Bestiář Unlimited
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
- Bydliště: Praha
Re: Bestiář Unlimited
Zde citace z pravidel DrD2 (2. vydání) str. 287: "Běsi jsou zvláštním druhem démonů, jejichž duše přichází z jiných světů nebo povstávají sami od sebe v místech, kde jsou koncentrovány magické síly. Počítáme mezi ně například vodníky, víly či vlkodlaky. Jde o zhmotnění nějaké síly, a tak bývají obvykle spojeni s živly, tedy s ohněm, vodou, vzduchem či zemí, s typem krajiny, jako jsou divoké hvozdy nebo naopak obdělaná půda, nebo s časem, například dnem či nocí. Aby se mohli běsi projevit, potřebují podobu, do níž by se „oblékli“. Nejčastěji využívají tělo zemřelého, takže například vodník využije tělesnou schránku utopence, polednice dívku, jež zahynula na úžeh, a ohnivec mrtvolu uhořelého. Občas může běs povstat také ze spojení člověka či zvířete a běsa, jako je tomu u hejkalů a vlkodlaků. Ve všech případech však platí, že běs získané tělo zcela ovládne a přizpůsobí ho svým potřebám. Proto vodník připomíná žábu nebo sumce, proto může polednice měnit svůj věk podle stáří obilí a ohnivec či vlkodlak dokonce zcela mění podoby. Zatímco tělo využívané běsem je možné poranit a dokonce i zabít, jeho démonická podstata je nesmrtelná. Utrpí-li ovšem běs porážku, je to obrovská rána pro jeho hrdost. Takřka vždy na čas zmizí nebo dokonce úplně opustí místa, kterým do té doby vládl."
No já myslím, že na to Strachopud sedí velmi dobře. Noční běs ztělesňující a živící se strachem, který povstává ze spojení zvířete a běsa. Možná by ale mohl být schopen měnit podoby a přizpůsobit se tak děsům konkrétní kořisti. To by ale asi chtělo taky magii mysli.
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.
-
- Příspěvky: 1371
- Registrován: 31. 8. 2017, 11:19
Re: Bestiář Unlimited
Mě by takhle stačil. Ono jsou mnohem méně strašidelné věci než tohle.Možná by ale mohl být schopen měnit podoby a přizpůsobit se tak děsům konkrétní kořisti. To by ale asi chtělo taky magii mysli.
-
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
- Bydliště: Brno
Re: Bestiář Unlimited
trajda: (1) Pokud jde primárně o tohle, tak to beru. Souhlasím, že znění té podmínky by bylo pro "oficiální" vydání nutno nějak vyšperkovat, ideálně dodefinovat v popisu nestrvůry, aby bylo jasné, jak se k tomu stavět. Prostě pro masové vydání to udělat trošku "trottelfest".
Mě osobně stačí, že chápu, co tím autor zamýšlel a nestvůra se mi zdá hezky použitelná. Stejně uvažuji o tom, že tu podmínku změním na trochu "pohádkovější" přístup s osobním hrdnistvím, jak jsem zmínil výše (což by částečně odpovídalo i tomu tvému, že srach nikdy uplně nezmizí a nestačí ho jen dost snížit, jak zamýšlí Wullfric).
to all : Pro mě osobně zůstává největší "slabinou" navázání bravury i zběhlosti na jednu stejnou okolnost, jak jsem psal ve svém druhém přízpěvku v této diskuzi. Zběhlost by měl být vázána na něco spěcifičtějšího než na tmu, aby ji nemusel mít "pořád" kombinovanou s bravurou (která je vle mého v noci v pořádku).
Mě osobně stačí, že chápu, co tím autor zamýšlel a nestvůra se mi zdá hezky použitelná. Stejně uvažuji o tom, že tu podmínku změním na trochu "pohádkovější" přístup s osobním hrdnistvím, jak jsem zmínil výše (což by částečně odpovídalo i tomu tvému, že srach nikdy uplně nezmizí a nestačí ho jen dost snížit, jak zamýšlí Wullfric).
to all : Pro mě osobně zůstává největší "slabinou" navázání bravury i zběhlosti na jednu stejnou okolnost, jak jsem psal ve svém druhém přízpěvku v této diskuzi. Zběhlost by měl být vázána na něco spěcifičtějšího než na tmu, aby ji nemusel mít "pořád" kombinovanou s bravurou (která je vle mého v noci v pořádku).
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
- Bydliště: Praha
Re: Bestiář Unlimited
Toto mám na seznamu a myslím že to změním. Jen to musím ještě trošku promyslet, k čemuž se aktuálně nemůžu dostat/dokopat. Coming soon...Jezus píše: ↑11. 9. 2018, 11:14 to all : Pro mě osobně zůstává největší "slabinou" navázání bravury i zběhlosti na jednu stejnou okolnost, jak jsem psal ve svém druhém přízpěvku v této diskuzi. Zběhlost by měl být vázána na něco spěcifičtějšího než na tmu, aby ji nemusel mít "pořád" kombinovanou s bravurou (která je vle mého v noci v pořádku).
EDIT: Tak jsem to nakonec udělal takto "Talenty: Běs děsu (bravurní, v noci a za tmy; zběhlý, jestliže ho cíl dosud nespatřil)".
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.
-
- Příspěvky: 100
- Registrován: 20. 2. 2018, 20:29
- Bydliště: Praha
Re: Bestiář Unlimited
Ok, tak jsem ho aktualizovat. Kdyby ho někdo použil ve hře, tak dejte prosím vědět, jak fungoval
DrD v1.6 od r. 2001 do 2006, krátce DrD+, HEMA a konečně DrDII od r. 2016 dosud, tvůrce Světa Velimaru.