[DW-IC] Session 2: Noc ve městě

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Silou vůle zastavím Zrak. Opřu se o stěnu, a pomalu se svezu na kolena.

"Rudigere," řeknu tiše, jen to vydechnu. "Běž s nimi. Budou tě potřebovat."

Nechci je nechat samotné, ale chvíli potrvá, než budu schopná čistě přemýšlet a chodit, natož bojovat s tou ... věcí. Ale nesmíme ji nechat uniknout.
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Jenom si povzdechnu. Nechápu proč se máme starat o nějakou potrhlou ženskou a jejího manžílka. Být po mém už jsem dávno pryč a na všechno jsem zapomněl, ale Ysolda se tak snadno nevzdá a bude do toho šťourat dokud nebude po jejím.

Přikývnu, že rozumím a následuji Mora se ženou. Snad to bude brzy za námi.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Amiadna klidným krokem došla ke schodům a po nich dolů do sklepa. Pevné dřevěné dveře nebyly zamčené. Hračkářství bylo nejspíš úspěšné; strop prostorného skladu podpíralo trámové sloupoví a lemovaly ho regály a sudy se zásobami. Zavařeniny, sušené houby, víno, svíce, olej a další. Vprostřed místnosti stál na vlhké vápenné podlaze plísní porostlý houpací poník v životní velikosti. Amiadna zapálila lucernu, co visela na jednom ze sloupů, a ukázala na dveře na druhé straně místnosti. “Vemte si ho a běžte. Už ho mám plné zuby.”
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Otevřu oči, ale pevně je upřu na podlaku. Obraz skoro zmizel, ale ještě chtíli potvrá, než dokážu vstát. Nevím co se dole děje, ale nezbývá mi, než doufat, že se k nim můj hlas donese.

"Rudigere," řeknu pomalu, "nenech ji odejít. Není člověk."

Nevím, jestli mě slyšel.
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Letmým pohľadom som skontroloval vzdialenosť medzi Rudigerom, Amiadnou, dverami a schodiskom. Neblahý pocit, že sa v najbližších chvíľach strhne niečo, čo by som ochotne vymenil za niekoľkonásobnú masáž ksichtu od jedného z bitkárov u Hansa, držal moje telo i zmysly v napätí.

Keď som sa uistil, že Amiadna je dosť ďaleko odo mňa a dosť blízko Rudigera, aby som si mohol dovoliť otočiť sa k nej chrbtom, pomalými krokmi som prikročil k dverám. Našľapoval som obozretne, ako dieťa, ktoré ma strach, aby jeho nočná cesta do špajze neprebudila rodičov. Kľučku som opatrne zatlačil a škárou otvárajúcich sa dverí som nechal vpustiť trochu svetla do miestnosti za nimi.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

V potemnělé menší místnosti bez nábytku je muž. Má kalhoty, špinavou košili, vestu a hlínou černé prsty. Prvně si tě nevšiml, až s tvým prvním krokem se otočil. Nemá oči. Nemá uši. Nemá nos. Když široce otevřel ústa, aby nahradil své chybějící smysly alespoň chutí, všiml sis, že nemá ani jazyk. Nejsou vyoperované či vypálené. Vypadá jako by se bez nich narodil. V rohu místnosti je kus podlahy vykopaný a z hlíny jsou vymodelované figurky. Podle velikostí poznáš, že některé jsou muži, jiné ženy a děti, příliš detailní ale nejsou.

“Máte, co jste chtěli. Vezměte si ho a běžte, jinak skončíte stejně.” Otočila Amiadna mrazivý pohled na Rudigera.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Nechám Mora ať prozkoumá druhou místnsot a sám raději hlídám schody nahoru.
Netuším o co se tu jedná, asi pěkné zvrácenosti, ale rozhodně poznám když mi někdo vyhrožuje a nenechám si to líbit.
"To těžko," odseknu a sleduji Amiadnu. Stačí aby udělala jeden špatný podeřelý pohyb a vrazim jí kopí do břicha.
"Hej," křiknu na Mora. "Co teď?"
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Stál som tam strnulo, neschopný pohybu či triezvej myšlienky. To, čo stálo predo mnou, bolo azda to najskazenejšie dielo mágie, aké mi za celý život skrížilo cestu. Nebolo to dielo človeka, ale démona. Žiaden človek by nič podobné nedokázal urobiť. Rudigerov hlas ku mne doliehal z diaľky a aj keď som ho počul, nerozumel som mu.
Dirta som nepoznal. Vlastne to v tej chvíli mohol byť ktokoľvek iný, nezáležalo na tom. Takýto osud si nezaslúži nikto.

Svet okolo mňa zahaľoval hmlistý opar nenávisti, zhnusenia, ľútosti a bolesti. A strachu. Toho predovšetkým. Rozopol som si plášť a prehodil ho cez bytosť predo mnou. Vonku je biely deň a taký pohľad by v meste vyvolal nemalý rozruch.

Jednou rukou som ho chytil okolo ramien, aby cítil, že je blízko neho človek. Druhou som tasil kord a namieril jeho hrot k Amiadne.

"Chlapec? Kde je ten chlapec? Kde je Art?" mnohonásobná ozvena môjho vlastného hlasu mi rezonovala v ušiach akoby som sa nachádzal v podzemnom jazere kdesi hlboko pod zemou.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Dirt se při cizím doteku otřásl. Rychle přejel prsty Morovu ruku, nebyla ženská, vydechl a uvolnil se. Nechavá se vést jako slepý v neznámém prostředí.

"Zešíleli jste? Nedám vám své jediné dítě." zvýšila hlas Amiadna a dál hleděla Rudigerovi hluboko do očí "Pokud se mne jen dotkneš, mé sestry zařídí, abys poznal stejnou bezmoc jako Dirt. Budeš se svými sny, pýchou i bojovými schopnostmi navždy ztracen v temnotě."
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

"Myslíš, to dieťa, ktoré si nechala odísť s Dirtom? Táto proč máma neumí hračky jako ty?" napodobnil som tón jej hlasu: "Nie, po tom, čo si urobil a s Dirtom, neodídem, kým neuvidím, že je dieťa zdravé a v poriadku."

Snažil som sa znieť rozhodne a rázne, aby ten chudák pri mne cítil oporu a istotu. Nečakal som, že by som Amiadne nahnal strach, ale nechať dieťa v područí takéhoto démona by bolo horšie, ako ho rovno zabiť. Hrot mojej zbráne bol stále vysoko, zdvihnutý proti žene a pomaly som sa presúval bližšie k schodisku tak, aby som svojim telom tvoril prekážku medzi ňou a Dirtom.

Sledoval som Rudigera a snažil sa odhadnúť, čo urobí.
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

"Zmlkni," okřiknu ji a posunu se trochu stranou aby měl Mor a ten ubožák volnou cestu nahoru.

"Nejdřív ho dostaň odsud. Zbytek můžeme řešit potom," navrhnu a dál sleduji tu podivnou ženskou. Nevypadá to, že by byla ozbrojená a přesto vypadá podivně klidná a ještě ke všemu vyhrožuje. Celé je to tu čím dál tím zvlášnější. Kdo ví jaká další překvapení ještě skrývá. Může umět čarovat? Má tu ukryté zbraně nebo pasti? Schovává se tu někdo další? Amiadna se mi vůbec nelíbí, začínám z ní mí husí kůži. A z toho sklepa také.

Discern Realities=5
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Amiadna ustoupila o další dva kroky od Rudigera, aby mezi nimi mohli Mor s Dirtem projít.

"Nic dalšího k řešení už tu není." odpověděla důrazně válečníkovi a ignorovala cikánův požadavek.

Trámy a fošny z pravé strany sklepa zaúpěly a zaskřípaly jakoby tu byl někdo další.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Je. Ty," řeknu z úpatí schodiště, a začnu sbírat sílu. Nejraději bych odsud utekla, a někde se schoulila do klubíčka, ale něco ve mě mi to nedovolí. Něco, co hoří plamenem stejné barvy, jako magický útok který splétám dohromady.

Vypustím kouzlo na ženu.

Cast a spell: 2k6+2=8; 2k4=4
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Všetko sa zomlelo príliš rýchlo. Ysolde zostupujúca dolu schodmi osvetlila miestnosť farebným plameňom svojho kúzla. Drevené fošny na pravej stene zapraskali a Amiadna vyhrážka o príchode jej "sestier" zrazu nabrala až príliš hmateľné obrysy. Posotil som Dirta smerom k schodom, aby ich ľahko nahmatal.
"Bež Dirt, hore budeš v bezpečí," vykríkol som a nechajúc ho napospas jeho pamäti a viere, že si priestor domu pamätá, som sa vrhol k neďalekým sudom, aby som ich prevalil k stene a zabrániť tomu niečomu dostať sa dnu. Alebo to niečo aspoň spomaliť.

Defy danger: 2d6+0(Str)=2
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Magická střela zasáhla Amiadnu přímo do hrudi. Její skutečná podoba již dlouho čekala a celé tělo bylo pod tlakem. Kůže praskla a odtrhla se od krvavého masa během jediného mrknutí. Bestie se nepřirozeně rychle rozrostla*, kosti se s hlasitým praskáním roztáhli a zdeformovali, obratle vystřelili skrz hrb jako bodce a celá groteskní postava se zastavila až o strop. Svaly a šlachy se rozestoupily, aby se mezi nimi protáhli na povrch nedorostlá embrya a nedonošené děti bez kůže.

Mor rychle poznal, odkud přijde další nebezpečí, ale nebyl dostatečně rychlý. Velká část pravé stěny se rozletěla na třísky takovou silou, že ho ani sud neochránil. Starý cikán skončil sražený k zemi v louži vlastní krve a pálivou bolestí v levém rameni. Takový zásah nemohl být jen od letícího dřeva, nebo ano?
6 damage

Amiadna ignorovala Rudigera a zvedla své protáhlé pařáty k Ysolde. V opojení moci odhalila špičaté zuby v zlomyslném úsměvu. Sevřela kostnaté prsty; půlelfka klesla do kolen a její magický štít se rozvlněl jako vodní hladina.
3 damage

*The Thing
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti