[DW-SYSTEM] House Rules

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sogard »

Napadlo mi ze uplne by stacilo mat na Arcane Art: -1d4 forward to damage
To je nieco co mozem dat na enemy a niesom zavisly na existencii ally

Ale ok nebudem riesit, kedze je to nepriechodzie

edit:
Ja by som aj vymenil Port in the Storm za nieco ine , nemusi pridavat - to zase nemusia nerozchodit ostatni hraci i:)
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

A Port in the Storm je malá bezvýznamná abilita, která nemá ani tak moc pomoct bardovi, jako připomenout vypravěči, že svět by měl být živý a proměnlivý. To rozhodně vyhazovat nebudeme.

Byl bych ochotnej vyměnit
Charming and Open
When you speak frankly with someone, you can ask their player a question from the list below. They must answer it truthfully, then they may ask you a question from the list (which you must answer truthfully).

Whom do you serve?
What do you wish I would do?
How can I get you to ______?
What are you really feeling right now?
What do you most desire?
za
Metal Hurlant
When you shout with great force or play a shattering note choose a target and roll+Con. ✴On a 10+ the target takes 1d10 damage and is deafened for a few minutes. ✴On a 7–9 you still damage your target, but it’s out of control: the GM will choose an additional target nearby.
Mám tušení, že Charming and Open bude otravná abilita a Metal Hurlant se k tvému Herald of Doom celkem hodí. Na dalsim lvlu si pak vezmes Merciless od fightera na větší melee damage a bude tvůj character concept kompletní.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek »

<- si mysli, ze to je fakt spatny obchod, protoze CaO je god-tier abilita hned vedle I Am the Law od Paladina a Ritualu od Wizarda. Ale aljen se tvaril, ze o social skills moc nestoji.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sogard »

To som chcel vyskusat na bossovi :)

kedze sme sa dohodli ze ally znamena aj You tak mozem si spoevat aj pre seba a tym padom som spokojny.
Mam co robit aj bez ally, ktori beztak moke peanicky pocuvat nechcu
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

sos: I seduce or manipulate tam ma leverage
Asking someone straight to do something isn’t trying to seduce
or manipulate them. To seduce or manipulate, the character
needs leverage — sex, or a threat, or a promise, something that
the manipulator can really do that the victim really wants or
really doesn’t want.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek »

Wizard ma 2*level slotu, misto level+1 slotu.

Zacinam mit pocit, ze ten wizard je tak nudny na hrani proto, ze se autori chteli pomstit za prilis drsne wizardy v klasickem dnd (myslim adnd2 a dnd3, ne retroklony, samozrejme). Asi ne, ale tahle hra je extremne bojova (meli jsme za dve session asi 9 az 10 souboju), a ja v tom boji nemam co udelat a uz me nebavi kouzlit furt jedno kouzlo, kdyz me ta hra tresta za cokoli co neni kouzleni.

EDIT: a v momente, kdy si pri zacatku akcni sceny rikam "jezis ne, uz zase, proc musim zas delat tenhle vopruz", tak je neco spatne, a je nemysl abych se do toho nutil.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

Zatim máme 3 boje na session. To je celkem fér generic fantasy poměr. Dá se předpokládat, že když má hra v názvu "dungeon", je inspirovaná dnd a vyléčíš si za den celý hp, tak hrajeme vesměs as written :)

Ale jestli tě to hodně trápí, tak jsem pro. Jen teď bude varianta na 7-9 zapomenu spell trochu vic viable, tak te budu vic sikanovat na tu "draw unwelcome attention or put yourself on the spot" :-)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek »

Quentin píše:Zatim máme 3 boje na session.
Ja jsem napocital
Gypsy district tour
- sesivani zombici
- horda
- baron
- obri zombik

Night in the city
- lazne
- ork
- strazni
- rudiger a jeho typci
- typci unasejici Ys
- megademon imunni na cokoli co delame
Ale jestli tě to hodně trápí, tak jsem pro. Jen teď bude varianta na 7-9 zapomenu spell trochu vic viable, tak te budu vic sikanovat na tu "draw unwelcome attention or put yourself on the spot" :-)
Vic sikanovat nez automaticky nevyhnutelny dmg? Jako instakill? 8)
But nobody came.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

Jo takhle ... Barona, orka, straze ani typky jsem vubec nepocital :D To jsou takové dvoupohybové potyčky :D

Legrační je, že já jsem do hry vnutil jen ty bossfighty. A ješte ty boje na začátku, ale ty jste si dycky objednali (vidim neco v mlze a v laznich je nejakej bordel)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Sosacek »

Btw co se tyka tech kouzel, ono je tam i znat to, ze se hodne veci odehrava. Jakoze, kdyz delas dlouhy strihy (... je odpoledne) tak je snazsi si prohazet kouzla mezi scenami nez kdyz tesne navazuji.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

Sage LaTorra na G+ v reakci na podobnou sitznost jako ma sos píše:When you prepare spells choose zero, one, two, or all of Str, Dex, and Con. For each stat you choose you take a -1 penalty, but you may also prepare an additional two levels of spells.
hm?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Fingalen »

To je dobré!
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Aljen »

to znie dobre
a ta penalty je do statu ci modifiera?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od Quentin »

modifier
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
PbP GM
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 11. 2013, 22:53

Re: [DW-SYSTEM] House Rules

Příspěvek od PbP GM »

Wind Barrier
When you call on the Sword of Storms to protect you, take 1d6 damage (ap) and roll +cha.
On 10+, the shield is either strong (10 armor) or wide (can protect more people).
On 7-9 just 5 armor one person shield.
On a miss, the shield doesn't appear, but you don't get drained by the Sword.

Cutting Wind
For 1 damage (ap), Sword of Storms gains range "close(*)". Your attack is Forceful in addition to normal weapon tags.

(*): "when you can see the whites in their eyes", same as short bow
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti