[DW-OOC] Pokec pro všechny

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

[DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Cau holky, tak jsme tady.

Zalozte si prosim kazdy rpgf ucet s postavou a tema s character sheetem. Vyveste si tam nejaky portret postavy a vyplnte si tam vsechny veci, ktere po vas DW chce, vsechny dalsi informace, co by jste chteli pred hrou predat ostatnim nebo vypraveci, a behem hrani si aktualizujte seznam vybaveni, zkušenosti, bonds a hlavně životů. Jako avatar si dejte zmenseny vyrez portretu postavy (šířka: 150 pixelů, výška: 80 pixelů) a do podpisu dejte strucny popis a odkaz na character sheet.

V IC tematech se popisy píší normálně, přímá řeč postav v "uvozovkách" a mechanické a jiné herní řeči kurzívou.

Všechno, co chcete udržet tajné, pište samozřejmě v PM.

Všechny grammar nazi, co s námi hrajou nebo jen čtou prosím, aby se ozývali do PM, když někdo něco napíše špatně. Dík :)

Hráčské hody musí být zapsány s odkazem na http://invisiblecastle.com/ pod správným jménem postavy.

Zkušenosti se zapisují do character sheetu i s odkazem na příspěvek (jako u Ysolde)

Někteří hráči se poflakují tu https://kiwiirc.com/client na freenode #quentindw
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Aljen »

Irc som nikdy nepouzival, ale ak na nom trvate tak to skusim. Postavu az zajtra stiham.
Podstatnza otazka je ake je nastavenie stylu na stupnici deadseriouz-ultraridiculouz

na nejakej jednotke vidim fakt drsny hlboky Dread kde mrazi v kostiach od bifiho kataraktov a inych zverov este aj ludi v inej krcme a na deviatke sialenosti typu cyklotron v podzemi hotela ktorym vystrelime vedca vo vajcovom skafandri a chytime ho alegorickym vozom takze ho prevezieme mestom ako kraslicu
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

4 :-)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

No, o 1 se snazit nevim ... ale pbp nema table talk, takze si slibuju vetsi vaznost.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od PardGalen »

Já jsem pro větší vážnost. Uvidíme co se povede.
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Aljen »

Rozhodoval som sa medzi Pištcom Posledneho súdu (grim prorok/skald postihnuty viziami, ktory spieva o zmare) a Jasoňom Zlatoústym ... tym najlepsim minstrelom ktory kedy ospevoval najvacsieho z hrdinov: Jasoňa Zlatoústeho
---
ale ok kedze to ma byt DnD tak to musim vymysliet viac generic a thin
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Me se libi oba :-)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

Ja bych bral skalda. Ten druhej zni jako ze se moc snadno zvrhne v parodii. Skald by mohl byt velmi dobry, zvlast kdyz mame barbary na severu kousek. Tedy, ty ktere moje postava z minule kampane nevyhladila (ok, ok, uz s tim pujdu do pryc). Kdyby vas ale zajimala hra v tom samem meste tak je tu.

Chci se jeste zeptat, jak jsme na tom s otevrenou/uzavrenou hrou. Ja jsem zvykly mit vsechno venku (...) a clovek si pak muze nahravat s ostatnimi a tak, kdyz jsou takove veci jako ceho chce ktera postava dosahnout verejne. Navic se da predpokladat, ze ty postavy spolu travi dost casu, takze si obecne neco reknou i kdyz se to neodehraje, protoze porad jenom nemlci behem "a pak jste tri dny leteli vzducholodi".

Z druhe strany, PbP je asi nejlepsi uzavrena hra jaka se da vymyslet, dik PMkam a takovym vecem.

Takze nevim. Reknete co si o tom myslite.

EDIT: a na thin postavy se vykasli. Jake thin postavy, prosimte. Pche.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

Jinak ta pouta davaji docela dost autority nad cizimi postavami. Rekl bych, ze hrac kteremu se nebude na nej smerovane pouto libit ho muze vetovat, zejo? Ale nebojme se toho :)
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Pouta si vyreste sami.

Defaultne u stolu hravam otevrenou hru, s tim ze kdo chce neco tajne, tak si rekne.
Tady na pbp bych to delal obracene. Hrajeme uzavrenou hru, a kdo chce neco verejne at to nekde prokecne nebo napise do charsheetu.

Kdo mi jeste nesdelil presvedceni, tak PM. Sice se nejspis odhali pri prvnich bonus expech, ale aspon bude trocha tajemstvi do zacatku.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Az ty pouta budete mit, tak zacnete uvazovat, co k vasi postave pridaly a snazte se to casem dostat do hry. Pripadne mi to poslete PMkou, kdyby to bylo neco, co by se melo dostat do hry i z me strany.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od York »

Quentin píše:Kdo mi jeste nesdelil presvedceni.
Přesvěco?

A pouty se myslí něco ve stylu "Seděli jsme spolu dva měsíce v base"?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Oboje najdes u povolani pri tvorbe postavy. Je tam připravený výběr.
http://book.dwgazetteer.com/
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25734
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

U zlodeje je to:
Alignment
Choose an alignment:

Chaotic
Leap into danger without a plan.

Neutral
Avoid detection or infiltrate a location.

Evil
Shift danger or blame from yourself to someone else.
Kdyz splnis tohle, dostanes na konci session o exp navic. V kapitole Playing the game jsou dalsi ukazkova, ktera si taky muzes vybrat.

Navrzena bonds pro zlodeje jsou:
I stole something from _______________.
_______________ has my back when things go wrong.
_______________ knows incriminating details about me.
_______________ and I have a con running.
Mel by sis aspon jedno vzit. Muzes si vymyslet vlastni. Podivej se, jaka pouta k tobe maji ostatni postavy.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od York »

Sosacek píše: Mel by sis aspon jedno vzit. Muzes si vymyslet vlastni. Podivej se, jaka pouta k tobe maji ostatni postavy.
Ok, počkám, co vymyslej ostatní. Já jsem zvyklej spíš na variantu domluvy mezi hráči, co se společných bodů týče.
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti