[DW-OOC] Pokec pro všechny

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Aljen »

Serte na pribeh, hadzte kockami! Kill & Loot ti musi stacit, nic viac neexistuje!
Ts ts a ja ze sa DnD da hrat aj inak ;)

(Mimoriadne nesympaticky typek, ale 50% viny ma na tom ten amerikansky pristup WWE hlasatela)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Vy, co jste chytili fireball, tak si odečtěte 10hp. Zapoměl jsem to tam napsat, doufal jsem, že to bude jasné z "kouzlo má čtyři oběti" :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Platí teda čtvrtek v suterénu ;)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Harry Dresden, White Night píše:“Life is easier when you can write off others as monsters, demon, as horrible threats that must be hated and feared the thing is you can't do that without becoming them, just a little.”
*cough*
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Thaddeus
Příspěvky: 93
Registrován: 1. 10. 2013, 12:27

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Thaddeus »

Už to vidím:
Až se udatně vrátíme z míst, kam se člověk dosud nevydal, tak budeme potřebovat ve Vaharině přátele.
... Hans mě pochopí.
Svatý bojovník s modře zářícíma očima, jeho krejčí je kovář.
(Charsheet)
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Ysolda »

To bylo spíš na mně.

Nebo že ho nemáme nenávidět, protože se na nás vykašlal.
Uživatelský avatar
Thaddeus
Příspěvky: 93
Registrován: 1. 10. 2013, 12:27

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Thaddeus »

Chybí mi tady sekce s hláškama
Dobs: ...ale ještě jsem neodešel. Jak jako, co to mělo bejt?
GM: IatL na Ysoldu, jo
GM: ze se nestydis
GM: chudak holka tyjo
GM: se nedivim ze te opustila
GM: "umej nadobi! worroch si to zada!"
Svatý bojovník s modře zářícíma očima, jeho krejčí je kovář.
(Charsheet)
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Quentin »

Myšlienky mi blúdili domov a Sógarda som takmer prestal vnímať.
Až kým neoslovil Ysoldu.
Rozkašľal som sa a zbytok dymu zo mna vyrazil nosom i ústami ako voda z topiaceho, ktorého privedú k životu.
"Chceš povedať, že za požiarom v cigánskej štvrti bola Ysolda?" obrátil som k nej pohľad miešajúci v sebe zdesené prekvapenie, hnev a neochotu uveriť uveriť tomu.
Dobrej moment :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

Credit where credit's due:
Death of Obsidian Butterflies
Source: Book of the Emerald Circle by Brian Hon/Limited Reagent
Cost: 15m, 1wp
Circle: Emerald
Type: Simple
Keywords: Area Effect, Obvious, War
Duration: Instant

This spell calls forth a cascade of sculpted obsidian butterflies with razor-sharp wings. Their wingspans vary from an inch across to almost a foot. Flashing over the character's shoulders and past her sides in a glassy black torrent, they slash through the air in a pattern (Essence x 10) yards wide, (Essence x 40) yards long and (Essence x 4) yards high.

When the character releases the magic, her player rolls (Perception + Occult), with an Accuracy of (Essence), as an attack against all targets in the area. The swarm cannot be parried or dodged without a stunt or appropriate magic. If the attack is successfully defended against, it still hits with 0 attack successes and half base damage. If a target successfully defends and reflexively moves fully out of the attack's area of effect before the attack resolves, the effect described in the previous sentence does not apply. Wooden shields and equivalent cover do not apply, as they are automatically destroyed. The attack has a base damage of (Willpower)L/2, Piercing and Overwhelming. Brush, grass and small trees are cut off near the ground. Double base damage against structures or extremely large targets. Note this spell carries the Area Effect keyword and has special rules when used in mass combat. This spell always initiates a route check and is considered a ranged attack by Essence weapons as well as a spell.

The thousands of shattered glass butterflies don't go away after the spell concludes. This counts as an environmental hazard of Damage 1L/action, Trauma 2, which only applies to those without reinforced footwear or those who are knocked prone onto the ground. Walking barefoot in the area is not recommended.
But nobody came.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Sosacek »

Přidána mapka motýlků.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od Aljen »

Co sa stalo so Sogardom ked hodil 7 na DD?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
PbP GM
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 11. 2013, 22:53

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od PbP GM »

Promiň, minul jsem Tě. Dej si 2d6, skoro jsi to stihl.
Uživatelský avatar
PbP GM
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 11. 2013, 22:53

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od PbP GM »

Ahoj,

za asi týden to bude rok, co běží poslední kapitola. Má za tu dobu méně příspěvku, než ty předchozí, které běžely asi měsíc každá. Je na čase to ukončit, přestat tuhle bytost v kómatu udržovat na přístrojích. Za nějakou dobu poprosím adminy, aby tuhle sekci přesunuli do archivu.

Přijímám plnou odpovědnost za to, co se stalo -- rozhodně nechci dávat vinu nikomu z vás, a musím říct, že jsem věděl, že to nemůže dopadnout jinak, hned jak se Quentin vzdal GMování. Ale chtěl jsem doufat a věřit. Někdy člověk dělá to nejlepší, co může, a stačí to. Někdy ne.

Přesto vám chci poděkovat, že jste si na tuhle hru našli čas, a chci se s vámi rozloučit. Bylo to fajn.

Díky. A mějte se hezky. Hodně štěstí v budoucnu. Třeba se ještě někdy potkáme.

Sos

...

Co jsem měl připraveno? Jak to mělo skončit?

Černý rytíř je Thaddeův řádový bratr, který ho miloval, a když se ukázalo, že Thaddeus má raději ženy, tak ho nechal vyhodit z řádu, a teď potají působí ve Vaharíně, aby ho zabil. Ten kněz v aréně byla jeho práce. Thaddeus měl dostat šanci bratrovi odpustit (nebo ne) a potom, po návratu do současnosti ho možná přesvědčit, možná zabít, kdo ví. Ámon měl syna, a Černý rytíř ho unesl - ve chvíli, kdyby ho Thaddeus konfrontoval, co to mělo znamenat, řekl by něco jako "doufal jsem, že když budu tak směšný, když budu říkat takové lži, tak ti dojde, že mě k tomu donutili ... a je to jedno, už ho zabili."

Na Hřbitově hrdinů by Sógard našel vlastní hrob. Hrob hrdiny věků, toho nejslavnějšího ze všech. Bylo by na něm jen "Sógard. Zabil Pána Hladu." Eventuelně by to pak samozřejmě udělal. Taky tam měl postávat melancholický elf, který by odpověděl na vaše dotazy ... a seslal Magma Kraken, pokud byste s ním chtěli bojovat.

Eventuelně by vás rituál donesl zpátky, a tam by čekala elfská karavana. Poslal ji král-druid, to jeho služebníci přivolali magickou bouři, která vás odnesla do budoucnosti, aby vám ukázal, co se stane, když v questu o záchraně světa neuspějete - elfové si řeknou "to stačilo" a spustí takovou genocidu všeho neelfského, až Worroch zničí svět, protože se na to nemůže dívat.

Elf, kterého Mor hodil do jezera je "Generál" z legendy o posledních lidech, a samozřejmě otec Ysoldy. Potkali byste ho hned na plese u krále druida, spolu s "půlelfským bardem", který by byl ve skutečnosti Korviňan.

Zmrzlí vlci vznikají tak, že někdo nechá někoho umrznout, i když by ho mohl vzít k ohni. Když se tak stane, vezmou umrzlého do smečky, a jdou se mstít. Proto odešli s tím, že jim nepatříte, když jste rozdělali oheň a ukázalo se, že nejste zlí.

To je asi všechno. Jestli byl Rudiger Worroch? Jak by dopadl Korviňanův pokus zabrat Vaharínu pro Korvin, když už je z jejich rozvědky?

Kdo ví. Na některé věci se dá přijít jen hrou.

Ještě jednou díky, a sbohem.
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2104
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: [DW-OOC] Pokec pro všechny

Příspěvek od PardGalen »

To je škoda. Jsme byl zvědavý jak to dopadne.
Co se dá dělat, je konec. Aspoň teď můžeme začít hrát něco jiného. :lol:
Always bring a gun to a puppet fight
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti