KAPITOLA c.1- VLASTNOSTI
Postup ostava taky aky je napisany. Zvazujem prijat alternatyvnu metodu v podobe modifikatorov. Alebo napisem ze: Alebo to mozte riesit takto: a napsem moznost 2x+3 atd
Naposledy upravil(a) Sammael dne 10. 12. 2008, 14:25, celkem upraveno 1 x.
A tie argumenty?Sammael píše:Postup ostava taky aky je napisany. Zvazujem prijat alternatyvnu metodu v podobe modifikatorov.
Rozumej: ja mam DOST problem debatit takymto sposobom.
Proste ked je nazor, ktory je racionalny a oproti nemu je nazor "lebo ja to tak chcem" vo mne vzbudzuje pocit, ze autor je tvrdohlavy a zarputily.
Par argumentov ma z tohto omylu vyvedie.
Naposledy upravil(a) Alef0 dne 10. 12. 2008, 14:26, celkem upraveno 1 x.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Myslim ze uz Corvus naznacil ze k tomu nieje co dodat. Akym sposobom obavam sa ze ti nerozmiem, ake argumenty mas presnejsie na mysli.
Naposledy upravil(a) Sammael dne 10. 12. 2008, 14:26, celkem upraveno 1 x.
odozvy boli prakticky len dobre, ci uz v cs/sk alebo zo zahranicia. ale to uz je davnejsie. ja sa mu uz nevenujem, warheart je tak ako je. ale stale mi par ludi denne chodi na stranku.Sammael píše:pocuj corvus ake mas odozvy na warheat v zahranici cital som s tebou rozhovor a vizera to ze maju o to zaujem. A ako na d20stting reaguju slovaci?
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Cize nebudu 18ky ale +3ky, chapem to spravne?
(Argumenty, preco je 18ka lepsia nez +3 z ineho dovodu, lebo "je lepsia pre zaciatocnikov"). Sorry, ze vrtam, ale snazim sa najst spolocny sposob komunikacie, ktory ma byt zalozeny na argumentoch.
(Argumenty, preco je 18ka lepsia nez +3 z ineho dovodu, lebo "je lepsia pre zaciatocnikov"). Sorry, ze vrtam, ale snazim sa najst spolocny sposob komunikacie, ktory ma byt zalozeny na argumentoch.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Cize vymenis opticky klam, ze "Mam silu 22 woooo" je viac kul ako "Mam silu plus desat wuuuuuu (shuuu, pozn. red.)" za nutnost robit jeden prevod navyse.
Preco nenasobit statistiky tisickou? (Zmieneny Yu-Gi-Oh)?
Edit: Corvus mi cita myslienky.
Plus co otazka zvyku? V pripade novych hracov je to mizivy fakt, lebo ti zozeru vsetko, co sa im ponukne.
Preco nenasobit statistiky tisickou? (Zmieneny Yu-Gi-Oh)?
Edit: Corvus mi cita myslienky.
Plus co otazka zvyku? V pripade novych hracov je to mizivy fakt, lebo ti zozeru vsetko, co sa im ponukne.
Naposledy upravil(a) Alef0 dne 10. 12. 2008, 14:42, celkem upraveno 1 x.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
taky bych se priklonil k pouzivani rovnou jen modifikatoru. Nedavno sme to resili na d20. Ability scores jak jsou uz vubec nejsou potreba. Zbytecne se tam pridava ten prevod, ktery dela hru slozitejsi pro zacatecniky. Je to totiz jedna z veci, kterou proste musis i na oneshotu vysvetlit. (navic ani neni moc intuitivni)Sammael píše:Aha no ano lebo napriklad mne a par ludom to naozaj vyhovuje v tych"zauzivanych cislach 18napr" ved nakoniec oni urcia ze ci to je +3 alebo +4 k vlastnosti. Pre zaciatocnikov je to jednoducho napisane a vela ludi je zvyknutych pravwe na toto. Npr "ty vole moja postava ma silu 22 wuuu" a pod
Vlastne bych rekl, ze pouziti ability scores, jak jsou ted, je hovadina.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Příklaním se spíš k té variantě čísel a modifikátorů. Důvod jsem tu již napsal, ale nejspíš to je jen subjektivní pocit, protože opravdu nevím, jak podložit to, že se mi to zdá "přehlednější a jednodušší", když jde naopak o to, že jsou to na první pohled zbytečná čísla navíc.
Asi je pravdou, že bez číselných vlastností se to obejde a budou stačit modifikátory.
Já mít ale na deníku jako hráč číselné vlastnosti, hned z toho mám "lepší pocit".. nevím proč, možná zažitý dračákismus
Asi je pravdou, že bez číselných vlastností se to obejde a budou stačit modifikátory.
Já mít ale na deníku jako hráč číselné vlastnosti, hned z toho mám "lepší pocit".. nevím proč, možná zažitý dračákismus
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
lemmy: a to prave neni zadny argument. Ver mi. Pro novacka je to bez cisel lepsi. Veteran si na ne po druhe hre taky ani nevzpomene.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů