GM plany
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
Fin sa veľmi nehlási. Nevie, či vôbec príde. A ak príde asi bude chcieť dohnať to všetko, čo sa za roky nestihlo/nepodarilo.
Thou Art But a Warrior by určite to tejto kategórie spadlo.
A ak by bol niečo "treba" viesť/uviesť asi by som skôr misionárčil v katarských vodách (ak by sa našli príjemní spoluvesliari).
Thou Art But a Warrior by určite to tejto kategórie spadlo.
A ak by bol niečo "treba" viesť/uviesť asi by som skôr misionárčil v katarských vodách (ak by sa našli príjemní spoluvesliari).
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
My jsme určitě ochotní vést Příběhy Impéria, kdyby byl zájem. Hrstku a Cizince můžeme vzít, uvidíme, jak to bude na místě vypadat se zájmem.
Jinak bych určitě moc rád vyzkoušel Hlboké lesy, když bude dělat Bifi playtest... a na Moutain Witch nebo Vendettu bychom se asi nechali přemluvit.
Jinak bych určitě moc rád vyzkoušel Hlboké lesy, když bude dělat Bifi playtest... a na Moutain Witch nebo Vendettu bychom se asi nechali přemluvit.
Re: GM plany
Dostat se na MW nebo Hlboké lesy vedené Bifim si stanovuju jako svoji osobní prioritu. :>;o)
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: GM plany
Hej, určite. Minule som ťa opomenul, teraz už niezyt píše:Měl by někdo zájem o In a Wicked Age? Klasický i Conanovský věštby...
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Goran
- Don Quijote
- Příspěvky: 3390
- Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
- Bydliště: Litoměřice/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
Jestli dorazím, tak určitě nabízím Chuť magie, a kdyby byl zájem, tak můžu zpracovat i poslední jmenovanou událost. Kdo máte zájem, klidně připište nějaké požadavky na magičnost/"reálnost", resp. věrnost spíš biblickým (všechno spíš ve velkém stylu) nebo egyptským zdrojům (v těch o odchodu Hebrejů pokud vím nic pořádného není, takže se to celé smrskne do o dost přízemnějších rozměrů). Tohle téma myslím znám dost dobře, abych v něm dokázal ukuchtit něco podle přání hráčů.Maugir v tématu o hraní historických událostí píše:- Závěr devatenáctého století z pohledu indiána (nejspíš Siouxe): porušování smluv, ztráta posledních území, tance duchů, masakr u Wounded knee...
- Britsko-americkou válku o Kanadu z pohledu zvěda/stopaře
- První úmyslné rozdělání ohně člověkem
- Odchod židů z Egypta
Poslední možnost je moje vymítačské RPG nedodělané v rámci RPG Kuchyně, jenže to by znamenalo dodělat pravidla do hratelné nebo aspoň testovatelné podoby, čili nejvíc práce, na což nejspíš nebude dost času. Když budete dost povzbuzovat, třeba se zadaří.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!
R.I.P.
R.I.P.
Re: GM plany
a ja na ne porad marne cekam. nejdrive jsem doufal ze je zahrnes do kuchyne alespon jako mimosoutezni nedodelanost. pak jsem ocekaval ze je zverejnis o par tydnu pozdeji uz jako hotovou vec, no pochopitelne mimo kuchyn jako takovou. nyni uz pomalu prestavam doufat ze neco z toho uvidime nebo nedejboze zahrajeme.Goran píše: Poslední možnost je moje vymítačské RPG nedodělané v rámci RPG Kuchyně, jenže to by znamenalo dodělat pravidla do hratelné nebo aspoň testovatelné podoby, čili nejvíc práce, na což nejspíš nebude dost času. Když budete dost povzbuzovat, třeba se zadaří.
- Goran
- Don Quijote
- Příspěvky: 3390
- Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
- Bydliště: Litoměřice/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
Tadeas: díky za povzbuzení, ještě tenhle večer napíšu další kousek.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!
R.I.P.
R.I.P.
Re: GM plany
Jestli přijedu a najde se místo,tak Chuť magie si s radostí zahraju. Pamatuju si svoji (asi první) Slezinu, kde byla sranda tuto hru byť jen pozorovat ;-DDD. Dokonce už mám vymyšlenou postavu(nebo aspoň část), Gorane, pošlu ti ji na posouzení.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: GM plany
svojho času som spomínal na fóre experiment pod systémom in a wicked age, v ktorom by sa vzájomne ovplyvnovali dve dejové línie - expedícia do pyramídy a doba keď sa pyramída stavala.
mal by niekto čas a chuť na podobnú hru? pripravil by som k tomu materiály
mal by niekto čas a chuť na podobnú hru? pripravil by som k tomu materiály
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: GM plany
Antharon: Mě to láká.
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: GM plany
in a wicked age bych si zahrál moc rád, prolínání dvou dějovejch linií taky, téma otevírání pyramid mě tolik nefascinuje, ale taky to může bejt fajn
nějakej biblickej námět (klidně exodus) zní taky zatraceně zajímavě, do toho bych se určitě taky pustil
nějakej biblickej námět (klidně exodus) zní taky zatraceně zajímavě, do toho bych se určitě taky pustil
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
Já uvažuju o tom, že bych odvedl nějaký old-school sandbox (v rámci možností). Mám v hlavě námět na setting zasazený do antického prostředí, což ale ve hře asi moc nevyzní, mám vytištěnu spoustu náhodných tabulek, které bych rád zakomponoval do hry jako důležitý element, a strašně rád bych vyzkoušel začít in medias res s tím, že postavy se vytvoří až v průběhu hry. Takže bych to nějak splácnul dohromady a odehral nějaké dobrodružství.
EDIT: Na druhou stranu nevím, jestli si stihnu vůbec něco připravit, a navíc na Slezinu dorazím až pozdě, takže kdo ví, jestli z toho nakonec nesejde.
EDIT: Na druhou stranu nevím, jestli si stihnu vůbec něco připravit, a navíc na Slezinu dorazím až pozdě, takže kdo ví, jestli z toho nakonec nesejde.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: GM plany
Momentálně uvažuji nad třemi hrami, ze nichž bych vybíral, co vést.
Technoir, cyberpunková detektivka z drsné školy. Zajímavá je především generátorem zápletek, který pracuje po celou hru a tak často ani vypravěč dlouho nemá jasno, kdo za čím vlastně vězí. A navíc má "lifepath" tvorbu postav, která zároveň utváří krátkou historii.
Barbarians of Lemuria, sword and sorcery hra se systémem vzdáleně připomínajícím DrD2 ale s podstatně menší mírou abstrakce při vyhodnocování konfliktů.
Lamentation of the Flame Princess, oldschoolové simulacrum (tedy předělávka oDnD, kterou už nelze nazývat klonem). Konkrétně městské dobrodružstí The Heinous Rebirt of the Crow Cathedral.
Technoir, cyberpunková detektivka z drsné školy. Zajímavá je především generátorem zápletek, který pracuje po celou hru a tak často ani vypravěč dlouho nemá jasno, kdo za čím vlastně vězí. A navíc má "lifepath" tvorbu postav, která zároveň utváří krátkou historii.
Barbarians of Lemuria, sword and sorcery hra se systémem vzdáleně připomínajícím DrD2 ale s podstatně menší mírou abstrakce při vyhodnocování konfliktů.
Lamentation of the Flame Princess, oldschoolové simulacrum (tedy předělávka oDnD, kterou už nelze nazývat klonem). Konkrétně městské dobrodružstí The Heinous Rebirt of the Crow Cathedral.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů