[retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
btw, ako je to tam s tou charismou a companionmi? bude tam niečo také? alebo na čo iné je dobrá charisma?
btw, tankovanie... no tak určite bude aspoň čiastočne použiteľný ako zátka pred kúzelníkmi... ehm... magic-usermi
btw, tankovanie... no tak určite bude aspoň čiastočne použiteľný ako zátka pred kúzelníkmi... ehm... magic-usermi
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Companiony jeste promyslim, podle toho kolik vas bude (a taky jestli by neposli i s tema konema ). Ale stejne bych jich asi nebylo tolik, aby ta charisma hrala roli. Jinak prave kvuli tomu, ze charisma jinak moc roli nehraje, tak je to vyvazeno tim, ze postavy s charismou 13 a vyssi maji 5% bonus na expy, ale to nevim, jestli v jednorazovce bude hrat velkou roli.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Antharon: Jasně, nemohl jsem si tu parafrázi odpustit.
Quentin: Old school bojovníci nejsou pussies. Ale taky nejsou idioti. Nenastupují proti nepřátelům jako na fotbalový zápas na nějaké čtvercové síti, kde jsou všechny jejich akce udávány Velkou Knihou Bojových Technik (vlastně powers, sorry). Hrají špinavě a tím špinavě nemyslím Dirty Fighting (3rd Lvl Power), chci tím říci, že kdyby proti sobě stanuli bojovníci z 0e a 4e, čtvrtoediční bojovník by stihl tak akorát říci "Hej, to je proti pravdlůůůůůůůmojekoule" a to kdoví jestli. Slovy Ottona Von Salza "Pro válečníka není ctí zemřít, ale zvítězit" a válečník, který se nechá v 0e zaškatulkovat jako tank, umře velmi rychle.
Quentin: Old school bojovníci nejsou pussies. Ale taky nejsou idioti. Nenastupují proti nepřátelům jako na fotbalový zápas na nějaké čtvercové síti, kde jsou všechny jejich akce udávány Velkou Knihou Bojových Technik (vlastně powers, sorry). Hrají špinavě a tím špinavě nemyslím Dirty Fighting (3rd Lvl Power), chci tím říci, že kdyby proti sobě stanuli bojovníci z 0e a 4e, čtvrtoediční bojovník by stihl tak akorát říci "Hej, to je proti pravdlůůůůůůůmojekoule" a to kdoví jestli. Slovy Ottona Von Salza "Pro válečníka není ctí zemřít, ale zvítězit" a válečník, který se nechá v 0e zaškatulkovat jako tank, umře velmi rychle.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Když Starého Thoma ostatní potkali, byl žebrákem Al Khazaaru. Kdysi, v jiném životě, prý byl čarodějovým učněm, ale pak se stalo něco, kvůli čemu jeho vlasy ztratily svou barvu a jeho tvář předčasně zestárla. Rok se zmateně toulal ulicemi, až nakonec znovu objevil své já, které se ukrylo za devíti dveřmi jeho mysli... nyní vyrazil pryč z města, kde přišel o vše a málem i svůj život a připojil se ke skupině dobrodruhů. (jen aby umřel v pouští žízní, ach ta ironie)
Thom, Magic User lvl 1
Str: 9, Dex: 7, Con: 11, Int: 16, Wis: 15, Cha: 12
3 hp, ac 10
memorized spell: Light, Protection from Evil
+10% to XP (Int 13+, Wis 13+)
Vybavení:
- rezavá dýka (1d4), tři šipky (-1 zásah, 1d3, 15ft, RoF 3!!!),
- prostorný plášť/pončo/škapulíř (ze kterého se lze snadno vyvléci), obyčejné oblečení, silné kožené rukavice za opaskem
- na krku svazek ochranných amuletů obsahující vlčí zhoubu, stříbrnou hlavici šípu, dřevěný svatý symbol, váček se třemi železnými hřeby a flakon svěcené vody
- u pasu měšec s křesadlem a troudem, kouskem křídy a malou svíčkou
- prázdný měch na vodu
- deka svázaná provazem a přehozená přes rameno, ve které je zamotané pouzdro na svitky, svazek špinavých stránek (vytržené z Thomovy knihy kouzel: Light, Protection from Evil, Read Magic), pět prázdných listů papíru, tyčinka inkoustu a třecí kámen, pero, dvě louče
(nákup celkem za 60 gp, 9 sp, 3 cp)
(dovolil jsem si naházet HP 1k6-1 a kouzla 3x k10, v popisu vlastnosti Intelligence jsem se dočetl, že MU s Int 15+ mají 1st lvl spell navíc, kdyžtak to, Bajo, uprav)
Thom, Magic User lvl 1
Str: 9, Dex: 7, Con: 11, Int: 16, Wis: 15, Cha: 12
3 hp, ac 10
memorized spell: Light, Protection from Evil
+10% to XP (Int 13+, Wis 13+)
Vybavení:
- rezavá dýka (1d4), tři šipky (-1 zásah, 1d3, 15ft, RoF 3!!!),
- prostorný plášť/pončo/škapulíř (ze kterého se lze snadno vyvléci), obyčejné oblečení, silné kožené rukavice za opaskem
- na krku svazek ochranných amuletů obsahující vlčí zhoubu, stříbrnou hlavici šípu, dřevěný svatý symbol, váček se třemi železnými hřeby a flakon svěcené vody
- u pasu měšec s křesadlem a troudem, kouskem křídy a malou svíčkou
- prázdný měch na vodu
- deka svázaná provazem a přehozená přes rameno, ve které je zamotané pouzdro na svitky, svazek špinavých stránek (vytržené z Thomovy knihy kouzel: Light, Protection from Evil, Read Magic), pět prázdných listů papíru, tyčinka inkoustu a třecí kámen, pero, dvě louče
(nákup celkem za 60 gp, 9 sp, 3 cp)
(dovolil jsem si naházet HP 1k6-1 a kouzla 3x k10, v popisu vlastnosti Intelligence jsem se dočetl, že MU s Int 15+ mají 1st lvl spell navíc, kdyžtak to, Bajo, uprav)
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Uruz Rothammer, Dwarf, lvl1, 6hp
Str: 12
Dex: 16(+1 ranged)
Con: 13(+1hp)
Int: 10(2 jazyky)
Wis: 8
Cha: 13(+5% xp,max 5 hirelingov)
Jedného dňa sa odhrnul záves a do Uruzovej izby vstúpil jeho otec nasledovaný dvomi ozbrojencami. Uruz vedel, že vražda sa v trpasličom Síči neprepečie ani synovi miestneho vládcu.
"Syn môj," povedal so smútkom v očiach "ako si mohol... Vždy si bol mojím synom, a vždy ním budeš. Avšak zákon je zákon. Zomri ako trpaslík alebo ži ako človek."
Siegear. Obradná obeť slnečnému bohu. Dve noci a dva dni putoval s fedajínmi púšťou až dorazili k oltáru. Doteraz boli k oltáru prikované pozostatky dávneho previnilca. Celú noc trval rituál prikovania. Len Thorn vie aké to bolo utrpenie.
A potom prišlo čakanie. Dni striedali noci a Uruz pomaly umieral. Mrchožrúti sa okolo neho hromadili a čakali na hostinu. Až zrazu v diaľke uvidel karavánu. Zozbieral posledné sily a zakričal. A potom bola už len tma.
Odvtedy jazdí Uruz s karavánami ako ochranca a hľadá dobrodružstvo. Ako povedal jeho otec. Žije, ale už nikdy nebude trpaslíkom...
Ability:
-Ostražitosť: trpaslíci sú dobrí v hľadaní pascí, prepadlísk a prestavieb v podzemí
-Záchranné hody: Trpaslíci nepoužívajú mágiu a sú na ňu dokonca tak nejak imúnni. Majú na ňu bonus +4 na záchranný hod.
Vybavenie:
Krúžková zbroj (75gp) (AC -5(aj s dexteritou))
Halapartňa (10gp) (1d8+1)
Ťahká kuša (20gp) (RoF 1/2, 80ft)
Šípky(10) (2gp)
Batoh (5gp)
Fľaša špiritusu (5st)
Hirelingovia: (ak budú)
2x člen stráže karavány, podriadený Uruzovi
mohlo by to byť nejak takto? prípadne, čo mám zoškrtať?
Str: 12
Dex: 16(+1 ranged)
Con: 13(+1hp)
Int: 10(2 jazyky)
Wis: 8
Cha: 13(+5% xp,max 5 hirelingov)
Jedného dňa sa odhrnul záves a do Uruzovej izby vstúpil jeho otec nasledovaný dvomi ozbrojencami. Uruz vedel, že vražda sa v trpasličom Síči neprepečie ani synovi miestneho vládcu.
"Syn môj," povedal so smútkom v očiach "ako si mohol... Vždy si bol mojím synom, a vždy ním budeš. Avšak zákon je zákon. Zomri ako trpaslík alebo ži ako človek."
Siegear. Obradná obeť slnečnému bohu. Dve noci a dva dni putoval s fedajínmi púšťou až dorazili k oltáru. Doteraz boli k oltáru prikované pozostatky dávneho previnilca. Celú noc trval rituál prikovania. Len Thorn vie aké to bolo utrpenie.
A potom prišlo čakanie. Dni striedali noci a Uruz pomaly umieral. Mrchožrúti sa okolo neho hromadili a čakali na hostinu. Až zrazu v diaľke uvidel karavánu. Zozbieral posledné sily a zakričal. A potom bola už len tma.
Odvtedy jazdí Uruz s karavánami ako ochranca a hľadá dobrodružstvo. Ako povedal jeho otec. Žije, ale už nikdy nebude trpaslíkom...
Ability:
-Ostražitosť: trpaslíci sú dobrí v hľadaní pascí, prepadlísk a prestavieb v podzemí
-Záchranné hody: Trpaslíci nepoužívajú mágiu a sú na ňu dokonca tak nejak imúnni. Majú na ňu bonus +4 na záchranný hod.
Vybavenie:
Krúžková zbroj (75gp) (AC -5(aj s dexteritou))
Halapartňa (10gp) (1d8+1)
Ťahká kuša (20gp) (RoF 1/2, 80ft)
Šípky(10) (2gp)
Batoh (5gp)
Fľaša špiritusu (5st)
Hirelingovia: (ak budú)
2x člen stráže karavány, podriadený Uruzovi
mohlo by to byť nejak takto? prípadne, čo mám zoškrtať?
Naposledy upravil(a) Antharon dne 20. 3. 2011, 17:29, celkem upraveno 3 x.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Bajo, otázky na Teba sú hrubo.
Odklad
Fighter, lvl. 1
Str 13 (5% XP, +1), Dex 14 (+1), Con 15 (+1), Int 9 (anirsky, common), Wis 9, Cha 7 (max. 3 hirelings)
HP: 7, Saving Throw: 14, AC: 5, THAC0: 19, Movement rate: 12
„Odklad“ je Anir, príslušník národa neohrozených stepných jazdcov, ktorí zo žuvania omamných listov majú modré pery. S bojovníkmi svojho kmeňa vyrazil na vojenské ťaženie, keď ich prekvapila piesočná búrka – určite ju zoslal šaman znepriateleného kmeňa. V tme víriaceho piesku sa roztratili a „Odklad“ sa po niekoľkých hodinách sám našiel na púšti, ktorú nepoznával, pod hviezdami, ktoré na neho hovorili cudzími hlasmi. Vybral sa náhodným smerom. Niekoľko dní pil krv svojho postupne chradnúceho koňa. Keď kôň umrel, Anirove meno odcválalo zapletené do jeho hrivy a čaká na neho v krajine tieňov. Po jeho smrti kráčal, vliekol sa a nakoniec plazil. Vraj ho našli vo vzdialenosti niekoľkých desiatok krokov od oázy Tar-Azís, pri sebe len zašitý mešec s hranatými mincami; ktovie, ako dlho tam ležal. Pamätá si len, ako jeho dušu sokol odnášal ponad šíre pláne preč. Preletel aj nad táborom svojho kmeňa, videl svoj stan, poslal pozdrav na rozlúčku svojej žene a deťom. Ostatní ho stretli v oáze, kde sa pridal ku karaváne. Krátko predtým, ako našli stratené mesto, začal v diaľke počuť erdžanie svojho koňa...
Časť hlavy má vyholenú a na zvyšku schlpené dlhé čierne vlasy zviazané do copu. Napriek tomu, že je šľachovitý, má železnú konštitúciu. Zbrázdené vpadnuté líca, modré pery, vyhasnuté oči a jazvy na predlaktiach z rituálnych súbojov s nožom mu však na atraktívnosti nepridávajú.
Vybavenie:
- voľné nohavice a vyšívaná košeľa bez rukávov z lacnejšieho hodvábu, kožené črievice
- vesta a chrániče stehien z tvrdenej kože pošitej bronzovými šupinami (ring mail, AC -3)
- 6 stôp dlhý oštep s rúčkou potiahnutou haďou kožou a s listovou čepeľou a krížovou záštitou (1d6*, 20 ft.), ktorý obvykle nosí v ruke
- dvakrát zahnutý luk z lepenej rohoviny a 20 šípov (1d6, 70 ft., RoF 2), nosený na chrbte v koženom puzdre, ktoré je zároveň aj tulec
- dlhý zahnutý nôž v pošve za pásom (1d4)
- kožená kapsa cez rameno a v nej: kožená fľaška s omamným nápojom (2 gp je dosť?), kresadlo, bronzová lampa, 2 pinty oleja v sklenených fľaškách, sušené solené mäso, datle a figy na 2 dni, 2 prázdne waterskins, 50 stôp zvinutého hodvábneho lana, 4 iron spikes (na uviazanie koňa či stanu), čabraka
- zvinutá ľahká prikrývka previazaná koženým popruhom, cez rameno
- okolo paže omotaný strapec vlascov z chvosta jeho koňa
- vo vlasoch okrem koženej šnúrky a vtáčích pier nosí po zvyku svojho kmeňa aj skrytú drobnú a štíhlu, ale prenikavo ostrú čepeľ; tá sa dá použiť ako posledná záchrana (dá sa vložiť medzi prsty a seknúť ňou či prerezať putá, dá sa skryť do úst a vo vhodnej chvíli ju vysunúť medzi zuby a seknúť ňou trhnutím hlavy, alebo sa dá použiť v zajatí, keď nie je nádej na rýchle oslobodenie – keďže vziať Anirovi slobodu je ako vziať mu srdce) – Bajo, je to OK? koľko stojí a aký damage? 1d2 či 1d3?
- mešec s 10 gp, 2 sp, 7 cp
Odklad
Fighter, lvl. 1
Str 13 (5% XP, +1), Dex 14 (+1), Con 15 (+1), Int 9 (anirsky, common), Wis 9, Cha 7 (max. 3 hirelings)
HP: 7, Saving Throw: 14, AC: 5, THAC0: 19, Movement rate: 12
„Odklad“ je Anir, príslušník národa neohrozených stepných jazdcov, ktorí zo žuvania omamných listov majú modré pery. S bojovníkmi svojho kmeňa vyrazil na vojenské ťaženie, keď ich prekvapila piesočná búrka – určite ju zoslal šaman znepriateleného kmeňa. V tme víriaceho piesku sa roztratili a „Odklad“ sa po niekoľkých hodinách sám našiel na púšti, ktorú nepoznával, pod hviezdami, ktoré na neho hovorili cudzími hlasmi. Vybral sa náhodným smerom. Niekoľko dní pil krv svojho postupne chradnúceho koňa. Keď kôň umrel, Anirove meno odcválalo zapletené do jeho hrivy a čaká na neho v krajine tieňov. Po jeho smrti kráčal, vliekol sa a nakoniec plazil. Vraj ho našli vo vzdialenosti niekoľkých desiatok krokov od oázy Tar-Azís, pri sebe len zašitý mešec s hranatými mincami; ktovie, ako dlho tam ležal. Pamätá si len, ako jeho dušu sokol odnášal ponad šíre pláne preč. Preletel aj nad táborom svojho kmeňa, videl svoj stan, poslal pozdrav na rozlúčku svojej žene a deťom. Ostatní ho stretli v oáze, kde sa pridal ku karaváne. Krátko predtým, ako našli stratené mesto, začal v diaľke počuť erdžanie svojho koňa...
Časť hlavy má vyholenú a na zvyšku schlpené dlhé čierne vlasy zviazané do copu. Napriek tomu, že je šľachovitý, má železnú konštitúciu. Zbrázdené vpadnuté líca, modré pery, vyhasnuté oči a jazvy na predlaktiach z rituálnych súbojov s nožom mu však na atraktívnosti nepridávajú.
Vybavenie:
- voľné nohavice a vyšívaná košeľa bez rukávov z lacnejšieho hodvábu, kožené črievice
- vesta a chrániče stehien z tvrdenej kože pošitej bronzovými šupinami (ring mail, AC -3)
- 6 stôp dlhý oštep s rúčkou potiahnutou haďou kožou a s listovou čepeľou a krížovou záštitou (1d6*, 20 ft.), ktorý obvykle nosí v ruke
- dvakrát zahnutý luk z lepenej rohoviny a 20 šípov (1d6, 70 ft., RoF 2), nosený na chrbte v koženom puzdre, ktoré je zároveň aj tulec
- dlhý zahnutý nôž v pošve za pásom (1d4)
- kožená kapsa cez rameno a v nej: kožená fľaška s omamným nápojom (2 gp je dosť?), kresadlo, bronzová lampa, 2 pinty oleja v sklenených fľaškách, sušené solené mäso, datle a figy na 2 dni, 2 prázdne waterskins, 50 stôp zvinutého hodvábneho lana, 4 iron spikes (na uviazanie koňa či stanu), čabraka
- zvinutá ľahká prikrývka previazaná koženým popruhom, cez rameno
- okolo paže omotaný strapec vlascov z chvosta jeho koňa
- vo vlasoch okrem koženej šnúrky a vtáčích pier nosí po zvyku svojho kmeňa aj skrytú drobnú a štíhlu, ale prenikavo ostrú čepeľ; tá sa dá použiť ako posledná záchrana (dá sa vložiť medzi prsty a seknúť ňou či prerezať putá, dá sa skryť do úst a vo vhodnej chvíli ju vysunúť medzi zuby a seknúť ňou trhnutím hlavy, alebo sa dá použiť v zajatí, keď nie je nádej na rýchle oslobodenie – keďže vziať Anirovi slobodu je ako vziať mu srdce) – Bajo, je to OK? koľko stojí a aký damage? 1d2 či 1d3?
- mešec s 10 gp, 2 sp, 7 cp
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Conlai: Zdá se být ok. Ten svazek špinavých stránek (vytržených z Thomovy knihy kouzel....), to je tvůj spell-book? Jinak jsi první magic-user, který má šipky a ví, že mají rof 3 :>;o)
Antharon: Nejsem si jist, jestli jsi náhodou nedělal tu postavu podle Whiteboxu, hm? Některé věci jsou totiž v Core rules u trpaslíků jinak. A rozhodně nezapomeň na ten 5% bonus na expy za charisma A to vybavení co máš napsané je už kompletní, nebo ho ještě budeš rozšiřovat?
Co se toho alkoholu týče, pokud jde o víno nebo medovinu, tak počítej tak 5sp za levnějsí a tak 15sp za dražší, pokud jde o nějakou pálenku tak 2sp pokud jde o nějakej přístavní dryják ze kterého lze oslepnpout nebo je třeba ředěný a 5sp pokud jde o něco "solidnějšího".
Bifi: Ten omamný nápoj, tím je myšlena nějaká droga nebo na jaké bázi? Účinky jsou sedativní, halucinogení, nebo jaké a na kolik použití, nebo jaké je dávkování? Ten břit do vlasů bych dal asi 1d3, přece jen mi to příjde nebezpečnější než pěst, pokud je teda není opravdu malá, menší než dejme tomu 10 cm. Cenu bych dal tak 1sp, jestli není něčím speciální. A v těch vlasech ji budeš nosit na ostro, nebo je v nějakém pouzdýrku?
Pokud jsem nějaké dotazy přehlédl, nebo nějaké další mate ptejte se. Jo a nezapomeňte si spočítat naložení , případně si třeba i spočítejte zvlášť váhu batohu, nebo jak to máte uskladněné, ať můžete operativně odčítat při odhazování a tak.
Edit: koncepty postav se mi velmi líbí, to jsem ani nečekal, máte pochvalu
Antharon: Nejsem si jist, jestli jsi náhodou nedělal tu postavu podle Whiteboxu, hm? Některé věci jsou totiž v Core rules u trpaslíků jinak. A rozhodně nezapomeň na ten 5% bonus na expy za charisma A to vybavení co máš napsané je už kompletní, nebo ho ještě budeš rozšiřovat?
Co se toho alkoholu týče, pokud jde o víno nebo medovinu, tak počítej tak 5sp za levnějsí a tak 15sp za dražší, pokud jde o nějakou pálenku tak 2sp pokud jde o nějakej přístavní dryják ze kterého lze oslepnpout nebo je třeba ředěný a 5sp pokud jde o něco "solidnějšího".
Bifi: Ten omamný nápoj, tím je myšlena nějaká droga nebo na jaké bázi? Účinky jsou sedativní, halucinogení, nebo jaké a na kolik použití, nebo jaké je dávkování? Ten břit do vlasů bych dal asi 1d3, přece jen mi to příjde nebezpečnější než pěst, pokud je teda není opravdu malá, menší než dejme tomu 10 cm. Cenu bych dal tak 1sp, jestli není něčím speciální. A v těch vlasech ji budeš nosit na ostro, nebo je v nějakém pouzdýrku?
Pokud jsem nějaké dotazy přehlédl, nebo nějaké další mate ptejte se. Jo a nezapomeňte si spočítat naložení , případně si třeba i spočítejte zvlášť váhu batohu, nebo jak to máte uskladněné, ať můžete operativně odčítat při odhazování a tak.
Edit: koncepty postav se mi velmi líbí, to jsem ani nečekal, máte pochvalu
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
aha, mne sa to nejak pomiešalo, je to podľa white boxu... kde nájdem tie core rules? inak ako alkohol som uvažoval skôr nejaký štandardný odpad (lih konzumní ), ktorý pijú vojaci a v prípade núdze by sa dal použiť ako univerzálna chemikália (pochodne, jedy a tak), aj keď na tequillu v našom mexickom zorrovi, ktorého sme raz hrali sa to asi nebude chytať (jed, healing potion, boost, rozpúšťanie zámkov, rozpúšťanie nepriateľov alá vladimír čistič a podobne ). s vybavením som počítal, že väčšina bola na koni, ktorý sa stratil, nech to je správny survival, tiež som si do púšte nechcel moc brať ťažký armor a helnu, to by sa ten trpaslík uvaril
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Antharon: Ok, konzumní líh může být někde kolem těch 3 až 4 sp. Co se pravidel týče, stačí kliknout v záhlaví na "Swords and Wizardry - Core Rules" v kolonce "pravidla".
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Bajo: Jo to je můj spell-book. Je to jen flavor, dal jsem za něj patřičných 25 gp. A šipky jsou boží, zvažuji nějaký jed, ale hádám, že do 60 a něco gp, které mi zbývají, asi nic neseženu...
Antharon: Tvoje trpaslicé ability jsou z Whiteboxu. V Core jsou (z nějakého důvodu) více osekané - trpaslík má jen +4 proti magii a snadno si všímá zvláštní architektury atd (bez hodu, je to na rozhodčím). Kdo by to byl čekal, když core je pokročilejší, žejo...
BTW, když bys dosáhl devátého levelu, tak si založíš pevnost a ještě za tebou tví soukmenovci rádi přijdou...
Antharon: Tvoje trpaslicé ability jsou z Whiteboxu. V Core jsou (z nějakého důvodu) více osekané - trpaslík má jen +4 proti magii a snadno si všímá zvláštní architektury atd (bez hodu, je to na rozhodčím). Kdo by to byl čekal, když core je pokročilejší, žejo...
BTW, když bys dosáhl devátého levelu, tak si založíš pevnost a ještě za tebou tví soukmenovci rádi přijdou...
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
okej už sa pravidiel
inak s tým +5% xp to vyzerá, Že tú pevnosť určite stihnem do konca sedenia
inak s tým +5% xp to vyzerá, Že tú pevnosť určite stihnem do konca sedenia
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Conlai: To záleží jaký jed a od koho. Zase jako "nějaký" jed do "nějakého" pokoutného šmelináře ze zapadlé uličky určitě do 60 gp seženeš (zaručeně funkční, namíchaný z tajných ingrediencí až z dalekých lesů pod Hořícím hrbem - nikdy jsi o tom místě neslyšel)
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Hej, myslel som, že by mohol fungovať ako droga. Je mi v zásade jedno, či halucinogénne alebo sedatívne. Predpokladám, že v jednej fľaške môžu byť tak 2-4 dávky, je to v zásade alkohol (pre mňa), len s dodatočnými účinkami.Bajo píše:Bifi: Ten omamný nápoj, tím je myšlena nějaká droga nebo na jaké bázi? Účinky jsou sedativní, halucinogení, nebo jaké a na kolik použití, nebo jaké je dávkování? Ten břit do vlasů bych dal asi 1d3, přece jen mi to příjde nebezpečnější než pěst, pokud je teda není opravdu malá, menší než dejme tomu 10 cm. Cenu bych dal tak 1sp, jestli není něčím speciální. A v těch vlasech ji budeš nosit na ostro, nebo je v nějakém pouzdýrku?
Čepeľ je možno len o čosi dlhšia ako žiletka - určite nie viac ako 6-7 cm na dĺžku. Vážila by len pár gramov, mala by byť tenunká, skoro ako list papiera. Skôr zaostrený pliešok. A áno, je vpletená do vlasov len tak. (Ostatne ani žiletka nie je až taká nebezpečná, kým náhodou nie je v pravom uhle.)
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Takže jestli to chápu dobře, když si to necham naházet tak si musím udělát postavu na první úrovni? A je šance že během hry dostaneme level? Jestli mám vůbec pokusit štěstí o klérika
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [retro DnD] Old school dungeon - The Lost City
Bifi: Ok, to bych dal zranění tak d2, u té čepele. Nebezpečné to bude jen v extréních případech, třeba když bys spadl a udeřil se do hlavy, nebo tak, to by sis asi házel, jestli tě neporanila. Jinak s tím moc nijak prudit nebudu
Jinak pokud půjde o nějaký hodně silný alkohol z nějakých halucinogeních bylin, tak myslím že cena 2gp by mohla stačit. Nějaká sofistikovanější, omamná droga (rychlejší a silnější účinek, špatná rozeznatelnost v chuti, apod...) by už byla asi výrazně dražší, třeba deseti násobně, bylo by to menší množství, ale asi by to zase bylo na více použití.
Naoki: První nebo druihej level je čitě na vás. Záleží jak moc se cítíte být hard core, jak moc jste velcí masochisti a nebo jak moc se cítíte být zkušení. Ostatní si to ode mě nechali naházet čistě kvůli transparentnosti, hádám. Takže je to na tobě Jinak jak jsem říkal, je možné případně dvě vlastnosti vzájemě prohodit, ale potom je potřeba si na deník napsat vanilka Šance na přestup během jedné hry je malá, pokud nebudete mít opravdu velké štěstí.
Jinak pokud půjde o nějaký hodně silný alkohol z nějakých halucinogeních bylin, tak myslím že cena 2gp by mohla stačit. Nějaká sofistikovanější, omamná droga (rychlejší a silnější účinek, špatná rozeznatelnost v chuti, apod...) by už byla asi výrazně dražší, třeba deseti násobně, bylo by to menší množství, ale asi by to zase bylo na více použití.
Naoki: První nebo druihej level je čitě na vás. Záleží jak moc se cítíte být hard core, jak moc jste velcí masochisti a nebo jak moc se cítíte být zkušení. Ostatní si to ode mě nechali naházet čistě kvůli transparentnosti, hádám. Takže je to na tobě Jinak jak jsem říkal, je možné případně dvě vlastnosti vzájemě prohodit, ale potom je potřeba si na deník napsat vanilka Šance na přestup během jedné hry je malá, pokud nebudete mít opravdu velké štěstí.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti