[AW-Postava] Grgur - The Hardholder

O čem to celé je?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Nesmrtelní nejsou postapo. Nesmrtelní jsou obyčejní lidé či neobyčejné bytosti, které se kdysi dávno setkaly s Vírem a od té doby jsou s ním svázání. Získali nesmrtelnost - někteří to považují za dar, jiní za prokletí - a my budeme sledovat a odehrávat jejich osudy napříč stoletími.

Moderátoři: MC-AW-Nesmrtelní, MarkyParky

Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

20. léta 20. století
o HARD:2D6+1 → 7(4 +2 + 1) - Wealth - trochu se daří, trochu zase ne
# WEIRD:2D6+2 → 13(5 +6 + 2) - Bonefeel - Někde budu a budu připraven
o COOL:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) - Bait a trap - lákám otravného mumlajícího pacienta do laborky
o HARD:2D6+1 → 5(2 +2 + 1) - Seize by force - Přikurtuju ho tam
o HVĚZDY:2D6 → 7(6 +1) - Hvězdy - Na obřadu hvězdy ještě nejsou správně, ale brzy budou
o COOL:2D6+3 → 6(2 +1 + 3) - Stand overwatch - chlapi mě hlídají
# HOT:2D6+ → 8(5 +3 + 0) - Manipulate - Nabídnu bláznům výlet na svatbu, aby přestali s rituálem
========================== LEVEL UP ====================== Life support ================================
# WEIRD:2D6+2 → 13(6 +5 + 2) - Augury - Přitáhnu z hlubin víru fragment pavoukovatosti a udělám z něj dlouhotrvající, aby mi pacient usnoval vlákna na neprůstřelnou vestu
o COOL:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) - Do Something Under Fire - a asi se mi i včas povede ho zapojit do čerstvě získaného life-supportu, než Vír zabije. S nějakým vedlejším efektíkem
# HOT:2D6+ → 5(1 +4 + 0) - Manipulate - Chtěl jsem přesmérovat shoggotha k Česlavovi.
o HARD:2D6+1 → 10(3 +6 + 1) - Go Aggro - ale nakonec jsem ho musel vyhnat silou
# HOT:2D6+ → 4(3 +1 + 0) - Manipulate - Vydésím xmrti Káču
o COOL:2D6+3 → 10(3 +4 + 3) - Hunt a prey - Dohoním Káču u Kamene
o HARD:2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#HodnýGrgurNabízíPomoc - Go aggro - Zaženu káču kamsi dovnitř kamene
# WEIRD:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Open Your Brain - Hledám si figurku, cítím že je poblíž
o HX:2D6+1 → 6(2 +3 + 1) - Help - Pomáhám Marcovi s povídáním si o tom, co jsou figurky zač a mezitím unesou Květoslavu
# HOT:2D6+ → 8(2 +6 + 0) - Manipulate - CHci svojí Figurku
========================== LEVEL UP ===========2 další optiony do garáže ================================
o COOL:2D6+3 → 12(6 +3 + 3) - Eye on the door - Zdrhám do jeskyně Zdroje
# WEIRD:2D6+2 → 12(6 +4 + 2) - Vision of death - Jákob umře, Shoggoth přežije
o SHARP:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) - Read a sitch - už vím kudy pryč
o HARD:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) - Fucking Thieves - Někdo nám ukradl pistoli
o COOL:2D6+3+1 → 11(6 +1 + 3 + 1) - Under Fire - Plížíme se pryč
o HARD:2D6+1 → 8(5 +2 + 1) - Pack Aplha - Porvu se s bláznama, abych je přemluvil ke komedii, která nám umožní se vetřít mezi řezníky
o COOL:2D6+3 → 12(3 +6 + 3) - Reputation - Pozná mě dočasný vůdce řezníků a ví, že jim můžu dát alibi
# HOT:2D6++1 → 10(4 +5 + 0 + 1) - Manipulate - Nabídnu alibi, za tank.
o COOL:2D6+3 → 9(4 +2 + 3) - Difficult terrain - Odlíždím tankem, je to těžké
o COOL:2D6+3-2 → 9(6 +2 + 3 - 2) - Outdistance vehicle - Ujedu četníkům do tmy
o SHARP:2D6+2 → 12(5 +5 + 2) - Read a sitch - Zjistím, kde kdo je a kudy ven
o HARD:2D6+1 → 6(3 +2 + 1) - Lay down Fire - Kryju Česlava a Dalibora
o HARD:2D6+1 → 6(1 +4 + 1) - Lay down Fire - Kryju Česlava a Dalibora podruhé
# HOT:2D6+ → 9(5 +4 + 0) - Manipulate - Uklidňuju rozlobenou Jasnu
o COOL:2D6+3+1 → 13(4 +5 + 3 + 1) - Do Something Under Fire - Dovezu tank domů, nepoškozen
o COOL:2D6+3 → 14(5 +6 + 3) - Do Something Under Fire - Umím ovládát léčící aparátus
o STOCK:2D6 → 4(3 +1) - Heal - Ublížil jsem si infuzí
o HARM:2D6+ → 9(4 +5 + 0) - Suffer Harm - A visím na krajíčku
# HOT:2D6+ → 9(3 +6 + 0) - Manipulate - Zkouším z Česlava vytáhnout lepší cenu
# HOT:2D6+ → 9(4 +5 + 0) - Manipulate - Připomínám Česlaovi minulou dohodu (nebo aspoň to, jak jsem jí chápal já).
========================== LEVEL UP ====================== Things speak ================================
o COOL:2D6+3 → 7(1 +3 + 3) - Radio - Znervózním, Dalibor mi to naštěstí vysvětlí
o SHARP:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Read a sitch - První zaměření
o COOL:2D6+3 → 6(2 +1 + 3) - Do Something under fire - Snažíme se měřit potichu, ale je tam ožrala
o SHARP:2D6+2 → 9(3 +4 + 2) - Read a sitch - Kdepak je vysílač
o COOL:2D6+3 → 10(3 +4 + 3) - Do Something under Fire - sbalit rychle vysílač
o HX:2D6+2 → 9(1 +6 + 2)#HELP_Dalibor - Help - pomáhám Daliborovi naskočit
o COOL:2D6+3+1 → 9(1 +4 + 3 + 1) - Eye on the door - Zdrháme, odvezeme si kulku
o COOL:2D6+3-1 → 10(4 +4 + 3 - 1) - Rádio - Tentokrát mě nenachytají
o SHARP:2D6+2 → 6(1 +3 + 2) - Read a sitch - poslendí zaměření
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

Mezi 20. a 40. léty 20. století

Obrázek
Poté, co se Vír sklidnil, jsem se opět vrátil k běžnému životu v psychiatrické léčebně.

Wealth: Grgur:2D6+1 → 4(2 +1 + 1)
Polepšení: Grgur:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#Polepšení

V podstatě se spíš nedařilo, než dařilo. Blázinec zkrátka není nějak extra dobrý busines. Přesto jsme nějak přežili konec dvacátých a třicátá léta a dokonce bylo dost peněz na to pořídit si místo starého parníku rychlý říční člun. Pravda, pohon jsem musel trochu upravit, bez lidské krve přímíchávané do benzínu podával mizerné výkony. Ale celkem jsme si spokojeně žili, já i moji zřízenci.

Pak přišla okupace. Volba jména Grgurstein, kterou jsem provedl před dlouhými lety, ukázala se naprosto nevhodná pro pozici ředitele. Jméno evokuje židovský původ, ale v dnešní době už není tak snadné vygenerovat si nový původ, jako dřív, takže si ho musím ponechat.

Přenechal jsem proto místo ředitele kandidátovi, který přitahuje méně pozornosti a stáhl se do ústraní. Vzápětí jsem zjistil, že prostory blázince jsou místa, kterým se i ti nejrýpavější nacističtí pohlaváři vyhýbají. Nikoho nezajímá, co dělají blázni. Je tedy pravda, že nějaký čas kolem vyzvídaly nějací němečtí lékaři s programem nucené sterilizace. Mnoho bláznů díky tomu má obavy o svou budoucnost (ANXIETY). Ale stačilo je nechat odebrat vzorky pár nemrtvým pacientům a dospěli sami k názoru, že s našimi metodami léčení je hemživost jejich spermií natolik nízká, že dalších sterilizačních zákroků není třeba. Naneštěstí ale také diagnostikovali notnou dávku hniloby ve zkoumaném vzorku. To jsem nečekal a budu muset své pacienty začí léčit i po tělesné stránce (DISEASE). Nevýhodou toho, že blázni jsou na okraji zájmu je, že nikdo nevyužívá jejich práce. Tím pádem pro ně nemám terapii a to se jim nelíbí (IDLE).

Jakmile jsem tedy měl jistotu, že prostory blázince jsou pro Němce nezajímavé, začal jsem tajně přebudovávat část areálu na odbojářskou základnu. Nemrtvý gang zřízenců jsem začal cvičit v boji s puškami, získanými od Jákobových řezníků a máme tak v Praze vlastní partyzánskou skupinu. Centrem základny samozřejmě zůstala moje garáž a laboratoř v jednom. Nějakou dobu jsem udržoval kořistní tank A7V, který jsem také získal od Jákobů, ale když jsem pak ve třicátem devátem roce viděl, s čím Němci jezdí po ulicích, nechal jsem ho rozřezat a ocelové pláty využil na vylepšení laboratoře. Místo něj se mým partyzánům podařil husarský kousek, kdy opili řidiče armádního halftracku ...
Obrázek
...a přiměli ho odvézt jej do mé garáže. Když vystřízlivěl a uvědomil si, co udělal, chtěl to nahlásit svým nadřízeným, což v jeho situaci byl naprosto šílený nápad. Proto jsem mu nabídl léčbu a následně jí - v jeho vlastním zájmu a navzdory jeho protestům - i aplikoval.

Teď je z něj právoplatný člen partyzánské party a stále je to dobrý řidič.


Na jiném výletě se zase podařilo stařičký ruský motocykl vyměnit za BMW. ...
Obrázek
...Pravda, tam jsme výměnu provedli přímo v poli a řidič se tedy pravděpodobně velmi divil, když se místu, kde zaparkoval svůj motocykl, vrátil, ale usoudil jsem, že kdyby potřeboval odbornou pomoc, tak nás sám vyhledá a jinak si snad poradí sám.

Škodovácké dělo, které zdobí areál blázince, jsme nechali, tak jak je. Žádného Němce nějak nenapadlo, že ta rachotina je schopná střelby. Cítím ale v kostech, že možná bude potřeba.

Bonefeel: Grgur:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

40. léta 20. století
# HARD:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) - Wealth - Blázinci se nedaří
o WEIRD:2D6+2 → 8(5 +1 + 2) - Bonefeel - Někde budu včas.
# SHARP:2D6+2 → 14(6 +6 + 2) - Read a sitch - Kontroluji situaci kolem přijíždějících Němců, všímám si Vukmara
o COOL:2D6+3+1 → 10(1 +5 + 3 + 1) - Do Something Under Fire - Plížím se ke svým mužům
o WEIRD:2D6+2+1 → 9(4 +2 + 2 + 1) - Open your brain - Dozvídám se o co Vukmarovi jde
o HX:2D6+3+1 → 13(5 +4 + 3 + 1)#Interfere - Trochu Vukmara přibrzdím v jeho Vírorozhletu tím, že rozpoutám konflikt.
# SHARP:2D6+2 → 8(5 +1 + 2) - Keep an eye - Rozdávám instrkuce nemrtvužstvu.
# HARD:1D6 → 5(5) - Seize by force - Chlapi střílí do gestapáků, ale nevytlačí je ze dvora
# COOL:2D6+3 → 7(1 +3 + 3) - Do Something Under Fire - A já se pod palbou plazím k dělu
o WEIRD:2D6+2 → 9(4 +3 + 2) - Visoion of Death - Vidím, že mi někdo zastřelí ředitele blázince
o COOL:2D6+3 → 11(5 +3 + 3) - Do Something Under Fire - Pod palbou u kanónu
# SHARP:2D6+3 → 12(6 +3 + 3) - Keep an Eye - Velím připravit past na gestapo v domé a dál vést palbu na ty venku.
========================= LEVEL UP ================== Prepare to unevitable ============================
o COOL:2D6+3 → 10(5 +2 + 3) - Bait a trap - Připravuje se past na gestapo
# HARD:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) - Defend S/O from Attack - Krycí palba na mě.
# HARD:2D6+1 → 13(6 +6 + 1) - Sucker somenone - Střelba po Gestapu co naběhlo do pasti
# SHARP:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Read a sitch - Neúspěšně hledám gestapáky, střílím naslepo do baráku a trefím vlastní
o COOL:2D6+3 → 10(3 +4 + 3) - Do Something Uder Fire - Kostliví pomocníci se plazí garáží
# HARD:2D6+1 → 8(6 +1 + 1) - Go Aggro - A hrozí Vukmarovi palbou, jestli nevypadne
# SHARP:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) - Keep an eye - Velím chlapíkům obklíčit gestapo a Veře vzít polopásák
========================= LEVEL UP ======================= +1HARD ===============================
o HOT:2D6+ → 5(3 +2 + 0) - Manipulate - Trochu moc na to tlačím.
# SHARP:2D6+2 → 9(3 +4 + 2) - Keep an Eye - Měníme taktiku, oblehneme nácky
# HARD:2D6+1 → 8(3 +4 + 1) - Fight your way free - Karel si vybujuje cestu
ven.
# HARD:2D6+1 → 12(5 +6 + 1) - Go Aggro - Náckové se lekli děla a vzdali se
o WEIRD:2D6+2 → 9(1 +6 + 2) - Open Your Brain - Dívám se kdy přijdou posily.
o COOL:2D6+3 → 9(3 +3 + 3) - Do Something Under Fire - Schovávám se v rohu Grgaráže
o HARM:2D6+1 → 8(2 +5 + 1) - Suffer harm - Leptá mě kyselina a ztratím Potomka
# STOCK:2D6+1 → 9(4 +4 + 1) - Stabilize to 0600 - Vyléčil jsem Fionu
# HARD:2D6+1 → 13(6 +6 + 1) - Seize by force - Chlapi chtějí získat aspoň motorku
======================================= LEVEL UP ============= Daredevil ========
# SHARP:2D6+2 → 9(1 +6 + 2) - Read a sitch - Ghůlové hledají cestu z areálu
o COOL:2D6+3 → 8(3 +2 + 3) - Do Something Under Fire - Možná se jim povede schovat
# SHARP:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Read a sitch - Hledám zkratku kudy Vukmarovi nadběhnout
o HX:2D6+3 → 10(3 +4 + 3) - Interfere - Nechci, aby mi myška vyklouzla
o HX:2D6+1 → 8(1 +6 + 1) - Help - Pomáhám Česlavovi najít Veru a Vukmara
# SHARP:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Read a sitch - Hledám kudy z mostu, až po nás půjdou
# HARD:2D6+2 → 9(6 +1 + 2) - Seize by force - Kradu Česlavovy dokumenty
o HARM:2D6 → 6(3 +3) - Suffer Harm - a nic mě nebolí
# HARD:2D6+2 → 6(2 +3 + 2) - Seize by force - Schazuju svědka z mostu
================================== LEVEL UP ============== Advance 3 moves ====================
o HARM:2D6 → 3(2 +1) - Suffer harm - A nic mě nebolí
o HOT:2D6+ → 9(6 +3 + 0) - Manipulate - Česlav mi sežere pohádku o ztracených dokladech
o COOL:2D6+3 → 7(3 +1 + 3) - Deal with a bad terrain - Jedeme ve stopách halftracku
o HX:2D6+3 → 13(6 +4 + 3) - Interfere - Vysvětluju Fioně, že se řítí do pasti
# HARD:2D6+2 → 6(1 +3 + 2) - Pack Alpha - Ženu ghůly do sebevražedného útoku.
o HARM:2D6+3 → 12(3 +6 + 3) - Suffer harm - Dostanu dávku a padnu
o HX:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#Interfere - Ghůlové odolávaí Fioně, ale ona je nakonec přesvědčí
o COOL:2D6+3 → 5(1 +1 + 3) - Do Something Under Fire - Polovina ghůlů se nechá postřílet už cestou
# HARD:2D6+2 → 8(5 +1 + 2) - Assault a secured position - Zbytek chcípne, když přepnou do sebevražedného módu
# HARD:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Go Aggro - Nenechám si od Česlava vzít útočnou pušku
o COOL:2D6+3+1 → 11(4 +3 + 3 + 1) - Deal With Bad Terrain - I přes rozbité koleje dojedu k Veře
o COOL:2D6+3 → 8(2 +3 + 3) - Do Something Under Fire - Chci se rozjet, jde to moc pomalu
o HOT:2D6+ → 5(1 +4 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Dalibora, aby se obětoval a pomohl nám, místo nás narpáská němec
o HX:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) - Help - Dalibor straší němce, jedu tak, aby udržel rovnováhu, nestačí to, naštěstí ho Vera také varuje
# SHARP:2D6+2 → 13(6 +5 + 2) - Advanced Read a Sitch - Vymyslim plán útěku
o COOL:2D6+3+1+1 → 14(3 +6 + 3 + 1 + 1) - Eye on the door - Prosvištíme kolem tanku, než nabije
o COOL:2D6+3+1+1 → 11(3 +3 + 3 + 1 + 1) - Deal With Bad Terrain - Zvládneme projet oraništěm a polomem
o HOT:2D6+ → 8(3 +5 + 0) - Manipulate - Přemlouvám Dalibora a Veru, aby mě nechali dělat návnadu
# SHARP:2D6+2 → 14(6 +6 + 2) - Advanced Read a Person - Za ta léta je Dalibor jako kniha.
============================= LEVEL UP ====================== +3 to any STAT - SHARP===================
# SHARP:2D6+3 → 10(1 +6 + 3) - Read a sitch - Hledám nejlepší cestu domů, kde se hodlám rozhodnout podle okolností, zda poslechnu Česlava nebo ne
o WEIRD:2D6+3 → 7(3 +1 + 3) - Augury - Spouštím Grgovizi
o Škrtám si SHARP, rozhodl jsem se nejít za Česlavem na sraz
o WEIRD:2D6+3 → 13(4 +6 + 3) - Augury - Falešné vysílání
o COOL:2D6+3 → 10(6 +1 + 3) - Bait a trap - Lákám Němce do garáže
# HARD:2D6+2 → 11(4 +5 + 2) - Sucker someone - Pustím na němce Cyklon B
o COOL:2D6+3 → 9(3 +3 + 3) - Eye on the door - Nehcávám za sebou hrobku plnou Cyklonu B.
o SHARP:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Výjmečný stav - Všimne si mě maník u plavební komory
o HOT:2D6+ → 7(3 +4 + 0) - Manipulate - Ukecám ho, aby mě pustil, za 1-BARTER
o WEIRD:2D6+3 → 12(3 +6 + 3) - Open Your Brain - Hledám Chvala
o SHARP:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Výjimečný stav - Jedu za Chvalem do ZOO, všimne si mě Wehrmacht, co tam hledal Tibora
o COOL:2D6+3 → 9(4 +2 + 3) - Reputation - Gestapák, co je doprovází, mě pozná, ráno jsem zajmul jeho jednotku
o COOL:2D6+3 → 6(2 +1 + 3) - Bait a trap - Moje snaha vylákat je do palebného postavení se nezdařila tak jak jsem chtěl, mají mě na ráně a jsou připravení
o COOL:2D6+3 → 9(1 +5 + 3) - Do Something Under Fire - Při použití MKb42, zbraně příliš velké i na Grgura, zabiju Chvala
# HARD:2D6+2 → 7(3 +2 + 2) - Assault a secured position - Při prvním nájezdu postřílím část němců a oni mi poškodí loď
o HARM:2D6+1 → 4(1 +2+1)#SufferHarm - Ale mě se nic nestane
o COOL:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) - Deal With Difficult Terrain - Pak vymrštím loď proti nim, poškodí se kýl
o HARM:2D6+1 → 6(3 +2+1)#SufferHarm - A mě se zase nic nestane
# HARD:2D6+2 → 11(3 +6 + 2) Assault a secured position - Lodí je přejedu a zbytek se ve zmatku navzájem postřílí
o HARM:2D6+1 → 6(1 +4 + 1)#SufferHarm - Ale je to šlupka
# HARD:2D6+2 → 10(4 +4 + 2) - Sucker Someone - Rozmáznu jednoho vojáka u Kyblíkovagónu
===================================== LEVEL UP ================ +1 gang option ======================
# +1EXP za to, že Dalibor udělal, co jsem mu poradil
o V-GARM:2D6-1 → 4(3 +2 - 1) Suffer V-HARM - Přejedu kyblíka
o COOL:2D6+3 → 9(1 +5 + 3) Do Something Under Fire - Vyrazím neohroženě vstříco vojákovi - dostane stach, vzdá se, ale zdržuje mě
# HARD:2D6+2 → 13(5 +6 + 2) Advanced Go Aggro - Vyděsím ho a uteče
o COOL:2D6+3 → 8(2 +3 + 3) Eye on the Door - Nahý zmizím v lese
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

Obrázek

Poté, co jsem nahý doběhl do blázince, byl jsem některými živými zřízenci neomylně zařazen mezi pacianty a zavřen. Mé výkřiky "Já jsem tenhle blázinec v roce 1903 založil!" mi prodloužily pobyt v celách až do počátku let padesátých.

Díky tomu jsem byl u toho, když se v ústavu zaváděly progresivní léčebné metody, jako praefrontální lobotimie, elektrické šoky, insulinové koma, subokcipitální punckce a další. Nejvíc se mi líbila aplikace léčby spánkem.
Obrázek

Idylka skončila v roce 1951, kdy jakýsi hlavoun rozhodl, že z areálu blázince udělá kasárna protivzdušné obrany. Jakmile jsem pochopil, že s ústavem je ámen, hrál jsem mrtvého a nechal se pohřbít na svém hřbitově. Vyhrabat se a přestěhovat do své krypty bylo pak dílem jediné noci. Vývoj ale nakonec nebyl tak horký, jak se zprvu zdálo. Nemocnice fungovala dál, jen v okleštěné podobě.

Wealth: Grgur:2D6+2 → 13(5 +6 + 2)
Padesátá léta byla ve znamení rozkvětu. Bez mého každodenního dohledu se mezi zaměstnance vetřelo více lékařů a méně zřízenců. Stísněné podmínky a snížení počtu dlouhodobých lůžek vytvořily tlak na proměnu detenčního zařízení v léčebné.

Alfonze Grgurstein byl mrtvý a já se opět potřeboval začít zapojovat do záležitostí běžného života. Tak jsem se vydal do Sovětského svazu získat novou identitu. Po několika letech studia jsem se vrátil zpět do Československa, s novým jménem
Гргур Гргурoвич Гргянов a diplomem z nového rozkvétajícího oboru - politické psychiatrie. S touto kvalifikací jsem se nechal zaměstnat v ústavu a vzápětí jsem zjistil doslova epidemie, některých PPP - tzv. politicko psychologických patologí. Mezi dvě nejčastější patřila:
* domácí schizofrenie - projevuje se zejména tím, že v domácím prostředí přebírá kontrolu nad člověkem jiná, zpravidla rebelská osobnost. Ta zastává zcela jiné, patologické názory ve věcech občanských práv a uspořádání společnosti, než zdravá osobnost jednající mimo domácnost. Její hlavním problémem byla obtížná diagnostika - pacient si zpravidla záchvaty domácí schizofrenie vůbec nepamatoval a pokud byl na své chování tázán na veřejnost, vždy o sobě mluvil jako o spořádaném občanovi socialistické vlasti. Naštěstí obrovský kus práce v tomto směru odvedly domovní důvěrníci, kteří pečlivým nasloucháním za dveřmi v činžovních a panelových bytech pomohli pacienty včas identifikovat a zajistit poskytnutí lékařské péče.
* bezpečnostní paranoia - projevuje se zejména bludem, že kontakt s příslušníky Sboru národní BEZPEČNOSTI může být NEBEZPEČNÝ. K akutním záchvatům docházelo zejména tehdy, když pacientovi přišlo od VB nebo StB předvolání k podání výpovědi. Jako by snad někomu mohlo ublížit pár opatrně povolených otázek. Pacienti shodně vypovídají o hodných a zlých příslušnících bezpečnosti, rozsvícených lampičkách a poutání k topení, záchvaty však často bývají doprovázeny sebepoškozováním - pacienti si o pouta rozdírají ruce, nebo ztrátou rovnováhy - velmi často se stává, že uklouznou v koupelně po mýdle a uhodí se o radiátor.

Polepšení: Grgur:2D6+2 → 6(1 +3 + 2)
Když jsem zjistil, že i bez přímého vedení se ústavu daří, věnval jsem se pouze léčení a svému hřbitovu. V roce 1963 se mi podařilo kombinací úplatků a diagnóz dosáhnout toho, že ústavní hřbitov byl převeden na Pohřební službu hlavního města Prahy a ten jej následně vyřadil z aktivního používání.

Od té doby jsem měl klid. Využil jsem ho ke zdokonalení laboratoře. Můj vozový park bohužel notně prořídl. Obstarožní dělo stále stojí na kamenném podstavci v prostředku blázince a všichni si myslí, že jde o muzejní exponát. Poničený motocykl BMW jsem přestavěl. Protože BMW se stalo prohnilou západní značkou, sehnal jsem si koženou kapotu z Velorexu a skloubil pohodlí a uzavřenost Velorexu a výkony německého motocyklu. Jen poškozený těžký kulomet jsem musel demontovat a vyhodit.
Obrázek

Při událostech roku 1968 se ukázalo, že dosavadní epideme PPP se změnila v pandemii. Zasáhla i personál nemocnice. Po bratrském zásahu vojsk Varšavské smlouvy však došlo k desinfekci populace od nakažených jedinců a uvolnilo se tak hned několik míst na primariátu nemocnice. Se svými znalostmi a tisíciletou zkušeností jsem je obsadil všechny.

V divokých šedesátých letech se ČSLA rozhodla experimentovat s psychotropními látkami. Neustále chtěli dosahovat lepších výsledků a tak byla k PVO jednotce dislokované v Bohnicích přidělena četa dobrovolníků, kteří se účastnili výzkumu v naší léčebně. Výsledky s psychotropními látkami byly mizerné. Vojáci sice vydrželi nespat, byli agresivnější a rychlejší, ale zároveň trpěli bludy, psychózami, halucinacemi, zkrátka celé to mířilo ke krachu. Dokonce to ohrožovalo mé postavení jako odborníka, tím pádem nezbývalo než zvolit jediné, historií vyzkoušené řešení. Nasadil jsem jako medikaci vysoké dávky morfia a když jejich srdce dotloukla, oživil jsem je jako nemrtvé. Následující cvičení dopadlo na výbornou, vydrželi týden nespat a nejíst a přesto nastříleli nejlepší výsledky.
Obrázek


Období obnoveného klidu v Bohnicích však netrvalo dlouho, řešení bytových otázek se již nedalo dále odkládat a bylo rozhodnuto, že doposud klidné oblasti na jich od Nemocnice vyroste sídliště. Zatím stojí pár domů, ale už tak jde o několik set bytů. A podle toho, jak velké oblasti náhorní plošiny jsou rozlité, to vypadá, že práce rozhodně neskončily a na sídlišti v Bohnicích se chystá zástavba pro 33000 obyvatel.

Já ale cítím v kostech, že až přijde Víru, budu se nacházet někde úplně jinde a budu připraven.
Bonefeel: Grgur:2D6+3 → 11(4 +4 + 3)
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

# WEIRD:2D6+3 → 8(3 +2 + 3) - Bonefeel - Budu tam, kde bude potřeba, připravený a s bonusem
o HOT:2D6+ → 9(6 +3 + 0) - Manipulate - Zvědavý doktor Mrkvička má o mě obavy, musím je zaplašit, abych se ho zbavil
o HARD:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - WolfPackAlpha - Vyzvedl jsem si gang, protože to bylo v rozporu s jejich rozkazy, porvali jsme se o to
# WEIRD:2D6+3 → 8(4 +1 + 3) - Visions of Death - Přežije to četař, který je vede
o HARM:2D6+2 → 4(1 +1 + 2) - Suffer Harm - Já mám jen pár modřin
# WEIRD:2D6+3 → 8(3 +2 + 3) - Open Your Brain - A vír mi naznačí, kdo přišel na návštěvu
============================= LEVEL UP ================= Hardholder =========
# SHARP:2D6+2 → 6(1 +3 + 2) - Read a sitch - Co po mě chce pacient? Česlava.
Tak mu ho zkusím dát.
o HOT:2D6+ → 11(6 +5 + 0) - Manipulate - Slíbím maníkovi, že ho spojím s Česlavem, když pustí sestřičku. Dá na mě
o HOT:2D6+ → 10(4 +6 + 0) - Manipulate - Přemluvím ho na AUGURY
# WEIRD:2D6+3 → 6(1 +2 + 3)- Augury - A chudáka ho tam teleportuju
o HX:2D6+1 → 9(6 +2 + 1) - Interfere - Chudáka Česlava navíc zmatu. Nechtěně. Určitě
o HARD:2D6+2 → 10(2 +6 + 2) - Fucking Thieves - Chlapi mají granát
o COOL:2D6+3 → 6(2 +1 + 3) - Do Something Under Fire - A já s ním nedokážu zavřít trhlinu, naopak mě vsaje mě i s granátem
o COOL:2D6+3 → 5(1 +1 + 3) - Do Something Under Fire - Granát mi dá čočku
o HARM:2D6+3 → 11(5 +3 + 3) - Suffer Harm - Jsem dezorientovaný a zacyklím se v portálech
# STOCK:2D6 → 7(2 +5) - Angel Kit - Zašiju si rány po granátu
o HARD:2D6+1 → 12(5 +6 + 1)#Interfere - Česlav mě nevyhodí do povětří
o HX:2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#VukmarInterfere - A Vukmar bude mít komplikace z toho, že mě hledá.
o HOT:2D6+ → 7(1 +6 + 0) - Manipulate - Převlékám se za dotkora
o COOL:2D6+3 → 11(5 +3 + 3) - Bait a trap - Lákám poldy do pasti
o HARD:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) - Seize by force - Zavřu je tam
# WEIRD:2D6+3 → 13(5 +5 + 3) - Visions of death - Jeden umře, druhý přežije
o HARM:2D6+2 → 7(4 +1 + 2) - Suffer harm - A ten co přežije se tam shcová a bude dělat problémy
o STOCK:2D6 → 6(1 +5) - Angel kit - Sebeléčení vše zhorší
# WEIRD:2D6+3 → 10(2 +5 + 3) - Open your bain - Hledám cestu do Jeskyně
======================== LEVEL UP =========================== erase option =======================
o HARD:2D6+2 → 13(5 +6 + 2) - Fucking Thieves - Dostanu Škoropiona
o HARD:2D6+2 → 10(5 +3 + 2) - Pack Alpha - Přinutím gang vylootovat kasárna
o COOL:2D6+3+1 → 14(5 +5 + 3 + 1) - Advanced Do Something Under Fire - Ukradeneme nejen komplet výbavu, ale i RPG.
o COOL:2D6+2+1 → 13(5 +5 + 2 + 1) - Advanced Do Something Under Fire - Prolezu do jeskyně i s dělem na výhodnou pozici
o HARD:2D6+2 → 8(1 +5 + 2) - Go Aggro - Hrozím Česlavovi a přeruší nás Matka
o COOL:2D6+3 → 14(6 +5 + 3) - Stand overwatch - Plán B, infiltrace skrze portály
o COOL:2D6+3 → 11(2 +6 + 3) - Do Something Under Fire - Psychoaktivních materiálů se nebojíme
# SHARP:2D6+2 → 10(2 +6 + 2) - Read a sitch - Čekám na Česlava
o COOL:2D6+3 → 10(2 +5 + 3) - Stand overwatch - Muži mě kryjí
# WEIRD:2D6+3 → 9(2 +4 + 3) - Open your brain - Dozvídám se Česlavův masterplán
o HARD:2D6+2+1 → 11(4 +4 + 2 + 1) - Defend - Ubrání mě, dokud jesm ve vizi
o HX:2D6+3 → 10(1 +6 + 3) - Interfere - Česlav nevidí slabinu - mě
o HARD:2D6+2+1 → 7(2 +2 + 2 + 1) - Defend - Znovu mě ubrání
o COOL:2D6+3 → 13(5 +5 + 3) - Do Something Under Fire - Seberou odvahu do protiútoku
o HARD:2D6+2+1 → 11(5 +3 + 2 + 1) - Defend - Grgur stále netknutý
o HARD:2D6+2+1 → 13(5 +5 + 2 + 1) - Lovci dostávají čočku
o COOL:2D6+3 → 10(5 +2 + 3) - Do Something Under Fire - RPGčekm si udělám cestu jen když trefím vlastní, ale ti se stejně vzdávají, tak je to šumák
o COOL:2D6+3+1 → 11(3 +4 + 3 + 1) - Eye on the door - Zdrhačka
o HARD:2D6+2 → 14(6 +6 + 2) - Fight free - Vytrhnu se Česlavovi v okamžiku smrti
# Za HX za Česlavův megaútok
# Za HX za Česlavův megaútok
o HARD:2D6+2 → 11(5 +4 + 2) - Sucker someone - Kostlivcí vyženou Česlava
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Savvyhead

Příspěvek od Grgur »

Obrázek

Když jsem se probral opět na tomto světě, byl jsem neskutečně vyzáblý a měl jsem strašlivý hlad. V podivném polovědomí, neboť můj mozek nebyl ještě zcela regenerován, jsem se nejprve plazil a pak potácel temnotou své garáže.
Našel jsem v podzemí celkem čtyři mrtvá těla, ale ani jedno nebylo k požití. Tři byli mí kostliví služebníci a šel z nich tak maximálně vytáhnout morek. Čtvrtý byl jakýsi nechutný scvrknutec, bez špetky šťávy v sobě, seschlý na kost a tak odporný, že jsem se nedokázal ho dotknout.

Pak se objevila Očko a během několika dnů mi nanosila tolik vzácné many, že jsem se zregeneroval a získal síly. Také schopnost lépe uvažovat. Uvědomil jsem si, že ten seschlec byl Dalibor. Než jsem jim ale stačil oběma pořádně poděkovat, Očko Dalibora zbalila a zmizela s ním pryč.

Nevěděl jsem co dál. Nebyla šance se vrátit do blázince, stroje se stávají mnohem složitější než dřív a jediná další věc, které rozumím, jsou hroby a mrtvoly. Jenže na opuštěném hřbitově vás nikdo neuživí a já potřeboval začít budovat svou Nekropoli, která přečká apokalypsu. A jak říká stalé lidové moudro, bez peněz Nekropoli nebuduj.

Protože jsem byl švorc, našel jsem si v jednom z hrobů obstojné šaty, oprášil velorex a vydal se na Pohřební ústav hlavního města Prahy sehnat práci. Ukázalo se, že se nikomu nechce pracovat na Ďáblickém hřbitově v části se zvláštním režimem. Ta byla určená pro společné hroby neidentifikovaných osob, sebevrahů, mrtvol po pitvách, dále pro ukládání politických vězňů, popravených, umučených či upracovaných v lágrech a také velké plochy s pohřebištěm jugoslávských a italských partyzánů či neznámých obětí Pražského povstání. Práci správce jsem přijal okamžitě.

Začal jsem okamžitě plánovat, jak tuto část přestavím na nekropoli. Prvním krokem bylo postupné nahrazení zaměstnanců hřbitova nemrtvými. Pokud nějaký zaměstnanec už neměl příbuzné či se o něj nezajímali, zpravidla nebyl problém provést přímou zombifikaci. Lopatou do hlavy, pak jsem za ně pár dnů píchal píchačky, zatímco vyzrávali v prázdném hrobě a nakonec krátký rituál, který z nich udělal spolehlivé pracovníky, doslova hrdiny socialistické práce. Nebyl jsem ale žádný bezcita. Pokud nějaký zaměstnanec ještě rodinu či děti měl, tak jsem to samozřejmě respektoval. Zaměstnancům se závazky jsem tedy raděli zajistil přeložení - většinou stačilo napsat politickém referentovi Pohřebního ústavu anonymní dopis, že zaměstnanec projevuje zvýšený zájem o hroby politických vězňů, nebo že si na nočních službách pouští na služební promítačce Herzova Spalovače mrtvol a dotyčného přijela vyprovodit z práce černá volha. Už jsem se moc nezajímal, kam s nimi odjeli, ale myslím, že jsem občas zaslechl místa jako Ruzyně nebo Pankrác. Tam jsou také pěkné hřbitovy.
Obrázek

Proces byl bohužel pomalý a tak se do sametové revoluce podařilo oživit jen část obyvatel budoucí Nekropole a bez pořádné dílny šlo navíc jen o nepříliš inteligentní zombie.
Mechanický recap projektu Nekropole:
Základ (SUPR: +1BARTER, WANT: +HUNGRY) - zombie se chodí krmit, když se daří, přinesou loot, když se nedaří, mají hlad
* Jsou mentálně nemocní (WANT: DISEASE)
* Mají dílnu (SURP:+1BARTER, WANT: IDLE)
* Shání další mrtvoly (SUPR: GROWTH)
* 3 další optiony obstarat ve fikci


O něco lépe se dařilo s ochranou nekropole. Oživení partyzáni i odbojáři z druhého i třetího odboje byli leckdy pohřbeni i se zbraněmi a tak hřbitov brzy před vandaly chránila šedesátka rozmanitě vyzbrojených zombií.
Holding hlídá zombií gang
Obrázek
* je LARGE - 60 zombií
* má lepší zbraně +1HARM - Náhodná směs starých útočných pušek (3-MARM AUTOFIRE 2ruč LOUD CLOSE/FAR)
* má lepší zbroje +1ARMOR - Zombivá těla a kusy neprůstřelných vest a uniforem (1/2/1-ARMOR)



Když pak po revoluci najednou bylo potřeba tuto část hřbitova rehabilitovat a vystavět zde Čestné pohřebiště obětí popravených a umučených obětí komunismu, postaral jsem se o to, aby státní kasa na obnově nešetřila. Ještě, že se ve zlatých devadesátkách na nějaká výběrová řízení a veřejný dozor nad státními zakázkami moc nehrálo. Většinu starého vybavení se mi tak podařilo znovu postavit a kostlivé pomocníky jsem si také opět vyvolal. Nakonec mi v projektu přestavby hřbitova scházela jen dvě významnější vylepšení. Že mi žádná firma nedokázala postavit zařízení na spojení s Vírem jsem čekal, je to přeci jen delikátní a ne zcela přirozená věc. Ale dodnes nerozumím tomu, proč se mi nepodařilo nikdy získat dotace na vybavení hřbitova zařízením na podporu života.
Na Wealth jsem hodil 12.


V Nekropoli stojí
* garáž
* kostliví pomocníci
* skladiště materiálu
* je zapastěná
* je v ní elektronika
-- může v ní být ještě lifesupport a augurovadlo, pokud je obstarám ve fikci


Bohužel, stejně jako v předchozích letech jsem veškeré prostředky investoval do obnovy svého zázemí a ....
Polepšení: GrguruvDuch:2D6+ → 4(2 +2 + 0)
* Stojí to za ...

.... nepodařilo se mi nic víc.

Mám tak slušný služební domek, v podzemí propojený s kryptou a také pracovní garáž.
A co se týká přibližovadla, tak když jsem zjistil, za kolik se dá prodat zachovalý velorex, okamžitě jsem ho prodal a nahradil pracovní tříkolkou:
Obrázek

1-BARTER za živobytí
Jsem švorc a jak sílí Vír, tuším, že budu muset s dokončením Nekropole pospíšit.
Bonefeel: Grgur:2D6+3 → 11(3 +5 + 3)
Cítím v kostech, že budu na správném místě ve správný čas, aby se to podařilo
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Hardholder

Příspěvek od Grgur »

o HARD:12 - Wealth - Holdingu se daří
# WEIRD:2D6+3 → 11(3 +5 + 3) - Bonefeel: Včas a připraven budu tam, kde se něco děje
=================== LEVEL UP ============= +1HOT ==============================
o COOL:2D6+3 → 11(4 +4 + 3) - Reputation: Ufouni mě mají za Prvního mezi Nesmrtelnými
o HARD:2D6+2 → 8(5 +1 + 2) - Fucking Thieves: Uvítám je soleným psím stehnem
# HOT:2D6+1+1 → 11(3 +6 + 1 + 1) - Manipulate: Přinejmenším na mě by neměli zaútočit
# WEIRD:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) - Ufouni: Něco se dozvím, ale chtějí mě unést
o HARD:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - PackAlpha: Gang mě nechce bránit proti ufounům
o HARD:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) - Fight your way free: Vyrvu se z lůžka a poděsím je Vlkokecy
o HARM:2D6+3 → 10(3 +4 + 3)#HARM - Nevšimnu si sondy
# WEIRD:2D6+3 → 8(2 +3 + 3) - Visions of Death: Mám vizi, jak ufoun zemře
o HARD:2D6+2 → 10(6 +2 + 2) - Seize by force: Chci ho zajmout, ale zabiju ho
o COOL:2D6+3 → 10(6 +1 + 3) - Eye on the door: Poškodím pohonou jednotku, abych mohl v nízkém letu skočit do Vltavy
o COOL:2D6+3 → 14(6 +5 + 3) - Advanced Do Something Under Fire: A skoro se nenamočím
# HOT:2D6+1 → 10(4 +5 + 1) - Manipulate - Přemluvím Zlatuši, aby mě hodila domů
o HX:2D6+1 → 7(2 +4 + 1)#InterfereZlatuše - Je zvědavá, ale přeháním, tak se toho moc nedozví
o HARD:2D6+2 → 12(4 +6 + 2) - Leadership - Rozkaz bránit
# WEIRD:2D6+3 → 8(4 +1 + 3) - Open your brain - dozvím se, že mám v sobě sondu.
======================== LEVEL UP =================== Fingers in every pie ==============================
# WEIRD:2D6+3 → 11(6 +2 + 3) - Augury - Vypnu lodi štíty
# WEIRD:2D6+3 → 8(4 +1 + 3) - UFO - Dozvím se víc, ale spadnou mi nahlavu
o HARD:2D6+2+1 → 10(4 +3 + 2+1) - Sucker someone - Rozstřílím ufo
o SHARP:2D6+(5-5-3) → 4(4 +3 + ( 5 - 5 - 3 ) ) - DEFCON - Nerozstřílíme reaktor ve vzduchu
o COOL:2D6+3 → 8(1 +4 + 3) Do Something Under Fire - Musím se schovat do sklepa, pak prolezu rovnou do UFA
o HARD:2D6+2+1 → 12(3 +6 + 2 + 1) - Sucker someone - Zombící střílí první na blížící se chrysalidy
o HARD:2D6+2 → 8(2 +4 + 2) - Defend something by force - Vykopou je z hřbitova
o HARD:2D6+2 → 5(1 +2 + 2) - Assault secured position - Já se uvnitř snažím probít kolem sólo chrysalida
o HARM:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#Suffer Chrysalid se na mě vrhnul
o COOL:2D6+3 → 14(5 +6 + 3) Advanced do something under Fire - Ale začne se odhalovat mé odporné tělo a jeho to paralyzuje
o HARD:2D6+2 → 10(4 +4 + 2)#SuckerChrysalid Přerazím o něj lopatu
o COOL:2D6+3 → 5(1 +1 + 3) Eye on the door - Uvíznu na ve škvíře ve snaze utéct
# HOT:2D6+1 → 7(3 +3 + 1) Manipulate - Dovolám se pomoci Dalibora, dostane mě ven
o COOL:2D6+3 → 13(4 +6 + 3) Advanced do something under Fire - A kolem mě prostřílí gang velkou díru do ufa, aniž by mě škrábnul
o HARD:2D6+2 → 4(1 +1 + 2) Leadership - Jdem na ufo - poslechnou mě s remcáním
o COOL:2D6+3 → 10(2 +5 + 3) Bait a trap - Jsem návnada a lákám na sebe chrysalida
o HARD:2D6+2 → 6(1 +3 + 2) Sucker someone - Ale nepodaří se ho rozstřílet hned, takže to koupím i od svých mužů i od něj
o COOL:2D6+3 → 7(2 +2 + 3) Do Someghind under Fire - Tak trochu mě škrábnou, visím na vlásku
o HARM:2D6+1 → 7(4 +2 + 1) Suffer harm - Při vědomí
o HX:2D6+3 → 10(1 +6 + 3)#HelpDalibor - Udělám Daliborovi stoličku
o SHARP:2D6+2 → 8(1 +5 + 2) Read a sitch - Uklízím po boji, hledám uniklé chrysalidy, pokud jsou
# Půjčil jsem Daliborovi tříkolku
# HOT:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) Finger in every pie - Mám plamenomet
============================== LEVEL UP ---- +1HARD ==========================
# HOT:2D6+1 → 12(6 +5 + 1) Manipulate - Lákám Zlatuši stranou, abych si s ní mohl popovídat o plánu bez Česlava
o HX:2D6+1 → 8(5 +2 + 1)#Interfere Inferfere - Zlatuše chce, abych jí vynechal a já ji nedokážu zlomit
# HOT:2D6+1 → 9(6 +2 + 1) Manipulate - Alespoň >>vysvětlím<< Zlatuši pravdu o Česlavovi
COOL:2D6+3 → 11(2 +6 + 3) Stand Overwatch - Gang mě kryje, když jdu za Česlavem
o HARD:2D6+2 → 11(6 +3 + 2) Go Aggro - Vyhrožuju Česlavovi eskalací
# EXP od Česlava za to, že nevystřelíme jako první
o HX:2D6+1 → 7(5 +1 + 1)#Interfere Zlatuše - Myslím jen na Očko, Zlatuše si může blábolit co chce
o HARD:2D6+2 → 5(2 +1 + 2) Fucking thieves - Všechna výzbroj skončila pod ufem
o COOL:2D6+3 → 9(2 +4 + 3) Do Something Under Fire - Jsem ukrytý před Gabryasem i Očkem ve sklepě
o HX:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#HelpOčko Přinutím gabrayse podvolit se Očku
o HARD:2D6+2 → 8(3 +3 + 2) Sucker Someone - Spálím Gabryase na prach
o SHARP:2D6+2 → 6(2 +2 + 2) Read a sitch - Hledám Vukmara a místo toho se prozradím a on o mě ví
# WEIRD:2D6+3 → 7(1 +3 + 3) Open your brain - Činím totéž přes Vír a trochu se daří, najdu aspoň Stormtroopery
# HOT:2D6+1 → 10(6 +3 + 1) Manipulate - Vytáhnu z nich, že apokalypsu Vukmar nechystá
============================= LEVEL UP ================== New Holding Option ===========================
o COOL:2D6+3 → 10(4 +3 + 3) Eye on the door - Uteču od nich
# WEIRD:2D6+3 → 10(4 +3 + 3) Open your brain - Ale nechám své oko koukat na dveře, aby mi Očko neutekla
o COOL:2D6+3 → 9(2 +4 + 3) +1 od Potomka Do Something Under Fire - Přeběhnu kolem Stormtrooperům, naskakuju k Potomkovi
# WEIRD:2D6+3 → 13(5 +5 + 3) Advanced Open your brain - Prohlédnu si minulost Stormtrooperům a vyvrátím možnost, že to jsou Vukmarovi kloni. Jsou to unesené děti.
o COOL:2D6+3 → 7(3 +1 + 3) Eye on the door - Vyskakuju za jízdy z Potomčina auta, s sebou strhnu střelce Tonyho
o HARD:2D6+2 → 8(4 +2 + 2) Seize by force - Porvu se s ním o plamenomet
# HOT:2D6+1 → 6(2 +3 + 1) Manipulate - A zatím co se s ním hádám o to, na koho střílet, Potomek postřílí drony a mě část dronů poškodí plamenomet
# HOT:2D6+1 → 3(1 +1 + 1) Manipulate - Ukecávám Dalibora, aby šel utěšovat očko a tím ji naštval
o COOL:2D6+3 → 6(1 +2 + 3) Do Something Under Fire - Nezvládnu hraní si s plamenometem a zapálím sám sebe i tříkolku a málem i laborku
o HARM:2D6+4 → 14(4 +6 + 4) Suffer Hram - A zůstanu pod ledem
o HX:2D6+3 → 11(6 +2 + 3) Help - Pomáham Daliborovi sebe léčit
# HOT:2D6+1 → 9(2 +6 + 1) Manipulate - Jákobové mě neodvezou do Ďáblic, pže jim nemám čím zaplatiti
============================= LEVEL UP ==================
# HOT:2D6+1 → 11(5 +5 + 1) Manipulate - Ale ukecat je, aby překáželi Daliborovcům a nevšímali si auta, to jde.
o COOL:2D6+3 → 11(6 +2 + 3) Do Something Under Fire - Kradu mikrobus
o COOL:2D6+3 → 8(1 +4 + 3) Deal with Bad Terrain - Raději se vyhnu Libni
SHARP:2D6+2 → 9(2 +5 + 2) Terminátoři - Dostanu přes držku od mikrobusu, o ale ukočíruju ho
o HARM:2D6+2 → 11(6 +3 + 2) Suffer Harm - Abych obratem narazil do sloupu
o COOL:2D6+3 → 13(5 +5 + 3) Deal with Bad Terrain - Nezastaví mne bordel pod koly
o HARD:2D6+2 → 4(1 +1 + 2) Break free - Ale zastaví mě krumpáče
o HARM:2D6+1 → 12(5 +6 + 1)#SafraUžChciDoNekropole - Do Mrtvolpole se dostanu jako mrtvola vyhozená s auta
o HX:2D6+1 → 7(4 +2 + 1)#InterfereZlatuše Pokus ochočit si Zlatuši nedopadl
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Grgur
Příspěvky: 664
Registrován: 10. 6. 2016, 21:56

Re: [AW-Postava] Grgur - The Hardholder

Příspěvek od Grgur »

Co bych vám povídal. Bylo to totálně super. Jo, čekala jsem, že to bude zlý, ale bylo to mnohem snažší. První exploze nastala v v Praze - později jsem se dozvěděl, že Česlavovo vojáci poškodili Daliborův synchrotron. To by samo o sobě nic nezměnilo. Byl to jen špinavý výbuch, co smetl blok. Jen vymrštil radioaktivní a vortexové částice nad město a způsobili silný elektromagnetický pulz. Vymazalo to paměť probouzejícím se strojům a zastavilo to robotí apokalypsu. Jenže jak mi pak vysvětlila Zlatuše, na něco takovýho čekaly desítky teroristů všude po Evropě a odpálili další špinavé bomby a podobné věci. Zlatuše taky říká, že jí Jákob tvrdil, že Trumpovi z toho ruplo v bedně a nařídil odvetný úder na Rusko. Putin se nenechal zahanbit a zahrnul i různé cíle v Asii a Evropě. Čína a Indie nezůstali opodál. A za chvíli byl svět nehostinnou pustinou, na kterou živá noha nemohla vkročit.

Nemrtvá ano. Sběračův ráj!
Grgur:2D6+2 → 14(6 +6 + 2)#Wealth
Surplus: 6-BARTER
Grgur:2D6+2 → 10(4 +4 + 2)#Polepšil jsem si?
Volím zázemí, inflaci a vybavení

Lidé byli zalezlí pod zemí jako krysy a tísnili se v katakombách pod hřbitovem. Měli jen tak tak dostatek zásob, aby nějak vyžili. Naštěstí nemrtvým nevadí radiace tolik, takže zatímco lidi se pod Zlatušiným vedením schovávali v nejhlubších podlažích a makali dole, zombie a ghůlové pod mým vedením pracovali ve vyšších podlažích nebo na povrchu. Zásoby, co Zlatuše nechala dovézt na poslední chvíli by jim vydržely slušnou dobu, ale začali se k nám dostávat přeživší a uprchlíci. Hromady hladových krků, co potřebovaly péči. Měl jsem radost, dalo mi to záminku k výpravám a nájezdům do okolí. Zlatuši jsem se nezmiňoval, kolik materiálu jsem dokázal sehnat pro své nemrtvé a neptala se. Stačilo jí, abychom měli dost zásob a lékařského materiálu pro živé. Chval zprovoznil reaktor, takže alespoň energie bylo dost. Byly to nádherné roky plné hostin na nalezených mrtvolách, vzrušujících průzkumů a výprav a vůbec radostného života dobrodruhů.

Obrázek

Pak přišel Dominion. Nejdřív jsme si bláhově mysleli, že to je pozůstatek nějaký vlády, co přežila katastrofu a teď chce svět vrátit zpátky do rukou živým. Ale ve skutečnosti to byly síly Tyrana. Česlav, který celou apokalypsu připravoval už sto let měl všechno - přebytky jídla, technologií, zbraní. Zástupy odhodlaných fanatiků po celém světě. Vydávali se za spasitele. V létajících lodích přiváželi prefabrikovaný díly a těžkou techniku. Novodobí rytíři v energozbrojích a s těžkýma zbraněma. Nikdo neměl dost prostředků, aby jim vzdoroval - a živí ani nechtěla. Měli je za zachránce civilizace. To jen my věděli své a zůstávali raději skrytí a obchodovali velmi opatrně a přes prostředníky. Přesně jak se dalo čekat, rozlezli se všude a svoboda, kterou užívali nemrtví, byla tu tam.

Dominion pak začal podplácet živé zásobami, lékařskou péčí, začal stavět lidská obydlí a infrastrukturu kolem starého Vítkova. Samotný kopec se změnil k nepoznání - většina povrchu byla odstraněna a teď tam ční k nebi obrovská železobetonová megastruktura, Pevnost. A na jejím vrcholku stojí kosmodrom a Tyranův palác. Kolem kopce vzniklo na ruinách Starého města, Karlína, Libně několik osídlení, která jsou přivázána k úbočí Pevnosti jako otroci na krátkém řetězu. Dominion pouto svazoval všemi možnými prostředky - vztyčil zdi, postavil agro-dómy, čističky vod, nádrže - a zároveň se staral, aby získal monopol. Obnovili některé cesty a dopravní značení. V tu dobu hodně naivních živých z Mrtvopole odešlo. Zdálo se jim, že v otroctví pod těžkou potou Domonionu je to přeci jen lepší, než tady, v podzemí uprostřed pustiny a ruin. Nedivím se jim - živý to měli v Mrtvopoli vždycky těžší než mrtví. A mrtví neměli důvod se svého pohodlí zvdávat. A i Zlatuše s ostatními Nesrmtelnými a nějakými živáky věděli své a využili tohoto nového rozmachu civilizace ke zvelebování Grgopolis. Jo, Zlatuše začala mé Mrtvopoli říkat Grgopolis. Potěšilo mě to.

Jedný noci bylo tak jasno, že se noc změnila v den. Na obloze zářila světla a zase zhasínala. Taky padaly hvězdy a v dále se ozývaly výbuchy, zářily záblesky světla a zěmě se chvěla. Jákob Zlatuši později řekl, že k Zemi přiletěla další mimozemská invaze a střetla se s Česlavem. Blázni. Bohužel se jim nepodařilo Česlava svrhnout, jeho ochrana byla neproniknutelná. Po této druhé invazi zůstalo hrozně moc mimozemšťanů na Zemi jako uprchlíci. Většina jich se poklonila Česlavovi, myslím, že nad nimi má nějakou psionickou moc. Mnoho ale dalo přednost životu v Pustině ve vracích jejich spadlých lodí. Zdá se ale, že tahle meziplanetární válka konečně Dominion vyčerpala. Přišly nepokoje, vnitřní spory a tahanice. Česlav se samozřejmě rozhodl to, jak se mu organizace hroutí pod rukama, řešit po Česlavsku, takže přitrdil, začal s represema. My to všichni věděli od počátku, ale živí se začali dozvídat, co je vlastně zač. Do Grgopolis tak začali proudit disidenti a rebelové, višchni, kdo se cítili pod Dominionem utlačovaný. Zlatuše je uvítala s otevřenou náručí.

Já některé taky. Náhlý nápor lidí ovšem znamenal značnou zátěž pro skromnou ekonomiku Grgopolis. A Zlatuše si vymohla, že když potřebuji pracovní sílu, nemůžu si vyrábět Nemrtvé z živých bez jejich souhlasu. Jenže pracovní sílu, která nepotřebuje spát, Grgopolis potřebuje. Dřív to bylo jednoduché - bezbřehé nájezdy do širokého okolí znamenaly, že nemrtví měli vysokou životní úroveň. Živý jim záviděli a sami se chtěli přidat do jejich řad. Dominon tohle se svým povýšenectvím trochu pokazil a tak je nutné nastavit pořádek a pravidla.

Pokud se někdo rozhodne stát nemrtvým dobrovolně, i když se to v poslední době tolik neděje, tak to mile rád zařídím. A i živý mají závazek. Pokud se chtějí získat sousedská práva na žití v našem útočišti jako živí, musí za to zaplatit. Buďto za svého života, vysokými daněmi, nebo po smrti, poskytnutím svého těla. Zpočátku zavedení tohoto pravidla způsobilo další odliv lidí do Dominionu a Zlatuše nebyla nadšena, nicméně v poslední době je tomu naopak - o téhle možnosti dokonce kolují po pustině zkazky a lidé možnost zaplatit za živobytí za živa až po své smrti vyhledávají.

Grgopolis:
Obrázek
• for gigs, a mix of hunting, crude farming, and scavenging (surplus:1-barter, want: hungry)

• your population is large, 200–300 souls. Surplus: +1barter, want: +disease.
• for gigs, add a manufactory. Surplus: +1barter, want: +idle.
• for gigs, add a bustling, widely known market commons. Surplus:+1barter, want: +strangers.
• your compound is tall, deep and mighty, of stone and iron. Your gang gets +2armor when fighting in its defense.
• for gigs, add lucrative raiding. Surplus: +1barter, want: +reprisals.
• for gigs, add protection tribute. Surplus: +1barter, want: +obligation.
• your garage includes 7 battle vehicles, plus a couple more utility vehicles if you want them.

Surplus: 6-BARTER


O pořádek v Grgopoli se stará zvláštní skupinka nemrtvych policistů:
Obrázek
• your gang is large instead of medium, 60 violent bastards or so.
• your armory is sophisticated and extensive. Your gang gets +1harm.
• your gang is well disciplined. Drop unruly.


V Grgopoli je velká laboratoř, vybavená:
* systémy na manipulaci s živými a neživými
Obrázek
* malou soukromou a velkou pracovní garáží
Obrázek
* personálem
Obrázek
* eleriovým augurovadlem
Obrázek
* zapastěná mrazícími pastmi
Obrázek
* junkyard full of material
Obrázek

Předtím, než se roztáhl Dominion jsme si pořídili hodně vozidel:

Sběračský crawler s kulometem:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=0
HANDLING=2
ARMOR=1
Kulomet: 5-HARM FAR MOUNTED MESSY AOE LOUD střelná

Laserový jednomužný levitační dron:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=2
HANDLING=0
ARMOR=1
Rychlopalné lasery: 5-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY AOE LOUD energetická

Pořádkový mech:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOR=2
Raketomet: 6-HARM FAR 2ruční MESSY AOE LOUD RELOAD(6) HEAVY střelný
Plazma dvojkanón: 6-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE LOUD energetická

Sběračský mammoth:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOUR=1
Kly a drapák: +1HARM na nabírání
Plazma kanón: 6-HARM CLOSE/FAR MOUNTED MESSY RELOAD(1) AOE LOUD energetická

Transportní bus:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=1
HANDLING=0
ARMOUR=1
Rampa na naskakování

Osobní limizína:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=1
HANDLING=1
ARMOUR=2

Vzducholoď:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=2
HANDLING=2
ARMOUR=0

Krtek:
Obrázek
MASSIVE=4
SPEED=0
HANDLING=0
ARMOUR=2
Vrták: +1 náraz

Jednokolka:
Obrázek
MASSIVE=1
SPEED=2
HANDLING=0
ARMOUR=0

Spider:
Obrázek
MASSIVE=3
SPEED=0
HANDLING=2
ARMOUR=0

Generická utility vozidla z holdingu:
Obrázek
Motorky: MASSIVE=0, SPEED=1, HANDLING=0, ARMOUR=0
Buginy: MASSIVE=1, SPEED=1, HANDLING=1, ARMOUR=0
Auta: MASSIVE=2, SPEED=1, HANDLING=0, ARMOUR=1
Dodávky: MASSIVE=3, SPEED=0, HANDLING=1, ARMOUR=1
Potřebujete útočiště a nemáte na zaplacení nic než své tělo? Chcete se stát hrobníkem? Potřebujete si najmout nemrtvé? Grgur, nemrtvý šerif s Mrtvopolí, k službám.
Deník postavy
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Nesmrtelní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů