[DW-IC] Session 1: Cikánská čtvrť

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Napriahol sa sa sekerou, pricom som ju druhou rukou pridrziaval za plece. Bude to rychle.
Zasepkal som jej:
"Je mu luto toho co spravim a tvojho mladeho zivota, ale tuto straslivost uz nikdy nespachas. Nedam ti prilezitost"
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

"Ta holka?" Nevěřícně zamrkám. Malá holka a taková spoušť? Překvapuje mě to. Tam odkud pocházím byly některé děti také silné, ale nikdo nedokázal něco takového. Něco zatím bude.
Vyháknu západku u klece a za vlasy vytáhnu cikánku ven. Zbraň mám připravenou kdyby se snad o něco pokusila. Nemusí to být zrovna čáry, tyhle vědmy mohou umět i jiné nebezpečné triky. Malá jehlice napuštěná jedem se dá snadno schovat a dokáže nadělat mnoho nepříjemností.
"Jaká kniha?" Obořím se na čarodějnici.
Naposledy upravil(a) Rudiger dne 21. 8. 2013, 13:01, celkem upraveno 1 x.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Sógarde zadrž," řeknu, když se proberu. "Možná je posedlá, a neví co dělá. Musíme napřed zjistit co se tady stalo."

Zaměřím se na zřídlo u domu vědmy. Jak vypadá? Jakou má sílu? Jakou má příchuť? Dalo by se použít na spoutání schopností Irin (které nějaké mít musi, jinak by tohle nedokázala), aby nikomu neublížila, než se jí dostane čarodějného výcviku?

"Tu knihu mi rovnou ukažte," řeknu, když Rudiger přivleče místní vědmu.
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Stojím naľavo od Ysolde, luk v ruke, šíp zasadený do tetivy. Pohľadom prehľadávam okolie a striehnem po nečakaných návštevníkoch.

"Mladého dievčaťa je mi skutočne ľúto, ale v niečom má Sógard pravdu. Dnes tu zomrelo veľa ľudí a niekto za to musí niesť zodpovednosť. Naviac nie je prípustné toto zverstvo ešte raz vypustiť do sveta a obetovať mu opäť toľko nevinných životov." - vyjadrím nahlas svoj názor - "Ak ju Ysolde chceš prezrieť, nemám nič proti, ale moc sa mi nepozdáva nechať ju nepotrestanú..."
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Sekera uz letela, na poslednu chvilu som ani neviem ako zadrzal ruku. Nie vsak uplne, nastastie plytka rana v ramene dievcinu isto nezabije. Obviazal som jej ranu mojou satkou a nechal tak. Verim Ysolde, ale ak by som na Irin pozeral dlhsie. Neviem.

Smerom k Ysolde ktorej nahotu som si ani neuvedomoval som si rozopol kozene brnenie s kozusinovymi nasivkami.
Bez slova som jej ho podal.
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Z toho domu je citít síla, nelidská síl, a vědma mluvila o knize, která za to může." řeknu. "Knihy o temné magii mohou mít vlastní osobnost, a dokáží využít někoho kdo má talent a přesto slabou vůli pro své účely jakou loutku. Řekni mi, když něco udělá loutka, může za to ona sama, nebo ten kdo drží dráty, co?"

Nadechnu se. "Můžu tu sílu z té knihy použít, aby znemožnila Irin používat své schopnosti dokud se nenaučí je ovládat, a tu knihu pak zničit. A řekla bych, že tohle místo potřebuje mín smrti, ne víc. Ale pokud vám trocha pouliční spravedlnosti udělá radost, není teď v mé moci vás zastavit."
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

"Rob Ysolde, v čom si dobrá. Ja so spravodlivosťou počkám pokiaľ nebudú všetky pre a proti na jednom mieste. Tiež si myslím, že by sme mali vypočuť i názor nášho statočného bojovníka..." - poviem a trochu sa zahambím, že som vyriekol ortieľ tak rýchlo. Ysolde vie o mácií predsa len viac ako pobuda z lesa.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rudiger s věštkyní zatřásl a ona, když si všimla, že na ni zírají i ostatní, vyklopila celou pravdu.

"Je to jeden z deníků Auria Krota. Získala jsem ho od trpasličího zloděje na velkém jarmarku ve Vaharině. Nepochopila jsem z něj skoro nic. Žádné z naznačených technik mi nefungovali."

Až nedávno jsem ve městě viděla dívku, jak k sobě láká početná hejna holubů a učí je tančit. Bylo mi hned jasné, že musí mít magický talent. Vzala jsem ji k sobě a studovali jsme knihu společně.

První den jsme jen četli. Druhý den už Irin slyšela myšlenky ostatních. Třetí den se jim dokázala dostat do hlavy. Byla škodolibá, štvala lidi proti sobě, jen aby se podívala, co se stane. Přestala spát. Čtvrtý den mě zavřela do klece. Pátý den vylezla na střechu a přišla smrt. Slyšela jsem křik a nářky v ulicích. Šestý den se mi chodila chlubit se svými výtvory. Pořád opakovala, že je z ní konečně švadlena, jak si otec přál.

Netuším, co by se stalo sedmého dne, kdyby jste nepřišli! Mrzí mne, co jsem způsobila, ale mějte rozum bojovníci - Zabte ji, dokud je slabá! Prosím vás!"
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

"Neříkej nám co máme dělat," obořím se na stařenu a srazim jí na zem. "Nemáš se pokoušet ovládnout tajná učení když nemáš vůli."
Konečně si prohlédnu Irin jak je zrkoucená bolestí nevypadá nebezpečně. "Holku zabíjet nemusíme," otočím se na ostatní. "Náše starost to není. Odvedeme jí otci ať si s ní poradí sám. Máme jí jenom najít a za mrtvou nic nedostaneme. Jestli chcete něco dělat zničte knihu." Uzavřu svou řeč a sednu si na bednu která jako zázrakem přežila běsnění.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Povzdechnu si, a obleču se.

"Naše starost to je, pokud nechceme, aby za týden zbytek města vypadal takhle," řeknu, a vydám se směrem k chalupě. Vylezu na střechu. Dům není vysoký, a mohl z něj být hezký výhled, kdyby kolem nebylo nic než pustina.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Ve středu téměř ploché střechy ověšené cetkami, jako jsou zvonkohry, řětízky a loutky, je kruh. Lano napnuté mezi třinácti hřeby formuje pevný okraj. Na ten je nataženo mnoho tenčích provazů, jenž se uvnitř proplétají, a každé páté vzniklé oko je vypleteno detailní výšivkou. V centru leží deník Auria Krota. Stránky se v bezvětří samovolně otáčí.

Když Ysolde přistoupila blíž, postřehla průsvitný stříbrný plamen tančící po tlustém laně. Je to okno do Stínů. Neotevřený, ale potentní portál. Může ho, i místní kletbu, snadno zničit porušením kruhu. Nebo do něj může vstoupit a nasát nebezpečnou energii ze světa duchů.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Bez zaváhání vstoupím do kruhu. Energie smrti není ani trochu příjemná, ale je to nástroj jako každý jiný.

Vyhýbám se pohledem knize, a zkusím pomalu poskládat zaklínadlo. Je to jednoduchá pečeť, jakou dokáže rozebrat každý čaroděj vhodný toho slova, ale zabrání Irin používat jakoukoli magii, než se tak stane, a ublížít tak sobě i někomu dalšímu. Snad ji otec pošle někam do učení, ta pečeť nevydrží věčně, a snad je to co se stalo jen důsledkem toho, že se dítě oddalo možnosti dělat si co chce, a ne známkou skutečně temných sklonů. Je mladá, a zaslouží si druhou šanci.

Čím déle stojím v kruhu, tím je mi to místo odpornější. Kniha šustí listy a láká mě, a pracovat s takhle pokřivenou energií není jednoduché i bez toho, aby mi všíchni mrtví v okruhu deseti mil šeptali do uší.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rituál potrvá několik minut a Irin během něj nesmí Ysoldě odejít z dohledu. Ostatní mohou v mezičase něco udělat, říct, whatever.

Pro čtenáře:
Ysoldina první volba byla
a) bez jakéhokoli risku zničit kruh a zrušit tím kletbu, která každého mrtvého v okolí ihned přivolá do neživota
b) vstoupit do kruhu, využít ho jako zdroj energie a riskovat, že během kouzlení se do našeho světa dostanou nějací duchové ze Stínu (random roll)

Ysoldina druhá volba byl samotný rituál
a) mohla zvolit rychlé, rozhodné řešení a přenést dívčin, nyní pokroucený, magický talent na někoho jiného (např na věštkyni a tu pak zabít)
b) všechnu magii v dívce jen zapečetit, společně se vzpomínkami na události posledního týdne, ale riskovat, že se to někdy v budoucnu bude opakovat, až pečeť povolí

Mechanicky jsem u rituálu vybral
  • The best you can do is a lesser version, unreliable and limited
  • You and your allies will risk danger from ____
[/i]
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Do takehoto druhu magie sa nevyznam a verim ze Ysolde vie co robi. Ja pridam vlastnu pecat.
Chytim Irin za zranene rameno az zjojkne, pritiahnem ju taka aka ej nahu a krvavu k sebe a do ucha jej zasepcem.
"Ak v tomto zmare nemala prsty len Kniha ako hovori Carodejka ale aj tvoja zla dusa, neprestanes s tym a ziadna magicka pecat ti nezabrani spachat tieto veci znova a znova. Dnes som sekeru odvratil ale nech ti jazva ktora ti zostane a nikdy sa uplne nestrati pripomenie ze pridem a moja sekera ti utne hlavu ako mala dnes, ak zistim ze si svoju silu vyuzila k utrpeniu inych. Vsetok Zivot patri Panu Hladu a ty mu nezabranis pohltit to co je jeho. Ja nezabudnem.

Odvratim sa od nej a poviem
"Rudiger prosim dozri na nu, idem sa s babou pozriet po satach a po niecom cim sa umyje. Takto ju otcovi vratit nemozeme".

Pozrem na babu a ukazem smerom k jej chalupe
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Morena zavedla Sogarda do domku, podala mu vědro na vodu a začala se přehrabovat v truhlici s oblečením. Našla dlouhou béžovou tuniku s jednoduchým lemováním. Zjevně po nějakém muži. Místo opasku odřízla kus tenkého lněného provazu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti