[DW-IC] Session 1: Cikánská čtvrť

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rudiger s přesností, rozhodností a silou sobě vlastní předstoupil před několikanásobně vyšší bestii a rozťal jedno z těl ve spodní části. Golem se konečně zastavil a zabořil do prken, ale obrovská paže smetla Rudigera a zvedla do vzduchu. Válečník je nyní v objetí čtyř nahých znetvořených žen, které ho osahávají a drtí zvráceně chtivými pohyby.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Dávam druhý šíp do luku ale nestrieľam. Pozriem na Ysolde... Nemyslím si, že ho takto zabijeme, ale nenechám družinu bez podpory.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Do prdele Rudiger to asi neprezije pomyslel som si. Mali sme pripravit pascu a utopit to v jazere ako navrhoval Tanis. Uz je ale neskoro menit plan.
Zakrical som na ostatnych:"Musi mat hlavne telo a hlavu co to cele ovlada"
Ocami som prebehol kazde z torz a snazil sa najst nejaky zvlastny rozdiel. Ak sa legenda o Josifovi a myslienka o centralnom tele ovladajucom ostatne nezaklada na pravde tak sme na Konci a Pan Hladu si na nas veru nepochutna. Nic som si nevsimol.Este raz sa som zufalo snazil prezriet kazdu znivocenu tvar a sustredil som sa na trup, kde by bolo centrum v najvacsom bezpeci. Rudiger popritom krical bolestou.

discern realities: what is here usefull or valuable to me (to kill that fuc★er) 2d6+0=7
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Žebřík!

Nenavrhuji, aby jsi se šel schovat někam na střechu nebo obra obléhal jako hradby a snažil se na něj vylézt.

Myslím ten žebřík, kterého sis všiml, když jsi nepřítele přejel zrakem odshora dolů. Podpírá golemovi druhou nohu. Kdyby se ti jen podařilo ho z pod něj vytáhnout nebo ho přelomit. Nejspíš by se z toho místa už nevyhrabal.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

"Yyyyyss, ten rebriiik pod pravou nohou!!"
Zvolal som a bo presvedceny ze pochopi, nebol to nas prvy boj.
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Přikývnu. Nechám meč mečem, a zvednu levou ruku, tohle bude vyžadovat větší přesnost.

"Tanisi vysvoboď Rudigara!" zakřičím, zatímco splétám kouzlo. Pokud střelí některá z těch těl co ho drží, mohla by ho pustit.

Pak uvolním energii směrem k žebříku podpírajícímu monstrum.

2d6+2=9, 2d4=4, s +1 za Sogardovo DR 10, ha!
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Paže a nohy se kolem mě svírají a začíná se mi špatně dýchat. Trhnutím osvobodím svou ruku, chytnu kopí těsně pod čepelí a řežu, kopu a buším do těl kolem sebe ve snaze se osvobodit. Udělat trochu víc místa, abych se vytrhl z odporného stisku.

Defy danger=12
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rudiger se vymanil z těsného sevření právě včas. Sešitý kolos se propadl mezi prkna a zůstal bezmocně uvězněn v trámech. Všechny volné končetiny se marně natahují k ležícímu kopiníkovi.

Tlusté konopné lano, které procházelo polovinou nemrtvých se s rychlým šoupavým zvukem začalo stahovat kamsi do nitra bestie a uvolnilo několik dychtivých umrlců s proděravěnými hrudníky a strženou tváří. Odhalené lícní kosti, vykulené oči, zářivé zuby a mrskající se jazyky. Každý si jako na povel vybral jednoho z vás a vyběhl s jasným úmyslem do útoku.

Co děláte?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Pevněji sevřu meč. Namířím rukou na přibíhající monstrum, a rychle poskládám další kouzlo.

2d6+2=8, 2d4=2
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Potřesu hlavou aby mi v ní přestalo hučet a vyhrau se na nohy. Ještě ani pořádně nedržím rovnováhu a už se na mě řítí další protivník.
Vztek se ve mě začíná hromadit. Rozběhnu se využiji spadlého trámu odrazím se od něj a skočím přímo na zombii s kopím namířeným na její hruď.
HnS=13 DMG=10
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Zadunenie a chrapot drtenych tiel sa rozlahol po molach. Ani som nemal cas ocenit Ysoldinu musku ked sa ako cervy liahnuce z mrsiny predrali z golema na svetlo vyzubene zombie. Tie musia byt tou volou co ovladala monstrum, pomyslel som si.

Ich cieleny utok prezradzajuci vedomie sa nedal prehliadnut. Pokusil som sa to vyuzit. Ako sa ku mne zubaj priblizil az neludsky rychlymi pohybmi, naznacil som sek na urovni krku a v momente ked sa prisera stocila aby celila utoku som ju sviznym oblukom tal Otcovou sekerou cez prave koleno
hns:2d6+1=8 a 1d6+1=3
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Rozpálený proud rudé plasmy minul zombii jen o pár palců a seškvařil polovinu její odkryté tváře v černý škraloup. 'Two-face' se ale nezastavil, se svým permanentním úsměvem doběhl k čarodějce. Jedním pařátem jí vyrazil meč z ruky a druhým jí rozerval tuniku. Na bílou pleť nedosáhl jen proto, že Ysolde v zoufalém ústupu klopýtla a padla k zemi. Z poza odhalených bílých zubů se ozýval bublající smích, jakoby si zombie chtěla svůj triumf co nejdéle vychutnat.

Rudigerovo kopí způsobilo zranění, které jste do teď nevěřili, že kopím lze způsobit. Prošel útokem zepředu skrz hrudník a rozrazil protivníkovu páteř vertikálně vedví. Temná magie opustila tělo dřív než zvuk praskajících kostí došel k Tanisovým uším. V jednu chvíli to byl zuřivý nepřítel, v další hadrová panenka přišpendlená k podlaze.

Umrlec s useklou nohou se ve svém rozeběhu svalil na Sogarda. Ten jeho váhu unesl, ale nepohodlnému objetí a hladovému kousnutí do pravé paže se nevyhnul.
2 damage
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Kutikom oka som zazrel ze Ysolde na tom nie je dobre. Takticky bolo mudre ze sme na monstrum zautocili z roznych stran ale zoco-voci novej hrozbe sa to ukazalo ako slabina. Obaval som sa ze skor ako jej niekto z nas pride na pomoc, moze vidiet brany smrti. To by ma mrzelo a v zapale boja, adrenalinu a bleskovych instinltivnych rozhodnutivsom sicnebol isty ci si tovmyslim len kvoli Otcovi Hladu alebo aj niecomu inemu. Nebol cas mysliet. Zubaj zahryznutyvdo ramena bol akutnou hrozbou pre mna. Ked ma drtil vo svojom objati, nemohol som sekat. Strcil som ruku so sekerou medzi nas a zacal rezat jeho brucho od spodu nahor. V momente zarycal a ked sa von zacali valit jeho vnutornosti schmatol mi ruku sosekerou aj druhou rukou. Prudky pohyb ma zhodil na chrbat ale v pade som stihol lavou rukou vytiahnut kostennu pistalu a zarazit mu ju hlboko do blciaceho oka.
hns 9, damage 6
Quentin edit: Nemrtvého sevření a žvýkaní Sogarda zranilo za dalších 3 damage
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Skutočne dobrých druženíkov mám. - pomyslím si s uznaním pri pohľade na činnosť priateľov. Ide to lepšie, ako som očakával. Asi som predsa len trochu pesimista...

V tom ale na Ysolde zaútočí nepriateľ a nepríjemne na ňu zatlačí. Nie je sama, ktorá má problémy, ale rozhodnem sa pomôcť práve nej ako prvej. Natiahnem šíp, zamierim a ZVENG! - vypustím šíp po zombii ohrozujúcej Ysolde.

Volley: Útok = 11, DMG = 9
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Hraničář nedbal na blížící se monstrum a obětoval se pro Ysolde. Jeho šíp projel dvojtvářnému spánkem a vyjel na opačné straně. Několik kapek krve se zalesklo na čarodějčiných odhalených ňadrech a její protivník se bezvládně sesunul k zemi.

Zombie do Tanise narazila takovou silou, že společně odletěli několik kroků zpět. Půlelf zařval bolestí, když mu zuby cvakající umrlec zarval prsty pod zbroj i pod kůži.
5 damage
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host