[DW-IC] Session 1: Cikánská čtvrť

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Zatraceně," řeknu, když vidím co Tanis udělal. Mám chuť na něj začít křičet že si nemá co hrát na hrdinu a že jsem všechno měla pod kontrolou, ale na to není čas, zatímco se po něm sápe příšera.

Zvednu se do sedu, rychle přivolám další kouzlo, a zkusím ji zničit.

Cast a spell: 2d6+2=9, 2d4=4
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Vytrhnu kopí z trámů do kterých se zabodlo a švihem z čepele odstraním kousky kůže, masa a krve.
Rychle se rozhlédnu jak to s námi vypadá. Ysolde žije, Sógárd se škrábe na nohy, ale Tanis má trochu potíže. Jeho orel marně zatíná spáry do mrtvého těla a marně ho bije křídly.
Rozběhnu se v dostatečné vzdálenosti kolem golema k domku té prokleté čarodějnice. Je na čase to zastavit.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Výboj se málem nestihl smotat do stabilního rudého proudu, když odmrštil nemrtvého ze zoufalého Tanise. Podkožní tuk na mrtvole pod vlivem zuřivé energie vzplál a monstrum obalené šlehajícími plameny se odhodlaně plazí zpět k ležícímu hraničáři!

Ysolde pocítila tlak. Obrovský tlak. Sama planeta se proti ní spikla. Proti zesílené gravitaci musí čarodějka pro každý pohyb vydat desetinásobné úsilí.

Rudiger kopnutím vyrazil vetchá dvířka do vědminy chalupy a nahlédl dovnitř. Podél stropu sušené stroužky bylin a hub. Po stěnách police s roztodivnými cetkami a talismany, podlaha pokrytá vrstvou kožešin a koberců, prázdná nízká postel, ohniště s kotlíkem a v rohu klec se starší paní. Na kleci seděla velká černá kočka, puma, a než jsi stihl mrknout, už je ve skoku tvým směrem.

Co děláte?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

"Doparoma!" - újde mi nadávka po bolestnom zranení, pri ktorom pustím luk.

Kotúlom sa odkloním na bok, vyškriabem sa na nohy a z celej sily nakopnem všivého zombíka do hlavy.

Hack and Slash: Útok = 9, DMG = 6
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Čekal jsem kouzla, ne kočky, ale už se nedivím ničemu a nezaváhám. Padnu na jedno koleno a bodnu nahoru proti odhalenému břichu skákající pumy.

HnS=9 DMG=3
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Tanis získal převahu a kopem hořící zombii zlomil vaz. Jeho zranění je ovšem těžší než se zdálo. S nepříjemnou bolestí a silným krvácením klesá na kolena.
4 damage

Kopí se ostrou čepelí otřelo o bok letícího predátora a kočka s hlasitým zvířecím řevem zaryla drápy do Rudigera. Zbroj válečníka dobře ochránila, a ten s lehkostí plynoucí kapaliny obešel hlavní sílu útoku a hodil šelmu za sebe.
4 damage
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Otrel som si tvar od zhniteho ocneho bielka a odvalil zo seba definitivne mrtve telo. Ramenom mi pulzovala bolest po zuboch. Tanis vsak bol na tom podstatne horsie. Zvaleny na doskach ticho krvacal. Ten jeho orol lietal nad nim a obcas zakrical. Ci od smutku alebo nadsenia z boja netusim. Pribehol som k Tanisovi a cestou vytriasol z pistaly mrtvy zubajov mozog. Klakol som k nemu, jednu ruku polozil na jeho srdce a dryhou zacal hrat. Pistala chutila nevyslovne hnusne, ale spletat Hudbu mi to nezabranilo.
Arcane art - heal: 2d6+2=6;1d8=1
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Podvolím se, rozplácnu se na špinavých prknech, a zkusím přijít na to co se děje. Co to je? Odkud to přichází?

Spout Lore: 2d6+2=6 tak ne.
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Beriem luk a šípi a bežím ku Ysode. Nevníma ma, sústreďuje sa na svoje umenie. Počkám pokiaľ skončí, potom ukazujem na chatu - "Rudiger je dnu, mali by sme mu ísť pomôcť."

Vrátil mi Flint meč pred tým, ako odišiel?
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Trhnu sebou na stranu a prudce se otočím. Využiji švihu přidám sílu paží a rovnou z kleku seknu po koččce za mnou.

HnS=8 DMG=9
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Tanis: Ano, máš svůj meč.

Rudiger se znovu střetl s černou šelmou. Mocný úder ji zabil, ale ostré drápy na něj dosáhly. Opět ho zachránila zbroj. Jen ze sebe kočku zvedl a hodil stranou.
1 damage

Sogard po první notě také klesl k zemi, stahován neviditelnou silou. Ysolde přikovaná k prknům s obtížemi zvedla hlavu, aby zahlédla, jak z nitra masitého golema vychází mladičká dívka, ještě dítě, se světlými slepenými vlasy. Sotva ženská silueta oděná v krvi mrtvých.

Irin.

"Zabili jste mé přátele, za to zaplatíte!" zakřičela a sestoupila z hory těl. Jednu ruku měla se zkroucenými prsty nataženou směrem k čarodějce, druhou k bardovi. "Já jsem tu jediná čarodějka" pronesla selhávajícím hlasem a zakroutila pravou rukou. Ysolde projela bolest (4 damage). Oba jste pocítili, jak její magie zeslábla. Dívce vyrazil pot po celém těle a roztřásla se. "Řekla jsem jediná!" znovu zakroutila prsty. V síle, která na vás ležela, trhlo, ale opět zeslábla. Znovu zakřičela, ale hlas ji opustil úplně a vyšlo jen úpění. Síla zase zeslábla. Při posledním pokusu jí po vnitřní straně stehen začaly stékat proudy krve, jak ji vlastní tělo zradilo. Tlak je pryč, jste volní.

Irin klesá na kolena, objímá se oběma rukama a jen se v bolesti houpe dopředu a dozadu.

Co děláte?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Tazko som sa zdvihol a potacavo prisiel k Irin. Zdvihol som jej bradu hlavicou sekery tak aby som jej videl do oci.
"Tak ty si to vsetko sposobila? Vsetky tie zmarene zivoty? Preco?"
Zbieral som silu utat tu mladu zvratenu hlavu aby sa to utrpenie uz neopakovalo.
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Pro jistotu ještě naposledy šťouchnu do kočky zda je skutečně mrtvá. Když od ní nic nehrozí postavím se na nohy a otočím se k čarodějnici. Netuším proč je v kleci a je mi to jedno. Mříže jí rozhodně neochrání.
"Oakmžitě to zastav," zavrčím na ni a prostrčím kopí mezi tyčemi. Stačí aby udělala jeden podezřelý pohyb. Nadechla se aby vyřkla kouzlo, nebo se objevila nějaká mrtvola a proženu jí čepel srdcem.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Normálně bílé mraky vypadají šedě, a západ slunce jim dává rudozlaté okraje. Proč se na nebe nedívám častěji?

Povzdechnu si a vstanu. "Sógarde půjčíš mi tvoji košili?" natáhnu k němu ruku. Aniž bych čekala na odpověd (nebo košili), zavřu oči, a zkusím se naladit na místní vzory energie. Nedává smysl, aby Irin dokázala tohle všechno, a potom neměla sílu s nám bojovat, buďto jí někdo musel pomoct, nebo tu musí být zdroj moci.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Irin má ve tváři bolest. Jak azurové duhovky získávají převahu nad roztaženými zorničkami, získává devče nevinný pohled. Z otevřených úst se vydral jen tichý pískot.

Vrásčitá cikánka s dřevěnými korálky v rozcuhaných vlasech si stáhla své kýčovitě barevné šaty blíž k tělu a pod hrozbou černé oceli rychle vyhrkala "Nezabíjejte mne! Nemůžu vám pomoct. To všechno Irin. Irin a ta kniha!"

Ysolde otevřela svou mysl okolním aurám. Všudypřítomná smrt ji na několik sekund paralyzovala. Čarodějka stála chvíli jako socha, jednou rukou insinktivně kryla svou nahotu a druhou držela napjatou směrem k Sogardovi. Pak prohlédla skrz a uviděla široký sloup šedostříbrné energie vycházející z domu věštkyně.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti