[Hrstka] Let VIII.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
No tedy, taková Deus ex machina, už jsem čekal že to taky pánové jednou prohrajou.
Ale jinak tohle:
Ale jinak tohle:
To není RPG, ale matematický soubojSamozrejme, bolo by lepšie trafiť Grafa, ale ... nemám to matematicky zrátané ... vidím väčšie šance ho upilotovať.
hraju: Ω Projekt Omega
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
Budou mít příště k dispozici jen jeden Kittyhawk, o dva přišli a chvíli potrvá, než je zásobování nahradí. :>;o)Jerson píše:No tedy, taková Deus ex machina, už jsem čekal že to taky pánové jednou prohrajou.
V každém RPG odhaduješ, která akce má větší šanci na úspěch a na základě toho se rozhoduješ, to tak prostě je (a v reálu bylo odhadnout pravděpodobnost a šanci na úspěch pilotův denní chleba, takže i tady to funguje). Play-by-post je specifický těmi mezerami mezi hraním, že máš čas to i propočítat. Vadí to něčemu?Jerson píše:To není RPG, ale matematický souboj
Chtěl jsem se zeptat, co říkáte na zkoušená pravidla na bombardování tanků? Přišlo vám to, zajímavé a že to něco do hry přináší, nebo naopak nadbytečné a jednoduchá pravidla pro zásah by fungovala lépe? Máte případně návrhy na úpravu? Mě osobně se zdálo zajímavé, že se i určí výsledek bombardování, ale na druhou stranu to oslabuje výsledek hodu na zásah (zasáhneš, ale přesto jej jen otřeseš a nic se nestane)... co myslíte vy?
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
Pravidlo na bombardování tanků je samo o sobě super, ale těžce nesystematické, navíc bych ho trochu upravil - přesah = počet k6, kterými házíš na zranění... 500 lbs puma by Pz II zničila i při nepříliš přesném zásahu...
Takže tu zmiňovanou náročnost bych volil podle tuhosti tanku - zničit Pz. II je sranda proti náletu na Konigtigera...
Takže tu zmiňovanou náročnost bych volil podle tuhosti tanku - zničit Pz. II je sranda proti náletu na Konigtigera...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
Ďakujem za peknú hru. I keď sa nedarilo, bolo to zaujímavé a napínavé.
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
Přišlo mi to zajímavé a pravidlově asi v pohodě. Jenom by mě teda zajímalo, jak se to počítá do těch sestřelů a jak se poškození u toho tanku "sčítá".Chtěl jsem se zeptat, co říkáte na zkoušená pravidla na bombardování tanků? Přišlo vám to, zajímavé a že to něco do hry přináší, nebo naopak nadbytečné a jednoduchá pravidla pro zásah by fungovala lépe? Máte případně návrhy na úpravu?
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
S tím také lehce zápasím... že je to v zásadě dodatečný "modul" nad hlavní pravidla Hrstky. Nakolik jsem ale mohl posoudit (a z vašich odpovědí vyplývá), připadá mi docela zábavné řešit, jak moc jsme tank poškodili/zničili, pokud to nebude moc složité... takže to asi zkusím dát dohromady.Vallun píše:... ale těžce nesystematické...
Pzkpfw II je samozřejmě vozítko s minimálním pancéřováním, ale jinak ke zničení tanku byl většinou údajně potřeba přímý zásah. Nakolik jsem vyčetl, pak většinou ani těsný zásah v blízkosti tanku nestačil na to, aby ho vážně poškodil a vyřadil ho z boje.Vallun píše:500 lbs puma by Pz II zničila i při nepříliš přesném zásahu...
Tady mě polila hrůza, protože jsem si představil tabulky pro každou třídu tanků, polopásák a loď, kombinovanou s váhou pumy, která by to ovlivňovala... to by bylo děsně moc a šlo by to přímo proti smyslu jednoduchých hrstkových pravidel. Samozřejmě také podvědomě cítím, že by nějak mělo řešit, jestli bombardujeme polopásák nebo Tiger, ale nechci tam rozhodně dávat nějaké složitosti... třeba se to dá udělat nějak elegantně i v rámci jednoduchých pravidel... ještě promyslím.Vallun píše:Takže tu zmiňovanou náročnost bych volil podle tuhosti tanku...
Viz příspěvek na minulé stránce.Pepa píše:Jenom by mě teda zajímalo, jak se to počítá do těch sestřelů...
Dobrá poznámka, to jsem zatím vůbec neřešil... a přemýšlím, jestli to nějak zohledňovat, ale nejjednodušší úprava by u stávající tabulky byla prostá poznámka, že v případě stejného zásahu podruhé (pokud je tank imobilizovaný a hodí se stejný výsledek znovu) se výsledek posune o jedna směrem výš (tedy druhý zásah do imobilizování by znamenalo zničení tanku).Pepa píše:...a jak se poškození u toho tanku "sčítá".
Mám nachystat další misi? Tentokrát ten slibovaný pokus o sestřelení nepřátelského velitele?
Hrálo by se ale asi až v červenci, teď je docela šrumec a pak jsme chvíli pryč na dovolené, odkud bych nezvládal odehrávat...
Re: [Hrstka] Nábor pilotů VIII.
Ja som za . S radosťou si znovu s vami zalietam.Ecthelion (neprihlasen) píše: Mám nachystat další misi? Tentokrát ten slibovaný pokus o sestřelení nepřátelského velitele?
Hrálo by se ale asi až v červenci, teď je docela šrumec a pak jsme chvíli pryč na dovolené, odkud bych nezvládal odehrávat...
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Wisdom is the beginning of fear.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host