[DW-IC] Session 1: Cikánská čtvrť

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

"Sogárde," napomenu ho když vidím co s Irin provádí. "Emoce jsou v boji dobrá věc, ale potřebuješ se naučit je lépe využívat a kontrolovat."
Jinak dál sedím na bedně a kusem látky která patřila jedné z obětí vražedné magie čistím čepel kopí od krve, chlupů a kdoví čeho ještě.
"Ještě se podívej po nějakých obvazech a bylinách," zavolám na barda. Vědmina chýše může být lépe zásobena než baronův dům.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Mezitím čarodějka na střeše dokončila své kouzlo. Žádné blyštivé efekty, hrom a proudy magie. Irin se jen v křeči napjala, spadla, uvolnila a usnula. Lano ohraničující magický kruh kolem Ysolde se rozpadlo na třináct kusů, vzplálo sotva viditelným plamenem a pozvolna se proměnilo v popel. Vzduchem se ještě pár chvil nesl vzdálený šepot duchů ze Stínu, ale nikdo konkrétní se neobjevil.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Tanis i naďalej stojí na strážil spolu s Glovakom, ktorého nesie na rameni. Stojím neďaleko od Ysolde s lukom v ruke.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Ked sme bol s babou na odchode z chajdy, nieco mi napadlo. Cely cas spolupracovala bez protestov, asi vedela ze jej ide o krk a tak by mozno vedela pomoct aj s niecim inym.
"Pocuj Morena' zastavil som ju pri dverach
"Je tu este nieco s cim mozes byt napomocna. Teda ak nie si len sarlatanka ale mas aspon kusok Daru."
Otocil som ju smerom k jej cingrlatkam na stole, tarotom, svieckam, spiritistickej taulke a zbierke zvieraich kosti s vyrytymi runami.
"Potrebujem vyvestit kde presne sa nachadzaju iste predmety. Na oplatku sa okusim udrzat ti hlavu na krku, ak mi slubis ze s ciernou magiou si skoncila samozrejme"
Naposledy upravil(a) Sogard dne 22. 8. 2013, 10:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

"Jistě, jistě. Pomůžu vám. Ne černou magii už nikdy nesáhnu. Co tedy hledáte?" chytila se Morena píležitosti.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Vytiahol som z putka Otcovu sekeru, ignorujuc jej prelakuty vyraz a hodil ju na stol medzi magicke harampadie.
"Som severan z klanu Skulde a chcem najst tri pozostatky nasich hrdinov.
Ruka Hruta, najobavanejsieho bojovnika mytov severu, ktoreho porazil bezmenny zabijak a s utatou rukou usiel na juh. Lebka Mósulda Zjednotitela, ktoru vzali zo svatine akisi juzanski knazi a Srdce Prvej Matky, zakladatelky rodu. Obaja bojovnici podla legiend pouzivalu tuto zbran ak ti to pomoze. O Matke vsak neviem nic."
Pozrel som jej pevne do oci a dodal
"Viem kde presne je jedna z nich, takze si overim ci neklames. Rob co vies'
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Morena se dala do díla. Zapálina vonné tyčinky, rozmístila kameny podél stolku, šňupla si oranžového prášku a sevřela v dlaních několik vysušených kostí. Oči se jí otočili vzhůru a vyplnilo je bělmo. Ztuhla a strojovým hlasem pronesla "Ruka tvého předka, Hruta z klanu Skulde, se nachází na nejvyšším kopci v hlubinách Rudé bažiny!" Pak zatřásla hlavou, oči se jí vrátili a sledovala, jestli její představení na barda stačilo.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Když rozbiju kruh, posledni nemrtví v dohledu se prestanou hýbat, a podivný pocit na okraji vnímání, ten co říkal je tady něco špatně, zmizí.

Vezmu teď už nehybnou knihu, a dám ji do batohu. Budu se o ni muset postarat později, a ještě si nejsem jistá jak. Pomalu slezu ze střechy. Budu kolem ní později muset vytvořit myšlenkovou bariéru, aby neohrožovala okolí, ale kdybych ji stavěla teď, s tou chaotickou smrští energie od zrušené kletby nad hlavou, nemuselo by to dopadnout dobře.
Naposledy upravil(a) Ysolda dne 22. 8. 2013, 13:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Nic som Morene na divadlo nepovedal. Ta krava si vybrala akurat ten artefakt o ktorom viem ze visi v kral-druidovej trofejnej miestnosti.
Schmatol som sekeru zo stola, odplul si do nadobky s oranzovym praskom a vydal sa razne k dveram.
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Co s tebou?" zeptám se Moreny, když vyjde z chalupy.

"Nenech se mýlit, byla to tvoje hloupost a touha po moci, která způsobila všechno to utrpení kolem. A nakolik chápu, že žít celý život s tím, že tě ostatní mají za odpornou čarodějnici, a přitom nemít ani špetku reálné moci není snadné, co jsi myslela že se stane, když dáš knihu o temné magii dítěti? Nenapadlo tě, jak to může dopadnout?"
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

"Netušila jsem, jak se to stalo. Přísahám. Byla to nehoda. Je to jen deník. Jsou v něm drobná kouzla a iluze. Záznamy z cest. Úvahy o létajících ostrovech. Místy jsou to podezřelé věci, ale nikdy by mě nenapadlo něco jako tohle" a otočila hlavu zahanběně k nemrtvému golemovi.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Tanis len bezradne chodí vôkol. Vôbec sa v tomto nevyzná. Predsa len strávil väčšinu života len v divokom lese, ktorý bol bohom, sudcom i materou každému tvorovi. Krutý ale milujúci.

Toto je preň nové. Zombie, žriedla, vedmy a mágia...

Preto sleduje hrdinov a vstrebáva všetko navôkol. Učí sa ako sa žije v "civilizácii".
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Vstanu z bedny a podívám se na ostatní.
"Pokud jste skončili navrhuji zmizet z téhle smradlavé díry. Vracet se zpátky nemá cenu. Pokud loďku nevzal ten parchant tak Flint zcela určitě. Budeme se muset podívat po nějaké jiné lodi protože magie nás odtud nedostane." Připomenu Ysoldě sliby které měla na začátku a vydám se hledat něco použitelného k převozu nás všech i s Irin. Teď by se nám Flint hodil.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Jedna z menších rybářských loděk zabodlá v chudé chaloupce se slaměnou střechou byla vesměs nedotčená. Rudigerovi práce nezabrala ani pět minut, a byla připravená k vyplutí u zbytků severozápadního mola.

Pro baronovi vězeňkyně se vracet nebudete?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

"Počkajte na mňa priatelia, ja sa po dievčatá zachránené u baróna vrátim a privediem ich." - poviem Tanis a vráti sa pro ne.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti