[DW-OOC] Pokec pro postavy
[DW-OOC] Pokec pro postavy
Bych chtěla říct, že orel co není cool a kulhá je nejlepší.
...
A pokec pro postavy tu.
EDIT: Status Mundi k 26. 8. 21:04
SITREP:
Sógard 6/21 hp
Ysolde 14/16 hp
Rudigar 23/23 hp
Tanis 20/23
...
A pokec pro postavy tu.
EDIT: Status Mundi k 26. 8. 21:04
SITREP:
Sógard 6/21 hp
Ysolde 14/16 hp
Rudigar 23/23 hp
Tanis 20/23
Naposledy upravil(a) Ysolda dne 26. 8. 2013, 21:04, celkem upraveno 4 x.
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Doufám, že ti nevadí, že jsem tě nacpala do vany, Rudi. On to původně měl být bard (protože vany mají dobrou akustiku), ale on ještě nemá jméno. Chudák.
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Hej! Já se normálně myji když je příležitost. Tady ze mě děláš nějakého špinavce nebo co?
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
charsheet
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
No právě. Očista těla je stejně důležitá jako očista mysli.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
charsheet
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Já tam taky nepolezu, takže doufám, že to Flint vyřeší, když byl tak aktivní.
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
By mě zajímalo, jestli bard bude odmítat léčit i tváří v tvář tomuhle.
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Bard sa liecit predsa vobec nebrani. Ved len tak sa daju tela a duse udrzat pri zivote dost dlho na to aby sa Pan Hladu nasytil ich vnutornostami ked pride jeho cas.
Takze prave naopak. Bard sa snazi zachranit tolko ludi kolko moze.
Je proste ludomil
Takze prave naopak. Bard sa snazi zachranit tolko ludi kolko moze.
Je proste ludomil
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Sogard zaslouží exp navíc, protože přišel na to, jak na invisible castle hodit víc hodů najednou.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Ve skutecnosti xp zaslouzi Rudiger za defend
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
BeriemYsolde píše:Sogard zaslouží exp navíc, protože přišel na to, jak na invisible castle hodit víc hodů najednou.
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Situace:
Sógard na střeše, nezraněn (21 hp)
Ysolde na ulici, 11 hp
Rudigar na ulici, 20 hp
Flint na ulici, 15 hp
Tanis na ulici, nezraněn (23 hp)
(proč mám nejmíň? )
Zombie na kterou útočil Tanis: 13 dmg - out
Půlka zombie na kterou kouzlila Ys: 4 + 7 dmg - ?
Půlka zombine na kterou kouzlila Ys: 4 dmg - v pohybu
Zombie na kterou útočil Rudeger: 10 dmg - ?
Nevyhodnocené moves:
Ysolde kouzlila na zombii
Rudiger hns kopím na blízkou zombii, úspěch
Flint hns šavlí na blízkou zombii, fail
Tanis hns mečem na vzdálenou zombii, fail
Sógard na střeše, nezraněn (21 hp)
Ysolde na ulici, 11 hp
Rudigar na ulici, 20 hp
Flint na ulici, 15 hp
Tanis na ulici, nezraněn (23 hp)
(proč mám nejmíň? )
Zombie na kterou útočil Tanis: 13 dmg - out
Půlka zombie na kterou kouzlila Ys: 4 + 7 dmg - ?
Půlka zombine na kterou kouzlila Ys: 4 dmg - v pohybu
Zombie na kterou útočil Rudeger: 10 dmg - ?
Nevyhodnocené moves:
Ysolde kouzlila na zombii
Rudiger hns kopím na blízkou zombii, úspěch
Flint hns šavlí na blízkou zombii, fail
Tanis hns mečem na vzdálenou zombii, fail
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DW-OOC] Pokec pro postavy
Ono by se mělo hrát víceméně do kola s tím, že vypravěč postupně vyhodnocuje všechny moves a případně rovnou reaguje. Jen jsem teď neměl čas, zatimco jste byli všichni aktivní, tak se to trochu nakupilo.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti