[DW-IC] Session 2: Noc ve městě

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Stisk konečně povolí a dopadnu na zem. Přistání není z nejemějších a celý se ještě třesu z přestálé námahy, ale ještě není konec.
Rychle vyskočím na nohy a zaútočím na ty odporné napodobeniny obličejů které trčí ze hřbetu.

HnS=7 DMG=12 2 piercing
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Amiadna vyrazila do protiútoku a oběma pařáty ti na bocích zajela pod zbroj. Nestihla ale udělat příliš velkou škodu. Se zkráceným úchopem jsi přejel kopím přes hlavy nenarozených dětí. Praskaly snadno jako čerstvá vejce.
6 damage

Zrůdná bestie se v bolestivé křeci ještě několik sekund snažila prorazit Rudigerou zbroj, ale posledních několik zásahu od Morových nožů ji udolalo. Nepřirozený nářek utichl, když při svém posledním pádu rozmačkala posledního potomka.

Ostrý zvuk roztříštěného skla vyměnil řev ohně a syčení páleného masa, jak Ysolde mlácla neviditelného útočníka lucernou. Neobjevil se, ale jeho pozice je rozhodně prozrazená. Není poznat, jestli je to kůže, srst či oblečení, ale odpadají z něj spálené kusy a plamen šlehá až k trámoví.

Ozvalo se zuřivé zachroptění a plamený stín se vrhl na Ysolde!
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Zatraceně, řeknu si v duchu. Hořící přízrak je poslední věc, se kterou bych se chtěla nějak sbližovat, a mělo mi dojít, že pokud to přežije, tak ho budu mít v patách. Ale lepší já, než Mor, který o něm neveděl.

Vrhnu se stranou a odskočím několik kroků, tak aby přízrak stál zády k Rudigerovi a Morovi, kdyby mě chtěl pronásledovat.

Defy Danger Dex: 2d6+1=3
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Ako som uvidel ten horiaci obrys rútiaci sa proti Ysolde, pocítil som strach nepodobný čomukoľvek, čo som kedy zažil. Vedel som, že má moc ďaleko presahujúcu hranice môjho poznania. Vedel som, že je schopná len prostým slovom zhmotňovať myšlienky. A vedel som, že keby si tie moje v tejto chvíli prečítala, zrejme by som opäť skončil na dlažbe s vyrazeným dychom. Nemá rada, keď ju druhý podceňujú a nedôverujú jej schopnostiam.

Ale v tej chvíli som nedokázal urobiť nič iné. Ako medvedica brániaci svoje mladé som vyskočil vpred a vrhol sa neozbrojený medzi mladú poleelfku a toho horiaceho démona.

Defend: 2d6+1(Con)=5
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Ohnivá postava velkým rozmachem hořící paže odrazila starého cikána z cesty. Nejspíš v ní drží i nějakou řeznou zbraň, protože Morova zbroj visí v polovině přeťatá. S nezastavitelným proudem krve ho opuští i život.
9 damage

Démon s nyní viditelnou uhelnatou polovinou tváře dohnal čarodějku, chytil ji neviditelnou rukou pod krkem a zdvihl do vzduchu. Prázdné průhledné oči v černém lemování spálené kůže se zadívali hluboko do čarodějčiných. Telepatický hlas pulzoval její lebkou “Oba víme, že moje návštěva na tomto světě je u konce. Šavli bouří nelze uniknout. Než odejdu, dokaž, že jsi hodná naší pozornosti. Zachraň se. Zabij mne!” Plameny přeběhly i po jeho pravé ruce a chystají se pohltit drobnou půlelfku.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Musím zachránit Mora, musím zkusit použít temnou moc tohohle místa, abych odčinila Dirtovo znetvoření, a musím zjistit co se tady vlastně děje. Ale tohle všechno jde teď stranou.

Zvednu ruku, namířím ji démonovi do tváře, a složím magický útok. A.mi kdysi říkal, že tohle kouzlo, i když jsem ho sama zimprovizovala z emocí v nouzi, není můj styl a že vidí, že mám talent na jinou magii, nějakou čistší. Vzpomenu si na to, když kouslo začně pohlcovat sílu z okolí, plameny trochu ztratí na síle, a místnost potemní.

Cast a spell: magic missile, 2d6+2=8, 2d4=4

I když si kouzlo vzalo energii z plamenů, svazek energie je modrobílý, a vůbec není cítit jako oheň. Druhou rukou mi projede ostrá bolest. Všimnu si, že manakrystal praskl a pořezal mě. Ani jsem si neuvědomila, že jsem ho držela.
Naposledy upravil(a) Ysolda dne 24. 9. 2013, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Ohořelý démon pustil čarodějku a s propálenou dírou skrz obličej odklopýtal několik kroků zpět. Shrbený jen zvedl zrak a telepatický hrom Ysolde znovu zaduněl v mysli "S tím by se dalo pracovat. Ještě se setkáme." Nehýbá se. Jen drží svou umírající schránku na nohou a čeká na Šavli bouří.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Syknu bolestí když mi pařáty ostré jako nože zajedou do boku, ale konečně ta bestie dodělává a její poslední útoky hravě odrazím.
S posledním nepřítelem udělám rychlý konec. Zabodnu mu čepel do zad takovou silou, že se celá objeví na druhé straně. Když tělo klesne na kolena vytrhnu zbraň z rány a poodstoupím od šlehajících plamenů. Mám pocit, že divně hoří a ten pach není jako když se pálí obyčejné maso.

"Víš co se tu děje?" zadívám se na Ysolde.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Zamračím se na démona. Taky nemohl padnout mým kouzlem, jak by se slušelo.

"Mluvil. Slyšela jsem jeho hlas v hlavě," odpovím Rudigerovi zachmuřeně. "Říkal, 'Šavli bouří nejde uniknout.' Můžeš mi říct, co tím myslel později. Teď to prosím zkoncuj, myslím, že čeká právě na tebe a tvoje kopí."

Chtěla bych jít pomoci Morovi, (pokud ještě není pozdě, dodá moje negativní část), ale neodvážím se, kdyby si to démon rozmyslel.
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

"Šavli bouří?" zamumlám. Jak mohl vědět o mém kopí? Začínají se tu dít opravdu podivné věci a moc nerozumím té části, že na mě čeká.
Krátce se rozmáchnu a oddělím kouřící hlavu od těla. To by mělo stačit i na takové démony jako byli tihle dva.

"Už můžeš mluvit," oznámím a jdu se podívat na Mora. Jeho rány nevypadají vůbec dobře a spousta té krve na podlaze je pravděpodobně jeho. Už je příliš starý na takový boj.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Som už na takéto podniky starý, pomyslel som si. Možno boli Rudigerove myšlienky príliš hlasné a možno to je proste pravda.

S námahou a nepotláčaným stonaním som sa sťažka postavil. Takto budem na ulici budiť o nič menšiu pozornosť, ako sprievod kňažiek Panny pri oslavách Červeného splnu. A tá zbroj! Bola to dobrá práca a Geršo, ktorý ju vyrobil umrel včera v noci v Pohári Rudigerovou kopijou. Možno by bolo lepšie počkať do večera.

Opatrne našľapujúc som prešiel po miestnosti a pozbieral svoje zbrane.

"Privediem Dirta sem dolu," spýtal som sa, keď som uvidel, ako si mladá čarodejka obzerá rituálne predmety: "Alebo ho rovno odvediem do kláštora Súcitných sestier?"
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Oddechnu si, když vidím, že je Mor naživu, a nevypadá, že by každou chvíli měl ... dopadnout špatně. Nevypadá dobře, ale já asi nevypadám o moc lépe. A nevím, jestli se dá říct, že vypadal dobře předtím.

Rozhlédnu se po oltáři, a po jiném vybavení místnosti. Nestojím o temnou moc, ale pokud bych dokázala zvrátit Dirtovo znetvoření, nebojím se ji použít.

...

"Přiveď ho," řeknu Morovi, když najdu panenku se zašitýma očima a pramenem vlasů, které měly stejnou barvu jako Dirtovy. "Můžu mu vrátit zrak, sluch a tak." I když nic dalšího, co tu ztratil, ženu a syna, mu vrátit nedokážu.

Než to Mor udělá, prohledám zbytek místnosti. Rituální místo zničím, hned jak ho nebudu potřebovat, ale mohlo by tu být něco jiného, ať už užitečného, nebo nebezpečného.
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Dirtovi kráča dolu po schodoch veľmi neochotne. Ťažko povedať, komu z nás dvoch sa ide ťažšie. Ale prísľub, že mu Ysoldina moc prinávrati zmysly, bol príliš silný, aby som zo seba vydal i posledné zbytky síl. Doviedol som ho k mladej polelfke a pár krokov ústupil.
Cítil som ako sa mi zrýchľuje tep a točí hlava a podoprel som sa o stenu, chvíľu sledujúc Ys.

V tom mi prišla na rozum ešte jedna myšlienka. Art. Neverím, že tie tlejúce zbytky na zemi boli Dirtovo dieťa. Ak je v dome ešte nejaká skrýša, musím ju nájsť.

Trap Expert: 2d6+2(Dex)=8 What else is hidden here?
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Krev ze stvůrné Amiadny se škvíří v ohni a kouř pomalu zaplňuje sklep. Za chvilku tu bude k nevydržení pokud ten oheň rychle neuhasíme. Nebo ještě hůř tu chytnou trámy a celé se to tu zřítí.

"To, že se snažíš zabít ostatní mi už došlo, ale že pokoušíš zabít i sebe je pro mě novinka," promluvím na Ysolde a hledám něco na udušení plamenů.
"Nebo co jsi chtěla dělat s tou dýkou proti takové bestii?" Vezmu ještě svíčky, světlo navíc se nám to bude hodit.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Oltář je vystaven na kovové mozaice svázané vnitřnostmi domácích zvířat, jejichž kožešiny visí po obvodu. Na zčernalém kovu jsou připevněny i další předměty, byliny, vlasy, shnilé ovoce. Centrální runa je stejná jako na obálce deníku Auria Krota.
Obrázek
V kotli je rudočerná zakalená omáčka. Ysolde na chvíli zmrzla krev v žilách, když po zamíchání vyplavala malá lebka. Oddechla si, byla psí.

V pravé truhle jsou purpurové bálové šaty, tucet rezavých kolíků, 38 mincí, jednoduchá šperkovnice se stříbrnými klenoty, dlouhá dýka s pochvou na podvazku a dřevěný tubus na svitky s návodem, jak z tuctu dětských obětí postavit rituální zdroj moci (place of power).

Druhá truhla byla zamčená, Mora to neodradilo. V tři palce vysoké lázni z řidkého hořlavého oleje leží nahý, bledý chlapec.

Po uvolnění zašitých smyslových orgánů na hadrové panence padl Dirt na kolena, chytil se za hlavu a roztřásl se, když ji zvedl, kletba byla pryč. Několik pih schovaných mezi vráskami, zelené oči, odstáté uši a rezavé vlasy. Prvně hleděl překvapeně, pak pochopil situaci, rozhlédl se po vás a vděčně, upřímně se usmál. Jeho tvář znovu ztuhla, když se zeptal "Art? Kde je Art?"

Bylo vidět, jak jeho srdce přeskočilo několik ůderů, když Mor vytáhl bezvládné dítě z bedny. Při prvním nádechu bez příměsi olejových výparů Art zakašlal a vrátila se mu do barva. Přežil.
End of Session

When you reach the end of a session, choose one of your bonds that you feel is resolved (completely explored, no longer relevant, or otherwise). Ask the player of the character you have the bond with if they agree. If they do, mark XP and write a new bond with whomever you wish.

Once bonds have been updated look at your alignment. If you fulfilled that alignment at least once this session, mark XP. Then answer these three questions as a group:
•Did we learn something new and important about the world?
•Did we overcome a notable monster or enemy?
•Did we loot a memorable treasure?

For each “yes” answer everyone marks XP.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti