solfernus:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)#SHARP - read a person, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 7(4 +2 + 1)#SHARP - read a sitch, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 3(1 +1 + 1)#HARD - Peklo v žaludku, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 10(4 +5 + 1)#SHARP - Keep an eye out, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 6(1 +4 + 1)#SHARP - Keep an eye out, +1 EXP
LEVEL UP (8) - Maesto'D - choose 3 basic moves and advance them (Manipulate, Go Aggro, Read a sitch)
Solfernus:2D6+1 → 5(3 +1 + 1)#HARD - Seize by force, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 12(5 +6 + 1)#SHARP - zkušenosti z práce - lovci, +1 EXP
Solfernus:2D6+1 → 7(1 +5 + 1)#SHARP - zkušenosti z práce - rolníci, +1 EXP
Účetnictví - hx
hx nastaveno na +3 u Doragona (sex move: Maesto'D + sex move: Chopper)
hx vylepšeno o +1 u Pietra (po konci sezení)
hx navýšeno Pietrovi u mě (po konci sezení)
Účetnictví - hypnotic holdy
Lusiel - 2
Pietro - 2
Smějící se Bánší - 1
Gormal - 4
Účetnictví - allies
Arweg - lovec, nyní usídlený v Ustraši, ally:minion (impulse: to back you up)
Sue Von Holzkladde - paní na Troskách, sestra Pietra, ally: puppet (impulse: to follow through on your intentions)
Milníky
- Nedorozumění s Pietrem v Ustraši mělo za následek, že jsem se mu usídlil na hradě. A v hlavě. Nejen cesty páně jsou nevyzpytatelné.
- Kulhavec dal výpověď - prý není žádný jehelníček a radši bude topit pod kotlem v Limbu. No, co nadělám.
- Chtěl jsem svést Sue, aby se mi upsala, ale naprosto jsem pohořel. Zatoužil jsem se jí pomstít a tak jsem spolu s Fankou zosnoval plán, jak jí vyléčit z vampyrismu - aby přišla o své síly, zestárla a ztratila u Pietra šanci.
- Čerta Mulisáka jsem poslal pro první potřebnou věc - relikvii z kláštera. Donesl jí a schoval do Pietrova vozu, který jsem si chtěl později vzít na cestu do Fančiny laboratoře.
- Vnutil jsem se Pietrovi na pozici správce panství a začal promptně řešit problémy. Vesničanům v Ustraši by bylo hrozně těžké pomáhat - tak jsem zmanipuloval dobrodruhy a nechal je vesnici "vyčistit". Následně jsem zmanipuloval elfku, která si říkala Smějící se bánší, svedl jí na cestu ZLA a nechal jí pro změnu vyčistit vesnici od dobrodruhů.
- Jako nové pracanty jsem do vesnice nalákal lovce a našel si mezi nimi spojence - Arwega. V Obilné jsem k relokaci přesvědčil desítky rolníků a jejich rodiny.
- Při pokusu rozdmýchat spory mezi odcházejícími a starousedlíky mě ale místní prokoukli a vyhnali mě. Teď má podobizna visí na každém rohu.
- Po návratu na Trosky bylo vše jinak - Gormal byla pryč, Pietro byl pryč i s vozem a relikvií a hrad byl v rukou Sue. Rozhodl jsem se pokračovat ve své funkci správce hradu a vstoupil jsem do jejích služeb. Vlichotil jsem si cestu do její...přízně a teď si jí omotám kolem prstu a bude tancovat, jak budu pískat. A kdyby přecijen dělala problémy, vím, jak se s ní snadno vypořádat...
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Re: doktor Solfernus - čert (Maestro D' / Skinner)
TŘETÍ SEZENÍ - účetnictví a log
Stat highlighty
HARD
WEIRD
Účetnictví - životní styl
(SUE's) WEALTH: Solfernus:2D6+1 → 11(5 +5 + 1)#HARD - správa cizího holdingu
- dle této dohody mi připadá +2-BARTER (investováno do životního stylu)
- panství prosperuje a nemá žádné WANTs
sám nic platit nemusím (0-BARTER), královsky mě platí Sue (+2-BARTER)
= celkem mám zaplaceno za +2-BARTER za život v přepychu na hradě
Do začátku mám tedy po odečtu 9-BARTER
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+1 → 11(5 +5 + 1)#HARD - hážu za Sue na WEALTH, +1 EXP
Účetnictví - hx
Účetnictví - hypnotic holdy
Lusiel - 2
Pietro - 2
Smějící se Bánší - 1
Gormal - 4
Účetnictví - allies
Arweg - lovec, nyní usídlený v Ustraši, ally:minion (impulse: to back you up)
Sue Von Holzkladde - paní na Troskách, sestra Pietra, ally: puppet (impulse: to follow through on your intentions)
Milníky
-
Stat highlighty
HARD
WEIRD
Účetnictví - životní styl
(SUE's) WEALTH: Solfernus:2D6+1 → 11(5 +5 + 1)#HARD - správa cizího holdingu
- dle této dohody mi připadá +2-BARTER (investováno do životního stylu)
- panství prosperuje a nemá žádné WANTs
sám nic platit nemusím (0-BARTER), královsky mě platí Sue (+2-BARTER)
= celkem mám zaplaceno za +2-BARTER za život v přepychu na hradě
Do začátku mám tedy po odečtu 9-BARTER
Účetnictví - zkušenosti a vylepšení
Solfernus:2D6+1 → 11(5 +5 + 1)#HARD - hážu za Sue na WEALTH, +1 EXP
Účetnictví - hx
Účetnictví - hypnotic holdy
Lusiel - 2
Pietro - 2
Smějící se Bánší - 1
Gormal - 4
Účetnictví - allies
Arweg - lovec, nyní usídlený v Ustraši, ally:minion (impulse: to back you up)
Sue Von Holzkladde - paní na Troskách, sestra Pietra, ally: puppet (impulse: to follow through on your intentions)
Milníky
-
"Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů! Stačí jediný podpis tady...a tady.
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Ano, výhradně vlastní krví. To víte, byrokracie, to je peklo..."
Deník postavy
Re: doktor Solfernus - čert (Maestro D' / Skinner)
Solfernus se stal NPC.
Pobývá stále na hradě a kuje nějaké plány, zahrnující zejména Holzkládovic rodinku (včetně dračice).
Pobývá stále na hradě a kuje nějaké plány, zahrnující zejména Holzkládovic rodinku (včetně dračice).
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
MC pro AW PbP Záporáci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů