[DW-IC] Session 1: Cikánská čtvrť

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"Podívej," řeknu pomalu, a moc se mi nelíbí co říkám. "Jsou tu dvě možnosti jak to pro tebe může skončit."

Protřu si oči.

"Nemůžeš tady zůstat. Tvůj dům je jako jediný nepoškozený, a i kdyby nebyl, budou všichni podezírat tebe. A nevěřím, že bys dokázal mlčet, hned jak se tě někdo zeptá, řekneš jim, že za to všechno mohla Irin, že jsme za to mohli my, něco takového. A oni tě eventuelně umučí, možná nakonec upálí, možná pověsí, ale vezmeš s sebou zbytečně hromadu lidí. Navíc, k těm stovkám co tady už zemřely. A já moc nestojím o tom mít hlavu naraženou na kůlu před jejich katedrálou."

"Zůstat tu nemůžeš," zopakuji. "A pokud bys nechtěla odejít, bude se někdo z mých kolegu, nebo já, pokud se nikdo z nich k tomu nebude mít, případně pokud zas změní definici vraždy jak se mu hodí, no, někdo budeme muset zařídit abys nemohla mluvit a přinést světu ještě víc zmaru a zármutku."

"Ale můžeš odejít. Sbalit si pár věcí které ti zbyly, najít si nějakou loďku a vypadnout odtud. Usadit se v nějakém jiném městě měsíce cesty odsud, zkusit na všechno zapomenout, a nikdy o tom nikomu neříct. Cikánskou věštkyni si nikdo pamatovat nebude. Myslíš, že to zvládneš?"
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Kedze sa ma striga pokusila oklamat, neovladol som hnev a prilial som olej na ohen:
"Na tvojom mieste by som sa ponahlal. Nemam tak pruznu definiciu vrazdy ako Carodejka, hlavne ked zabodne mec niekomu do srdca. Nejednu som uz spachal, vzdy s ymyslom zabranit vacsiemu zmaru a kedze ty mas na svedomi vsetkych mrtvych navokol tak si bud ista ze poviem tvoje meno ked za mnou pridu Worrochovi drabi. Nemam najmensi dovod ta kryt. Si najpravdepodobnejsi podozrivy pre zvysok sveta a kto by ciganke veril ze Irin dcera bohaca ma na svedomi ciernu magiu. Utec ako smrad z gati pretoze za patami budes mat samu ocelovu smrt."
Dufam ze si rozmysli povedat ako to skutocne bolo a ze bude dost sikovna aby sa ukryla aj pred samym Worrochom.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Morena pod nátlakem slíbila, že odjede daleko od Vahariny, a zalezla zpět do své chalupy, připravit se na cestu. Je na vás, jestli na ní se svou loďkou počkáte.

Už bylo šero, když se Tanis vrátil se dvěma cikánkami z Boemova sídla. Po celou dobu bylo slyšet Glovakovo varovné volání. Hlídal svého pána, který se raněný plahočil ztichlými ulicemi.

Irin, nyní umytá a oblečená, stále klidně spí. Šedá doga líně leží na rozlámaném mole a sleduje, jak vás Rudigerovo veslování odnáší mlhami jezera.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Usmejem sa na družinu. Bol to ťažký quest a nie len ja si nesiem naň trvalé spomienky. Sadnem si do kúta, do ktorého najmenej svieti svetlo, očistím zozbierané šípy i meč a potom neprítomne hladkám Glováka, ktorého si premiestnim na ľavé stehno. Počas nášho súžitia si zvykol na tlkot môjho srdca.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

End of Session
When you reach the end of a session, choose one of your bonds that you feel is resolved (completely explored, no longer relevant, or otherwise). Ask the player of the character you have the bond with if they agree. If they do, mark XP and write a new bond with whomever you wish.

Once bonds have been updated look at your alignment. If you fulfilled that alignment at least once this session, mark XP. Then answer these three questions as a group:

Did we learn something new and important about the world?
Did we overcome a notable monster or enemy?
Did we loot a memorable treasure?
For each “yes” answer everyone marks XP.
Po hlasování na IRC jsme rozhodli, že;
Jsme se dozvěděli jména nekromantů, nějaké detaily, a většina postav se poprvé setkala se Stínem. +1xp pro všechny
Irin/zombie golem byla celkem notable enemy. +1xp pro všechny
Baronovi věci sice byly v truhle, ale žádný zvláštní poklad to nebyl. A knihu sebrala jen Ysolde. +0xp
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Session exps:
+2EXP

Alignement:
Prevent any unneccessary deaths as all live belongs to Father of Hunger and he will get it when the time is ripe. Soon.
Zachrana zivota Istvana - rybarovho pomocnika
+1EXP

Bonds:
Ysolde - I wanna be there and see it when that beauty (Ysolde) dies. Probably Soon.
Aj ked viem ze Pan Hladu ju pohlti ak bude mat stastie, na rozdiel od inych mam skor nutkanie ju viac chranit aj preto ze sa osvedcila v kritickej situacii a ze ma podobny pohlad na zivot ako sogard ... treba ho chranit
+1EXP

Fumbles
+1 za mizerny hod na hns pri zachrane Flinta
+1 za prisernu hudbu lieciacu Tanisa
+2EXP

= 6EXP sakra!
Naposledy upravil(a) Sogard dne 25. 8. 2013, 13:40, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Alingnment: Good - Use magic to directly aid another. To jsem splnila.

Resolvuji vztah "Sógard slíbil, že mi složí baladu a ještě to neudělal. Musím ho popohnat. A nebude to o tragické lásce, nebo mrtvejch lidech, sakra." protože mě Sógard naštval těmi kecy o vraždě a už od něj nic nechci.

Celkem +4 XP.

EDIT: prodávám:
- Tlustý stříbrný řetěz za 60 coins
- Sada osmi dekorovaných vrhacích nožů i s pásem k uložení. Na každé čepeli je vyryto věnování "S láskou" či "Nezapomeň" apod. za 24 coins
- Čtveřice opravdu těžkých bronzových prstenů, které mohou sloužit nejen jako módní doplněk, ale i k agresivnímu vyjednávání. za 16 coins
- Zrcátko z dokonale vyleštěného stříbra s okrajem z listí zeleného kovu za 110 coins
- Léčivý lektvar, bohužel jeden z těch levných, co se v poslední době objevily ve Vaharině, a měly nepříjemné vedlejší účinky. za 20 coins
- Černý futrálek s náhrdelníkem z drobných perel za 80 coins
= 310 mincí
+ 134 mincí od barona
+ 150 mincí za návrat Irin
= 594 mincí, / 4 = 148 mincí každý, 2 zbyde a je prohlášeno za manipulačná poplatek.


EDIT2:
- nechám opravit zbroj (5 mincí? nová stojí 10) a půjčenou vrátím Sógardovi
- kupuju obvazy (5 mincí)
Naposledy upravil(a) Ysolda dne 22. 8. 2013, 22:56, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Alignment: Evil - Kill a defenseless or surrendered enemy. Nic. Málo živých na zabíjení.

Bonds:
Sógard je slabý, ale já ho vycvičím! - Vyřešeno. Sógard se osvědčil. Je tvrdý jako kámen. +1exp
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Alignment:
Endanger yourself to combat an unnatural threat.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti