[DW-IC] Session 2: Noc ve městě

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Dvere osunteleho domu sa s treskotom zabuchli. Zvnutra. Otocil som sa k neutralne sa tvariacemu Imralovi.
"Hans?" dalo mi pracu neusmievat sa, priam nerehotat.
"Ty chces okradnut ten tchorim lojom poliaty hovnivali prd co ma bitkarsku arenu tu v Mokrinach?" Nevydrzal som to a zacal som sa smiat. Mi na mna zdola vyjavene pozerala ci som sa uz nacisto zblaznil a radsej sa schovala do truhlicky k pistale.

"Imral!" chytil som ho za rameno a pozrel mu nadol do oci, pricom som si utrel slzu. Nemohol som sa prestat usmievat.
"A ty hovoris daco o kradezi a poctivych ludoch. Si nerob zo mna gobliniu prdel. Pod!" stocil som ho smerom ku stolu.
"Daj varit mlieko na kasu a otvor dalsi dzban svojho vina. Malokto mi lezi v zaludku viac ako to smradlave varlo. Pripravil ma pred par mesiacmi o peknych par zlatych, frajerku a skvele postavenie. Dostat nieco z toho spat mi bude potesenim."
Je sice pravda ze som sa Hansovi do kseftu zamiesal sam, ale je to jeho problem ze ze obchoduje s ludskymi zivotmi. Ja som mu to len trochu precistil!

Pozrel som sa na drevenu truhlicku a tichsie dodal "Bude to vlastne vyrovnanie dlhu a nie sprosta kradez."
Ech, dostal som sa tak daleko ze ospravedlnujem chovanie ludi pred lesnou bytostou, ktorej som len nedavno sebaisto vysvetloval co je svedomie. Filozofi z Elby by mali zo mna radost.
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Zatraceně! Celé tohle město je prolezlé obludami. Překvapení vystřídá vztek a já se konečně pohnu.
Uskočím za sloup a strhnu pochvu z čepele. Tahle věc ze zlých snů si mě zatím nevšímá což je dobře, ale děsím se toho co provede Ysolde. Nechci tu skončít pohřebený v troskách s tímhle.

"Nečaruj! Uteč nahoru," křiknu na ni a vrhnu se na nepřítele. Proklouznu mezi trámy a bodnu kopím nahoru kde by snad mohla být hruď.

HnS=10 DMG=5 2 piercing
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Začnu se soustředit na štít. Cítím, jak runa začíná žhnout, ale na to bude čas později, a ze všeho nejvíc bych nechtěla, aby štít povolil. Sáhnu po meči, a uvědomím si, že ho nemám. Budu si muset pomoct jinak.

Tasím dýku. Když Rudiger po démonovi bodne, na chvilku potlačím štít, abych monstrum ještě víc vyvedla z rovnováhy, prosmýknu se kolem něj z druhé strany, a dýku do mu zabodnu do zad.

: HnS http://invisiblecastle.com/roller/view/4230328/ 6 a 3
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Rana ma zrazila na zem a vyrazila mi na pár krátkych chvíľ dych. Onedlho tu bude príliš rušno, aby som sa teraz bezhlavo púšťal do boja. Ostal som ležať nehybne predstierajúc vlastnú smrť. Rudiger aj Ysolda sú príliš výrazný, aby odo mňa mohli odpútať pozornosť. Meč som však z ruky vypadnúť nenechal, ak by sa naskytol vhodný okamih, nesmiem zaváhať.

Defy danger: 2d6+0(Int)=4

Bez toho, aby som pohol hlavou, pokúsim sa očami zmapovať situáciu okolo v miestnosti.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rudigerovo kopí prorazilo hrudní kost a nechalo za sebou hlubokou krvácející ránu, ale Amiadna ji příliš nevnímala, jen děti na jejím těle se chřastivým vysokým tónem zachechtali. Ocel ji neohrozí.

Ysoldin štít se zpevnil a zneviditelnil a Amiadně nezbylo než telekinetický stisk uvolnit. Málem čarodějku pustila z očí, když slyšela Rudigerovo volání, že má utéct. Po té slovní hříčce před prvním kouzlem ale tušila, že je příliš sebevědomá na to, aby utíkala. Nechala ji věřit, že ji Rudiger dostatečně rozptýlil, a těsně před jejím útokem dýkou využila delšího dosahu a ohnala se pařátem. Drobná půlefka skončila s roztrženou zbrojí na povaleném houpacím koni ve středu sklepení.
9 damage

Mor si ve své ztuhlé falešné smrti krátce prohlédl místnost za rozbitou stěnou. Je tam několik velkých truhel, černý kovový kotel se třemi nohami nad vyhaslým ohňem a oltář obložený potrhanými kůžemi koček a psů a různorodými cetkami.
Víc nestihl, překvapila ho ostrá bolest v břiše. Jen sklopil zrak, aby viděl široký otvor ve své kožené zbroji. Několik kapek krve z díry pomalu vylétlo, krátce se zastavilo v prostoru a zkapalo zpět.
7 damage
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Pokúsil som sa vyškočiť na nohy, ale moje telo zareagovalo ani zďaleka tak obratne, ako by som chcel. "Starneš, človeče," pomyslel som si. Mal by si si už pomaly začať hľadať ženu, ktorá ti bude nosiť do postele varené víno a prať po tebe špinavé handry. Usmial som sa. Bolesť a zdanlivá bezvýchodiskovosť situácie vo mne vybičovali odvahu a zúrivé odhodlanie prežiť. Priskočil som k najbližšiemu z pilierov a pritlačil sa k nemu chrbtom. Ak by útok prišiel zozadu, budem aspoň z časti chránený. S kordom v strehu som sa rozhliadol po miestnosti snažiac sa prísť na to, čo by nám z tejto bezútešnej situácie mohlo pomôcť.

Discern realities: 2d6+1(Wis)=5
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rapírem cosi trhlo. Pocítil jsi, že nejsi jediný, kdo ho drží, a než jsi stihl zaútočit, tak ti ho neviditelná síla vyrvala z ruky a odhodila kamsi mezi regály.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Holka hloupá. Nikdy neposlechne a udělá takovou pitomost. Doufám, že ještě dýchá.
Teď se hlavně musíme dostat z tohohle sklepa, který se stal smrtící pastí. Jenže jak na protivníka který necítí bolest? Ale zranit se dá a když to jde rozřezat půjde to i porazit. Musí.

Skloním se pod prackou kterou se mě snažila chytit. Smýknu sebou na stranu, otočkou dodám svému švihu na síle a tnu do jedné z noh. Čepel narazí snad na kost, snad na něco jiného a zastaví se. Zařvu, zatlačím na kopí a doufám, že kopí projde skrz a usekne nohu té zrůdy.

HnS=10 DMG=4 reroll damage=13 2 piercing
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Amiadna měla ve tváři nebo spíše změti zohýbaných kostí, lesklého masa a špičatých zubů samolibý výraz. Bylo vidět, že si svou převahu užívá.

Pak ji uletěly nohy.

Krev se rozlila po podlaze skoro proudem. Bestie padla s hlasitým prasknutím k zemi. Hlava jednoho z dětí se rozlomila pod vahou matčiného těla. Až v ten moment začali všechny ostatní děti křičet vysokým ohlušujícím nářekem a samolibý výraz z Amiadniny tváře vyměnil hněv.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Zvednu se z koně, a očima přelétnu po místnosti. Rychle se mi v hlavě zrodí plán. "More, ty dětské hlavy!" křiknu. Snad nezapomněl na ty vrhací nože, co má na pásku, a snad je nemá jen na ozdobu.

Aniž bych čekala na odpověď, natáhnu se po pochodni, a rozběhnu se k oltáři, s úmyslem ho zapálit a jinak zničit. Neviditelnost jakou umí čarodějové je křehká, a nevydrží fyzický boj, takže tady je něco jiného. něco co není z tohohle světa. Doufám, že když zničím oltář zbavím se tohohle neviditelného nepřítele, nebo aspoň zbavím démonickou ženu síly.

Taky doufám, že se neviditelný nepřítel bojí ohně, a že démonická žena nebude bez nohou dost rychlý, aby mě zastavila. Prokličkuji tou spouští směrem k oltáři, pochodeň všude kolem, aby odehnala neviditelného nepřítele.

Defy Danger: dex 2d6+1=7
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

S prekvapením som hľadel na svoju ruku, ktorá ešte pred chvíľou držala zbraň. To niečo je oveľa desivejšie, ako sa na prvý pohľad zdalo. Ľavou rukou som v záňadrí nahmatal čarodejný kryštal a zovrel ho v dlani. Neviditeľné telo by zo mňa urobilo kráľa zlodejov. Ale čo ak nemá tá bytosť dušu?

Z úvah ma vytrhol Ysoldin hlas. Dětské hlavy? Aké detské hlavy, kurva? V tom sa moja hlava opäť vyčistila a zrak padol na démona, s ktorým som ešte pred pár chvíľami bol ochotný vliezť po perinu.

V ruke sa mi v zlomku okamihu zaleskla ostrá čepeľ noža a zasvišťala vzduchom.

Volley: 2d6+2(Dex)=6, 1d8=7dmg
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Ysolde si svých zranění nejspíš ani nevšimla, však ony ji doženou později. Uchopila lucernu a rozběhla se k oltáří. Prolétla kolem Mora, který se už soustředí na Amiadnu, a když došlápla na první ze zlámaných prken u rozlomené zdi otřel se o ni závan. Ne, že by se s nepřítelem přímo srazila, ale vycítila jeho přítomnost.

Bude házet lucernu na oltář nebo ji rozbije o neviditelného bojovníka, který se plíží Morovi do zad?

Cikánův vrhací nůž se neškodně zabodl do masa několik palců od cukajícího se embrya. Bestie ho ignorovala a natáhla své ruce k Rudigerovi. Černé oči všech dětí se rozevřeli do široka. Balteijský válečník se vznesl stopu nad podlahu, ruce a nohy se mu telekinetickou silou roztáhly jako by byl ukřižován v prostoru. Pnutí začíná být nesnesitelné. Slyšíte trhaní, zatím jen švů pod zbrojí.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

I když Ysoldina rada není určená mně také jí zaslechnu, ale než se mi podaří bodnout do první dětské tvářičky cosi mě bolestivě uchopí.

Proti té drtivé síle, která mě svírá, se snažím bojovat svou vlastní. Napínám svaly abych překonal ten strašlivý odpor, který hrozí, že mi vyrve ruce a nohy z kloubů. Je to horší jak zkouška pevnosti z mládí.

Pot mě pálí v očích. Na jazyku cítím krev z rozkousaných rtů jak se snažím sebrat každou špetku síly a osvobodit se. Dostat se zpátky na zem a rozsekat tu bestii na mrňavé kousky.

Defy danger STR=12
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Když se naskytne příležitost, mrštím lucernu po neviditelném stvoření, nechci ho nechat Morovi v zádech. Pak pokračuji k oltáři, budu ho muset zničit ručně.
Naposledy upravil(a) Ysolda dne 24. 9. 2013, 19:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Cez zuby som precedil kliatbu a pokúsil sa znova skoncentrovať. Pri milosrdenstve Panny, mne sa trasú ruky! Druhý z nožov som narýchlo poťažkal a precvičil si zápästie. Ustúpil som s cesty Ysolde a spoza stĺpu vrhol zbraň na priehľadnú detskú hlavu, ktorá na mňa práve upierala svoj prázdny pohľad.

Volley: 2d6+2(Dex)=12, 1d8=3dmg
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti