[Lokalizace settingu] Město na zelené louce
Re: Metropolis - Město na zelené louce
Auuu ... BraindamageGlobální katastrofou bylo přepólování země (absolutní klimatický chaos, jdete pouští, 45 stupňů celsia, a pár kilometrů od vás je hustý les, 19 stupňů celsia...
fakt divne predstavy o klime bez ohladu na mysticke prepolovanie.
---
Co by si povedal hracovi ktory by chcel aby jeho postava z ostrova odisla?
V realite by sa to nepochybne dalo
V hre by si proste odstreloval vsetky napady ake by k odchodu mohli viest bez ohladu na WTF?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Jarxes
- Příspěvky: 425
- Registrován: 28. 3. 2010, 16:50
- Bydliště: Praha 10 Křeslice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metropolis - Město na zelené louce
Ad 1) Proč braindamage? Přepólování není mystické , a klimatická nestabilita není úplně nereálná, ten příklad sem asi trochu přehnal ale v principu by to šlo, stačil by hodně siný vzdušný tepelný proud, nebo vodní proud vysokých teplot oblévající část ostrova... Navíc existuje vědecká studie o tom, že přepólování může na nějaký čas rozhodit klimatické pásma ( něco jako rozstřel u kulečníku, nějakou dobu zase trvá než koule zas poskládáte do trojúhelníku).Aljen píše:Auuu ... BraindamageGlobální katastrofou bylo přepólování země (absolutní klimatický chaos, jdete pouští, 45 stupňů celsia, a pár kilometrů od vás je hustý les, 19 stupňů celsia...
fakt divne predstavy o klime bez ohladu na mysticke prepolovanie.
---
Co by si povedal hracovi ktory by chcel aby jeho postava z ostrova odisla?
V realite by sa to nepochybne dalo
V hre by si proste odstreloval vsetky napady ake by k odchodu mohli viest bez ohladu na WTF?
Ad 2) Rozhodně bych mu zaritě nebránil ze všech sil... Záleželo by i na tom proč se vydává pryč, případně co by chtěl prožít nebo co hledá. Asi bych mu dopřál malý dobrodružství, výlet a nejlépe zase návrat zpět, případně pokud by hledal něco konkrétního (například by chtěl mermomocí hrát v New Yourku, nebo třeba Praze namísto Metropolis), tak bych mu asi vyhověl. "Zákazník, ehm, chtěl sem říct Hráč je můj pán..."
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Re: Metropolis - Město na zelené louce
A to je dovod preco ma zmysel sa zamyslat nad tym co je mimo mesto."Zákazník, ehm, chtěl sem říct Hráč je můj pán..
Ako som uz pisal, aspon velmi strucne v par odstavcoch
Mam tak trochu dojem ze mas trosku prilis uvozaovanie hraca pocitacovych hier, ale mozno sa mylim.
Na rozdiel od PCRPG, pri tabletop nemas moznost moc zadelit hracskej postave "Si taky a makovy, do mesta si prisiel lebo medved a mas za ulohu tramtarijalaa ... deal with that"
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Metropolis - Město na zelené louce
Nikdo nemá nic proti ostrovu, ale jde o důvod proč to mít na ostrově. Pokud tím chceš hráčům a jejich postavám lézt po okolí je to špatně, protože to nefunguje. Pokud chceš mít ostrov protože ti to přijde pěkné a protože tam chceš mít lodě, a stavby pod vodou a mořské mutanty a příšery v hlubinách a umělý ostrov z PETlahví tak směle do toho. Ochudíš se tím zase o jiné věci, ale to nevadí pokud chceš dát důraz právě na ten ostrov.
Podobně je to s těmi památkami a historii.
Podobně je to s těmi památkami a historii.
Always bring a gun to a puppet fight
- Jarxes
- Příspěvky: 425
- Registrován: 28. 3. 2010, 16:50
- Bydliště: Praha 10 Křeslice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Metropolis - Město na zelené louce
Aljen píše:A to je dovod preco ma zmysel sa zamyslat nad tym co je mimo mesto."Zákazník, ehm, chtěl sem říct Hráč je můj pán..
Ako som uz pisal, aspon velmi strucne v par odstavcoch
Mam tak trochu dojem ze mas trosku prilis uvozaovanie hraca pocitacovych hier, ale mozno sa mylim.
Na rozdiel od PCRPG, pri tabletop nemas moznost moc zadelit hracskej postave "Si taky a makovy, do mesta si prisiel lebo medved a mas za ulohu tramtarijalaa ... deal with that"
Tak to určitě ne, právě na opak si zakládám na tom aby hráči (a jejich postavy) dostaly velkou volnost, aby to nebylo "like PC", jelikož to si můžou rovnou jít zahrát Metro, Stalkera nebo v lepším případě Skyrim...
Teď mi pořád vrtá hlavou ta Antarktida, když si Metropolis představim docela silně mi k tomu jdou ty občasný vlivy počasí (jako můj oblíbený déšť kyseliny - z těch rozsekanejch chemiček po celý zeměkouli navalený chemikálie, pršící zpět na zem-, nebo "spadový" déšt / "spadová" bouře -tedy deště chemických, biologických a radioaktivních sajrajtů nabalených na sebe, u bouře jde spíše o něco podobného písečné bouři kdy se látky vyvalí dolů ještě v plynné podobě a uvnitř jakéhosi "mračna" se teprve začínají některé z těchto látek zkapalňovat -.) a přírody (lehké zemětřesení, občas nějaká ta vichřice, záplava nebo ojediněle i tornádo, nemusí ani napáchat nějaké škody aby se stali zajímavým aspektem ve hře, například v jedný z mých her záplava vyhnala stádo potvor z jejich domácího teritoria k jedný malý osadě, území kolem si chtěli samozřejmě přivlastnit a osada se pro ně stala"konkurentem"...).
Antarktida je úžasnej nápad, ale pravděpodobně pro tu hru spíš zvolím jako lokalitu bývalý Londýn. U něj je ohromná výhoda, že Big Ben a Tower Bridge zná asi každej.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti