Vaharína v Play by Post Chuubo Fantasy

Moderátor: PbP GM

Uživatelský avatar
PbP GM
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 11. 2013, 22:53

Vaharína v Play by Post Chuubo Fantasy

Příspěvek od PbP GM »

Vaharína

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Město na pomezí Mlžného jezera a prastarého hvozdu Hyrdachu. Čtvrti nalepené na neprostupnou hranici lesa jsou z kamene. Dvůr krále-druida a jeho elfů. Sídla cechů, nejbohatších šlechticů a obchodníků. A kostel Panny, paní krve a soucitu, i Worrocha, ocelového strážce.

U břehu se domy mění v dřevěnou spleť dominovanou bohatými domy Saarských klanů. Většina budov má alespoň dvě patra a místy jsou spojené dřevěnými můstky. Více než polovina domů je vystavěná na mohutných kůlech a stojí jen několik desítek centimetrů nad hladinou jezera. Takové jsou přístupné většinou jen gondolami. Město se i za hranicí husté zástavby táhne vodou překvapivě daleko a kilometry mol jsou lemované houseboaty a malými chaloupkami.

Na západ se rozprostírá Mlžné jezero se svými až příliš klidnými vodami, daleko na druhém břehu se majestátně tyčí Darrantion, město masek. Na východ je mocný hvozd, Hyrdach. Jedinou stavbou, která v něm navzdory přírodě přežívá, je obchodní stezka vedoucí až do Triády, domova trpaslíků. Na jihu pomalu hnijí blata Rudé bažiny, jimiž lze projít až do království Korvinu. Na severu prosperují pole a pastviny chráněné žoldnéřskou armádou před barbarskými kmeny Hjemu, země zmítané válkou proti Ledové královně.

Král-druid už mnoho let nezasahuje do světských záležitostí a vládnoucí moc je rozdělena mezi elfí dvůr a radu lidské šlechty. Někteří říkají, že se stáhl do ústraní, unaven hašteřením. Někteří ríkají, že je mrtvý, ale sní o živých.

Vaharína má dvě městské stráže. Jedna se stará o chudinské čtvrti a přístav, jsou to takoví ponocní, chytači kapsářů a uklidňovači hádek a hospodských rvaček. Mají šedé pláště, lehké zbroje, opletené hole a meče. Koho chytí, ten stráví noc v cele, nebo na pranýři. Občas někoho zbičují a vyženou.

Tu druhou tvoří elfové placení přímo Radou. Hlídají bohatou čtvrť a důležité hosty. Mají zelené pláště se vzorem listů, a chodí ozbrojeni jak do bitvy. Mají přilby, zakrývající vše krom očí, a nemluví - dorozumívají se posunky. Koho chytí, málokdy ho někdo znovu spatří.

Region properties

Vaharína obecně
Vody jezera nejsou nikdy daleko.
Cokoli je na prodej, když je cena správná.
Město nikdy neutichá.
Obchodní cesty přináší vůni dálek.
Nikdy nejsi sám.

Bohatá čtvrť a dvůr Krále Druida
Zdi mají uši.
Úsměvy skrývají zradu.
Živí i mrtví zahálejí obklopeni bohatstvím.
Stráž není nikdy daleko.

Chudinská čtvrť a přístav
Pašeráci, překupníci, podvodníci a podrazáci.
Stále tě sledují hladové oči.
I chudí mají duši. Někdy víc, než bohatí.

Mlžné jezero
Obrázek

Region properties
Vody jezera jsou chladným a tichým hrobem.
Noční mlha přináší neklidné sny.

Rudá bažin
Obrázek

Region Properties
Bažina ráda požírá, ale nerada ukrývá.
Pod nohama máš pozůstatky dávných bitev.

Hvozd Hydrarch
Obrázek
Obrázek

Region Properties
Zvířata jsou moudrá.
Dvakrát nevstoupíš do stejného lesa.
Najdeš to, co si s sebou přinášíš.

Les obřích stromů
Obrázek

Region Properties
Nebezpečí číhá všude.
Každý strom má aspoň jeden bludný kořen.
Tohle místo patří něčemu jinému, něčemu staršímu.

Okolí
Obrázek
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: Lokace

Příspěvek od Faskal »

PbP GM píše:Kdo máte postavu, můžete začít hrát. Kdo nemáte, šup!

"Přímá řeč, je v úvozovkách," řeknu.

Nesmím jim zapomenout říct, že obvykle používáme první osobu, a vnitřní monolog bývá kurzívou, napadně mě.

Mechanické věci, se píší malým písmem kurzívou - stálo to dvě vůle.

Věci typu "používám skill bla na bla," co se mají rovnou vyhodnotit, prosím do IC threadu. Věci co se nemají rovnou vyhodnotit, nebo nejsou finální ("jaký je postih za boj s dvěma najednou?" "splnil jsem tenhle kus questu?" "Zauraku vem si emotion XP") prosím sem.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: Vaharína v Play by Post Chuubo Fantasy

Příspěvek od Faskal »

Žánrové akce

Adventure Fantasy žánr má následující akce:

SCIENCE, FAITH, AND SORCERY
Condition: You’re explaining or wondering how something works.
Action: Propose an idea—an implication? loophole? a desperate hope?—& then test it.

Příklad: "Ten les je posvátné místo. Tam nás nebudou pronásledovat."

DECISIVE ACTION
Condition: You’ve been narrating or explaining your hopes, dreams, plans, actions, or thoughts. Or, someone/something else has been doing that for you!
Action: Take an action that you can’t retreat from—something decisive or definitive!

Příklad: Uvědomila jsem si, že ať se děje cokoli, nemůžu v tom Sam nechat. A ať se děje cokoli, tihle lidi neposlechnou nic jiného, než argument silou. Nejde je překecat, nejde se před nimi schovat. Prosbám by se vysmáli. Jde s nimi jenom jednak z pozice síly. Stisknu spoušť.

WICKED ACTION
Condition: You’re doing something that you know IC that you shouldn’t. It’s just not healthy! Or, it’s wrong!
Action: Fall into a delirious abyss of self-indulgence.

Příklad: (postava stojí před zmrzlinovým stánkem) "Neměla bych. Ale ona je tak dobrá!"" (záběr na postavu, jak plave mořem zmrzliny)

(BE IN) TROUBLE
Condition: A threat approaches!
Action: Be overwhelmed and overmatched.

Příklad: Jdu lesem, a najednou mě obklíčí smčka vlků. "Oh shit," řeknu si.

...
V CMWGE je délka kapitoly určena počtem odehraných žánrových akcí - kapitola končí tehdy, když se odehraje 2*počet_hráčů akcí, takže když je nebudete spouštět, bude kapitola trvat věčně 8)
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Odpovědět

Zpět na „Play by Post Chuubo Fantasy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti