Zbraně?
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zbraně?
Bere na slezinu někdo zbraně? Já bych mohl vzít do auta dvě jedenapůle. Sice jsem dlouho nešermoval, ale nemuselo by bejt špatný se s někym protáhnout.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Zbraně?
já bych mohl vzít max. larpovskou zbraň
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
Po pravde, kdyz vezmu oba mece, tak bude stacit, kdyz se najde nekdo, kdo se bude chtit pobit
Ptam se hlavne, abych vedel, jestli ma cenu se s tim tahat.
Akorat nemam rukavice, tak kdyby nekdo mel nejake pracovni, nebo tak neco...
Ptam se hlavne, abych vedel, jestli ma cenu se s tim tahat.
Akorat nemam rukavice, tak kdyby nekdo mel nejake pracovni, nebo tak neco...
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Zbraně?
V životě jem nešermoval, ale pokud bude příležitost, docela rád bych si to vyzkoušel. Jestli teda budeš mít, Quentine, trpělivost se začátečníkem =).
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
Já jsem dělal jen japonský šerm a trochu jsem přičuchnul k italské renesanci... ale to je hodně dávno. S mečem si každopádně rád zablbnu, když mě někdo hned nedekapituje.
Re: Zbraně?
Myslíš jako železný??? Tak do toho bych bez platovek, helmy a alespoň prošívky nešel. Dělám to už nejakej ten pátek a věř mi, že bez zbroje je to hrozně nebezpečný.Quentin píše:Po pravde, kdyz vezmu oba mece, tak bude stacit, kdyz se najde nekdo, kdo se bude chtit pobit
Ptam se hlavne, abych vedel, jestli ma cenu se s tim tahat.
Akorat nemam rukavice, tak kdyby nekdo mel nejake pracovni, nebo tak neco...
RPG Kuchyně 2014 Opportunity - Právě vyšlo nejnovější číslo Parlamentního plátku, časopisu o politice a pro politiky. Takže rychle do poslaneckých lavic a za řečnický pult. Letenky na Seychely nerostou na stromech!!!
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
Já jsem šermoval asi 3 roky jen se svářečskejma rukavicema a nikdy se nikdo nezranil. Snad až na par odřenejch kloubů a jedno roseklý obočí a jedny natrhly gatě, ale jinak nic vážného.
Vážně se není čeho bát.
Vážně se není čeho bát.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22592
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
Ehm, protipříkald - znám člověka, který si prvním boji ocelovým mečem málem přišel o prst, a to ani on, ani jeho protivník nebyli obzvláště agresivní nebo nešikovní. Ale měl právě jen kožené rukavice.Quentin píše:Já jsem šermoval asi 3 roky jen se svářečskejma rukavicema a nikdy se nikdo nezranil. Snad až na par odřenejch kloubů a jedno roseklý obočí a jedny natrhly gatě, ale jinak nic vážného.
Vážně se není čeho bát.
Osobně bych se toho bál docela dost. I když šermíři jsou tvrdí chlapi a něco musí vydržet, ne?
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Zbraně?
jooo, to mňa raz bodli dýkou do čela pri bloku... ešte že bola úplne tupáQuentin píše:Já jsem šermoval asi 3 roky jen se svářečskejma rukavicema a nikdy se nikdo nezranil. Snad až na par odřenejch kloubů a jedno roseklý obočí a jedny natrhly gatě, ale jinak nic vážného.
Vážně se není čeho bát.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
No jo. Šerm je ohánění se kusy relativně ostrého železa. Ano, je to nebezpečné, for fuck's sake, pochopitelně. End of disclaimer.
Re: Zbraně?
Oháňanie kusmy železa je veľmi nebezpečné, preto by ste ho nemali skúšať vy doma. Nezabudnite, my robíme pičoviny za vás a tak vy môžete žiť bez obáv...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Zbraně?
Tak to jste asi byli neuvěřitelně šikovní
Dělám německou školu, přelom 14. a 15.stol a kdykoliv sme šermovali bez zbrojí, tak jedině v pomalém tempu (což pak složí na zkoušení technik, vstupování do tempa apod, ale není to souboj o snaze zvítězit) a vždycky z toho byla krev, nikdy nic vážnýho, ale když se i tom nejpomalejším tepmu bez problémů stane, že špatně odhadneš akci soupeře, vyrazíš mu do protipohybu. Ve vyžší rychlosti bych do toho nešel.
Myslím, že by bylo mnohem lepší vzít nějaký tréningový měkčený meče. Sice se s nima šermuje hůře, ale dá se už zrychlit a už to může je nějaké poměření sil.
Dělám německou školu, přelom 14. a 15.stol a kdykoliv sme šermovali bez zbrojí, tak jedině v pomalém tempu (což pak složí na zkoušení technik, vstupování do tempa apod, ale není to souboj o snaze zvítězit) a vždycky z toho byla krev, nikdy nic vážnýho, ale když se i tom nejpomalejším tepmu bez problémů stane, že špatně odhadneš akci soupeře, vyrazíš mu do protipohybu. Ve vyžší rychlosti bych do toho nešel.
Myslím, že by bylo mnohem lepší vzít nějaký tréningový měkčený meče. Sice se s nima šermuje hůře, ale dá se už zrychlit a už to může je nějaké poměření sil.
RPG Kuchyně 2014 Opportunity - Právě vyšlo nejnovější číslo Parlamentního plátku, časopisu o politice a pro politiky. Takže rychle do poslaneckých lavic a za řečnický pult. Letenky na Seychely nerostou na stromech!!!
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbraně?
Insolitus: Zjevně to berete mnohem vážněji než my. My máme takové pochybné základy itálie a šermujeme velmi zlehka, i když celkem rychle. Převážně používáme jedenapůlky, které v těch dvou rukách vždycky udržíš (zastavíš, zpomalíš).
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Zbraně?
to Quentin: pokud se ještě vejdu do chaty, můžem to zkusit. Další debatování o tom, že každý máme očividně jinou zkušenou, by nikam nevedlo.
Každopádně, pokud máš nějaký tréningový "bacátka" zkus je vzít taky
Každopádně, pokud máš nějaký tréningový "bacátka" zkus je vzít taky
RPG Kuchyně 2014 Opportunity - Právě vyšlo nejnovější číslo Parlamentního plátku, časopisu o politice a pro politiky. Takže rychle do poslaneckých lavic a za řečnický pult. Letenky na Seychely nerostou na stromech!!!
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
RPG Kuchyně 2010 Astra non mentiuntur - RPG Kuchyně 2011 Na kraji - RPG Kuchyně 2012 Poslední soud
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18505
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Zbraně?
Heh, kdybych jel na slezinu, vzal bych kordy... hmmm... lákavé...
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti